Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Съвети за Газова уредба
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=6134
Страница 34 от 39

Автор:  Alxx [ Сря Апр 10, 2019 6:28 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Цитат:
трябва да се смени газовия компютър

Кое те кара да мислиш така? Тая Тамона даже и от куците модели да е, със сигурност е по-софистицирана от компютъра в колата ти. По-скоро ти трябва кадърен газаджия/диагностик. Пиши лс на @kanev да те насочи в твоя район кой става и кой не.

Автор:  razrushitela [ Сря Апр 10, 2019 7:45 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Alxx написа:
Цитат:
трябва да се смени газовия компютър

Кое те кара да мислиш така? Тая Тамона даже и от куците модели да е, със сигурност е по-софистицирана от компютъра в колата ти. По-скоро ти трябва кадърен газаджия/диагностик. Пиши лс на @kanev да те насочи в твоя район кой става и кой не.

Ходих на няколко места да го настройват и след 5-600 км губи настройките

Автор:  Alxx [ Сря Апр 10, 2019 8:43 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Настройки не се губят. Значи, че имаш променлива, която бързо сдава багажа. Мембрани изпарител(губи налягане или отскача нагоре, зависи от конструкцията му), диференциален сензор налягане или скапани Баракуди. Първото и последното не са редки явления.
Абе, к'ви "газаджии" ползвате бре??? Няма да пиша повече.

Автор:  razrushitela [ Вто Апр 16, 2019 9:30 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Alxx написа:
Настройки не се губят. Значи, че имаш променлива, която бързо сдава багажа. Мембрани изпарител(губи налягане или отскача нагоре, зависи от конструкцията му), диференциален сензор налягане или скапани Баракуди. Първото и последното не са редки явления.
Абе, к'ви "газаджии" ползвате бре??? Няма да пиша повече.

Баракудите и Шарка са на не повече от 20000км, купувани са нови. Закъснението на подаването на газта е голямо - 5,5 на първи цилиндър, 6,4 на четвърти.

Автор:  Alxx [ Сря Апр 17, 2019 7:04 am ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

А, налягането държи ли? Щом времената за впръскване скачат сами е логично да ти се рути налягането. Провери държи ли и колко го срутва за седмица(например), провери всички тръби за изпускане и ако са наред, сменяй изпарител или датчик налягане. Има още възможности за такъв проблем, но това е работа на газаджията.
P.S. Верно ли си караш турбо Фори-то с мотул 10/40?!

Автор:  razrushitela [ Вто Апр 23, 2019 10:04 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Alxx написа:
А, налягането държи ли? Щом времената за впръскване скачат сами е логично да ти се рути налягането. Провери държи ли и колко го срутва за седмица(например), провери всички тръби за изпускане и ако са наред, сменяй изпарител или датчик налягане. Има още възможности за такъв проблем, но това е работа на газаджията.
P.S. Верно ли си караш турбо Фори-то с мотул 10/40?!

Вярно е, преди беше с кастрол 10/40, но го смених с мотул. След 500км сменям, за 9500км е пипнал не повече от 0,5л.

Автор:  Alxx [ Сря Апр 24, 2019 6:53 am ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

То, пипането на маслото ти е последна грижа. Четвърти цилиндър първи ще възроптае някой ден и ще ти го напомня все по-често.

Автор:  razrushitela [ Чет Апр 25, 2019 9:17 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Alxx написа:
То, пипането на маслото ти е последна грижа. Четвърти цилиндър първи ще възроптае някой ден и ще ти го напомня все по-често.

Какво имаш предвид, на бензин никакви забележки нямам, работи перфектно

Автор:  Alxx [ Чет Апр 25, 2019 11:10 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Няма да имаш известно време. Това масло не е за тази кола. Рано или късно ще разбереш, въпросът е каква сметка ще платиш накрая.

Автор:  plm [ Вто Авг 20, 2019 10:51 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Някой да е слагал изпарител Шарк на Н6 245 к.с.? Ако да - как се държи или да препоръчате алтернативи?

Sent from my SM-A405FN using Tapatalk

Автор:  Alxx [ Сря Авг 21, 2019 5:55 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

KME Gold. Има доста по-голям резерв от шарка, карам го на Мазда-та над две години. Тони ми го сложи.

Автор:  plm [ Чет Авг 22, 2019 7:38 am ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Alxx написа:
KME Gold. Има доста по-голям резерв от шарка, карам го на Мазда-та над две години. Тони ми го сложи.


Един приятел е на Трибека 3.6 с такъв, но понеже майстора се е насочил към Шарк, пък мен ме притеснява дали ще стане...

Благодаря

Автор:  Alxx [ Чет Авг 22, 2019 6:00 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Смени майстора. Шарк за 250кс не върши работа на кола с 245. Мисля, че не бъркам и някъде те видях да питаш с конкретни цифри?

Автор:  plm [ Пет Авг 23, 2019 9:14 am ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Alxx написа:
Смени майстора. Шарк за 250кс не върши работа на кола с 245. Мисля, че не бъркам и някъде те видях да питаш с конкретни цифри?


Да, питах и в темата на Тони(Динамик) в раздел Сервизи

Той и майстора не е убеден, слагал го е на стария Н6 209к.с., там е ОК
А аз събирам мнения, защото няма смисъл да слагам нещо, което ще създава проблеми, иначе Шарк-а го хвалят като изпарител, но явно трябва по-мощен

Благодаря за отзивите

Автор:  Alxx [ Нед Авг 25, 2019 10:44 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Ами, според лични наблюдения изпарителят ти трябва да има минимум 30% резерв за нормално каране и 50% за мръсни камшици. КМЕ-то го монтира Тони на кола, която беше 231 коня, но последователно се качи на 279 и после на 303. Още при 279 изпарителят вдигна белия флаг при здрава ръчка и външни температури 25-28°С. Сега с 303 к.с. се държи сносно ако вън е 32°+. За целогодишно каране е ясно, че трябва нещо покриващо поне 400. P.S. Колата е със "студен" термостат и радиатор, не позволява работни температури над 88°-90°С. Имам и друг пример - R-uno изпарител на Ауди с 1,8Т. Колата е 150к.с., изпарителят покрива 180. Ако навън е под 20°С, две предавки до червено и вдига бял флаг. Аерио-то което карах навремето беше 117к.с. и го карах с Меджик III за 250к.с. Никога не се е предавал.

Автор:  plm [ Пон Авг 26, 2019 8:26 am ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Благодаря,
Явно Шарк няма да е, вероятно КМЕ Голд ще слагам

Автор:  Alxx [ Пон Авг 26, 2019 9:07 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Моля :) Не приемай КМЕ-то като манна небесна. Опитах се да кажа, че трябва резерв. Огледай пазара, може да има нещо по-ново и по-изгодно, просто моят опит е това, което написах.

Автор:  bolo7m [ Сря Сеп 04, 2019 7:44 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Здравейте колеги,
Предстои ми закупуване на Субару Форестер 2012-2013 година с бензинов двигател , но се колебая между 2.0 и 2.5.
Кой от двата е по-добър, лесен за поставяне и обслужване на газова уредба? Каква е разликата в подръжката им? Коя е най-добрата уредба за колата?
Моля за съвет

Автор:  Vmax [ Сря Сеп 04, 2019 8:16 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

bolo7m написа:
Здравейте колеги,
Предстои ми закупуване на Субару Форестер 2012-2013 година с бензинов двигател , но се колебая между 2.0 и 2.5.
Кой от двата е по-добър, лесен за поставяне и обслужване на газова уредба? Каква е разликата в подръжката им? Коя е най-добрата уредба за колата?
Моля за съвет


2.5 атмосферен, ако няма следва 2.0 турбо, после 2.0R, после 2.5хт

Ползвай търсачката и успех с избора!

Автор:  bolo7m [ Сря Сеп 04, 2019 8:53 pm ]
Заглавие:  Re: Съвети за Газова уредба

Благодаря

Страница 34 от 39 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/