Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Апр 16, 2024 12:30 pm



Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 ангренажен ремък и колело на разпределителен вал EJ20 turbo 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Да, колега, може да кажеш всичко. Само че защо не го каза още на темата за VDC, където се изложи кат кифладжия без кифли ? Където ти се разголи задника ? Поне нямаше да се обаждам сега, за телефонната шайба и прославените субарута.
Я се стегни малко по-сериозно, без обиди, концентрирай се и да говорим. Кажи ми, като как ти си представяш, че аз ще ти дам ти да ми поправяш светнала VDC лампа на таблото, след като ти си нямаш понятие как работят нещата ? Ти си 180 градуса off от реалността. Ти зарибяваш сиромасите, те ти ръкопляскат ........но не можеш да зарибиш хора, които знаят истината.
Както и да е, аз ти пожелавам приятен сезон и да си знаеш.........чета те и колкото пъти не знаеш, ще те поправям. Пиши, но мисли два пъти, преди да натиснеш кнобката 'прати'.

За вашите прославени субарута - аз не съм заинтересован от това. И това не е темата на разговор. Темата е ти как би сменил семеринги разпределителен вал.

За пораженията в случай на ползване на инструмент директно на разпределителния вал.......приличаш ми на човек, който е объркан, уплашен, и крещи....помощ, нападат ме, обират ме.....Макар нищо подобно да не се случва в момента. Той просто иска да привлече внимание върху себе си.
Ти ако не искаш да причиниш увреждания, няма да причиниш. Ако си хамалин и ръцете ти са вързани в гащите на възел......и златни интрументи да ти дам, пак ще удушиш нещата. Точно както направи миналия път с 4-те ангренажни колела на DOHC-мa. Да счупиш 4 колела, да удушиш заводския инструмент, да разпробиеш 4 болта кат телефонни шайби, кой знае и колко поражение по валовете си причинил (но не казваш)........на Запад, синкооооо......си си изгубил работата, като стой та гледай. Ще возиш пица докато ти излезне върба в задника. Но за покрайнините на Софето - си ОК. Там изпъкваш. Там блестиш.

Лек ден, лека седмица и лек бизнес...........от бате ти Nick

Сря Окт 10, 2007 4:14 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 8:13 pm
Мнения: 802
Местоположение: София
Skype: Daniel__S1
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: -3
Кофти...
Отговори с цитат
стига сте се карали,колкото до разпробиването аз го правиф след като се счупи шаибата.колкото до шесто грама за които казваш НИК да зная за него,но когато опитах да задържа с кюч шестограма се случи следното.Шестограма започна да се заобля мисля че това е голям проблем на ли,и след това вече започнах да распробивам болта .Мисля че това е достатъчна причина и хаиде стига се карали само си мерите пишките

_________________
0878146602
0888146602

power tuning
repair and maintenance for Subaru

бъди един от нас Daniel S
powered by Dkperformance
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002365657539
http://dkperformance.com/

Сря Окт 10, 2007 10:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
ник, ти си болен :-D кви WRX-и, кви 4 изпочупени шайби, кви пет лева. хич даже не си в час. WRX-a строши шайби при катастрофа на състезателна писта, а пробивахме болта на форестър - щото се скапа оригиналният болт, който се развива с вътрешен шестостен - тъпите гърци бяха пренатегнали болта на ангренажната шайба. и особеност на европейските субара е, че обикновено са по-назад от японските и американските - особено що се отнася до нововъведенията - vdc-та, многодискови междинни дифове - много рядко. ама ти не го знаеш щото не си виждал, гледаш само какво пише по книгите - европейските дилъри поръчват възможно най-евтините модификации на колите. подобни екстри в европа има само на най-новите модели и на тези, вкарани от щатите. често VDC-то си е само лампа, която регистрира превъртане на предните колела. трибеката може да се поръча с камера за задно виждане, но има модели, на които не може да се сложи дори фабричната камера като екстра - тва тук не ти е америката. в БГ още няма специалният инструмент за регистриране на датчиците на гумите - гумаджиите като потрошат някой датчик и се замени с нов, лампата НЕ може да се изгаси - все още.

а като разпробиеш болта по периферията се намалява драстично усилието на отвиване и няма опасност да счупиш НИЩО, може да стане и без специален инструмент - какъвто момчето явно няма. ако си погледнеш малко по-далече от носа ще видиш и практически тънкости - които явно ти липсват

и наистина никой няма да ти даде да правиш "специална" кола - ти освен да сменяш семеринги и ремъци друго не можеш. ние не правим светнали лампи, а коли. аз съм сигурен че ако ти дадат да монтираш допълнителен датчик за налягане и температура на масло - и него няма да можеш да направиш, щото в книгите ти не го пише. днес монтирахме газов инжекцион и допълнителен кулер за кутията на трилитрово легаси - ти такова нещо посмъртно не можеш да направиш, просто си плямпало без грам уважение към хората - и нищо повече. можеш да впечаляваш котките със знанията си, на практика те са безполезни

ти даже не умееш да четеш какво са написали хората и да им отговориш адекватно:
pavlik1 написа:
някаква алтернатива на ключа-маргаритка за колелата??? Може ли да си ползвам стария ремък за контра на колелото?


с кви очи даваш акъл на хората не знам - че ти даже как работи един амортисьор не знаеш

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Сря Окт 10, 2007 11:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am
Мнения: 1040
Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мнение 
agent dust написа:
и особеност на европейските субара е, че обикновено са по-назад от японските и американските - особено що се отнася до нововъведенията - vdc-та, многодискови междинни дифове - много рядко. ама ти не го знаеш щото не си виждал, гледаш само какво пише по книгите - европейските дилъри поръчват възможно най-евтините модификации на колите. подобни екстри в европа има само на най-новите модели и на тези, вкарани от щатите. често VDC-то си е само лампа, която регистрира превъртане на предните колела. т

Тц, колега :wink:
Само за информация европейското Легаси от 1999 година отговаря на 2000/2001 в САЩ. Говоря като оборудване и като екстри... :wink: Пише го на много места и лесно може да се провери... Моят менюъл го изтеглих от щатски сайт и пробвах 99-не. 2000-не. 2001- оо да.. :D И си имам VDC, което работи точно както Ник написа, защото и това съм проверил...

П.С. Ще се радавам ако се запази добрият тон и да четеме едни конструктивни дискусии, пък било и с коренно различни мнения :!: :wink:

_________________
http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!

Чет Окт 11, 2007 9:33 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 8:13 pm
Мнения: 802
Местоположение: София
Skype: Daniel__S1
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: -3
Кофти...
Отговори с цитат
кво се карате се едно сави изяли супата ,вместо да си лафим си вадим пишките и ги мерим,аз какво да кажа като чувам неща които ми се говорят зад гърба.И що щото се махнах от сервиза на МИтко и утидах в субару българия.ще цитирам едно исказване "те горе сменят само масла " ,знаете ли преди извесно време 4 години Митко,Методи,Аз (Даниел) и Велката започнахме да бачкаме не броя бесъните нощи и трудностите които сме имали ,след като напуснахме сички "правете си сами изводи защо сме напуснали" ,Митко казва че сме некадърни и нищо нестава от нас .За мен последното беше "ти си объркал местата на датчика на коляновия вал и на распределителния вал и за това Бегачката която правих не ее ВЪРВЯЛА.пОВЕЧЕТО ХОРА ЗНАЕМ ЧЕ ТОВА Е НЕВЪЗМОЖНО ЗАЩП ЛИ, ЗАЩОТО ПРАКТИЧЕСКИ НЕМОЖЕ ДА СТАНАТ НА ОТВОРИТЕ АКО СЕ СМЕНЯТ МЕСТАТА.аКО СЛУЧАИНО КО НАПРАВЯ ВЪПРЕКИ ЧЕ НЕМОГЕ ТАЗИ КОЛА(ДВИГАТЕЛ НЯМА ДА ЗАПАЛИ.Митко ме оплюва здраво.Цялата работа е заштото се комплексира.Неискам да говоря повече по таяя тема защото ще кажа неща които нетрябва да се знаят.Благодарение на него зная и мога но само толко ,тои ми даде възможност аз я реализирах.Ние бяхме един хубав колектив но с кофти........................

_________________
0878146602
0888146602

power tuning
repair and maintenance for Subaru

бъди един от нас Daniel S
powered by Dkperformance
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002365657539
http://dkperformance.com/

Нед Окт 14, 2007 1:08 am
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
дани, мъ с митака много добре се разбирахте :-D като слушам теб - все едно слушам него - голяма любоФ. и тва с датчика го изтърси марианчо, митака просто го кефи да те малтретира, нали съм ти казал да не обръщаш внимание на такива неща :D

ае земай супрата че от тия субара ме заболя главата. пуснал съм ти тема в тойотският форум да проучим колата. да знаете че всички ще ви промия мозъците и само тойоти ще сънувате :-D

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Нед Окт 14, 2007 1:46 am
Върнете се в началото
Профил
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Опитай със simbat :lol:
Той мрази Тойота, както аз Ауди :twisted:

_________________
All-Wheel-Drive

Нед Окт 14, 2007 2:46 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Impreza94 написа:
Опитай със simbat :lol:
Той мрази Тойота, както аз Ауди :twisted:

audi всички го мразят - тва е голф с подменени лепенки :D т.е ауди е голф на дебела цена

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Нед Окт 14, 2007 2:59 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 14, 2006 4:48 pm
Мнения: 1637
Местоположение: Бургас
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мнение 
agent dust написа:
Impreza94 написа:
Опитай със simbat :lol:
Той мрази Тойота, както аз Ауди :twisted:

audi всички го мразят - тва е голф с подменени лепенки :D т.е ауди е голф на дебела цена




:-D =D> :-$ :smt023 :smt023 :smt023 :smt023

_________________
Legacy"90 2.2 GX 4WD

РОДЕН ЗА РИБОЛОВ,ПРИНУДЕН ДА РАБОТИ

Бесен куриер в Спиди

Нед Окт 14, 2007 6:55 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 8:13 pm
Мнения: 802
Местоположение: София
Skype: Daniel__S1
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: -3
Кофти...
Отговори с цитат
преди време правих едно А8 голем кокошарник,трябваше да свалям кутията за пореден път то небеше кутия,суединител и тн проблеми ,но да се върна на мисълта си и така.Когато се загледах в конструкцията на кокошарника видях две стоманени въжета които опасваха скоростите и влизаха в кукошарника.Замислих се и ощв по удивителното беше от интерес проследих каде утиват и изненада те бяха вързани за коланите на предните пасъжери та така .;Ако недаи си боже катастрофираш и евентуално оцелееш когато двигателя с скоростите утидат назат а ти си вързал колана стоманените въжета дърпат колана колана съответно теб и късмета че си оцелял от удара преминава в задъшаване от колана и тъи краи.Евала на ауди това е кола чъдооо =D> :smt018

_________________
0878146602
0888146602

power tuning
repair and maintenance for Subaru

бъди един от нас Daniel S
powered by Dkperformance
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002365657539
http://dkperformance.com/

Нед Окт 14, 2007 9:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Онзи ден видях една S8-ца...огрооомна кола! Впечатлих се от спирачните апарати и дисковете...и едното и другото бяха огромни - пишеше Audi, а дисковете не приличаха да са от стомана или друг метал. Все едно бяха разчертани на малки квадратчета по повърхността, перфорирани и вентилирани разбира се!
Друго мисля не ме грабна :roll:
Според мен обаче за тия пари японците могат да предложат много повече.

_________________
All-Wheel-Drive

Нед Окт 14, 2007 10:26 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Impreza94 написа:
Според мен обаче за тия пари японците могат да предложат много повече.


миии - да :D стига да отпаднат митата и акцизите за японските автомобили, внасяни в европа. само за тва мито знайш ли кви чудеса могат да се сложат на една кола

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Нед Окт 14, 2007 10:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 28, 2007 4:23 pm
Мнения: 28
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Резултата след скъсън ремък е 2 на 2, тоест два изпускателни и два смукателни клапани с криви стъбла.

Въпросът ми е дали се слагат нови гарнитури на главите след отваряне. Гледам гарнитурите са метални, 3 пластови.

ако да оригинални или по-тънки?

_________________
Subaru Impreza 2.0 Turbo WRX 2001

Съб Ное 10, 2007 8:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
оригинални! не се занимавай с други - оригиналните са с качеството на състезателни. и не слагай старите гарнитури - обикновено просълзяват в долният край при обратните магистрали. дори и да ги залепиш, пак ще сдадат багажа. повторно слагане на гарнитури става само ако са работили много малко и не се е нарушил повърхностният им слой и релефът. ако сте сложили нови гарнитури, поработил е малко двигателят и после е скъсал ремък - тогава може. но ако са работили по-дълго време, не ги слагайте

ако оригиналните са ти много скъпи - другият вариант е да ти поръчаме при бай клюцар, и неговите стават, вече са тествани. но субару е автомобил, при който ако не жалиш средства ти се отплаща многократно - затова бих ти препоръчал само оригинално и нищо друго.

при сглобяване на двигателя - издухайте дълго и внимателно с компресор и бензин блоковете, главите и всички маслени магистрали, разглобете и почистете маслената помпа и обратният клапан - отвсякъде да започне да излиза чиста течност. и после като запалите колата погледът постоянно закован в лампата на маслото. имахме вече случай с блокиране на обратният клапан дори след основно почистване и само бързата намеса спаси чисто нов мотор. колкото и да чистиш - винаги има вероятност някоя малка стружцица да направи беля, затова наблюдавайте налягането на маслото много внимателно

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Съб Ное 10, 2007 9:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 34 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор