Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Съвети за Газова уредба
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=6134
Страница 8 от 39

Автор:  Doc [ Пон Авг 11, 2008 9:56 am ]
Заглавие: 

BAlexandrov написа:
Doc написа:
Петиците ги дават и за Легаси 2,5, а пък на моята по ВИН - Шампион RC10YC4.


Твоята американска ли е?


Мисля, че е японска. ВИН-а започва с JF1

Автор:  Doc [ Пон Авг 11, 2008 9:59 am ]
Заглавие: 

Колеги, откъде да си намеря японски НЖК и по какво ще ги позная, че са такива? Само по надписа или има нещо друго? Благодаря Ви!

Автор:  Plam [ Пон Авг 11, 2008 2:51 pm ]
Заглавие: 

BAlexandrov написа:
Колеги.... взех сериозно да си мисля за обикновена газова уредба.
Причината е, че имам резерви към газовите инжекциони. Дори и с BRC и ала-бала пак има проблеми, които не са прости за диагностициране и настройка.


Работата е, че не знам как би било конкретно на това Субару - Легаси/Аутбек 2.5 DOHC. Дали успява да се настрои добре за различните режими? Каква газова работи успешно, колко голям изпарител, плочка?
Колко колеги имат с обикновена газова на такъв двигател, нека споделят как се държи.


като собственик на суби с газов инжекцион мога да ти кажа , че преди това бях с обикновенна / с плочка / вярвай ми не искаш да си причиниш това , сега с инж. нямам проблеми еднакво върви и на газ и на бензин. неможеш да правиш компромиси с боксеров двг. това е разсипия за мотора , шлайфане клапани и глави, и всичко това е от детонациите.

Автор:  BAlexandrov [ Пон Авг 11, 2008 2:56 pm ]
Заглавие: 

Говорих сега с един за обикновена газова - смята, че няма проблем...
Все пак говорим за голям изпарител на Ловато. Детонации и проблеми е въпрос на настройка...

Ти сега с какъв инжекцион си, къде, какви пари...

Автор:  Plam [ Пон Авг 11, 2008 3:41 pm ]
Заглавие: 

митака ми сложи полски с японски инжектори- разхода е като на бензин. старото агу беше ловато с голяма плочка и не питай , въздушния филтър беше влязал в плочката от детонацията. като пари е около 1500лв. митака е до 18.08. отпуска.

Автор:  BAlexandrov [ Пон Авг 11, 2008 3:55 pm ]
Заглавие: 

Какъв е този полски?
На мен последно ми каза 2100 за BRC!!??

Автор:  Plam [ Вто Авг 12, 2008 2:45 pm ]
Заглавие: 

ами имах право на избор , чух да разговаря с друг колега за полските и когато го попитах да ли би ми сложил и на мен той каза , че е възможно , в интерес на истината чаках за доставка защото бяха свършили.

Автор:  ico_tech [ Вто Авг 12, 2008 3:06 pm ]
Заглавие: 

Колега аз съм с обикновена АГУ, изпарител Емегаз, останалото е на BRC. Колата си работи добре. нямам автоматичен превключвател и жуля само на газ - зиме и лете. От две години и нещо не съм бутал нищо по АГУ-то. В началото смених само свещи, после и кабели (те си бяха за смяна). Сложих свещи по книжка (Champion) обаче сега смених на Denso Irridium и има добър ефект. IK20 e за моя мотор. (2.0). Струват 30 лв бройката, но за газ са идеални - по-малко съпротивление , по-ниско напрежение, по-лесно образуване на искрата.
Изпъленението на газовата беше на средно ниво - наложи се да поостана по - докъсно. Повечето газаджии не слагат обиновени АГУ на Субару с гаранция. Причината - много дълги магистрали на интейка и почти незбежна разлика в захранването на цилиндрите.
Иначе колата си върви. Пали и няма детонации на място.
Разход - 10 извънградско при вкл климатик
13.5-14 - градско (ако я кара съпругата ми)
Успех

Автор:  BAlexandrov [ Вто Авг 12, 2008 3:08 pm ]
Заглавие: 

Ама ти си с 2.0 двигател... искам някой с 2.5 да видя.

Автор:  ross [ Вто Авг 12, 2008 3:29 pm ]
Заглавие: 

BAlexandrov написа:
Ама ти си с 2.0 двигател... искам някой с 2.5 да видя.
аз съм с 2.5 и сложих БРЦ ГИ 1750ЛВ
3 пъти ходих в Дружба докато я нагласят тая уредба :evil: и един път при Митко ;-)
вече съм доволен :lol: колата върви много добре :roll: работи равномерно без да тресе и т.н. на клима си върви ок.
за харченето :roll: оня ден до Пловдив ходих с доста настъпване от сорта на 200 :oops: София/Пловдив 32лв газ :lol: :lol: на връщане със скорост около 140/160км даде доста по приличнен разход :lol: :lol:

Автор:  kissiov [ Вто Авг 12, 2008 6:51 pm ]
Заглавие:  АГУ

И аз да се включа!На Импрезата (1.6 2000г) и сега на Легасито(2.0 2001г) съм с BRC обикневенна уредба.На предишната кола нямах никакъв проблем и норм.разход (8-10 изв.гр/12-15гр).С Легасито извън градско е 10-11,но в града май е доста висок-до 17/100 при условно нормално каране.Сигурно автоматика си дава своето отражение,а и честно казано май още не съм му свикнал съвсем.Иначе на бензин е почти по каталог разхода,но и София е ебаси градското :evil:

Автор:  IPCop [ Чет Авг 14, 2008 10:21 pm ]
Заглавие: 

Здравейте!
Имам нужда от помощ, в избора на АГУ.
Днес ходих в два сервиза и в двата ми казаха, че трябва да ми се монтира Газов инжекцион, иначе не ставала работата.
Започнаха да ми говорят как колата щяла да гърми да ми прави бели на дебитомера как съм щял всеки месец да сменям по-един, два, най-малко. Нямало да може да подържа ниски обороти, и от там да гаснела колата.... в общи линий напълниха ми главата с един куп глопости от който аз нищо не разбрах, но това е др. тема.
Попитах: Добре бе майсторе .... до вчера нямаше АГУ(Газов инжекцион), а Вие как монтирахте тогава на колите с пълна инжекция ГАЗОВИ УРЕДБИ ?!
Или когато Вие идвала такава кола сте я връща ли? И сега понеже има по-скъпи ГАЗОВИ ВИЕ решавате да изкарате повече пари..... НЯМАШЕ ОТГОВОР И В ДВАТА СЕРВИЗА!!!!!!!!!!
Въпроса ми е дали може да монтирам на Субару Импреза 1.6i -90к.с.
96год. обикновена газова
.
Благодаря Ви предварително.

Изображение

Автор:  agent dust [ Чет Авг 14, 2008 11:50 pm ]
Заглавие: 

може да се монтира обикновена газова на 1.6 - тоя двигател е железен. каквото и да му сложиш - пак ще върви.

обикновената газова с плочка причинява доста щети на по-прецизните двигатели. 1.6 няма проблеми, но при 2.0 и нагоре става лошо. специално за колата на plam - от дългото каране с плочка от предният собственик леглата на клапаните бяха тотално износени, и нямаше как да се прави повече реглаж. от последният "плочков" гърмеж освен че беше цъфнал въздушният филтър, беше думнал и МАП сензорът - а той хич не е евтин. та се наложи главите да се свалят, да се фрезоват леглата на клапаните, да се изпилят пънчетата на клапаните и чак тогава можеше да се направи газаджийски реглаж с по-големи хлабини на изпускателните клапани. не че е трудно, но е допълнителен разход - сменят се и гарнитурите на главите, които са метални и също са скъпички. от плочкови гърмежи идват клиенти с тотално цъфнали дебитомери, а от скапаните газови инжекцини има разни странични ефекти - в момента имаме две B12 лимузини, които по неизвестни причини не искат да вървят нито на газ, нито на бензин. всички възможни процедури по обслужване на двигателя за газ са изпълнени, всички датчици са проверени, но колата е пълен мъртвец на бензин и газ. шах! и двете коли са с някакви евтини газови инжекциони. електрониката на Субару е доста прецизна и капризна. и точно това е причината който слага газова да даде пара за най-доброто на пазара - иначе скапва хубавата кола. идват при нас дори 2.0 турбо с газова и плочка. като отвориш такъв двигател - вътре е истински ужас и много трудно се оправя

за любителите на високите магистрални скорости и газовите уредби. не правете компромиси с маслото! полусинтетика, газова и 200 по магистралата е много лоша комбинация. ако ще карате така, слагайте само много качествено масло и то пълна синтетика. на газ двигателят е много натоварен топлинно, маслото не може да се охлажда добре. полусинтетичното става на пяна, не може да маже добре и резултатът е износени биелни лагери. изобщо с маслата има много недораумения. няма нищо лошо да сипеш на колата си висококачествено масло, без значение на какви километри е двигателят. а стане ли дума за газ - всеки компромис излиза по-скъпо.


моят двигател е произведен 1984г. в момента е над 250хил км. сега го карам със състезателно естерно масло MOTUL 300V 5w30. и се кара на пълна заварка, до около 8000об. давам колата и на приятели за ръчка - без никакви притеснения. при летните жеги на 40 градуса може да си изкара максимална ръчка повече от половин час и налягането на маслото пак е стабилно. ако един двигател го товариш яко - и на всичкото отгоре има газова уредба - само качествено масло. ако ще и на 300хил км да е. та ако обичате да карате с 200 и то на газ - сипвайте хубаво масло иначе рано или късно биелните лагери просто прегряват.

Автор:  marin [ Пет Авг 15, 2008 12:58 pm ]
Заглавие: 

Тук да се включа и аз, с риск да ме оплюете ;)
Сложих газов инжекцион Фобос, днес си взех колата, за 3 дена стана :)
Човека който я слага е Хондаджия, той самия кара прелюд турбо на такава газ :)
Мисля че хондата не е по-малко прецизна и капризна от субару, та сигурно става :)
Отделно че сложиха неотдавна на мой приятел там уредба, на Крайслер 2.5 V6, който е Митсубиши мотор, и е доволен, вече му врътна доста километри :)
Сега предстои да натрупам впечатления :)
Цената беше 1455лв, 1295 самата уредба, +80 за бутилка на мястото на резервната гума (около 40литра), +35 за зареждачка при резервоара, +35 прегледи и узаконяване, и още 10лв дето сипали неква газ :)
Мисля че е добре, пък... ще си покаже.
Софтуера е безплатен, кабела е сериен, закачаш лаптопа и си играеш, ако искаш.
Поживем,увидим :)

Автор:  blatimir [ Съб Авг 16, 2008 8:30 pm ]
Заглавие: 

Смених си свещите, но проблемите с високия разход остават, извънградско с 90-100км ч - 10/100, с климатик 11/100, откакто съм си взел колата от газаджиите ми се струва че е по-мудна и на бензин. С нов филтър съм K&N и ми казаха че е възможно от него да ми дава по-висок разход, което нещо не ми се вярва

Автор:  galino [ Съб Авг 16, 2008 8:52 pm ]
Заглавие: 

blatimir написа:
Смених си свещите, но проблемите с високия разход остават, извънградско с 90-100км ч - 10/100, с климатик 11/100, откакто съм си взел колата от газаджиите ми се струва че е по-мудна и на бензин. С нов филтър съм K&N и ми казаха че е възможно от него да ми дава по-висок разход, което нещо не ми се вярва

:shock: :shock: :shock: :shock: 10/100 това висок разход ли е???
Аз засякох 585 км с 68 литра ГАЗ и ми се струва нормално.

Автор:  blatimir [ Съб Авг 16, 2008 8:59 pm ]
Заглавие: 

ами при положение че старото ми легаси (което сега го кара Bleidsg) дава извънградско 8 и малко без климатик и 9 с климатик при скорости около 90-100км/ч

Автор:  marin [ Съб Авг 16, 2008 10:13 pm ]
Заглавие: 

което идва само отново да покаже че колкото по-старо, толкова по-хубаво ;)

Автор:  zodias [ Съб Авг 16, 2008 10:34 pm ]
Заглавие: 

@Галино

Нищо не е 10/100 газ за Форестър. Карал си с около 100-120 км/ч.

Автор:  krass [ Пон Авг 18, 2008 11:18 am ]
Заглавие: 

Хора, да ви питам, някой слагал ли е ТАП на колата си и ако е, дали е доволен?

Страница 8 от 39 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/