Автор |
Съобщение |
galino
Регистриран на: Пон Мар 05, 2007 10:37 pm Постове: 1016 Местоположение: Gotham City
Автомобил: Impreza1.6, Legacy2.2, Forester2.0
Рейтинг: 14
|
krass написа: .....на нейното място се събра 35 литрова бутилка. Резерваната патерица съм я сложил в баганика и я ползвам за кошница. ...... Че събира ли се? Аз пробвах на мойта Импреза, но навдига кората. Патерицата е по-малка от газовата бутилка.
|
|
|
Чет Ное 12, 2009 11:48 am |
|
|
Dobs
Регистриран на: Чет Окт 04, 2007 2:21 pm Постове: 171 Местоположение: Бургас Рейтинг: 102
|
Дали има такива "патерици" за Outback? Нормалната 16 цолова джанта с голяма гума ще ми заеме много място в багажника...
_________________ Subaru Outback 2.5 '00 AT
|
|
|
Чет Ное 12, 2009 12:08 pm |
|
|
vakko
Регистриран на: Вто Яну 01, 2008 5:29 pm Постове: 609 Местоположение: Тетевен
Автомобил: Outback 09
Рейтинг: 77
|
На Импрезите и на Легаситата "патериците" са 16 цола,диаметъра им беше около 58.5 см,ако не се лъжа.На Форестъра съм с такава резервна,ползвал съм я само жеднъж за около 12 километра и не съм имал проблеми.Разчитах само на спрей за гуми,но за 3 сантиметрова дупка не ми помогна и от тогава си карам"патерицата'' в багажника.
_________________ Продавам части за Субару-0887501503
|
|
|
Чет Ное 12, 2009 12:27 pm |
|
|
krass
Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am Постове: 2211 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
|
galino написа: krass написа: .....на нейното място се събра 35 литрова бутилка. Резерваната патерица съм я сложил в баганика и я ползвам за кошница. ...... Че събира ли се? Аз пробвах на мойта Импреза, но навдига кората. Патерицата е по-малка от газовата бутилка. Надига, но само сняколко сантиметра. От долната страна на подът на бажника има залепено дебело кече. Изрязах кечето там където е бутилката и го наслагах отстрани там където няма бутилка. Изравни се идеално и сега не си личи че нещо е правено. За да не трака бутилката като се опира в кората, която е под, сложих тънко кече навсякъде отдолу и готово.
|
|
|
Пет Ное 13, 2009 10:03 am |
|
|
xektor
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 10:15 am Постове: 356 Местоположение: София
Skype: xektor16
Автомобил: Subaru Legacy 2.0 '99
Телефон: 0898521767
Рейтинг: 10
|
Pacone 4X4 написа: Колегата има в предвид по-тънка(патерица)...която е със същия диаметър като останалите! ,просто е по-тънка Така мисля аз...той може да потвърди?! Резерната гума ми е като тази на колегата ето ТУКНямах представа, че им се казва патерица
_________________ www.pipontuning.com
|
|
|
Пет Ное 13, 2009 8:55 pm |
|
|
sar.niko
Регистриран на: Чет Ное 05, 2009 7:10 pm Постове: 2 Рейтинг: 0
|
Здравейте, някой сложил ли си е газова бутилка на Импрезата, 2000 година, на мястото на резервната гума Ако да, моля, кажете мнения,цени и сервиз за пставяне, в Сливен се намира автомобилът, но мога да пътувам, 0893801864 е тел ми.
|
|
|
Съб Яну 09, 2010 11:46 am |
|
|
krass
Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am Постове: 2211 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
|
Аз съм с газова бутилка на мястото на резервната гума. Поставяна е в сревиз на Фобос в Плавен. Бутилката е 35 литра, надига пода на багажника с 1-2 сантиметра, изрязал съм кечето на мястото на бутилката и съм го поставил отстрани (където няма бутилка) за да изравня височината. Сега не си личи, че е правено нещо.
|
|
|
Съб Яну 09, 2010 12:53 pm |
|
|
mandata
Регистриран на: Пет Дек 25, 2009 10:50 pm Постове: 77 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек 2.0 дизел
Телефон: 0882831036
Рейтинг: 0
|
На Субару Легаси, ЕJ201, 2,0 - 125 к.с. - 99 г. Клапаните механични ли са или хидравлични? Разбрах, че ако са механични трябва да се прави някаква прецизна настройка, като се слага АГУ.
|
|
|
Пет Яну 15, 2010 11:35 pm |
|
|
krass
Регистриран на: Пон Юли 21, 2008 7:45 am Постове: 2211 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback '00 AT
Рейтинг: 161
|
Механични са. Аз си сложих газово на 175 000. А настройката на клапаните я направих заедно със смяната на ангренажа на 200 000.
|
|
|
Пон Яну 18, 2010 10:20 am |
|
|
PIT
Регистриран на: Пет Яну 15, 2010 4:12 pm Постове: 36 Местоположение: Монтана
Skype: tuaiut
Автомобил: EJ16 + EJ20
Рейтинг: 24
|
Здравейте на всички! Търся добри насоки за АГУ и знам, че това е най-доброто място където ще ги намеря за мойта кола.От скоро съм с Импреза1.6,96г. вече банална по брой собственици, но бях много доволен че се сдобих с такава кола най-после,докато не ми изтърси 2пъти джобовете на бензиностанцията.38л. за няма и 250км. смесено преди студовете .При нормално-улегнало каране мисля че е много-много. Та това е проблема и реших да се преустройвам,а въпроса ми е става ли нормална АГУ за пълен инжекцион и има ли опасност от повреждане на нещо?Или е необходимо Газов инжекцион?
_________________ ЗА ЛОВ И РИБОЛОВ ВИНАГИ ГОТОВ
|
|
|
Пон Яну 25, 2010 11:54 am |
|
|
BAlexandrov
|
За ставане - става, но първо трябва да си сигурен, че всичко на бензин е добре и да е ясна причината за този разход - да загрява нормално, да са добри свещи/кабели, да са регулирани клапаните. Газта не е за лекуване на болежки, а внася още едно неизвестно и трябва да е ясно, че всичко друго е добре, за да се настрои и да стане както трябва.
|
|
|
Пон Яну 25, 2010 12:17 pm |
|
|
PIT
Регистриран на: Пет Яну 15, 2010 4:12 pm Постове: 36 Местоположение: Монтана
Skype: tuaiut
Автомобил: EJ16 + EJ20
Рейтинг: 24
|
Благодаря за мнението колега,но след допитване до един майстор(занимаващ се със субару основно) стигнах до това решение.По негови думи(аз не съм спец по автомобили) колата работи нормално.Остава само да я вържа и на компютър и май това ще е последното показателно. А иначе за газова си мисля още с купуването на колата.
_________________ ЗА ЛОВ И РИБОЛОВ ВИНАГИ ГОТОВ
|
|
|
Пон Яну 25, 2010 3:57 pm |
|
|
thenew
Регистриран на: Пет Яну 22, 2010 10:05 pm Постове: 6 Рейтинг: 0
|
май съм единствения който не си пада по газовите уредби и който е на принципа , когато имам пари карам , когато нямам не карам а ианче всички казват че на пълната инжекция се слага инжекционна газова уредба , по-добре се държи колата , малко повече се запазва мощноста а и по-малко горяло газ , така ли е не е ли така ... всъщност мен ме плашат газовите уредби, дали има основание или няма но така мисля , добре де , защо не излизат направо от завода колите на газ , по икономично е (дори и по екологично) да знам че има и такива които са със заводски газови и метанови уредби , но защо не е масово ... другото което ме притеснява е , един резервоар е сложен по такъв начин че са спазени изисквания и безопастни норми , бутилките за газ си ги тропваме в багажника или на мястото на резервната гума и ако недай си боже се случи нещо на пътя .....
|
|
|
Пон Яну 25, 2010 4:04 pm |
|
|
valqk
|
Относно това колко е безопасно - всичко е на късмет. Аз съм се возил в кола на която и бяха препълнили бутлката и отзад имаше изтекла газ, а отпред се пушеше (на предната седалка) и слава богу нищо не стана. Ако отзад се изпаряваше бензин - е... по-вероятно беше да стане май? Иначе, затова и те задължават да сложиш лепенка, че си с газ - да се знае и да се внимава (ако недай си боже стане нещо). Относно газовата според мен единствения смислен вариант ако ще си слагаш е газов инжекцион. Така ще ти гори около литър повече от бензина, иначе поне 2-3л повече и се губи смисъла от газта. Имаш 2 варианта: - газова фаза (цена от 1000лв до 2 и нещо) за газовата фаза - има си изпарител, инжектори и е почити като обикновенната газ, само дето е с инжектори. горивото се впръсква като газ (дюзите се монтират някъде край бензиновите, а не както течната фаза да се впръсква директно в работния обем на цилиндъра?). Митака каза, че може да сложи полска(май полска каза или чешка нещо такова?) илил BRC (по-скъпата). Обади му се най-добре и питай. - течна фаза (почваш от цена 3 и нещо). за течната фаза знам само от опита на един колега, който има и каза, че помпата и се сменя на около 100 000 (до тогава и е гаранцията) и струваше (неговата) около 900лв. самата уредба е доста скъпа - Митака каза около 3300лв с монтажа. Имало 5-10% увеличаване на мощността, защото газта се впръсква в течно състояние и при изпаряване охлажда цилиндъра и се получава по-добро изгаряне. Така го обясни Митака и звучи логично. Колегата ми кара волво и каза, че при него вървяла малко по-зле отколкото на бенз. но това е въпрос до настройка и е относително да прецениш дали върви повече. Основното предимство на течната фаза било, че може да се монтира на турбо двг. и такива които са МНОГО мощни и няма проблем. според мен ако ще е на двг под 180-200 коня и без турбо - много е скъпо... п.п. Размисли на лаик, но и на мен ми предстои слагане на гасува и разпитвам в момента насам-натам.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Пон Яну 25, 2010 7:20 pm |
|
|
ortho
Регистриран на: Пет Сеп 25, 2009 9:33 pm Постове: 91 Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Импреза 1,6 '99; Легаси 2.0 2005
Рейтинг: 0
|
Всичко е въпрос на парички. Ако караш под 10-15000 км/година е добре да си останеш на бензин. Ако обаче минаваш 20000 е по-икономично определено на газ. Другия критерии е дали караш основно в града или по път. В момента другата ми кола (хонда акорд) е на газ. Докато отида на работа - 3-4 км. въобще не може да вдигне 30 градуса и да превключи на газ или го прави в последния момент. Така че логика много няма. Виж, на дълъг път е съвсем друго. Гори с около литър повече и до 4500 оборота върви не много по-зле отколкото на бензин. По-нататък, поради по-бавното горене на газта е по-слаба отколкото на бензин. Това е проблем повече при хондата, Субаруто е определено по-ниско оборотно и там играта с оборотите е друга.
|
|
|
Вто Яну 26, 2010 8:30 am |
|
|
gechi
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 2:46 pm Постове: 183 Местоположение: Бургас
Автомобил: Legacy 2.2 95 г.
Телефон: 0899344144
Рейтинг: 14
|
слагай спокойно обикновена, с добре избрани части нямаш да имаш никакъв проблем.Инжекцията е за по-капризни колици, а и като сметнеш,че комплекта му не е повече от 800-900лв, а ни искат по 1300-1500 лв. нема смисъл просто
|
|
|
Вто Яну 26, 2010 10:37 pm |
|
|
iviv67
Регистриран на: Пон Дек 14, 2009 11:22 am Постове: 117 Местоположение: София
Skype: ivostst
Автомобил: Leone, Legacy
Рейтинг: 0
|
и аз съм даже с вакумен изпарител и при това да ви кажа никаква разлика в разхода или вървенето (малко е по- мъдна , но може и да е субективно) , но слагай колкото и да дадеш ще я изплатиш и после си на полувин цена, а уредбата може да си я вземеш после от колата.Аз моята си я взех от Пандата и с малко гледане от тук и там си я качих на Субаруто.
|
|
|
Вто Яну 26, 2010 11:46 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
да, за тази кола може и обикновена уредба, не е капризна...
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Вто Яну 26, 2010 11:59 pm |
|
|
Pacone 4X4
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm Постове: 2159 Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
|
|
Сря Яну 27, 2010 2:04 pm |
|
|
stenly2777
Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 5:59 pm Постове: 221 Местоположение: Варна
Автомобил: Smart for Four EQ Hyundai Kona EV
Телефон: 0887 93 70 90
Рейтинг: 99
|
Здравеи колега Моята е 1.8 94година и съм със нормална уредба за инжекция. Аз лично съм доволен от вървенето и разхода за момента, все пак то от една 16 годишна атмосферна колица не могат да се очакват кой знае какви подвизи(говоря за моята де) така че слагаи и си се вози по-евтинко и това е. Пък като си вземеме нещо по-сериозно от любимат марка тогава ще го мислиме, аиде чао.
|
|
|
Нед Яну 31, 2010 5:53 pm |
|
|