Субару Форум България https://www.subaruclubbg.com/forum/ |
|
Съвети за Газова уредба https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=6134 |
Страница 7 от 39 |
Автор: | jo [ Вто Юли 29, 2008 6:48 pm ] |
Заглавие: | |
Иначе казано аман от ппрофесионалисти! Занимавам се любителски с газови уредби и много често се налага да спасявам познати след професионална намеса!? Хората печелят от оборота-брой поставени уредби за единица време! Резултата го знаеш! |
Автор: | blatimir [ Вто Юли 29, 2008 6:55 pm ] |
Заглавие: | |
понякога и майстора си намират |
Автор: | legasirlzz [ Сря Авг 06, 2008 12:25 pm ] |
Заглавие: | Газова уредба |
Сложих си газов инжекцион на съгару лагаси 99' година.АЗ лично не намирам голяма разлика м/у бензин газ .Единственото което не ми харесва е че на ниски обороти прекъсла лекичко.За майстора сложи ми го Гошо от добрич ,мисля че е добър.Инжексиона е италянски с български интерфеис .Можете ли да ми кажете нешто по подробно за газовото.Инжекциона е фобос. |
Автор: | BAlexandrov [ Сря Авг 06, 2008 12:39 pm ] |
Заглавие: | |
Прекъсването се дължи вероятно на кабели/свещи. Погледни тези, които продавам дали не стават за теб. http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?t=1733 Относно инжекциона... Защо ние да ти кажем нещо, ти си го избрал Вероятно самите инжектори са ти италиански, а компютъра е български на Фобос. Цената вероятно е била около 1200? Ти кажи как е разхода, впечатления... |
Автор: | ross [ Сря Авг 06, 2008 2:56 pm ] |
Заглавие: | Re: Газова уредба |
legasirlzz написа: Сложих си газов инжекцион на съгару лагаси 99' година.АЗ лично не намирам голяма разлика м/у бензин газ .Единственото което не ми харесва е че на ниски обороти прекъсла лекичко.За майстора сложи ми го Гошо от добрич ,мисля че е добър.Инжексиона е италянски с български интерфеис .Можете ли да ми кажете нешто по подробно за газовото.Инжекциона е фобос. |
Автор: | galino [ Сря Авг 06, 2008 4:13 pm ] |
Заглавие: | Re: Газова уредба |
legasirlzz написа: Сложих си газов инжекцион на съгару лагаси 99' година.АЗ лично не намирам голяма разлика м/у бензин газ .Единственото което не ми харесва е че на ниски обороти прекъсла лекичко.За майстора сложи ми го Гошо от добрич ,мисля че е добър.Инжексиона е италянски с български интерфеис .Можете ли да ми кажете нешто по подробно за газовото.Инжекциона е фобос. И аз сложих ГИ, но ми го постави Тенката от Шипка ...и той е мноо добър абцулютно същия...и така си прехълцва на ниски..., но смятам да сменя и свещите.....а твоя има ли турбо режим? Моя има 3 режима на работа. |
Автор: | legasirlzz [ Сря Авг 06, 2008 8:36 pm ] |
Заглавие: | Газова уредба |
Миналата седмица ходих до пирин с нея.Даваше ми разход 10/11 по магитралата със средна скорост 160.На баирите на пирин ми даваше 14/15 разход.Има и още един проблем ,когато карам и свалям на долна предавка се чува някакъв шум ,който го няма на бензин. |
Автор: | agent dust [ Чет Авг 07, 2008 12:05 am ] |
Заглавие: | |
blatimir написа: Взимам си колата, нивото на антифриза в преливника беше 2см над дъното (доста под минимума) след 3км спирам колата пред гаража и една миризма ме лъхва яка на изгоряло. Отварям капака неможах да разбера откъде мирише тва обаче нивото на антифриза беше на 1см от капачката на преливника ти оправи ли този проблем? има го единствено и само в два случая - или капачката на радиаторът не държи, или е духнала гарнитури на главите. точили са антифриз като са слагали маркучите на газовата. след това може да не са почистили капачката добре и затова тя не държи налягане 0.9 бара, затворена е с боклуци . колата не трябва да се кара така! когато двигателят препълва компенсационното казанче не е хич на добре |
Автор: | blatimir [ Чет Авг 07, 2008 6:41 am ] |
Заглавие: | |
Оказа се че докато съм плащал някой идиот ми е налял чешмяна вода до горе, щях да ги карам да ми сменят целия антифриз ама не ми се занимаваше вече с тях. Сега ми дава голям разход колата, 13 извънградско (повечето по баири) по същия маршрут старото субару ми даваше максимум 11. Колата е била поддържана във фолксваген сервиз в германия и от там са и сложили свещи с по-ниско температурно число (bkr5e-11), смених ги и сега ще видя дали е от тях високия разход. |
Автор: | BAlexandrov [ Чет Авг 07, 2008 7:44 am ] |
Заглавие: | |
Не мисля, че е възможно да е от топлинното число. Ако са били читави, няма да има разлика. |
Автор: | blatimir [ Чет Авг 07, 2008 12:12 pm ] |
Заглавие: | |
BAlexandrov написа: Не мисля, че е възможно да е от топлинното число. Ако са били читави, няма да има разлика. ами закакво е тогава това топлинно число, тея свещи ги дават за субару вивио 700кубика |
Автор: | BAlexandrov [ Чет Авг 07, 2008 12:17 pm ] |
Заглавие: | |
Разликата не е особена дали 5 или 6. 5 са по-топли, тоест отвеждат по-малко топлина и се нагряват повече. Проблем с това би бил ако от прегряване започни да прави детонации, но това щеше да го усетиш. |
Автор: | Doc [ Пет Авг 08, 2008 12:53 pm ] |
Заглавие: | |
Петиците ги дават и за Легаси 2,5, а пък на моята по ВИН - Шампион RC10YC4. |
Автор: | BAlexandrov [ Пет Авг 08, 2008 1:13 pm ] |
Заглавие: | |
Doc написа: Петиците ги дават и за Легаси 2,5, а пък на моята по ВИН - Шампион RC10YC4. Твоята американска ли е? |
Автор: | agent dust [ Съб Авг 09, 2008 9:54 pm ] |
Заглавие: | |
принципно по-старите модели са с 6ци, по-новите с 5ци. има разлика обаче ако са оригинални свещи или някакви други. ние слагаме само NGK made in Japan, има едни made in France и те не са хубави. най-точно е с вин номера на колата. но няма нищо лошо колата да се кара с хубави свещи. аз карам с Denso Irridium и проблем с тоци и свещи не съм имал никога. ама нямам и газова де и харчи много малко. сипвам пълен резервоар(към 40 литра), карам 300-400км извъндрадско със скорости 100-180, карам два дена на пистата, после ми остава за поне седмица градско без да доливам. когатоп свещите са хубави, наистина харчи по-малко. |
Автор: | dqdokoleda [ Нед Авг 10, 2008 8:57 am ] |
Заглавие: | |
Аз имах проблеми с газовата уредба и оправих нещата колкото можах,купих си свещи : NGK BKR6E-11 и се надявам да е по-добре от предишните Champion .кажете дали съм се набутал с 25 лв или не?Та да знам занапред дали да правя такива глупости повече.Иначе на газчица върви по-добре(11-12 градско). |
Автор: | BAlexandrov [ Нед Авг 10, 2008 9:07 am ] |
Заглавие: | |
Добре си направил, стига да са истински японски NGK |
Автор: | BAlexandrov [ Нед Авг 10, 2008 9:16 am ] |
Заглавие: | |
Колеги.... взех сериозно да си мисля за обикновена газова уредба. Причината е, че имам резерви към газовите инжекциони. Дори и с BRC и ала-бала пак има проблеми, които не са прости за диагностициране и настройка. До сега от както имам книжка /на 18/ все съм карал коли на газ и с обикновена газова. При предишните коли имаше доста загуба на мощност да речем едно 20% на газ, но при последната ми кола /Мицубиши Галант 1.8/ много добре се сработваше с обикновената газова Ловато. Разход 10-11, динамика почти същата. Максимална скорост на бензин 200, на газ 195. Пали на бензин и като вдигна над 2500 оборота си прехвърля на газ и това е. Разхода е чист почти само газ, като 1 път в месеца примерно карам 100-200 км междуградско на бензин за прочистване. Системата е проста, проблемите - ясни. Подготовката - нови свещи, кабели, реглаж клапани и т.н. съм я направил. Работата е, че не знам как би било конкретно на това Субару - Легаси/Аутбек 2.5 DOHC. Дали успява да се настрои добре за различните режими? Каква газова работи успешно, колко голям изпарител, плочка? Колко колеги имат с обикновена газова на такъв двигател, нека споделят как се държи. |
Автор: | agent dust [ Нед Авг 10, 2008 11:09 am ] |
Заглавие: | |
проблемите на плочката са същите както при инжекциона, като има още доста допълнителни. колата се удушава и на газ, и на бензин - плочката е рестриктор. и не можеш да я настроиш прецизно - а електрониката ти е капризна. пробвай |
Автор: | dqdokoleda [ Нед Авг 10, 2008 5:34 pm ] |
Заглавие: | |
А да ви попитам нещо,дайте идея къде да дойда(някой дето разбира от газови уредби и да ми оправи проблема с въздуховода,ще бъда благодарен.СЕга както съм го направил е идеално,но не знам дали е правилно. |
Страница 7 от 39 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |