Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 772 мнения ]  стр Предишна  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39  Следваща
 Съвети за Газова уредба 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Яну 20, 2020 5:45 pm
Мнения: 2
Местоположение: София
Автомобил: Outback H6, 2009
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,

Вече навъртях първите 10 х. и обмислям газификация на моя Outback H6, 2009 г., но четох за трудното и скъпо обслужване при реглаж на клапаните. Същото налага ли се и при течната фаза? Може би въпроса е задаван много пъти, но съм "новак" и ще съм благодарен ако получа повече мнения.

Благодаря предварително и безаварийно каране на всички!

Чет Юли 02, 2020 12:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Стрелата написа:
Здравейте,

Вече навъртях първите 10 х. и обмислям газификация на моя Outback H6, 2009 г., но четох за трудното и скъпо обслужване при реглаж на клапаните. Същото налага ли се и при течната фаза? Може би въпроса е задаван много пъти, но съм "новак" и ще съм благодарен ако получа повече мнения.

Благодаря предварително и безаварийно каране на всички!



Течната фаза е най-добрия вариант и най-щадящ, но ако клапаните са за реглаж няма да те спаси.
Въпрос на сметка е колко км пробег ще имаш на година, колко струва течната фаза и дали двг-то ти е в състояние да измине 100 000км без реглаж.
Бих те посъветвал първо да минеш през сервиз и да ти се замери вакуум, да се провери състояние на двг - вериги, времена и т.н. и тогава да се прецени дали си заслужава течна фаза.

Чет Юли 02, 2020 3:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Послушай Vmax, двигателят трябва да е перфектен на бензин, да навърташ мин. 25-30 000км на година и след 100-125 000км си за реглаж при монтирана течна фаза. Успех!

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi

Пет Юли 03, 2020 7:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Апр 21, 2020 8:55 pm
Мнения: 5
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.5XT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
Обмислям да сложа газова на Форестър 2007 2.5XT
Кой човек/сервиз имат най-голям опит при слагане на газова при субару с турбо?
Четох, че Тони е човека също и за БРЦ България чух добри отзиви.
Ще се радвам да чуя мнения от колеги, които са си слагали на своите и са останали доволни с годините.
Благодаря! :)

Нед Мар 28, 2021 6:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm
Мнения: 654
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тони е твоя човек ако си решил твърдо газ.2,5ХТ е най -добри и безпроблемно да си остане на бензин.

Нед Мар 28, 2021 10:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2014 12:08 am
Мнения: 171
Рейтинг: 243
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте, тъста ми купи бившето ни XV и иска да му слага газова. Колата е XV 1.6, ръчка, 2017-та година на 120хил. км. Има ли някакви особености при този мотор и каква газова за него бихте препоръчали?
Също така предвид липсата на място за резервна гума при XV, ще трябва да се изгради и някаква конструкция на пода, за да се повдигне. Някой правил ли го е досега?

Благодаря предварително!

Пет Юни 18, 2021 3:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това в БГ ли ще се прави и колата тук ли ще се кара? Ако да - звъни на Тони да я направи.
Няма нищо сложно и не е нужна течна фаза, ако това имаше предвид.

Пет Юни 18, 2021 4:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не мисля, че има особености. Нали не е FA ;)
Хубаво е да се монтира от човек с опит със Субара и после и да се настрои пак от него добре - виж дали беше в тази тема или по другите - в кои градове имаше препоръчани майстори.
Ако има възможност и време да се разбере с Тони от Динамикарт - най-добре. (предполагам питаш за БГ, ако беше при теб в ДЕ едва ли щеше да има много варианти, освен някой сертифициран, наблизо и със записване след 8-10месеца :giggle: ).
Може да се сложи 'пура', вместо тороидална за резервна гума. В зависимост от желания пробег с 1 зареждане, може да се окаже по-лесно, евтино и бързо от това с конструкцита....
:beer:

п.п. Стани е писал преди мен. :pardon:

_________________
http://www.hostit.bg/

Пет Юни 18, 2021 4:06 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2014 12:08 am
Мнения: 171
Рейтинг: 243
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Супер, пичове, благодаря за мненията! Да, в България (София) ще се кара и прави. Записвам си Тони от Динамик арт. От него може да се вземе газовата, предполагам?

Пет Юни 18, 2021 6:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Harka написа:
Супер, пичове, благодаря за мненията! Да, в България (София) ще се кара и прави. Записвам си Тони от Динамик арт. От него може да се вземе газовата, предполагам?


Да

Пет Юни 18, 2021 8:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Harka написа:
Здравейте, тъста ми купи бившето ни XV и иска да му слага газова. Колата е XV 1.6, ръчка, 2017-та година на 120хил. км. Има ли някакви особености при този мотор и каква газова за него бихте препоръчали?
Също така предвид липсата на място за резервна гума при XV, ще трябва да се изгради и някаква конструкция на пода, за да се повдигне. Някой правил ли го е досега?

Благодаря предварително!


В нашето семейство XV-то го кара дъщеря ми и за 2г. му навъртя 55000км. Газовата беше задължителна и затова превантивно монтирахме течна фаза LPi на Vialle, все още нямам вяра на LiquidSi. В багажника сложихме тороидална бутилка на мястото на резервната гума/нашето е USA модел/, подовата кора се повдигна с 3-4см и намали обема на багажника което е приемливо/той така или иначе си беше малък/. Ако се навъртат малко километри на година, газов инжекцион е много добра алтернатива на цена по-ниска от течната фаза. Успех! :)

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi
 15

Съб Юни 19, 2021 7:44 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не са само километрите. Течната фаза не влияе зле на клапаните, не намалява интервала до реглажа им и почти те оперира от посещения при газаджия. За мощността е безсмислено даже да коментираме.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Юни 19, 2021 9:05 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx, абсолютно си прав за течната фаза. :good: В другата тема за течната фаза много е коментирано за всички плюсове и минуси при сравнение на течна фаза и газов инжекцион. Но в крайна сметка основната причина за избор на АГУ се свежда само до едно уравнение: цената на уредбата и километрите които се навъртат за година, за да се изплати инвестицията и да носи бъдещи спестявания от гориво, сервиз, поддръжка, ремонти и др. :beer:

P.S. За съжаление все още не предлагат течна фаза и за FA двигателите, чакаме я вече 2г. :(

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi

Съб Юни 19, 2021 9:19 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Апр 12, 2014 7:30 pm
Мнения: 38
Местоположение: Свищов
Автомобил: Legacy 99, 2.5 AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, отскоро съм собственик на Легаси Н6, 2008г.Колата я купих с монтиран газов инжекцион, още първия ден като я карах на газ светна чека.Излезе уж не добре настроена газ, ходих на газаджия, но след 750 км. на газ, отново светна чека. Тогава изключих газта от акумулатора и така 1300-400 км до момента на бензин нямам проблем. Явно има нещо наред с този инжекцион. От написаното във форума да разбирам ли, че ако искам да направя икономия от гориво без да увредя автомобила преждевременно, единственият вариант е газ течна фаза? И още едно питане с или без газ(течна фаза) реглаж на клапани на 100 000 + км се налага нали така?

Съб Яну 08, 2022 9:44 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
sasho355 написа:
Здравейте, отскоро съм собственик на Легаси Н6, 2008г.Колата я купих с монтиран газов инжекцион, още първия ден като я карах на газ светна чека.Излезе уж не добре настроена газ, ходих на газаджия, но след 750 км. на газ, отново светна чека. Тогава изключих газта от акумулатора и така 1300-400 км до момента на бензин нямам проблем. Явно има нещо наред с този инжекцион. От написаното във форума да разбирам ли, че ако искам да направя икономия от гориво без да увредя автомобила преждевременно, единственият вариант е газ течна фаза? И още едно питане с или без газ(течна фаза) реглаж на клапани на 100 000 + км се налага нали така?


трябва ти читава диагностика на колата на бензин и да разбереш чека защо свети. Свържи се с Краси от Плевен да ти погледне колата щом си от Свищов, за да се знае от къде да се тръгне ( дали газаджията е смотан, дали колата има проблем или друго )
Реглаж се прави при нужда - дали ще е на 60-100-150 за виси от много неща и най-вече читавата настройка на газовата.

Съб Яну 08, 2022 1:48 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Апр 12, 2014 7:30 pm
Мнения: 38
Местоположение: Свищов
Автомобил: Legacy 99, 2.5 AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Чека свети само като карам на газ. Грешката, която даваше беше бедна смес (мисля дясна ламбда сонда го показваше), закачах я в Бош Плевен по съвет на газаджията. Майстора в Бош ми каза, че смучела въздух по малко и да я "поразглобил малко", оттогава спрях газта и съм на бензин, и колата е перфектна вече 1500 км. Ако имаше някакъв проблем с колата си мисля, че за тези км. чека трябваше пак да светне. Или греша? Ще потърся и мнението на Краси.

Съб Яну 08, 2022 3:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
sasho355 написа:
Чека свети само като карам на газ. Грешката, която даваше беше бедна смес (мисля дясна ламбда сонда го показваше), закачах я в Бош Плевен по съвет на газаджията. Майстора в Бош ми каза, че смучела въздух по малко и да я "поразглобил малко", оттогава спрях газта и съм на бензин, и колата е перфектна вече 1500 км. Ако имаше някакъв проблем с колата си мисля, че за тези км. чека трябваше пак да светне. Или греша? Ще потърся и мнението на Краси.


Не случайно има сервизи специализирани в Субару, да е Голф или нещо друго добре да ходиш в Бош, ама с тази марка не.
Най-малкото не се знае колата на колко километра и как работят сондите ( не е задължително да светне чек за да са за смяна ), може наистина да смуче въздух от някъде и т.н и т.н. Трябва ти читава диагностика на бензин и да се отстранят евентуалните проблеми, след това се ходи на газаджия който също е специализиран в марката, за да стане колата като хората. Другият вариант е колата да се прави в София, защото не знам за читави газификатори в тоя край на БГ.
При всички положения не я карай на газ.

Съб Яну 08, 2022 6:33 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Апр 12, 2014 7:30 pm
Мнения: 38
Местоположение: Свищов
Автомобил: Legacy 99, 2.5 AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Vmax написа:
sasho355 написа:
Чека свети само като карам на газ. Грешката, която даваше беше бедна смес (мисля дясна ламбда сонда го показваше), закачах я в Бош Плевен по съвет на газаджията. Майстора в Бош ми каза, че смучела въздух по малко и да я "поразглобил малко", оттогава спрях газта и съм на бензин, и колата е перфектна вече 1500 км. Ако имаше някакъв проблем с колата си мисля, че за тези км. чека трябваше пак да светне. Или греша? Ще потърся и мнението на Краси.


Не случайно има сервизи специализирани в Субару, да е Голф или нещо друго добре да ходиш в Бош, ама с тази марка не.
Най-малкото не се знае колата на колко километра и как работят сондите ( не е задължително да светне чек за да са за смяна ), може наистина да смуче въздух от някъде и т.н и т.н. Трябва ти читава диагностика на бензин и да се отстранят евентуалните проблеми, след това се ходи на газаджия който също е специализиран в марката, за да стане колата като хората. Другият вариант е колата да се прави в София, защото не знам за читави газификатори в тоя край на БГ.
При всички положения не я карай на газ.

Благодаря за съветите! Ще мина през Краси, ще се чуя и с Тони от Динамик арт, ползвал съм му услугите с предното Легаси, а и друг газаджия в София не знам. Колата си я карам на бензин и ако не беше толкова скъп хич нямаше и да се помисля за газта.

Съб Яну 08, 2022 7:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 19, 2019 7:10 am
Мнения: 16
Skype: finjikov
Автомобил: Forester IV, 2,0i CVT, 2018
Телефон: +3V9889002749
Рейтинг: 13
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте!
Някъде тук прочетох, че при каране на газ е необходим реглаж на клапаните при преход ~60 хил. км., който може да струва 1500 лв.
Колко струва обаче реглаж на клапани на FB20, защото ще е пълно набутване, а не икономия конвертирането на LPG?

_________________
Benzin. Ich brauche Benzin. Gib mir Benzin. Ja.

Сря Яну 19, 2022 10:30 am
Върнете се в началото
Профил YIM
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
sasho355 написа:
Здравейте, отскоро съм собственик на Легаси Н6, 2008г.Колата я купих с монтиран газов инжекцион, още първия ден като я карах на газ светна чека.Излезе уж не добре настроена газ, ходих на газаджия, но след 750 км. на газ, отново светна чека. Тогава изключих газта от акумулатора и така 1300-400 км до момента на бензин нямам проблем. Явно има нещо наред с този инжекцион. От написаното във форума да разбирам ли, че ако искам да направя икономия от гориво без да увредя автомобила преждевременно, единственият вариант е газ течна фаза? И още едно питане с или без газ(течна фаза) реглаж на клапани на 100 000 + км се налага нали така?


Тея коли не искат нищо друго освен богата смес.
Може да се постигне по много начини.
С 1то суби и аз се лутах много докато един свестен пич ми го каза и го направих.
Ни бързи дюзи, ни спецялни компютри и директна обд връзка не помага ако не може да я нагласиш. Да по добрее, но нее задължително.
Направи една профилактина, почистване и реглаж на дюзи, клапани и изпарител, ако изпарителя е малък направо го смени с по голям.
Тая грешка обикновенно светва на извънградско когато дълго време едва галиш газта.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Сря Яну 19, 2022 10:40 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 772 мнения ]  стр Предишна  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор