Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:52 am



Отговори на тема  [ 772 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 39  Следваща
 Съвети за Газова уредба 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm
Мнения: 422
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На мен ми намекнаха, че може, ама е незаконно. Не знам дали е точно със SSM или друга програма от производителя (не съм сигурен за името на софтуера на Subaru), но казват, че е възможно. Именно тези люде ми рекоха, че ако го няма в менюто, няма и да се търси от софтуера. Останах с впечатление, че са правили такива неща. Дали, казано по този начин не си поискаха нещо... И няма митове и легенди - просто тук сме по-бедни, пазара е по-малък и на никой не му се дават парички за специализиран софтуер. Я виж русначетата как се оправят... В БГ няма човек, който да се наеме да направи показанията от Фаренхайт и мили в Целзий и километри, ние за катализатори говорим. Да не говорим за нещо елементарно като записване на кодовете на TPMS датчиците. В Бургас се появи едно момче, работил приемчик и още нещо в сервиз на БМВ в щатите и с едно приличащо на смартфонче устройство успя да влезе в менюто на TPMS, да прочете кодовете и да ги изтрие. Сега се сетих, че мога да го попитам за катализаторите - казва, че има софтуер за всяка марка и може да прочете всяка система...
Така де, ако разбера нещо ще пиша.

ПП Аз пък се питам защо трябва да се премахва тази система? На мен ми е добър индикатор какво се случва. На базата на опита ми с колата, може да звучи абсурдно, но след като измина някой и друг километър с добавка за почистване дори и на бензин тази грешка се появява много рядко. Защо да не я използвам за индикатор - лоша смес, повечко нагари по клапаните. Може и предозиране с флашлюба да индикира. Не смятам да я пипам. А и може да реша да си купя катализатори.

Сря Окт 12, 2016 1:55 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При B13-ките и като цяло в H6 в това и последващите поколения задните сонди не играят само роля на това да споделят на ЕКУ-то дали ти работи катализатора, но и в случай на нужда се намесват, при това сериозно в компенсациите на горивовъздушната смес. Е, ако втулките не са ти направени правилно и задните сонди виждат ...хм, неподходящи стойности могат и респективно правят въпросните корекции, а възможността на тези корекции стига до 50% от стехиометричния като стойност за бензин AFR 14.7 или с други думи - корекциите, които може да правят при нужда задните сонди (разбирай когато усетят, че примерно ти е запушен катализатора, когато му е дошло времето или когато просто липсва такъв) се разпростират в интервал -7.35 до +7.35AFR.

Последното всъщност може да се мониторира с некой по-адванс от Torque софтуер за логване, от типа на Ромрайдер примерно.
Показателя за всички 32-битови ЕКУ-та е еднакъв и можеш да го видиш по-долу, но се извлича и логва по SSM, съответно не знам дали може да се хване с някоя ELM-базирана пишка и има ли аналог в протокола, ползван от въпросната пишка.

Код:
<parameter id="P89" name="A/F Correction #3 (32-bit ECU)" desc="P89" ecubyteindex="15" ecubit="3" target="1">
     <address>0x0000D0</address>
     <conversions>
         <conversion units="%" expr="(x*.078125)-5" format="0.00" gauge_min="-20" gauge_max="20" gauge_step="5" />
     </conversions>


Логиката в ЕКУ-то, по която се правят въпросните корекции, защо се правят и върху какво още влияят не бих могъл да я опиша просто защото ще ми отнеме доста време, а шанса да объркам някой е доста голям, за това и не виждам смисъл от това упражнение.

За SSM-а - хорицата, при които ходя да пипат мръсните и/или времеотнемащи механични ремонти по моята колица разполагат с този и май всички други възможни субаровски интерфейси за диагностика, но те и не подозират за подобна възможност в този софтуер, иначе да са наспрели на половината им клиенти с проблемни и в последствие махнати катализатори въпросната функция вместо да ги пращат на касапите с електрожените и да ги предупреждават за евентуалните негативи от тази операция...

А, да не забравя - индикатора P0420, който ползваш за да си правиш мониторинг всъщност се появява когато дори ЕКУ-то, с всичката му логика по отношение на горивообразуване и екология не успее да ти спъне достатъчно автомобила, за да докара стойности на AFR близки до тези, които трябва да бъдат когато имаш катализатори.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Сря Окт 12, 2016 11:09 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm
Мнения: 422
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за информацията! Досега никъде не бях срещал, че задните сонди участват пряко в горивообразуването. Сега, знаейки вече това ми се вижда логично, да използват показанията за да вкарат емсиите в норма, чрез променяне на AFR. Същевременно се чувствам и по-спокоен за двигателя. Да попитам нещо - знаеш ли защо е записан по-този начин - Банк 1? Ровил съм се в списъка в грешките - няма подобна грешка за Bank 2. Какво имат предвид?

Сря Окт 12, 2016 2:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Конкретно при нашата марка май действително се ползва само P0420, но това далеч не означава, че нe е помислено и за bank2 (P0430), който код вероятно при някоя друга марка автомобили с отделни катализатори на брой цилиндри като нищо "радва" собствениците им.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Сря Окт 12, 2016 8:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 29, 2015 2:45 pm
Мнения: 422
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru B9 Tribeca 2006
Рейтинг: 164
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Добре де, Р0420 означава ли, че само газовете на дясната банка не са наред или тази грешка се изписва и за двата колектора?

Сря Окт 12, 2016 9:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това казвам по-горе, че при нас май не се ползва p0430.
Едно търсене на p0430 в този форум примерно показва, че до момента никой не е споменавал дори тази грешка.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Сря Окт 12, 2016 11:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm
Мнения: 773
Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги имам лек проблем с ГИ колата е Форестър 2.0 - 125 к.с 99 година. колата върви нормално мисля няма разлика газ-бензин, разход нормален смесен 11-12 л. на 100 км обаче има нещо което страшно много ме дразни ако по плавно и подаваш газ всичко е ок ама от по ниски обороти като е натиснеш по рязко има едно придръпване (за стотна от секундата) и тогава скача да върви! Газ монтьора казва, че проблема не е в него и всичко е ок имало некъв пад ама на кво и как не знам така и не го рабрах..... колата е обслужена и са сменени кабели свещи и на бензин колата работи като швейцарски часовник :) ако некой знае или може да отстрани това дразнещо сецкане ще съм много щастлив ако трябва и в София ще я докарам!
Уредбата е с комп Фобос 4, на дюзите пише Валтек (червени отгоре) на изпарителя пише Ферони... моля помагайте моляя.... :shock:

_________________
На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!

Пет Дек 23, 2016 7:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 27, 2011 4:29 pm
Мнения: 311
Местоположение: Ботевград
Автомобил: Forester SG 2.0 MT 1.6 inch lift
Телефон: нула886495045
Рейтинг: 546
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Този проблем се оправя единствено с хубава уредба и възможно най-бързите дюзи, понеже Форестъра от това поколение работи с много малко бензиново време(около 2ms.) и газовият компютър с по-бавни дюзи не може да отработи това 'упражнение'. Старото ми Фори беше със BRC система и дюзи Кейхин и нямаше абсолютно никакви проблеми. На мой приятел му монтираха Бардолини със дюзи Рейл и проблемът със 'замислянето' във ниските обороти го има.

_________________
Ремонт на ръчни скоростни кутии.
Петър Иванов-нула886495045

Съб Дек 24, 2016 11:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm
Мнения: 773
Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
OFFROADER написа:
Този проблем се оправя единствено с хубава уредба и възможно най-бързите дюзи, понеже Форестъра от това поколение работи с много малко бензиново време(около 2ms.) и газовият компютър с по-бавни дюзи не може да отработи това 'упражнение'. Старото ми Фори беше със BRC система и дюзи Кейхин и нямаше абсолютно никакви проблеми. На мой приятел му монтираха Бардолини със дюзи Рейл и проблемът със 'замислянето' във ниските обороти го има.

Честита Коледа колега, А по въпроса с присецването искаш да кажеш за 700 лв толкова ROFL

_________________
На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!

Нед Дек 25, 2016 6:51 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Понеже някой по-горе спомена за предозиране с флашлюб, може ли да обясните какъв точно може да е ефекта?

Да ви обясня и какъв проблем се появи. Уикенда заредих на Шел до Декалтон Подуяне. Малко след това в едно задръстване усетих как колата тресе необичайно - тогава превключих на бензин и всичко се оправи - като си карам няма никакви проблеми и показанията на смесите са почти перфкетни.

Вчера обаче, докато чаках пред блока със запален двигател - след като бях шофирал около 2-3 км. - пак почна да тресе така, като този път превключването на бензин не оправи работата, а светна и чек енджина.

Изключих двигателя и запалих но процесът продължи, пак изключих и при опит да запаля стана малко трудно - дето се вика на косъм - чак на вторият път, след дълго въртене.

След като запалих трябваше да подавам газ, за да я държа в обороти на място и изчистих грешките.

Грешките са на 1, 3 и 5-ти цилиндри, като на първи е Р0301 - Cylinder 1 Misfire Detected - на другите е същата диагноза, но с други номера на грешката, заради съответните цилиндри. - Прочетох какви може да са възможните причини, но честно казано не вярвам да е проблем със свещи или инжектори.

Дали е възможно на Шел да съм сипал кофти газ и тя да е причината, или може да е дозировката на Флашлюба - моят е механичен и когато колата е на място мисля, че пуска на около 10 секунди капка - като е в движене и се друса няма как да проверя. По принцип гледам да зареждам само на Петрол и откакто го правя и след смяната на филтри, поведението на газта е много добро - никво тресене, добри показания на смесите, не се усеща как превключва от бензин на газ.

След като потеглих си карах на бензин още 3-4 км, като я поизрязах няколко пъти, за да стигна по-виоски обороти и повече не е тресла, но не съм и превключвал на газ, но както казах, при появата на проблема не се отстрани като превключих от газ на бензин.

Колата си вървеше равномерно и не е имало проблем с палането. Днес ще я покарам около 25 км. и ще я следя по-внимателно - само се чудя дали да продължа да я карам на бензин.

Понеже преди имах Вебасто печка и заради нея не ми е монтиран изпарителят на обичайното място за това - колата е H6 бек, 2005 - средата на януари ще ходя при Радо да го премести, където обичайно е, мислите ли, че ще има някакво значение?

Пон Дек 26, 2016 10:00 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
OFFROADER написа:
На мой приятел му монтираха Бардолини със дюзи Рейл и проблемът със 'замислянето' във ниските обороти го има.

Аз съм с вега компакт/рейл блек 1,5 ома и нямам такива събития ;)
Момчо, свали луфта на свещите на 0,8мм - на ниски рязко обогатява сместа и с по-голям луфт свещта не успява да възпламени сместа, а субитата по принцип са с леко богати.
П.С. Имах два пъти придърпвания и аз:
Първия път от понацапан дросел и регулатор на празния ход, в комбинация със задръстен въздушен филтър.
Вторият беше от недомислено закачване на вакуумния датчик на газта за вакумния регулатор на бензиновите дюзи и наличието на стари маркучи там. Смених ги със силиконови, а за вакуума бих един щуцер централно на колектора. Спи градо и рупа джанки ;)

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Дек 26, 2016 11:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm
Мнения: 773
Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
OFFROADER написа:
На мой приятел му монтираха Бардолини със дюзи Рейл и проблемът със 'замислянето' във ниските обороти го има.

Аз съм с вега компакт/рейл блек 1,5 ома и нямам такива събития ;)
Момчо, свали луфта на свещите на 0,8мм - на ниски рязко обогатява сместа и с по-голям луфт свещта не успява да възпламени сместа, а субитата по принцип са с леко богати.
П.С. Имах два пъти придърпвания и аз:
Първия път от понацапан дросел и регулатор на празния ход, в комбинация със задръстен въздушен филтър.
Вторият беше от недомислено закачване на вакуумния датчик на газта за вакумния регулатор на бензиновите дюзи и наличието на стари маркучи там. Смених ги със силиконови, а за вакуума бих един щуцер централно на колектора. Спи градо и рупа джанки ;)

Аз съм имал колега BSM Berdolini с дюзи рейл на старата Импреза 98 год. 2000cc 115 к.с. и не съм имал никакви ядове вървеше идеално без каквито и да проблеми над 40 хиляди километра. Ама явно Импреза няма тоя проблем като Форито, но ще пробвам да им намаля разстоянието на свещите да видя как ще е. Благодаря колега, весели празници

_________________
На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!

Пон Дек 26, 2016 7:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 24, 2010 7:55 am
Мнения: 659
Местоположение: Шуменско
Skype: krismarg
Автомобил: VAZ 21023,OB 05MY 2,5i
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Газовите дюзи се избират според времената на бензиновите, но в упражнението участват и отвора, и налягането на газта, и настройките на газовия комп. Глядайте времето на отваряне да е около 2 с (за модела на този Форестър).

Ако вече монтираните дюзите са от типа с цветен код и не може да се увеличи отвора, увеличете малко налягането от изпарителя.
Ако могат да се разпробият, увеличавате с 0,2мм и пробвате естествено след нова настройка.

Грешка 0301 се появява и при липса на достатъчно гориво, което е възможно при високо поставен изпарител. Не го затопля добре охлаждащата течност и не изпарява достатъчно газ. Появава се и при слаб изпарител т.е. неподходящ по мощност за съответия двигател.

Пон Дек 26, 2016 10:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
krismarg написа:
...при липса на достатъчно гориво, което е възможно при високо поставен изпарител. Не го затопля добре охлаждащата течност и не изпарява достатъчно газ...

Нещо си в грешка. Хладък изпарител = високо налягане на газта и твърде много като количество. 301 най-често в такива случаи е от преобогатена смес, неефективни свещи(износване, голям луфт) или кофти авансова карта(рядкост).
Към колегата с грешките:
Не изключвай нищо като възможен причинител, т.е. провери си първо свещите. На изпарителя бих проследил температурата от студен до работна, съответно в задръстване и при движение с висока скорост и ако е ок, не бих си давал зор да го местя на "обичайно" място. Също бих си проверил състоянието на дросела и регулатора на празен ход - ако заклинва от замърсяване, симптомите ще са точно като твоите. Кофти гориво също е с висок шанс за причина в случая.

П.С. Прави впечатление, че казваш за грешки само в единия ред цилиндри(нечетните)? Гледал ли си за разлики в тримовете на двата реда? Имаш ли асиметрия в дължината на маркучите? Реглаж клапани? Когато има дребна разлика някъде и се появи проблем, винаги дребното се трупа и става голямо ау, без видима на пръв поглед причина. Само си разсъждавам, баси поста се получи :)

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Дек 27, 2016 4:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
След сипването на Шел, доспивах 20-тина на Петрол и след това още 20-тина на Ромпетрол и скяша заспаха работите.

Изброените от теб неща съм ги правил съвсем скоро, защото тогава имах сериозни разлики между 2-та реда цилиндри - та в последната година съм изчистил нещата, които си споменал, сменил съм свещи, предни ламбда сонди, изчистиен и измир ЕГР клапан, както и сменени всички гумички и т.н. Дотогава симптомите бяха, че колата ако е на място при превключване от бензин ан газ гаснеше. Е, след всичките смени нищо не се промени:)

Тогава си дохде време за смяна на филтрите на газта и работата заспа - казал е Радо (че един приятел закара колата), че е имало подгънат филтър? и най-вероятно оттам е смучела въздух - не съм сигурен, че точно това е било, но нещо подобно - няма ме много по инженерната част:)

Иначе е замервана колата и за клапани, някъв вакуум ли мери Краси - не помня точно - каза, че е 480, ама не знам в какви мерни едници:) На новите коли бил около 500, средно около 450 на по-стари и за калпани ставало време като падне на 420 - това го каза съвсем общо де - че си зависи от модела, мотора и т.н. - но каза, че моята е далеч от правене на клапаните.

Та идеята е, че от година беше чук колата - след смяната на филтрите - и сега понеже за първи път сипвах на този Шел и явно оттам е била годостта, защото в момента си е екстра - няма трпетене, двата реда цилиндри са ОК...ще я следя де...

Иначе не знам за асиметрия дали е възможно да има в дължината на маркучите...

Вто Дек 27, 2016 5:39 pm
Върнете се в началото
Профил
звездоброец
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm
Мнения: 1399
Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
momcho2000 написа:
Колеги имам лек проблем с ГИ колата е Форестър 2.0 - 125 к.с 99 година. колата върви нормално мисля няма разлика газ-бензин, разход нормален смесен 11-12 л. на 100 км обаче има нещо което страшно много ме дразни ако по плавно и подаваш газ всичко е ок ама от по ниски обороти като е натиснеш по рязко има едно придръпване (за стотна от секундата) и тогава скача да върви! Газ монтьора казва, че проблема не е в него и всичко е ок имало некъв пад ама на кво и как не знам така и не го рабрах..... колата е обслужена и са сменени кабели свещи и на бензин колата работи като швейцарски часовник :) ако некой знае или може да отстрани това дразнещо сецкане ще съм много щастлив ако трябва и в София ще я докарам!
Уредбата е с комп Фобос 4, на дюзите пише Валтек (червени отгоре) на изпарителя пише Ферони... моля помагайте моляя.... :shock:

Колега, трябва да се проверят настройките за филтриране на импулсите по предвпръскване (в менюто доп.впръскване - има шорткът в прозореца за настройка), както и стойностите, зададени за минимално газово време (и дали са конфигурирани правилните инжектори).

И след това - пренастройка.

Успех! :)

_________________
...защото животът не се измерва с броя на вдишванията,
а с моментите които спират дъха!!!
 15

Сря Дек 28, 2016 9:06 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ WWW

Регистриран на: Нед Ное 06, 2016 8:58 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

Наскоро се оборудвах със Субару 2,0R 2007 г. и мисля да му слагам газова уредба, мисля да слагам BRC, но още не съм решил окончателно, някой може ли да даде мнение каква газова уредба ще и най-добрия вариант за моя модел. Предварително благодаря!

Нед Фев 12, 2017 2:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 346
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
gilroh написа:
Здравейте колеги,

Наскоро се оборудвах със Субару 2,0R 2007 г. и мисля да му слагам газова уредба, мисля да слагам BRC, но още не съм решил окончателно, някой може ли да даде мнение каква газова уредба ще и най-добрия вариант за моя модел. Предварително благодаря!


Слагай БРС, но само при някой, който си разбира от работата.... !!!
Аз съм с P&D, а има и доста немски колеги с нашият двигател, които са много доволни...

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Нед Фев 12, 2017 6:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Фев 09, 2017 7:07 pm
Мнения: 94
Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Legacy 2.5 BRC 4EAT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
melhaer написа:
Понеже някой по-горе спомена за предозиране с флашлюб, може ли да обясните какъв точно може да е ефекта?

Да ви обясня и какъв проблем се появи. Уикенда заредих на Шел до Декалтон Подуяне. Малко след това в едно задръстване усетих как колата тресе необичайно - тогава превключих на бензин и всичко се оправи - като си карам няма никакви проблеми и показанията на смесите са почти перфкетни.

Вчера обаче, докато чаках пред блока със запален двигател - след като бях шофирал около 2-3 км. - пак почна да тресе така, като този път превключването на бензин не оправи работата, а светна и чек енджина.

Изключих двигателя и запалих но процесът продължи, пак изключих и при опит да запаля стана малко трудно - дето се вика на косъм - чак на вторият път, след дълго въртене.

След като запалих трябваше да подавам газ, за да я държа в обороти на място и изчистих грешките.

Грешките са на 1, 3 и 5-ти цилиндри, като на първи е Р0301 - Cylinder 1 Misfire Detected - на другите е същата диагноза, но с други номера на грешката, заради съответните цилиндри. - Прочетох какви може да са възможните причини, но честно казано не вярвам да е проблем със свещи или инжектори.

Дали е възможно на Шел да съм сипал кофти газ и тя да е причината, или може да е дозировката на Флашлюба - моят е механичен и когато колата е на място мисля, че пуска на около 10 секунди капка - като е в движене и се друса няма как да проверя. По принцип гледам да зареждам само на Петрол и откакто го правя и след смяната на филтри, поведението на газта е много добро - никво тресене, добри показания на смесите, не се усеща как превключва от бензин на газ.

След като потеглих си карах на бензин още 3-4 км, като я поизрязах няколко пъти, за да стигна по-виоски обороти и повече не е тресла, но не съм и превключвал на газ, но както казах, при появата на проблема не се отстрани като превключих от газ на бензин.

Колата си вървеше равномерно и не е имало проблем с палането. Днес ще я покарам около 25 км. и ще я следя по-внимателно - само се чудя дали да продължа да я карам на бензин.

Понеже преди имах Вебасто печка и заради нея не ми е монтиран изпарителят на обичайното място за това - колата е H6 бек, 2005 - средата на януари ще ходя при Радо да го премести, където обичайно е, мислите ли, че ще има някакво значение?

Колега взех суби легаси 2.5 с брц газ и за 2 седмици ми направи 2 пъти този номер,чакам сутрин да обърне на газ после тръгвам карам малко и като спра на сфетофара и почва да претриса и губи цилиндри,след което светва лампата на енджина и круиза.Едият път се изчисти след гасене и палене ,но другият път нещеше та се наложи да чистя грешката със обд2. Нямам на идея какво става дали е от газовата или от нещо друго.
Другият ми проблем е,че 4-те лампи до копчето на газта които трябва да показват колко е пълна бутилката не отчитат нищо.Мигат постоянно едновременно и 4-те независимо дали колата е минала на газ или не и т.н
Днес един човек я гледа и се закача с лаптоп за компа на брц-то, но не можа да направи нищо.Програма му показваше при запален двигател ,че не е.Не разбрах точно какво става но ми каза ,че трябва сигурно да се препрограмира компютъра на газовата на ново,защото не отчита правилно.Иначе газовата си работи,но ме дразни ,че отчитането на газта не работи.
Ама не искал да пробва за сега ,че не било сигурно какво ще стане,щял да пита в брц-то май познавал някой там. Та да давам ли да ми бърника и да препрограмира или какво да правя?

Нед Фев 26, 2017 11:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Бягай от аматьори с 200 брато.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Фев 26, 2017 11:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 772 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 39  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 49 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор