Автор |
Съобщение |
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
agent dust написа: условието е само по-често да се сменят свещи и кабели, също и да се проверят клапаните при монтажа(ако са с механичен реглаж)
колко често да се сменят свещите и кабелите?
моите клапани с механичен реглаж ли са?
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Съб Мар 24, 2007 7:31 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
ми какъв ти е двигателя точно? като палиш на студено чува ли се едно такова потракване, което после изчезва?
за свещи и кабели точни срокове няма - в зависимост от свещите, вида на газовото и начинът на каране всички марки свещи държат различно - трябва да се проверяват переодично. кабелите трябва да са меки и еластични, а не да са кокалчета. аз примерно карам с оригинални дензо иридиум и качествени силиконови кабели - моята смяна е много по-рядка от от тези, които не са с иридиеви свещи(а и на газ не карам). правилото е следното - като караш на газ, кабелите и свещите имат два пъти по-малък живот. ако клапаните са с механичен реглаж, се оставя малко по-голям луфт от номиналния - примерно вместо 015, 0.20 се настройва на 0.20, 0.25 - при газта температурния режим на свещи и клапани е по-тежък и затова малко по-голям луфт е полезен - но това изобщо не е задължително, може и със стандартен луфт
а по въпроса че колата вървяла по-добре с газов инжекцион отколкото на бензин(само с малко настройки) - ми какво ще стане ако се направят малко настройки на бензин няма начин кола на газ да върви повече отколкото на бензин, защото газта е с по-малка калоричност. ако на газ е по-бърза, значи на бензина не му е добро КПД-то за пърформънс. двигателят стандартно е настроен да е икономичен и екологичен - изобщо не е вкаран в пърформънс режима - нормално е при нестандартни настройки на газ да върви повече - но никога по-бързо от нестандартни настройки на бензин
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Съб Мар 24, 2007 10:14 pm |
|
|
simbat
Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 9:22 am Мнения: 860 Рейтинг: 95
|
agent dust написа: а по въпроса че колата вървяла по-добре с газов инжекцион отколкото на бензин(само с малко настройки) - ми какво ще стане ако се направят малко настройки на бензин няма начин кола на газ да върви повече отколкото на бензин, защото газта е с по-малка калоричност. ако на газ е по-бърза, значи на бензина не му е добро КПД-то за пърформънс. двигателят стандартно е настроен да е икономичен и екологичен - изобщо не е вкаран в пърформънс режима - нормално е при нестандартни настройки на газ да върви повече - но никога по-бързо от нестандартни настройки на бензин
То тва е ясно на всички.Ама като я настройш на газ да върви повече ще ти гори 1-2 литра отгоре газ-голяма работа.Газта колко е?А на бензин като искам да ми върви повече-грабвам едно GT и чипосвам и тва е.Ама 15/100 бензин не ми мърдат!
Въпроса е цена/динамика !
Аз не съм имал кола с газово,но не ми се и налагало да навъртам много километри.Ако ми се наложи хич няма да ми мигне окото.Едно е да даваш 200 лева за бензин Варна-София-Варна,друго е 100 10 хил.км.-1000 лева икономия от гориво.Тези пари човек може да ги инвестира в по-добра поддръжка на колата си...или по-нова кола примерно.За 2-3 години ше спестя от бензин за една кола на старо...
Аз ако живея в Бг постоянно минавам на дизел или на газ.Колкото и да изкарвам !Предпочитам да дам повече пари за нова кола,която да гори малко,отколкото за стара,която да гори много и след 5 години да ми стъпи на цената на новата...
_________________ http://imgur.com/a/OlnT2 http://imgur.com/a/Tq6Ut
|
|
|
Съб Мар 24, 2007 11:07 pm |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
agent dust написа: ми какъв ти е двигателя точно? като палиш на студено чува ли се едно такова потракване, което после изчезва?
чува се около две минути, мислех че е повдигач
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Нед Мар 25, 2007 8:04 am |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
Може ли някой да обясни защо живота на двигателя е по-малък на газ, щото всякакви работи чета из нета, включително че на газ даже било по-добре за двигателя.
Едва ли се скапва за по малко от 150-200 000км
Аз 3-4 години да я карам, с моите 10-15хил км на година.
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Нед Мар 25, 2007 8:12 am |
|
|
agent dust
Изгонен
|
blatimir написа: agent dust написа: ми какъв ти е двигателя точно? като палиш на студено чува ли се едно такова потракване, което после изчезва?
чува се около две минути, мислех че е повдигач има една добавка специално за повдигачи, понякога върши работа. въпросът е какъв ти е точно двигателя, дали е с хидравлични повдигачи или трябва ръчно да се прави реглаж.
газта за да я продават винаги ще и приписват какви ли не качества - по-добро изгаряне, екологии дрън дрън. има си за целта катализатори. доколкото знам газта е прекалено суха, не осигурява достатъчно мазане в цилиндрите, отделно от това бензинът има по-добри промиващи качества и прочиства двигателя - така се натрупват по-малко нагари. ненапразно при системно каране на газ целият двигател се задръства - затова е необходимо переодично продухване на бензин, при това с по-високи обороти. температурата на горене на газта също е по-висока, това натоварва температурно двигателя - затова човек който иска да настъпва яко колата си не ползва газова уредба. електрическата система на колата е по-натоварена на газ, искрата е с по-голям волтаж - затова двигател на газ е много по-капризен откъм тоците - само с качествени консумативи се получава добра искра и бързо изгаряне на горивната смес, даващо достатъчно калории в цилиндрите.
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Нед Мар 25, 2007 8:47 pm |
|
|
simbat
Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 9:22 am Мнения: 860 Рейтинг: 95
|
Ми съвременните газови уредби позволяват колата да се пали и кара на бензин до към 1500-2000 оборота и после автоматично минава на газ ...
_________________ http://imgur.com/a/OlnT2 http://imgur.com/a/Tq6Ut
|
|
|
Нед Мар 25, 2007 9:07 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
тва го могат всички газови уредби от доста време - даже можеш да си настройваш на какви обороти да минава. просто не винаги слагат такъв превключвател, а масово се монтира този без автоматичен режим
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Нед Мар 25, 2007 10:00 pm |
|
|
Provigo
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm Мнения: 657 Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
|
agent, така е в България. Винаги съм се чудил защо? Неща които в България се ползват и се знаят от няколко години, тука в Канада например тепърва излизат като новост. Мога да дам много примери за това на който не му се вярва
|
|
|
Нед Мар 25, 2007 10:57 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
ами колкото и невъзможно да звучи, понякога българия минава за една съвсем нормална държава
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Пон Мар 26, 2007 11:12 pm |
|
|
simbat
Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 9:22 am Мнения: 860 Рейтинг: 95
|
_________________ http://imgur.com/a/OlnT2 http://imgur.com/a/Tq6Ut
|
|
|
Вто Мар 27, 2007 3:10 am |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Вто Мар 27, 2007 6:46 am |
|
|
BAlexandrov
|
|
Вто Мар 27, 2007 10:01 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
не забравяй да дадеш после снимка на газовото да видим как е
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Вто Мар 27, 2007 10:52 pm |
|
|
BAlexandrov
|
|
Нед Апр 01, 2007 9:49 pm |
|
|
angel3006
Регистриран на: Пет Мар 30, 2007 10:20 pm Мнения: 11 Местоположение: bulgaria Рейтинг: 0
|
изчетох всичките ви мнения и аз съм готов да си сложа газ само дето ми се виждат много парите за газов инжекцион но казаха че друго не ставало дайте сайт да погледна цени та ако се наложи ще я сложа в друг град не в стара загора
|
|
|
Нед Апр 01, 2007 10:12 pm |
|
|
didadodo
Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 7:15 pm Мнения: 68 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
И такааа...
Сложих газова. Прилагам няколко снимки:[img]
[/img]
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Subaru Outback 2.5 AT 05г.
|
|
|
Вто Май 08, 2007 2:05 pm |
|
|
Flat 6
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am Мнения: 1040 Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
|
_________________ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!
|
|
|
Вто Май 08, 2007 3:29 pm |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
Каква е, кви пари, как е ... и т.н.
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Вто Май 08, 2007 6:12 pm |
|
|
didadodo
Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 7:15 pm Мнения: 68 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback
Рейтинг: 0
|
blatimir написа: Каква е, кви пари, как е ... и т.н.
Италианска е. Самата бутилка е Турска, но какво от това. 45 литра с форма на гума. Газов инжекцион с всичките му имулатори, байпасове и прочее. С монтажа, регистрацията и ваденката излезе 1 680 лв. И най-хубавото- 1 година гаранция. Монтирах я при един корифей на газовите инсталаци зад Илиенци. Ники- 0888 12 60 83
Препоръчаха ми го в сервиза на Субару-Моторс.
За сега съм доволен. Градско 14.5л. на 100,а извънградско 9.7 на 100 при "нежно" (ама много "нежно") каране. Мощността е същата.
_________________ Subaru Outback 2.5 AT 05г.
|
|
|
Вто Май 08, 2007 7:31 pm |
|
|