Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема
 повреда - поправка 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Яну 08, 2007 10:10 pm
Постове: 49
Местоположение: София
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Много често във форума някой споделя технически проблем, пускат се разни съвети и често всичко отминава без да се разбере каква точно е била причината, какво е било решението, къде е извършен ремонта и колко е струвало. На всичкото отгоре постовете са обикновенно в различни раздели и става една мешеница....

Идеята на този пост е следната - да направим нещо, като база дани за това какви повреди сме имали по-колите, какви са били "симптомите", как сме го поправили, при кой/къде и за колко пари.

Започвам първи:

Проблем - На моменти при превключване от 5 на 4 и 3 на 2 ръчката влизаше наистина трудно (все едно кутията е пълна с пясък) . Освен това, нямаше никаква закономерност т.е само при студен двигател или само топъл, ту влиза като по масло ту стърже все едно е с пясък.
Причината - изяден тампон на скоростната кутия.
Поправката - нов тампон - 200лв + труд 30лв. Ползвам услугите на малкото гаражче/сервизче на човека, който ми внесе колата.

Надявам се да не пиша много в тая тема:D
Айде споделяйте, кратко и конкретно - симптом - причина - решение

P.S.
Чудех се къде да го постна, тук или в раздел сервизи и магазини. Който има власт:D нека го премести при нужда

_________________
SUBARU OUTBACK H6-3.0 2002
SUBARU IMPREZA 1.6 4X4 98
HONDA HORNET 600CC

Чет Авг 30, 2007 6:45 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 07, 2007 6:25 am
Постове: 174
Местоположение: София
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Пост 
Legacy 97 автоматик

Симптом: 4х4 постоянно включено, няма връзка с управелнието в авт. кутия

Проблем: повреден клапан които вкл./изкл.

Решение: 250 кинта - смяна клапан (втора употр.), смяна масло скорости, гарнитура, труд

Сервиз: Митка перофрмънс - много доволен

Сега даже ми се струва, че автомата превключва по адекватно и по бързо

Чет Авг 30, 2007 9:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Постове: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пост 
btw, точно след теб дойде един аутбек с абсолютно същият проблем - изгорял клапан и пермаментно 4х4. а това се случва изключително рядко. два клапана за два дена е нещо нечувано за малък град като София :-D такъв клапан митака не е сменял поне от 7-8 години. процедурата по смяна на този клапан отнема почти цял ден - точи се маслото на кутията, сваля се гърнето, карданът, гредата и задният капак на кутията, подменяш клапанът, после обратно всичко - като се подменя и гарнитурата на задният капак на кутията. когато кутията е с ефтиното масло се сменя, но ако е със скъпото - само по настояване на клиента щото е цифромания. доста време отнема цеденето ма маслото - колата се оставя повече време с отвита пробка за да се изцеди по-добре

а автоматикът работи по-добре защото е сменено маслото - почти винаги се получава така, понякога изчезват и разни шумове - особено ако преди това е сипано недостатъчно добро масло. Outback-fan имаше някакви шумове и промивката помогна в изветна степен

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Пет Авг 31, 2007 9:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 97 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор