Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 3:14 pm



Отговори на тема  [ 772 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39  Следваща
 Съвети за Газова уредба 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Яну 20, 2020 5:45 pm
Мнения: 2
Местоположение: София
Автомобил: Outback H6, 2009
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,

Вече навъртях първите 10 х. и обмислям газификация на моя Outback H6, 2009 г., но четох за трудното и скъпо обслужване при реглаж на клапаните. Същото налага ли се и при течната фаза? Може би въпроса е задаван много пъти, но съм "новак" и ще съм благодарен ако получа повече мнения.

Благодаря предварително и безаварийно каране на всички!

Чет Юли 02, 2020 12:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Стрелата написа:
Здравейте,

Вече навъртях първите 10 х. и обмислям газификация на моя Outback H6, 2009 г., но четох за трудното и скъпо обслужване при реглаж на клапаните. Същото налага ли се и при течната фаза? Може би въпроса е задаван много пъти, но съм "новак" и ще съм благодарен ако получа повече мнения.

Благодаря предварително и безаварийно каране на всички!



Течната фаза е най-добрия вариант и най-щадящ, но ако клапаните са за реглаж няма да те спаси.
Въпрос на сметка е колко км пробег ще имаш на година, колко струва течната фаза и дали двг-то ти е в състояние да измине 100 000км без реглаж.
Бих те посъветвал първо да минеш през сервиз и да ти се замери вакуум, да се провери състояние на двг - вериги, времена и т.н. и тогава да се прецени дали си заслужава течна фаза.

Чет Юли 02, 2020 3:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Послушай Vmax, двигателят трябва да е перфектен на бензин, да навърташ мин. 25-30 000км на година и след 100-125 000км си за реглаж при монтирана течна фаза. Успех!

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi

Пет Юли 03, 2020 7:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Апр 21, 2020 8:55 pm
Мнения: 5
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.5XT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
Обмислям да сложа газова на Форестър 2007 2.5XT
Кой човек/сервиз имат най-голям опит при слагане на газова при субару с турбо?
Четох, че Тони е човека също и за БРЦ България чух добри отзиви.
Ще се радвам да чуя мнения от колеги, които са си слагали на своите и са останали доволни с годините.
Благодаря! :)

Нед Мар 28, 2021 6:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm
Мнения: 654
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тони е твоя човек ако си решил твърдо газ.2,5ХТ е най -добри и безпроблемно да си остане на бензин.

Нед Мар 28, 2021 10:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2014 12:08 am
Мнения: 171
Рейтинг: 243
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте, тъста ми купи бившето ни XV и иска да му слага газова. Колата е XV 1.6, ръчка, 2017-та година на 120хил. км. Има ли някакви особености при този мотор и каква газова за него бихте препоръчали?
Също така предвид липсата на място за резервна гума при XV, ще трябва да се изгради и някаква конструкция на пода, за да се повдигне. Някой правил ли го е досега?

Благодаря предварително!

Пет Юни 18, 2021 3:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това в БГ ли ще се прави и колата тук ли ще се кара? Ако да - звъни на Тони да я направи.
Няма нищо сложно и не е нужна течна фаза, ако това имаше предвид.

Пет Юни 18, 2021 4:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не мисля, че има особености. Нали не е FA ;)
Хубаво е да се монтира от човек с опит със Субара и после и да се настрои пак от него добре - виж дали беше в тази тема или по другите - в кои градове имаше препоръчани майстори.
Ако има възможност и време да се разбере с Тони от Динамикарт - най-добре. (предполагам питаш за БГ, ако беше при теб в ДЕ едва ли щеше да има много варианти, освен някой сертифициран, наблизо и със записване след 8-10месеца :giggle: ).
Може да се сложи 'пура', вместо тороидална за резервна гума. В зависимост от желания пробег с 1 зареждане, може да се окаже по-лесно, евтино и бързо от това с конструкцита....
:beer:

п.п. Стани е писал преди мен. :pardon:

_________________
http://www.hostit.bg/

Пет Юни 18, 2021 4:06 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2014 12:08 am
Мнения: 171
Рейтинг: 243
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Супер, пичове, благодаря за мненията! Да, в България (София) ще се кара и прави. Записвам си Тони от Динамик арт. От него може да се вземе газовата, предполагам?

Пет Юни 18, 2021 6:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Harka написа:
Супер, пичове, благодаря за мненията! Да, в България (София) ще се кара и прави. Записвам си Тони от Динамик арт. От него може да се вземе газовата, предполагам?


Да

Пет Юни 18, 2021 8:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Harka написа:
Здравейте, тъста ми купи бившето ни XV и иска да му слага газова. Колата е XV 1.6, ръчка, 2017-та година на 120хил. км. Има ли някакви особености при този мотор и каква газова за него бихте препоръчали?
Също така предвид липсата на място за резервна гума при XV, ще трябва да се изгради и някаква конструкция на пода, за да се повдигне. Някой правил ли го е досега?

Благодаря предварително!


В нашето семейство XV-то го кара дъщеря ми и за 2г. му навъртя 55000км. Газовата беше задължителна и затова превантивно монтирахме течна фаза LPi на Vialle, все още нямам вяра на LiquidSi. В багажника сложихме тороидална бутилка на мястото на резервната гума/нашето е USA модел/, подовата кора се повдигна с 3-4см и намали обема на багажника което е приемливо/той така или иначе си беше малък/. Ако се навъртат малко километри на година, газов инжекцион е много добра алтернатива на цена по-ниска от течната фаза. Успех! :)

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi
 15

Съб Юни 19, 2021 7:44 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не са само километрите. Течната фаза не влияе зле на клапаните, не намалява интервала до реглажа им и почти те оперира от посещения при газаджия. За мощността е безсмислено даже да коментираме.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Юни 19, 2021 9:05 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx, абсолютно си прав за течната фаза. :good: В другата тема за течната фаза много е коментирано за всички плюсове и минуси при сравнение на течна фаза и газов инжекцион. Но в крайна сметка основната причина за избор на АГУ се свежда само до едно уравнение: цената на уредбата и километрите които се навъртат за година, за да се изплати инвестицията и да носи бъдещи спестявания от гориво, сервиз, поддръжка, ремонти и др. :beer:

P.S. За съжаление все още не предлагат течна фаза и за FA двигателите, чакаме я вече 2г. :(

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi

Съб Юни 19, 2021 9:19 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Апр 12, 2014 7:30 pm
Мнения: 38
Местоположение: Свищов
Автомобил: Legacy 99, 2.5 AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, отскоро съм собственик на Легаси Н6, 2008г.Колата я купих с монтиран газов инжекцион, още първия ден като я карах на газ светна чека.Излезе уж не добре настроена газ, ходих на газаджия, но след 750 км. на газ, отново светна чека. Тогава изключих газта от акумулатора и така 1300-400 км до момента на бензин нямам проблем. Явно има нещо наред с този инжекцион. От написаното във форума да разбирам ли, че ако искам да направя икономия от гориво без да увредя автомобила преждевременно, единственият вариант е газ течна фаза? И още едно питане с или без газ(течна фаза) реглаж на клапани на 100 000 + км се налага нали така?

Съб Яну 08, 2022 9:44 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
sasho355 написа:
Здравейте, отскоро съм собственик на Легаси Н6, 2008г.Колата я купих с монтиран газов инжекцион, още първия ден като я карах на газ светна чека.Излезе уж не добре настроена газ, ходих на газаджия, но след 750 км. на газ, отново светна чека. Тогава изключих газта от акумулатора и така 1300-400 км до момента на бензин нямам проблем. Явно има нещо наред с този инжекцион. От написаното във форума да разбирам ли, че ако искам да направя икономия от гориво без да увредя автомобила преждевременно, единственият вариант е газ течна фаза? И още едно питане с или без газ(течна фаза) реглаж на клапани на 100 000 + км се налага нали така?


трябва ти читава диагностика на колата на бензин и да разбереш чека защо свети. Свържи се с Краси от Плевен да ти погледне колата щом си от Свищов, за да се знае от къде да се тръгне ( дали газаджията е смотан, дали колата има проблем или друго )
Реглаж се прави при нужда - дали ще е на 60-100-150 за виси от много неща и най-вече читавата настройка на газовата.

Съб Яну 08, 2022 1:48 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Апр 12, 2014 7:30 pm
Мнения: 38
Местоположение: Свищов
Автомобил: Legacy 99, 2.5 AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Чека свети само като карам на газ. Грешката, която даваше беше бедна смес (мисля дясна ламбда сонда го показваше), закачах я в Бош Плевен по съвет на газаджията. Майстора в Бош ми каза, че смучела въздух по малко и да я "поразглобил малко", оттогава спрях газта и съм на бензин, и колата е перфектна вече 1500 км. Ако имаше някакъв проблем с колата си мисля, че за тези км. чека трябваше пак да светне. Или греша? Ще потърся и мнението на Краси.

Съб Яну 08, 2022 3:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
sasho355 написа:
Чека свети само като карам на газ. Грешката, която даваше беше бедна смес (мисля дясна ламбда сонда го показваше), закачах я в Бош Плевен по съвет на газаджията. Майстора в Бош ми каза, че смучела въздух по малко и да я "поразглобил малко", оттогава спрях газта и съм на бензин, и колата е перфектна вече 1500 км. Ако имаше някакъв проблем с колата си мисля, че за тези км. чека трябваше пак да светне. Или греша? Ще потърся и мнението на Краси.


Не случайно има сервизи специализирани в Субару, да е Голф или нещо друго добре да ходиш в Бош, ама с тази марка не.
Най-малкото не се знае колата на колко километра и как работят сондите ( не е задължително да светне чек за да са за смяна ), може наистина да смуче въздух от някъде и т.н и т.н. Трябва ти читава диагностика на бензин и да се отстранят евентуалните проблеми, след това се ходи на газаджия който също е специализиран в марката, за да стане колата като хората. Другият вариант е колата да се прави в София, защото не знам за читави газификатори в тоя край на БГ.
При всички положения не я карай на газ.

Съб Яну 08, 2022 6:33 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Апр 12, 2014 7:30 pm
Мнения: 38
Местоположение: Свищов
Автомобил: Legacy 99, 2.5 AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Vmax написа:
sasho355 написа:
Чека свети само като карам на газ. Грешката, която даваше беше бедна смес (мисля дясна ламбда сонда го показваше), закачах я в Бош Плевен по съвет на газаджията. Майстора в Бош ми каза, че смучела въздух по малко и да я "поразглобил малко", оттогава спрях газта и съм на бензин, и колата е перфектна вече 1500 км. Ако имаше някакъв проблем с колата си мисля, че за тези км. чека трябваше пак да светне. Или греша? Ще потърся и мнението на Краси.


Не случайно има сервизи специализирани в Субару, да е Голф или нещо друго добре да ходиш в Бош, ама с тази марка не.
Най-малкото не се знае колата на колко километра и как работят сондите ( не е задължително да светне чек за да са за смяна ), може наистина да смуче въздух от някъде и т.н и т.н. Трябва ти читава диагностика на бензин и да се отстранят евентуалните проблеми, след това се ходи на газаджия който също е специализиран в марката, за да стане колата като хората. Другият вариант е колата да се прави в София, защото не знам за читави газификатори в тоя край на БГ.
При всички положения не я карай на газ.

Благодаря за съветите! Ще мина през Краси, ще се чуя и с Тони от Динамик арт, ползвал съм му услугите с предното Легаси, а и друг газаджия в София не знам. Колата си я карам на бензин и ако не беше толкова скъп хич нямаше и да се помисля за газта.

Съб Яну 08, 2022 7:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 19, 2019 7:10 am
Мнения: 16
Skype: finjikov
Автомобил: Forester IV, 2,0i CVT, 2018
Телефон: +3V9889002749
Рейтинг: 13
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте!
Някъде тук прочетох, че при каране на газ е необходим реглаж на клапаните при преход ~60 хил. км., който може да струва 1500 лв.
Колко струва обаче реглаж на клапани на FB20, защото ще е пълно набутване, а не икономия конвертирането на LPG?

_________________
Benzin. Ich brauche Benzin. Gib mir Benzin. Ja.

Сря Яну 19, 2022 10:30 am
Върнете се в началото
Профил YIM
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
sasho355 написа:
Здравейте, отскоро съм собственик на Легаси Н6, 2008г.Колата я купих с монтиран газов инжекцион, още първия ден като я карах на газ светна чека.Излезе уж не добре настроена газ, ходих на газаджия, но след 750 км. на газ, отново светна чека. Тогава изключих газта от акумулатора и така 1300-400 км до момента на бензин нямам проблем. Явно има нещо наред с този инжекцион. От написаното във форума да разбирам ли, че ако искам да направя икономия от гориво без да увредя автомобила преждевременно, единственият вариант е газ течна фаза? И още едно питане с или без газ(течна фаза) реглаж на клапани на 100 000 + км се налага нали така?


Тея коли не искат нищо друго освен богата смес.
Може да се постигне по много начини.
С 1то суби и аз се лутах много докато един свестен пич ми го каза и го направих.
Ни бързи дюзи, ни спецялни компютри и директна обд връзка не помага ако не може да я нагласиш. Да по добрее, но нее задължително.
Направи една профилактина, почистване и реглаж на дюзи, клапани и изпарител, ако изпарителя е малък направо го смени с по голям.
Тая грешка обикновенно светва на извънградско когато дълго време едва галиш газта.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Сря Яну 19, 2022 10:40 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 772 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 52 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор