btw, точно след теб дойде един аутбек с абсолютно същият проблем - изгорял клапан и пермаментно 4х4. а това се случва изключително рядко. два клапана за два дена е нещо нечувано за малък град като София
такъв клапан митака не е сменял поне от 7-8 години. процедурата по смяна на този клапан отнема почти цял ден - точи се маслото на кутията, сваля се гърнето, карданът, гредата и задният капак на кутията, подменяш клапанът, после обратно всичко - като се подменя и гарнитурата на задният капак на кутията. когато кутията е с ефтиното масло се сменя, но ако е със скъпото - само по настояване на клиента щото е цифромания. доста време отнема цеденето ма маслото - колата се оставя повече време с отвита пробка за да се изцеди по-добре
а автоматикът работи по-добре защото е сменено маслото - почти винаги се получава така, понякога изчезват и разни шумове - особено ако преди това е сипано недостатъчно добро масло. Outback-fan имаше някакви шумове и промивката помогна в изветна степен