Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Май 28, 2020 2:46 pm



Отговори на тема  [ 700 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Следваща
 Съвети за Газова уредба 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 2530
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF сглобка, Mazda RX-8 Kuro
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 867
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
трябва да се смени газовия компютър

Кое те кара да мислиш така? Тая Тамона даже и от куците модели да е, със сигурност е по-софистицирана от компютъра в колата ти. По-скоро ти трябва кадърен газаджия/диагностик. Пиши лс на @kanev да те насочи в твоя район кой става и кой не.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Апр 10, 2019 6:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Авг 25, 2018 10:10 pm
Мнения: 6
Автомобил: forester
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Цитат:
трябва да се смени газовия компютър

Кое те кара да мислиш така? Тая Тамона даже и от куците модели да е, със сигурност е по-софистицирана от компютъра в колата ти. По-скоро ти трябва кадърен газаджия/диагностик. Пиши лс на @kanev да те насочи в твоя район кой става и кой не.

Ходих на няколко места да го настройват и след 5-600 км губи настройките

Сря Апр 10, 2019 7:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 2530
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF сглобка, Mazda RX-8 Kuro
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 867
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Настройки не се губят. Значи, че имаш променлива, която бързо сдава багажа. Мембрани изпарител(губи налягане или отскача нагоре, зависи от конструкцията му), диференциален сензор налягане или скапани Баракуди. Първото и последното не са редки явления.
Абе, к'ви "газаджии" ползвате бре??? Няма да пиша повече.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Апр 10, 2019 8:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Авг 25, 2018 10:10 pm
Мнения: 6
Автомобил: forester
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Настройки не се губят. Значи, че имаш променлива, която бързо сдава багажа. Мембрани изпарител(губи налягане или отскача нагоре, зависи от конструкцията му), диференциален сензор налягане или скапани Баракуди. Първото и последното не са редки явления.
Абе, к'ви "газаджии" ползвате бре??? Няма да пиша повече.

Баракудите и Шарка са на не повече от 20000км, купувани са нови. Закъснението на подаването на газта е голямо - 5,5 на първи цилиндър, 6,4 на четвърти.

Вто Апр 16, 2019 9:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 2530
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF сглобка, Mazda RX-8 Kuro
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 867
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А, налягането държи ли? Щом времената за впръскване скачат сами е логично да ти се рути налягането. Провери държи ли и колко го срутва за седмица(например), провери всички тръби за изпускане и ако са наред, сменяй изпарител или датчик налягане. Има още възможности за такъв проблем, но това е работа на газаджията.
P.S. Верно ли си караш турбо Фори-то с мотул 10/40?!

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Апр 17, 2019 7:04 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Авг 25, 2018 10:10 pm
Мнения: 6
Автомобил: forester
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
А, налягането държи ли? Щом времената за впръскване скачат сами е логично да ти се рути налягането. Провери държи ли и колко го срутва за седмица(например), провери всички тръби за изпускане и ако са наред, сменяй изпарител или датчик налягане. Има още възможности за такъв проблем, но това е работа на газаджията.
P.S. Верно ли си караш турбо Фори-то с мотул 10/40?!

Вярно е, преди беше с кастрол 10/40, но го смених с мотул. След 500км сменям, за 9500км е пипнал не повече от 0,5л.

Вто Апр 23, 2019 10:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 2530
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF сглобка, Mazda RX-8 Kuro
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 867
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
То, пипането на маслото ти е последна грижа. Четвърти цилиндър първи ще възроптае някой ден и ще ти го напомня все по-често.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Апр 24, 2019 6:53 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Авг 25, 2018 10:10 pm
Мнения: 6
Автомобил: forester
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
То, пипането на маслото ти е последна грижа. Четвърти цилиндър първи ще възроптае някой ден и ще ти го напомня все по-често.

Какво имаш предвид, на бензин никакви забележки нямам, работи перфектно

Чет Апр 25, 2019 9:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 2530
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF сглобка, Mazda RX-8 Kuro
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 867
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Няма да имаш известно време. Това масло не е за тази кола. Рано или късно ще разбереш, въпросът е каква сметка ще платиш накрая.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Апр 25, 2019 11:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 09, 2014 2:35 pm
Мнения: 54
Местоположение: Русе
Автомобил: Outback H6 2004
Телефон: 0896846556
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Някой да е слагал изпарител Шарк на Н6 245 к.с.? Ако да - как се държи или да препоръчате алтернативи?

Sent from my SM-A405FN using Tapatalk

Вто Авг 20, 2019 10:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 2530
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF сглобка, Mazda RX-8 Kuro
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 867
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
KME Gold. Има доста по-голям резерв от шарка, карам го на Мазда-та над две години. Тони ми го сложи.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Авг 21, 2019 5:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 09, 2014 2:35 pm
Мнения: 54
Местоположение: Русе
Автомобил: Outback H6 2004
Телефон: 0896846556
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
KME Gold. Има доста по-голям резерв от шарка, карам го на Мазда-та над две години. Тони ми го сложи.


Един приятел е на Трибека 3.6 с такъв, но понеже майстора се е насочил към Шарк, пък мен ме притеснява дали ще стане...

Благодаря

Чет Авг 22, 2019 7:38 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 2530
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF сглобка, Mazda RX-8 Kuro
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 867
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Смени майстора. Шарк за 250кс не върши работа на кола с 245. Мисля, че не бъркам и някъде те видях да питаш с конкретни цифри?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Авг 22, 2019 6:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 09, 2014 2:35 pm
Мнения: 54
Местоположение: Русе
Автомобил: Outback H6 2004
Телефон: 0896846556
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Смени майстора. Шарк за 250кс не върши работа на кола с 245. Мисля, че не бъркам и някъде те видях да питаш с конкретни цифри?


Да, питах и в темата на Тони(Динамик) в раздел Сервизи

Той и майстора не е убеден, слагал го е на стария Н6 209к.с., там е ОК
А аз събирам мнения, защото няма смисъл да слагам нещо, което ще създава проблеми, иначе Шарк-а го хвалят като изпарител, но явно трябва по-мощен

Благодаря за отзивите

Пет Авг 23, 2019 9:14 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 2530
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF сглобка, Mazda RX-8 Kuro
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 867
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами, според лични наблюдения изпарителят ти трябва да има минимум 30% резерв за нормално каране и 50% за мръсни камшици. КМЕ-то го монтира Тони на кола, която беше 231 коня, но последователно се качи на 279 и после на 303. Още при 279 изпарителят вдигна белия флаг при здрава ръчка и външни температури 25-28°С. Сега с 303 к.с. се държи сносно ако вън е 32°+. За целогодишно каране е ясно, че трябва нещо покриващо поне 400. P.S. Колата е със "студен" термостат и радиатор, не позволява работни температури над 88°-90°С. Имам и друг пример - R-uno изпарител на Ауди с 1,8Т. Колата е 150к.с., изпарителят покрива 180. Ако навън е под 20°С, две предавки до червено и вдига бял флаг. Аерио-то което карах навремето беше 117к.с. и го карах с Меджик III за 250к.с. Никога не се е предавал.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Авг 25, 2019 10:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 09, 2014 2:35 pm
Мнения: 54
Местоположение: Русе
Автомобил: Outback H6 2004
Телефон: 0896846556
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря,
Явно Шарк няма да е, вероятно КМЕ Голд ще слагам

Пон Авг 26, 2019 8:26 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 2530
Местоположение: София
Автомобил: Impreza GF сглобка, Mazda RX-8 Kuro
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 867
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моля :) Не приемай КМЕ-то като манна небесна. Опитах се да кажа, че трябва резерв. Огледай пазара, може да има нещо по-ново и по-изгодно, просто моят опит е това, което написах.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Авг 26, 2019 9:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 02, 2014 5:56 pm
Мнения: 22
Автомобил: Subaru Forester SH 2.5 AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,
Предстои ми закупуване на Субару Форестер 2012-2013 година с бензинов двигател , но се колебая между 2.0 и 2.5.
Кой от двата е по-добър, лесен за поставяне и обслужване на газова уредба? Каква е разликата в подръжката им? Коя е най-добрата уредба за колата?
Моля за съвет

_________________
Мъдър е този,не който знае много,а необходимото.

Сря Сеп 04, 2019 7:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4620
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bolo7m написа:
Здравейте колеги,
Предстои ми закупуване на Субару Форестер 2012-2013 година с бензинов двигател , но се колебая между 2.0 и 2.5.
Кой от двата е по-добър, лесен за поставяне и обслужване на газова уредба? Каква е разликата в подръжката им? Коя е най-добрата уредба за колата?
Моля за съвет


2.5 атмосферен, ако няма следва 2.0 турбо, после 2.0R, после 2.5хт

Ползвай търсачката и успех с избора!

Сря Сеп 04, 2019 8:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 02, 2014 5:56 pm
Мнения: 22
Автомобил: Subaru Forester SH 2.5 AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря

_________________
Мъдър е този,не който знае много,а необходимото.

Сря Сеп 04, 2019 8:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 700 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], peshaka11, Snaip, Vami и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор