Автор |
Съобщение |
WaffenSS61
Регистриран на: Сря Авг 31, 2016 10:25 am Мнения: 7 Рейтинг: 0
|
Здравейте, колеги!
Аз по-скоро имам едно питане ( съвсем нов съм във форума, купих си преди два дни Субару Легаси и 2,5 мотор 156 коня 2003 г), страшно много ме изкефи колата и просто я купих! Знам, че може би не пиша където трябва, но бих искал да попитам, каква газова уредба е подходяща за този мотор? Гледах по разни сайтове - VEGA, FOBOS, ROMANO , висок клас, среден клас.... а си нямам идея? Ще ви бъда много благодарен, ако ми подскажете със съвет! Предполагам ще ми трябва Газов Инжекцион, от какво значение е марката - италиански, български ? Предварително благодаря!
|
|
|
Сря Авг 31, 2016 10:53 am |
|
|
Mitaka FU
Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am Мнения: 346 Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
|
WaffenSS61 написа: Здравейте, колеги!
Аз по-скоро имам едно питане ( съвсем нов съм във форума, купих си преди два дни Субару Легаси и 2,5 мотор 156 коня 2003 г), страшно много ме изкефи колата и просто я купих! Знам, че може би не пиша където трябва, но бих искал да попитам, каква газова уредба е подходяща за този мотор? Гледах по разни сайтове - VEGA, FOBOS, ROMANO , висок клас, среден клас.... а си нямам идея? Ще ви бъда много благодарен, ако ми подскажете със съвет! Предполагам ще ми трябва Газов Инжекцион, от какво значение е марката - италиански, български ? Предварително благодаря! Честито и добре дошъл...! Прочети тази тема от началото... Инвестирай 3 или 4 часа! Ако след това имаш още въпроси, колегите ще те напътим....!
_________________ Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.
|
|
|
Сря Авг 31, 2016 11:39 am |
|
|
quietriot
|
Не ти трябва читава газова, а читав газаджия ;-)
Sent from my C6902 using Tapatalk
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Авг 31, 2016 5:30 pm |
|
|
mitashki35
Регистриран на: Съб Яну 22, 2011 11:46 pm Мнения: 514 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6 '01
Рейтинг: 66
|
Честито! Пиши от къде си ,ще имаш повече насоки.
|
|
|
Сря Авг 31, 2016 9:19 pm |
|
|
WaffenSS61
Регистриран на: Сря Авг 31, 2016 10:25 am Мнения: 7 Рейтинг: 0
|
Здравейте отново Поразгледах форума, имам някакви представи! Живея в София, но често пътувам и до Пловдив, така че в този регион мога да ползвам газаджия! Иначе ми препоръчаха Тони от София ?
|
|
|
Чет Сеп 01, 2016 8:53 am |
|
|
kerekovski
|
|
Чет Сеп 01, 2016 8:56 am |
|
|
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Мнения: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
На 8ми Август си монтирах газова в BRC-Пловдив Днес над 2000 км нямам проблеми със светещи чекове и колата върви както на бензин.
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
11
|
|
Чет Сеп 01, 2016 9:47 am |
|
|
Grisha_ta
Регистриран на: Съб Май 30, 2015 10:29 pm Мнения: 56 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK H6 ''02
Телефон: 0896643038
Рейтинг: 15
|
WaffenSS61 написа: Здравейте отново Поразгледах форума, имам някакви представи! Живея в София, но често пътувам и до Пловдив, така че в този регион мога да ползвам газаджия! Иначе ми препоръчаха Тони от София ? Тони е твоя човек, аз си монтирах при него газовата!!! Много съм доволен, работи перфектно!
_________________ Professional Cleaning Team www.igm-bg.com
|
|
|
Вто Сеп 06, 2016 4:06 pm |
|
|
Laminar
Регистриран на: Пет Яну 08, 2016 5:34 pm Мнения: 25 Местоположение: Добрич
Автомобил: Forester
Рейтинг: 0
|
имам монтирана на форестера газова уредба Necom Koltec при прегледа установих че единия пластмасов газов инжектор е пукнат и сега търся такъв на сносна цена. ако някой има такъв...
|
|
|
Чет Сеп 08, 2016 7:18 am |
|
|
automan
Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm Мнения: 183 Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
|
Laminar написа: имам монтирана на форестера газова уредба Necom Koltec при прегледа установих че единия пластмасов газов инжектор е пукнат и сега търся такъв на сносна цена. ако някой има такъв... Марка, модел на инжектора? Колко ома?
|
|
|
Чет Сеп 08, 2016 12:24 pm |
|
|
TurboManiak
Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am Мнения: 273 Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
|
Laminar написа: имам монтирана на форестера газова уредба Necom Koltec при прегледа установих че единия пластмасов газов инжектор е пукнат и сега търся такъв на сносна цена. ако някой има такъв... Хвърляй ги и 4-те. Заменяш ги със баракуди единички, пробиваш на 2.5 и ще върви що годе ок. Тая фирма я няма вече, тъй че за резервни части забрави. Най-добре ще е да изхвърлиш всичко което е под капака, тоест да търсиш направо един мини-кит компютър, дюзи, изпарител.
_________________ The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.
|
|
|
Вто Сеп 13, 2016 9:43 pm |
|
|
Laminar
Регистриран на: Пет Яну 08, 2016 5:34 pm Мнения: 25 Местоположение: Добрич
Автомобил: Forester
Рейтинг: 0
|
Изхвърлих част от газовата система на necom по точно инжекторите, разпределителя и изпарителя. Монтирах обикновен изпарител, като оставих да използвам електрониката на necom. Автомобила завървя чудесно първоначално, но преминава на бензин отвреме на време(понякога след 100 км , понякога след 10 ). Явно ще се наложи да изхвърля всичко от това недоразумение. И въпроса ми е има ли нужда от емулатор на дюзите (форестер 2,0 125к.с.) или ще мина с едно реле?
|
|
|
Пон Окт 10, 2016 10:00 pm |
|
|
tech_noir
Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 3:39 pm Мнения: 194 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 manual
Рейтинг: 26
|
25 000 вече с двойката с Fobos, слаган в техния си сервиз в Люлин. Проблеми, странности и забележки = 0.
Казах "това е колата", съгласих се с всичко което ми предложиха, включително крайната цена, дадох ключа, след два дни си взех колата и от тогава просто си карам с минаване през бокса за профилактика на 10 000. Като потребител (държащ да си остане само такъв) съм доволен.
Гледах форума, питах тук-там, чух противоречиви менния, звънях на 2-3 гурута където май трябваше да се моля за да чуя "ще видим", изнервих се просто отдох директно във Fobos с което драмата приключи.
|
|
|
Вто Окт 11, 2016 11:06 am |
|
|
petroff
Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm Мнения: 422 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
|
Аз съм с 4 месечен газов инжекцион Ланди-Ренцо. До преди седмица нямах никакъв проблем, когато карайки на газ светнаха лампите - търся блутуута - няма го. Забравил съм го на буксата - Р0420. Махнах го и се изругах на ум, защото ОБД2 контрола се губи, когато е свързан. Откакто съм го махнал до сега - над 500 км пак нищо не свети. По повода се замислих, че и читав газаджия не помага в такъв случай! Колата си иска постоянен мониторинг.
|
|
|
Вто Окт 11, 2016 4:10 pm |
|
|
Laminar
Регистриран на: Пет Яну 08, 2016 5:34 pm Мнения: 25 Местоположение: Добрич
Автомобил: Forester
Рейтинг: 0
|
Знам кое хубаво, на хондата бях с брц. Сега се опитвам да карам с нискобюджетно решение и затова питам за емулатор и т.н. П.п оставил съм и вариант за ГИ, като съм подготвил вс.колектор за поставяне на инжектори без отново да се демонтира, но първо искам да пробвам с обикновенно газово поради финансови причини към момента.
|
|
|
Вто Окт 11, 2016 7:57 pm |
|
|
Silvergreen
Регистриран на: Нед Окт 25, 2015 10:51 pm Мнения: 179 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback
Рейтинг: 44
|
petroff написа: Аз съм с 4 месечен газов инжекцион Ланди-Ренцо. До преди седмица нямах никакъв проблем, когато карайки на газ светнаха лампите - търся блутуута - няма го. Забравил съм го на буксата - Р0420. Махнах го и се изругах на ум, защото ОБД2 контрола се губи, когато е свързан. Откакто съм го махнал до сега - над 500 км пак нищо не свети. По повода се замислих, че и читав газаджия не помага в такъв случай! Колата си иска постоянен мониторинг. Колега, при извънградско каране ли ти светна тази грешка? Знаеш ли каква е? Sent from my K00Z using Tapatalk
|
|
|
Вто Окт 11, 2016 8:46 pm |
|
|
petroff
Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm Мнения: 422 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
|
Знам, разбира се! Нали с предния ГИ си светваше най-редовно. Р0420 - ниска ефективност на катализаторната система. По-точния превод е "ефективност на катализаторната система под прага". Аз нямам катализатори и при мен е доста двуяко значението. Замервал съм тримовете при появата на грешката и смесите не са били в никакъв случай бедни, от друга страна нямам катализатори, а вторите ламбда сонди са на втулки. Получаваше се след зареждане с различна, предполагам по-лека газ и след преминаване на бензин - при връщане на педала след ускорение или при продължително каране със скорости над 80-90 км/ч. Има вариант и сондата да е заминала - щях да я сменя ако имах катализатор. В англоговорящите форуми се среща мнението, че тази грешка при Субару означава проблем с първата ламбда сонда, но ми е скъпо да експериментирам. Забелязъл съм, че след каране с добавка към горивото се появява по-рядко.
|
|
|
Вто Окт 11, 2016 9:57 pm |
|
|
srg
|
P0420 би трябвало да се тригерира в момент, в който някоя задна сонда усети смес/количество кислород, които надвишават или падат под зададена граница в ECU-то. В случай, че втулките, които ползваш са с по-голям отвор е напълно нормално да се генерира тая грешка и да се сърди ECU-то, особено в случаите, които цитираш.
Два варианта за оправяне на зора: 1. Нови втулки с по-малък отвор, през който влизат газовете (1.2мм мисля, че беше ОК, но не съм го тествал) 2. Софтуерно се спират задните сонди и корекциите, които правят
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Вто Окт 11, 2016 10:49 pm |
|
|
petroff
Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm Мнения: 422 Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
|
Отдавна се каня да сваля втулката и да замеря вътрешния и диаметър, но се притеснявам да не прецакам сондата при демонтажа и. Софтуерно се навивам веднага, но ако го направи някой със SSM. Казвали са ми, че всяка система може да се забрани - изтрива се от менюто и ECU-то просто не знае, че я има. Въпроса е кой може да го направи така, че да не прецака нещо друго!
|
|
|
Вто Окт 11, 2016 11:04 pm |
|
|
srg
|
Ако можеше със SSM да се махат задни сонди и цялата им логика то ЕКУ-то, то нямаше сега да се носят митове от черни и бели сервизи, че "читавото махане на катализатори при H6 е мисията невъзможна" точно заради задните сонди Не знам всъщност кой предлага подобна софтуерна услуга, за това и предложих първо варианта с втулките.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Вто Окт 11, 2016 11:17 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 57 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|