Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
zloto69
Регистриран на: Сря Юни 14, 2006 4:48 pm Мнения: 1637 Местоположение: Бургас Рейтинг: 27
|
_________________ Legacy"90 2.2 GX 4WD
РОДЕН ЗА РИБОЛОВ,ПРИНУДЕН ДА РАБОТИ
Бесен куриер в Спиди
|
|
|
Пет Ное 02, 2007 6:10 pm |
|
|
galino
Регистриран на: Пон Мар 05, 2007 10:37 pm Мнения: 1016 Местоположение: Gotham City
Автомобил: Impreza1.6, Legacy2.2, Forester2.0
Рейтинг: 14
|
|
Пет Ное 02, 2007 6:49 pm |
|
|
Kalio
Регистриран на: Пет Авг 10, 2007 8:19 am Мнения: 61 Рейтинг: 0
|
Здравейте,
Въпреки всички опасения, сложих газова уредба. Марка - куче, ама газов инжекцион. Компютъра български, дюзите италиянски, изпарителя не знам къв си, абе скочих с главата на долу и туй то. Всичкото за 1100лв. Какъв е резултата? Какво да ви кажа, аз съм с Импреза с 1.8 мотор, дава ми 9/100 смесен разход на газ, при 8/100 на бензин. Загуба от мощност не мога да забележа, в смисъл, че тя и на бензин 99 си е тромава, на газ също. Това което ми прави кофти впечатление е, че на празен ход на газ работи с неравномерен шум. Не гасне и оборотомера не клати, но не е като мъркането на мотора на бензин. Не знам на какво се дължи, правих рекламация в сервиза точно три пъти. Сменяха дюзи, настройваха с един лаптоп, ръчкаха и най-накрая ми казаха, че това е положението. Не знам от уредбата ли е, от монтажа ли е и ако се бях ръснал 1700 за БРЦ дали щеше да е по добре, но в крайна сметка върви за 9лв/100. Не знам да не ебава мотора като работи неравномерно, някой ако знае да каже.
|
|
|
Чет Ное 08, 2007 4:56 pm |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
това да не е пловдивско изобретение
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Чет Ное 08, 2007 5:43 pm |
|
|
marin
Регистриран на: Вто Окт 03, 2006 10:46 pm Мнения: 90 Местоположение: ~София Рейтинг: 0
|
|
Чет Ное 08, 2007 10:13 pm |
|
|
Kalio
Регистриран на: Пет Авг 10, 2007 8:19 am Мнения: 61 Рейтинг: 0
|
Изобретението е на едни пичове от Пазарджик. Направено е с цел снижаване стойността на уредбата и много, ама много хора ги слагат. Чака се ред по една седмица, аз за това се навих.
Не е от свещи и кабели, минах и на елкон.
|
|
|
Пет Ное 09, 2007 8:35 am |
|
|
agent dust
Изгонен
|
добре де, слушай внимателно откъде излиза този шум. запали колата и направо си залепи ухото за двигателя, виж откъде идва шумът. клапани, алтернатор. най-вероятно е от клапаните - веднага ли започна да го прави или след като я покара известно време? виж дали излиза от точно определено място - примерно откъм двата капака на главите, или от средата на мотора. глух ли е, тракане ли е, свистене лие? да не би просто газовите инжектори да си чаткат и това да те смущава?
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Съб Ное 10, 2007 12:41 am |
|
|
Kalio
Регистриран на: Пет Авг 10, 2007 8:19 am Мнения: 61 Рейтинг: 0
|
Не бе, Агент, явно не се изразих правилно, шума не е някакъв странен и несвойствен на мотора. Просто, самият мотор работи неравномерно на празен ход. Претриса един такъв лекичко на всеки 2-3 секунди. Като вдигнеш капака почти не се забелязва, но като си в колата се усеща като вибрация в цялото купе, по лоста, на седалката. Така си работеше още щом сложиха уредбата. Оттогава минах 2хил.км. същото си е. Нито се влошава, нито се оправя. Най-много се усеща по светофарите като загрее и почне да включва перката, но не и докато върти перката. Тогава тя го заглушава. А като мина на бензин си мърка като котенце. Нито претриса нито нищо. Газаджиите ми го обясняват с по ниското октаново число на газта, ама знам ли? Абе, не е толкова болка за умиралка, стига да не скапва мотора. Ако съм спокоен, че няма да ми съсипе колата пустата газ, ще свикна и това е. То не може хем евтино, хем хубаво, хем ........душата в рая.
|
|
|
Пон Ное 12, 2007 4:55 pm |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
не им вярвай на газаджиите, трябва да работи по същия начин както на бензин
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Пон Ное 12, 2007 6:50 pm |
|
|
BAlexandrov
|
По принцип на газ работи по-тихо от на бензин именно заради по-бавното горене и по-високото октаново число...
|
|
|
Пон Ное 12, 2007 7:02 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
И последно октановото число по-високо ли е или не ?
Чувал съм всякакви теории. Изкарвали са ми го от 120 до 140
Е...?
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Пон Ное 12, 2007 8:00 pm |
|
|
blatimir
Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm Мнения: 1187 Местоположение: Пловдив Рейтинг: 68
|
по-високо е
ама газта е по-малко калорична
_________________ Family Club Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT Forester 2.0XT 2004г. АТ Legacy 2.0Gl 98г. МТ Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT Forester 2.5X 2003г. AT
|
|
|
Пон Ное 12, 2007 8:38 pm |
|
|
BAlexandrov
|
|
Пон Ное 12, 2007 8:50 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
аз по принцип съм на мнение че всички газаджии переодично трябва да бъдат подлагани на средновековни мъчения - спрямо тях не трябва да има никаква милост
значи при поставяне на газова слабите места на двигателя са:
кабели
свещи
клапани
смятай, че всичко издържа два пъти по-малко, дори да си с газова инжекция. т.е. ако свещите и кабелите ти са наред за бензин, то на газ може да не е така - свещите се сменят на два пъти по-малко километраж. а на клапаните, особено изпускателните, се оставя малко по-голям луфт - когато са с реглаж, а не с хидравлични повдигачи. кабелите за свещите переодично трябва да се бършат с парцал, напоен с обезмаслител или с бензин - и после със сух и чист парцал.
това, което мога да ти препоръчам така от дистанция е смяна на свещи и почистване на кабелите - трябва да се провери дали куплунзите към бобините и накрайниците на самите бобини са чисти и без нагари. много често претрисане на двигателя на празен ход е симтом на лоша свещ, кабел или изпускателен клапан останал без луфт. а стане ли дума за подобно поведение на двигателя на газ - в 90% от случаите е точно това
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Пон Ное 12, 2007 10:35 pm |
|
|
Ivo Lenkov
Регистриран на: Пет Авг 17, 2007 9:57 pm Мнения: 64 Рейтинг: 28
|
Ех,тия газаджии все те са ви виновни!
|
|
|
Пон Ное 12, 2007 11:57 pm |
|
|
Kalio
Регистриран на: Пет Авг 10, 2007 8:19 am Мнения: 61 Рейтинг: 0
|
Значи, преди да кача газовата, ходих на ЕЛКОН, човека мери, гледа и каза че всичко е ОК. След като качих уредбата и чух, че не е баш как трябва работата, пак отидох при същият майстор той слуша и потвърди, че не работи както трябва, но ми каза: "Върви при газаджиите, и ако ти кажат, че са свещи и кабели, им кажи да си гледат работата". Майстора е "Васката при Манастирите" и съм склонен да му вярвам, защото е най добрият в Пазарджишко. Освен това, категорично отказа пак да мери, т.е. да ми вземе още веднъж парите, което само по себе си е достойно за уважение отношение към клиента.
Значи, ако отхвърля, кабели и свещи, остава въпросният луфт на клапаните. Той от какъв майстор се пипа?
А това, че трябва всички газаджии, да се подлагат на мъчения периодично е така, но заедно с тях и всички тенекиджии, бояджии, други монтьори, освен това водопроводчици, ел.техници, хладилни техници, пералнаджии....... освен това голямо усърдие трябва да се приложи при измъчвнето на доктори и адвокати. Но, жалкото е, че по този начин ще топнем в казана с катрана и по един на хиляда кадърен специалист, който държи да си свърши работата, за кояко ще си вземе парите, по възможно най-добрият начин. А, за всичките останали 999, които вземат порите и си свършват работата, колкото да се каже че са свършили нещо............я, хвърли още дърва в огъня, че нещо истина катрана.
|
|
|
Вто Ное 13, 2007 9:23 am |
|
|
galino
Регистриран на: Пон Мар 05, 2007 10:37 pm Мнения: 1016 Местоположение: Gotham City
Автомобил: Impreza1.6, Legacy2.2, Forester2.0
Рейтинг: 14
|
Ееее, Кальо, ти откри колелото бе брат ...за така наречените майстори говоря.
Аз отдавна съм казал, че всички БГ маЙстори требе да се линчуват публично, без съд и присъда. Защото тука всички разбират от всичко и най=вече от работата на другия.
Лично Аз съм линчувал(не публично) 3 майстори от различни браншове.
ММММ, голям кеф е да знайш. а единия който не броя , се насра още докато му казвах кво искам и кви ша са последствията, ако не е така както желая.
И съм съгласен с теб че, на цялата тая пасмина от Мастери , може да изгори и някой дето наистина си разбира от работа. Е тва е жалкото на територията Бълхария.
|
|
|
Вто Ное 13, 2007 2:08 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
правилото е следното: газаджията да си гледа газовата и да не пипа НИЩО друго. газаджии не могат да ти остранят проблемът, единствено могат да настроят газовата - но не и да ти проверяват проблеми по колата.
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Вто Ное 13, 2007 10:25 pm |
|
|
Ivo Lenkov
Регистриран на: Пет Авг 17, 2007 9:57 pm Мнения: 64 Рейтинг: 28
|
Така е ако двг.е в ред на бензин-ще е наред и на газ.Друг е въпроса със самата уредба,не може тя да е сбирщаин и да очаквате добри резултати.Всички имате Митака за добър специалист,а когато тои монтира АГУ на някое Субару тя задължително е БРЦ,а не сбирток.Не че колата няма да тръгне и с някой по-евтин ГИ,но ако ще е гарга да е рошава.Все пак не сме си купили Астра моноинж.или Голф3,а КОЛИ,които да ни радват и да се различаваме от сивотата по пътищата.
|
|
|
Вто Ное 13, 2007 11:43 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
и BRC-то прави номера, но му фанахме цаката, софтуерът е много user friendly. на трилитровите, понеже се слага як изпарител за над 300кс, и с по-дебели тръби има един момент при настройката - не можеш да пуснеш много богата смес, защото тръбите отесняват и не стига достатъчно газ до изпарителя, не можеш да пуснеш и по-бедна смес, защото не стига пък газта когато опъват колата по-здраво. газовият инжекцион по принцип се самонастройва по бензиновият компютър - но понякога са нужно леки корекции с малко проценти обогатяване или обедняване на сместа - трябва да нацелиш точната смес. направиш ли добре настройките - изобщо не се разбира кога колата е на газ и кога на бензин, не се усеща и превключването. сега се сещате, че прецизна настройка на инжекцион може да се направи с прецизна газова. с тези обикновените просто няма начин да стане - затова и митака слага БРЦ, защото после има как да го настрои прецизно, с другите уредби само ще се чеше по главата като повечето газаджии.
п.п. не че и БРЦ-то не е пълен боклук както всички газови уредби а италянците имат над 20 модела газови и всички се продават у нас.
днес дойде един форестър с някаква нарди ли беше, не я помня каква - имал проблеми, харчи яко, тресе - попита дали не можем да му видим газта - ние казахме - не. няма какво да гледаш на газова с компютър - да си я гледа газаджията. ще му видим клапаните, кабели, свещи - стандартна процедура.
да го имате предвид - газовата да си я гледа газаджията дето я е сложил, друг не бива да я пипа.
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Сря Ное 14, 2007 1:16 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 58 госта |
|