Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Съвети за Газова уредба
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=6134
Страница 31 от 39

Автор:  Mitaka FU [ Пет Мар 10, 2017 11:45 am ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

:giggle: Знаех си, че някой ще се заяде с този израз... :good:

Наистина, изразил със се малко неточно! Но, наистина, голяма част от Субару с Teleflex, продадени в Германия между 2004 и 2008 са така... Това са моите няколко месечни наблюдения на пазара, преди да си взема моето Легаси.

Та, нека колегите, като видят това, преди да си купят кола- да питат, каквa система е монтирана..?! - Че, после да не се чешат по дупето... ;)

Автор:  Radomit [ Съб Мар 11, 2017 2:37 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

:good: .. сигурно и Teleflex не са лоши уредби .. проблема е в сервиза тук .. аз като купих Фори не му работеше АГУ-то и навсякъде вдигат рамене и ми предлагат демонтаж и да ми продадат каквото си имат/могат по сервизите
намерих тия юнаци http://autoserviz-kardeni.com/ дето си имаха всичко за Принс .. софт, рез.части и знания .. оказаха се много висок клас уредби с Keihin-и .. веднъж годишно сменям един комплект филтри за 40лв. /вкл. и диагностиката/ и вече 90000 км кеф :bow:

Автор:  Mitaka FU [ Съб Мар 11, 2017 10:38 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Пак ще се повторя (вече го бях писал някъде назад), но е хубаво колегите които иска да си купят Субару да знаят какво ги очаква с Teleflex!
Telеflex e концепиранa единствено за Субару Германия и Европа( италианците залагат на BRC, и печелят), и сама по себе си е страхотна, като концепция и замисъл- монтира се точно и коректно, компа е настроен за всеки мотор, само трябва да се въведе модела....и караш без проблеми! Само, че работата която са свършили инженерите, бива прецакана от меринджеите, които залагат на евтини(всъщост, след това се оказават златни, тъй като се спират от произвотство след втората им генерация и става една...) и лошокачествени инжектори... Ако не беше тази им грешка, може би, и до сега щяха да се продават десетки хиляди субарута в Европа с Teleflex. След този дезастър, Субару Германия спират изобщо да се занимават с ,,газирането,, на колите... Остават малко сервизи със софтуера, които могат изобщо да пипат системата... Teleflex бива купена от друг и т.н ... Собствениците, на които им работи добре колата са щастливи, другите духат здраво супата, и се оплакват по форумите и се сбогуват с колите си ... Нещо подобно се случва и с Опел, които преди 10 години правят същите грешки с Irmscher LPG системата- и губят десетки хиляди разочаровани клиенти за марката! Абе, нещо става в Германия - добри инженери, и неграмотни и алчни мениджъри! ](*,) :facepalm:
Има и колеги, които след подмяната на инжекторите, карат вече от години с колите си без проблеми... НО, са много малка част!
С едно изречение- ,,Игра на руска рулетка!"е покупката на кола с Teleflex!

п.п това е моето становище по въпроса, и не ангажирам никого да ми се доверява

Автор:  CE107 [ Нед Мар 12, 2017 9:55 am ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Mitaka FU, много повърхностно четеш немските форуми, в които се пише за Субару, Teleflex и т.н.

Моите наблюдения и впечатления са коренно различни от твоите. Субарута с Teleflex подминават 500 000 изминати километра без никакви проблеми. Всички сериозни Субару дилъри имат софтуер и електронен ключ (Dongle) за Teleflex. Най-сериозните дилъри, не само че не са се отказали от газифициране на Субару, но и газифицират 2.0i двигатели от 2016г.

Да, имало е проблеми с първата генерация инжектори от Teleflex, но са били безплатно подменяни в удължения гаранционен период. Повечето, които се оплакват по форумите, не са посещавали Субару дилъл за обслужване и са пропуснали възможността за своевременна диагностика и подмяна.

Автор:  Mitaka FU [ Нед Мар 12, 2017 10:58 am ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Здравей , колега СЕ.. Някак си очаквах да ме ,,контрираш".. :D Едно такова вътрешно чувство..., та за това добавих и -че това е моята интерпретация...
Всеки сам си прави изводи, и не казвам, че ти нямаш право....!
Но, шанса колегите в България да намерят читав Teleflex не е голяма.. Защото, както знаем с теб, те нещо ако си е добро- не го продават... Еле пък субару кола...

п.п ако имаш път към Бранденбург и Берлин,
може да пием по едно кафе и да обменим опит за колите? Все пак си по- навътре в нещата, от мен... :beer:

Автор:  Subaru_LegacyGX [ Нед Мар 12, 2017 2:08 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Subaru_LegacyGX написа:
Здравейте, колеги! Предстои ми монтиране на газов инжекцион на Субаруто (Легаси 1999 2.5 156к.с. АТ).Реших първо да се посъветвам във форума с вас,преди с майсторите.Предполагам има доста хора от форума на газ и въпросите ми са към всички тях.
Досега съм получил само една оферта за газов инжекцион и тя е следната:
1.Контролер AGIS OBD/CAN 4cyl
2.Редуктор АТ 13 Антартик Супер
3.Инжектори Barracuda BR124P
Мисля че това са трите най-важни модула.Иначе другите са нивомер/мултиклапан или евросонда /не знам как точно се води/ на Томасето, термопластични тръби и др. Има вариант и за други дюзи.. мисля че бяха Apis Solo. От прочетеното в тази тема разбирам, че едни от най-важните неща са правилният монтаж, добре подбрани компоненти и правилна настройка. Добри ли са въпросните компоненти?
Бюджета ми не е много голям, така че не мога да се хвърля на най-доброто... Дори обмислям вариант сам да си монтирам ГИ. Скоро ми предстои обслужване, което ще правя аз в своя гараж и заедно с обслужването ще сваля колектора, за да го издупча.

:pardon: :-?

Автор:  wonderwalker [ Вто Мар 14, 2017 11:09 am ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

E добре провери сервизите за газ във форума. Аз съм доволен от Dynamic Art, момчетата са свестни и най-вече МИСЛЯТ, което е рядко срещано при майсторите :beer: нищо лично практикуващите да не се засягат. Провери ги тези момчета ще останеш приятно изненадан. Ако офертата е от тях игнорирай поста ми :pardon:

Автор:  Subaru_LegacyGX [ Вто Мар 14, 2017 2:55 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Темата е за съвети, затова и си питам. Благодаря за отговора, но съм от Стара Загора. Тук "газаджий" колкото искаш. В поста ми съм написал и, че най-вероятно сам ще си монтирам газовия инжекцион, така че искам мнение от по компетентните и тези, които са на газ, относно отделните компоненти на ГИ.
Днес ми предложиха пълен комплект ГИ на LPG Tech. Като контролера е LPG Tech 204(+70лв за LPG Tech 324 OBD), редуктор Shark 1500, инжектори DRAGON Silver 2 x 2цил.(+11лв за инжектори LPG TECH - YETI 2 х 2цил.), тръби на FARO, сонда италианска и т.н.
Има ли смисъл да взимам контролер с OBD II, като моята кола е 1999год.? Един газаджия ми каза, че има смисъл да се сложи контролер с OBD II на кола след 2002-2003 година.

Автор:  Vmax [ Вто Мар 14, 2017 4:36 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

има смисъл да събереш 1000лв и да си платиш, за да стане както трябва, че както си тръгнал ( без знания и с евтини чарколяци ), ще стане манджа с грозде.

От всичко, което си изброил само редуктора Шарк е ок.
Дюзи - най-добре Баракуда.
ОБД - не ти трябва.
Слагат се компоненти ( евро сонда, тръби, и т.н. ) от най-висок клас.

Автор:  Alxx [ Вто Мар 14, 2017 8:45 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Бих си позволил да оспоря един избор, колега. Баракудата е много бърз инжектор, но с недостатъчен дебит при висок товар. За 2,5+ мотор бих избрал Hana blue или нещо от категорията. И двата модела все пак са евтини алтернативи на Keihin.

Автор:  Vmax [ Вто Мар 14, 2017 11:57 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

2.5 в случая е атмосферка Алекс, не турбо.
Въпросната баракуда успяваше да храни 2.5 турбо с 270 коня, така че ако си имал проблем не е бил от баракудата.

Хана е също вариант, но е по скъпа и има ментета.

Автор:  Subaru_LegacyGX [ Сря Мар 15, 2017 8:16 am ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Благодаря за съвета, Vmax. Преди години отново така без знания и много опит,но с четене и упоритост, направих основен ремонт на старата си кола(Сеат Кордоба 1,4 mpi). Вече 100к км нямам проблем с нея, което значи че съм се справил. Поддържам още няколко коли - семейни и на приятели. Опита откъм двигатели го имам. Монтирал съм и няколко АГУ, но не и инжекцион. По-лесно щеше да е да платя на сервиз и те да го направят, но не искам. Така или иначе попарата ще си я сърбам аз ;).

Така ... за инжектори - ще са баракуда BR124P. Редуктор Шарк 1500. Какъв контролер да търся - BRC Sequent 24? Какво ще кажете за другите марки, например FOBOS, KME, Agis, Tamona, Lovato?

Автор:  Subaru_LegacyGX [ Пет Мар 17, 2017 11:14 am ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Спрях се на LPG Tech 204, Shark 1500, LPG Dragon Silver 2x2, тръби и маркучи FARO, Евросонда Feroni.

Какво ще кажете за тези преходници при положение, че кола с газ се кара, може би 99% на газ?
Прикачени файлове:
DA-31-80A.jpg

Прикачени файлове:
5ae74cbb456197d695e0b855f203c680.jpg

Автор:  Subaru_LegacyGX [ Пет Мар 17, 2017 5:55 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Ето и видео с адаптерите. Мисля, че с тези адаптори монтажа на ГИ ще е по-лесен и естетичен. Съмнявах се, че адаптора ще пречи на работата на бензиновата дюза, но както се вижда във видеото явно всичко е нормално. Някой знае ли размерите на бензиновите дюзи на ej25 мотора?

Автор:  kerekovski [ Чет Апр 06, 2017 7:42 am ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

momcho2000 написа:
Сега на Фори съм с Фобос 4 не съм много доволен........ ](*,) изминати 12000 км само да мръдна към София ще се уговоря с колегите ГАЗ-аджии и Суби-фенове да ми я препипат и да отстранят тия дребни дразнещи ме неща и като доплатя за препипването от тия 700 лв дето дадох ще ми иде на 800-900 па може и повече.... ама евтиния двойно плаща!!!

Най-вероятно е кауза пердута, ако не си готов да се ръснеш малко повече за по-читава периферия. На самия Фобос 4 като електроника му няма нищо. Вярно, бюджетна версия, но напълно достатъчна като качество и функционалност за тоя мотор. И сам по себе си не е толкова по-евтин от по-читавите версии. Разликата в цената идва най-вече от качеството на периферията (е, и от качеството на монтажа де). А за 700 лв с монтажа.... няма как да е читава. На мен Фобосът ми стъпи на 1200 лв в насипно състояние - без монтаж и това е дилърска цена с доволен процент отстъпка, но съм подбрал наистина хубави компоненти. Сам сметни, колко би струвало това без отстъпката и отделно колко би струвал монтажа. Та верно при теб ще трябва доста неща да се препипат, за да се получат нещата.

Alxx написа:
Бих си позволил да оспоря един избор, колега. Баракудата е много бърз инжектор, но с недостатъчен дебит при висок товар. За 2,5+ мотор бих избрал Hana blue или нещо от категорията. И двата модела все пак са евтини алтернативи на Keihin.

С Баракуди съм, разпробити на 2.8 мм и диференциално налягане 1300 милибара и са далеч от критичните 80-тина % duty cycle при пълно натоварване на 245-коньовата H6-ца.

Автор:  Alxx [ Чет Апр 06, 2017 8:32 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Може, може :) Аз гризках дървото на 4,4 V8 с Баракуда(в който мощност на цилиндър не е по-голяма от тази в твоя мотор) и реших да не ми се случва пак. Тони от Динамик Арт е на подобно мнение и затова на роторната Мазда боднахме Хана блу(А++).

Автор:  Vami [ Пет Апр 07, 2017 9:04 am ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Най-вероятно проблема ти не е бил от дюзите, а от настройките. Аз също на 1.45 бара диференциално нямах проблеми, сега съм на 1.4 и също е ок. Дават, че при Ф2,8 и 1.5 бара диференциално, храни до към 50 коня.

Автор:  AleXN [ Вто Апр 25, 2017 8:28 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Малко развитие при мен с датчика за пълно празно при копчето.Проблема беше ,че не показва нищо само мигащи 4 лампи постоянно.Най накрая достигнах до BRC Пловдив и проблема се оказа във нивомера отзад на бутилката,той си показваше по принцип ама ясно не е пращал сигнал до копчето отпред.След смяната му вече всичко е наред :) имам работещи лампички за нивото най накрая :)

Автор:  TurboManiak [ Съб Апр 29, 2017 10:02 am ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Аз можеби съм единствения недоволен от хана-та. Когато правих STI на газ заложих на тая прехвалена хана... е изкараха точно 30000 км и една каза чао. Реших да пробвам LPGTECH-ските ама тези с големия дебит. Оказаха се малко по-добри. Дебита им е едно 10% по висок от ханата (съдя по драстично по-ниския коефициент който ми е необходим за смесите).

Автор:  Vmax [ Съб Апр 29, 2017 10:25 am ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

TurboManiak написа:
Аз можеби съм единствения недоволен от хана-та. Когато правих STI на газ заложих на тая прехвалена хана... е изкараха точно 30000 км и една каза чао. Реших да пробвам LPGTECH-ските ама тези с големия дебит. Оказаха се малко по-добри. Дебита им е едно 10% по висок от ханата (съдя по драстично по-ниския коефициент който ми е необходим за смесите).


Ханата по едно време имаше ментета..откъде си взимал твоите.
Аз съм с Хана и съм доволен - няма проблем с дебита, а и прбега е малко над твоя.

Пусни спецификациите или линк на тези ЛПГтех?

Страница 31 от 39 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/