Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Мар 26, 2019 2:34 am



Отговори на тема  [ 659 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Следваща
 Съвети за Газова уредба 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 337
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 156
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
:giggle: Знаех си, че някой ще се заяде с този израз... :good:

Наистина, изразил със се малко неточно! Но, наистина, голяма част от Субару с Teleflex, продадени в Германия между 2004 и 2008 са така... Това са моите няколко месечни наблюдения на пазара, преди да си взема моето Легаси.

Та, нека колегите, като видят това, преди да си купят кола- да питат, каквa система е монтирана..?! - Че, после да не се чешат по дупето... ;)

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Пет Мар 10, 2017 11:45 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 9:44 am
Мнения: 207
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 48
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
:good: .. сигурно и Teleflex не са лоши уредби .. проблема е в сервиза тук .. аз като купих Фори не му работеше АГУ-то и навсякъде вдигат рамене и ми предлагат демонтаж и да ми продадат каквото си имат/могат по сервизите
намерих тия юнаци http://autoserviz-kardeni.com/ дето си имаха всичко за Принс .. софт, рез.части и знания .. оказаха се много висок клас уредби с Keihin-и .. веднъж годишно сменям един комплект филтри за 40лв. /вкл. и диагностиката/ и вече 90000 км кеф :bow:

_________________
Subaru Forester 2.0 '06
Subaru Outback 2.5 '09
Honda CBF 1000 '06

Съб Мар 11, 2017 2:37 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 337
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 156
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пак ще се повторя (вече го бях писал някъде назад), но е хубаво колегите които иска да си купят Субару да знаят какво ги очаква с Teleflex!
Telеflex e концепиранa единствено за Субару Германия и Европа( италианците залагат на BRC, и печелят), и сама по себе си е страхотна, като концепция и замисъл- монтира се точно и коректно, компа е настроен за всеки мотор, само трябва да се въведе модела....и караш без проблеми! Само, че работата която са свършили инженерите, бива прецакана от меринджеите, които залагат на евтини(всъщост, след това се оказават златни, тъй като се спират от произвотство след втората им генерация и става една...) и лошокачествени инжектори... Ако не беше тази им грешка, може би, и до сега щяха да се продават десетки хиляди субарута в Европа с Teleflex. След този дезастър, Субару Германия спират изобщо да се занимават с ,,газирането,, на колите... Остават малко сервизи със софтуера, които могат изобщо да пипат системата... Teleflex бива купена от друг и т.н ... Собствениците, на които им работи добре колата са щастливи, другите духат здраво супата, и се оплакват по форумите и се сбогуват с колите си ... Нещо подобно се случва и с Опел, които преди 10 години правят същите грешки с Irmscher LPG системата- и губят десетки хиляди разочаровани клиенти за марката! Абе, нещо става в Германия - добри инженери, и неграмотни и алчни мениджъри! ](*,) :facepalm:
Има и колеги, които след подмяната на инжекторите, карат вече от години с колите си без проблеми... НО, са много малка част!
С едно изречение- ,,Игра на руска рулетка!"е покупката на кола с Teleflex!

п.п това е моето становище по въпроса, и не ангажирам никого да ми се доверява

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Съб Мар 11, 2017 10:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm
Мнения: 97
Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 133
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Mitaka FU, много повърхностно четеш немските форуми, в които се пише за Субару, Teleflex и т.н.

Моите наблюдения и впечатления са коренно различни от твоите. Субарута с Teleflex подминават 500 000 изминати километра без никакви проблеми. Всички сериозни Субару дилъри имат софтуер и електронен ключ (Dongle) за Teleflex. Най-сериозните дилъри, не само че не са се отказали от газифициране на Субару, но и газифицират 2.0i двигатели от 2016г.

Да, имало е проблеми с първата генерация инжектори от Teleflex, но са били безплатно подменяни в удължения гаранционен период. Повечето, които се оплакват по форумите, не са посещавали Субару дилъл за обслужване и са пропуснали възможността за своевременна диагностика и подмяна.

_________________
Ein Mercedes hat 1 Stern...
Gute Hotels haben 5...
EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!

Нед Мар 12, 2017 9:55 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am
Мнения: 337
Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 156
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей , колега СЕ.. Някак си очаквах да ме ,,контрираш".. :D Едно такова вътрешно чувство..., та за това добавих и -че това е моята интерпретация...
Всеки сам си прави изводи, и не казвам, че ти нямаш право....!
Но, шанса колегите в България да намерят читав Teleflex не е голяма.. Защото, както знаем с теб, те нещо ако си е добро- не го продават... Еле пък субару кола...

п.п ако имаш път към Бранденбург и Берлин,
може да пием по едно кафе и да обменим опит за колите? Все пак си по- навътре в нещата, от мен... :beer:

_________________
Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.

Нед Мар 12, 2017 10:58 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 19, 2017 4:08 pm
Мнения: 57
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX AT MY99
Телефон: 0883359039
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Subaru_LegacyGX написа:
Здравейте, колеги! Предстои ми монтиране на газов инжекцион на Субаруто (Легаси 1999 2.5 156к.с. АТ).Реших първо да се посъветвам във форума с вас,преди с майсторите.Предполагам има доста хора от форума на газ и въпросите ми са към всички тях.
Досега съм получил само една оферта за газов инжекцион и тя е следната:
1.Контролер AGIS OBD/CAN 4cyl
2.Редуктор АТ 13 Антартик Супер
3.Инжектори Barracuda BR124P
Мисля че това са трите най-важни модула.Иначе другите са нивомер/мултиклапан или евросонда /не знам как точно се води/ на Томасето, термопластични тръби и др. Има вариант и за други дюзи.. мисля че бяха Apis Solo. От прочетеното в тази тема разбирам, че едни от най-важните неща са правилният монтаж, добре подбрани компоненти и правилна настройка. Добри ли са въпросните компоненти?
Бюджета ми не е много голям, така че не мога да се хвърля на най-доброто... Дори обмислям вариант сам да си монтирам ГИ. Скоро ми предстои обслужване, което ще правя аз в своя гараж и заедно с обслужването ще сваля колектора, за да го издупча.

:pardon: :-?

_________________
"Задаващият сложни въпроси неизбежно получава и сложни отговори."

Нед Мар 12, 2017 2:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 7:05 pm
Мнения: 78
Автомобил: Subaru Outback H6 08
Рейтинг: 78
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
E добре провери сервизите за газ във форума. Аз съм доволен от Dynamic Art, момчетата са свестни и най-вече МИСЛЯТ, което е рядко срещано при майсторите :beer: нищо лично практикуващите да не се засягат. Провери ги тези момчета ще останеш приятно изненадан. Ако офертата е от тях игнорирай поста ми :pardon:

Вто Мар 14, 2017 11:09 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 19, 2017 4:08 pm
Мнения: 57
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX AT MY99
Телефон: 0883359039
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Темата е за съвети, затова и си питам. Благодаря за отговора, но съм от Стара Загора. Тук "газаджий" колкото искаш. В поста ми съм написал и, че най-вероятно сам ще си монтирам газовия инжекцион, така че искам мнение от по компетентните и тези, които са на газ, относно отделните компоненти на ГИ.
Днес ми предложиха пълен комплект ГИ на LPG Tech. Като контролера е LPG Tech 204(+70лв за LPG Tech 324 OBD), редуктор Shark 1500, инжектори DRAGON Silver 2 x 2цил.(+11лв за инжектори LPG TECH - YETI 2 х 2цил.), тръби на FARO, сонда италианска и т.н.
Има ли смисъл да взимам контролер с OBD II, като моята кола е 1999год.? Един газаджия ми каза, че има смисъл да се сложи контролер с OBD II на кола след 2002-2003 година.

_________________
"Задаващият сложни въпроси неизбежно получава и сложни отговори."

Вто Мар 14, 2017 2:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4250
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
има смисъл да събереш 1000лв и да си платиш, за да стане както трябва, че както си тръгнал ( без знания и с евтини чарколяци ), ще стане манджа с грозде.

От всичко, което си изброил само редуктора Шарк е ок.
Дюзи - най-добре Баракуда.
ОБД - не ти трябва.
Слагат се компоненти ( евро сонда, тръби, и т.н. ) от най-висок клас.

Вто Мар 14, 2017 4:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1714
Местоположение: София
Автомобил: Impreza Gravel express, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 570
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Бих си позволил да оспоря един избор, колега. Баракудата е много бърз инжектор, но с недостатъчен дебит при висок товар. За 2,5+ мотор бих избрал Hana blue или нещо от категорията. И двата модела все пак са евтини алтернативи на Keihin.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Вто Мар 14, 2017 8:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4250
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
2.5 в случая е атмосферка Алекс, не турбо.
Въпросната баракуда успяваше да храни 2.5 турбо с 270 коня, така че ако си имал проблем не е бил от баракудата.

Хана е също вариант, но е по скъпа и има ментета.

Вто Мар 14, 2017 11:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 19, 2017 4:08 pm
Мнения: 57
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX AT MY99
Телефон: 0883359039
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря за съвета, Vmax. Преди години отново така без знания и много опит,но с четене и упоритост, направих основен ремонт на старата си кола(Сеат Кордоба 1,4 mpi). Вече 100к км нямам проблем с нея, което значи че съм се справил. Поддържам още няколко коли - семейни и на приятели. Опита откъм двигатели го имам. Монтирал съм и няколко АГУ, но не и инжекцион. По-лесно щеше да е да платя на сервиз и те да го направят, но не искам. Така или иначе попарата ще си я сърбам аз ;).

Така ... за инжектори - ще са баракуда BR124P. Редуктор Шарк 1500. Какъв контролер да търся - BRC Sequent 24? Какво ще кажете за другите марки, например FOBOS, KME, Agis, Tamona, Lovato?

_________________
"Задаващият сложни въпроси неизбежно получава и сложни отговори."

Сря Мар 15, 2017 8:16 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 19, 2017 4:08 pm
Мнения: 57
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX AT MY99
Телефон: 0883359039
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Спрях се на LPG Tech 204, Shark 1500, LPG Dragon Silver 2x2, тръби и маркучи FARO, Евросонда Feroni.

Какво ще кажете за тези преходници при положение, че кола с газ се кара, може би 99% на газ?
Прикачени файлове:
DA-31-80A.jpg

Прикачени файлове:
5ae74cbb456197d695e0b855f203c680.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
"Задаващият сложни въпроси неизбежно получава и сложни отговори."

Пет Мар 17, 2017 11:14 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 19, 2017 4:08 pm
Мнения: 57
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 GX AT MY99
Телефон: 0883359039
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ето и видео с адаптерите. Мисля, че с тези адаптори монтажа на ГИ ще е по-лесен и естетичен. Съмнявах се, че адаптора ще пречи на работата на бензиновата дюза, но както се вижда във видеото явно всичко е нормално. Някой знае ли размерите на бензиновите дюзи на ej25 мотора?

_________________
"Задаващият сложни въпроси неизбежно получава и сложни отговори."

Пет Мар 17, 2017 5:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 739
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2005 H6 3.0R
Рейтинг: 387
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
momcho2000 написа:
Сега на Фори съм с Фобос 4 не съм много доволен........ ](*,) изминати 12000 км само да мръдна към София ще се уговоря с колегите ГАЗ-аджии и Суби-фенове да ми я препипат и да отстранят тия дребни дразнещи ме неща и като доплатя за препипването от тия 700 лв дето дадох ще ми иде на 800-900 па може и повече.... ама евтиния двойно плаща!!!

Най-вероятно е кауза пердута, ако не си готов да се ръснеш малко повече за по-читава периферия. На самия Фобос 4 като електроника му няма нищо. Вярно, бюджетна версия, но напълно достатъчна като качество и функционалност за тоя мотор. И сам по себе си не е толкова по-евтин от по-читавите версии. Разликата в цената идва най-вече от качеството на периферията (е, и от качеството на монтажа де). А за 700 лв с монтажа.... няма как да е читава. На мен Фобосът ми стъпи на 1200 лв в насипно състояние - без монтаж и това е дилърска цена с доволен процент отстъпка, но съм подбрал наистина хубави компоненти. Сам сметни, колко би струвало това без отстъпката и отделно колко би струвал монтажа. Та верно при теб ще трябва доста неща да се препипат, за да се получат нещата.

Alxx написа:
Бих си позволил да оспоря един избор, колега. Баракудата е много бърз инжектор, но с недостатъчен дебит при висок товар. За 2,5+ мотор бих избрал Hana blue или нещо от категорията. И двата модела все пак са евтини алтернативи на Keihin.

С Баракуди съм, разпробити на 2.8 мм и диференциално налягане 1300 милибара и са далеч от критичните 80-тина % duty cycle при пълно натоварване на 245-коньовата H6-ца.

Чет Апр 06, 2017 7:42 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1714
Местоположение: София
Автомобил: Impreza Gravel express, Mazda RX-8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 570
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може, може :) Аз гризках дървото на 4,4 V8 с Баракуда(в който мощност на цилиндър не е по-голяма от тази в твоя мотор) и реших да не ми се случва пак. Тони от Динамик Арт е на подобно мнение и затова на роторната Мазда боднахме Хана блу(А++).

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Чет Апр 06, 2017 8:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Мнения: 938
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT, LSD
Рейтинг: 443
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Най-вероятно проблема ти не е бил от дюзите, а от настройките. Аз също на 1.45 бара диференциално нямах проблеми, сега съм на 1.4 и също е ок. Дават, че при Ф2,8 и 1.5 бара диференциално, храни до към 50 коня.

Пет Апр 07, 2017 9:04 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Фев 09, 2017 7:07 pm
Мнения: 87
Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Legacy 2.5 BRC 4EAT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Малко развитие при мен с датчика за пълно празно при копчето.Проблема беше ,че не показва нищо само мигащи 4 лампи постоянно.Най накрая достигнах до BRC Пловдив и проблема се оказа във нивомера отзад на бутилката,той си показваше по принцип ама ясно не е пращал сигнал до копчето отпред.След смяната му вече всичко е наред :) имам работещи лампички за нивото най накрая :)

Вто Апр 25, 2017 8:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am
Мнения: 215
Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 120
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз можеби съм единствения недоволен от хана-та. Когато правих STI на газ заложих на тая прехвалена хана... е изкараха точно 30000 км и една каза чао. Реших да пробвам LPGTECH-ските ама тези с големия дебит. Оказаха се малко по-добри. Дебита им е едно 10% по висок от ханата (съдя по драстично по-ниския коефициент който ми е необходим за смесите).

_________________
The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.

Съб Апр 29, 2017 10:02 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4250
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
TurboManiak написа:
Аз можеби съм единствения недоволен от хана-та. Когато правих STI на газ заложих на тая прехвалена хана... е изкараха точно 30000 км и една каза чао. Реших да пробвам LPGTECH-ските ама тези с големия дебит. Оказаха се малко по-добри. Дебита им е едно 10% по висок от ханата (съдя по драстично по-ниския коефициент който ми е необходим за смесите).


Ханата по едно време имаше ментета..откъде си взимал твоите.
Аз съм с Хана и съм доволен - няма проблем с дебита, а и прбега е малко над твоя.

Пусни спецификациите или линк на тези ЛПГтех?

Съб Апр 29, 2017 10:25 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 659 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор