Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 108 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
 Subaru Lineartronic ® CVT 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DDD написа:
...но в най-общи линии разликите между вариатора при Ауди и Субару са следните според мен - при Ауди работата на кутията ( стига да е безпроблемна ;) ) е доста по адекватна и бърза в сравнение със Субаруто, ноооо доста по-чуплива и капризна. Съответно при Субару - малко по-мудна и неадекватна ( изключвам моделите 2015г.+...)


Много точно казано. Мултитроника на Ауди е много по-приятен и адекватен от Субару CVT, но тъй като виждам, че колегата се интересува от модел Аутбек 2015+, то разликата в начина на работа вече е пренебрежимо малка. Аутбек 2015+ е доста добра кола, дори бих казал това е Субаруто, което най-много ми е харесало от моделите след 2007-ма година, а аз съм ги карал почти всичките. Спрямо А4 2008 е доста по-голямо и определено не е даунгрейд.

Нед Яну 21, 2018 8:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 07, 2018 2:50 pm
Мнения: 8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ето това звучи окуражаващо:)
Остава да открием един сервиз поне в нашите географски ширини и дължини, който може да отремонтира такива скоростни кутии при нужда..... та да наберем смелост:) Чак ми е малко странно.... не една и две марки в последните 7-8 години вкараха подобни автоматици.....и така и не се "отвори" някой да ги поправя, да ги подновява софтурено, да прави компютрите им и т.н. Ама какво се чудя, Аудитата от 2001 са с такива кутии и още "спят" автомонтьорите! :)
П.п: мааалко ме е яд, че не съм се запалил от рано по това да съм механик, не твърдя, че щях да стана факир в ремонта на автоматици, ама определено неумението и нежеланието на други, биха ме надъхали като за олимпийски финал :)

Нед Яну 21, 2018 9:58 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На Субару CVT е добре да се сменя маслото на едно 80-100000 км , макар че се води "вечно" и да се прави ъпдей на кутията (ако има такъв). Засега статистичеси е здрава кутия с някои издънки в началото.
Принципно този тип скоростна кутия е доста проста като принцип на работа, по-евтина за производство и една идея по-безпроблемна във времето. Те затова масово Японците ги слагат, гледат дълговечност, а не задоволство от карането на колата. Всички Лексъси хибрид са с такива скорости и държат по над 500000 км, Приусите също, Субару само такива вече слагат, Нисан, Тойота и други марки също масово ги вкараха в употреба.

Пон Яну 22, 2018 9:18 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Предвид, че и двете кутии Lineartronic и Multritronic споделят някои компоненти и са резултат от инженеринг на една компания (LuK), мисля че можеш да очакваш същото развитие при наличие на проблем. Днешните CVT кутии са изключително сложни механизми, които изискват специфични и комплексни умения и апаратура. Производителите са си направили сметката, че пълното диагностициране и ребилд от квалифициран механик (70-120 Euro/h) при необходимо време от 20-30 часа не си заслужава парите, при положение, че поддържат нови кутии на склад. За възрастта на колите у нас единствения вариант остава втора употреба кутия (както са направили в твоя случай). Не бих разчитал на ремонт при сегашното ниво на дилъра.
Ако търсиш ремонтопригоден мехнизъм (стандартен хидротрансформатор) трябва да промениш нещо в критериите за търсене.
Успех.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Яну 25, 2018 11:24 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 831
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Руснаците ремонтират всичко! Имайки предвид факта колко субара се карат там.
https://www.transakpp.ru/232/main/subar ... 0-cvt.html

Тва е един от многото сервизи в Москва.

още малко информация за TR690 https://akppro.com/en/archive/article/l ... onic-tr690
и TR580 https://akppro.com/en/archive/article/tr-580
като втория очевидно е по - добрия избор но на Аутбеците е чак след фейслифта от 2013-та.

Кутиите са си ОК. Просто клапаните който най - често страдат не се продават отделно, а в комплект с valve body-to на цена от 1000 + евро.

Вто Яну 30, 2018 12:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Русия е голяма страна. Благодарско за линковете. Частите ги има, остава да намериш една чиста баня и ремонта е готов ROFL .
Само като гледам цифрите при сериозен ремонт (шпулите, верига, лагери, семеринги, клъчпакове) са над 4000 лв и отделно труд......
Пък като гледам и до какви препоръки са стигнали за тия кутии:
- Не вдигайте повече от 130-140km/h :bow:
- при 200км/ч за 10 мин - отиваш на ремонт :beer:
- не буксувай в сняг и не тръгвай рязко :-~

Вече съм сигурен, че всяка втора кола със CVT идваща от Германия е за ремонт ROFL
Мааалко са се поувлекли май.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Яну 30, 2018 1:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Русия е голяма страна. Благодарско за линковете. Частите ги има, остава да намериш една чиста баня и ремонта е готов ROFL .
Само като гледам цифрите при сериозен ремонт (шпулите, верига, лагери, семеринги, клъчпакове) са над 4000 лв и отделно труд......
Пък като гледам и до какви препоръки са стигнали за тия кутии:
- Не вдигайте повече от 130-140km/h :bow:
- при 200км/ч за 10 мин - отиваш на ремонт :beer:
- не буксувай в сняг и не тръгвай рязко :-~

Вече съм сигурен, че всяка втора кола със CVT идваща от Германия е за ремонт ROFL
Мааалко са се поувлекли май.

В Германия на един колега му казали да не ползва моторна спирачка от падъл шифт-а,че не признавали гаранцията..... ](*,)

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Вто Яну 30, 2018 2:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Каква е статистиката за тези кутии, чупят ли се масово , има ли сериозен проблем или са предимно частни случаи. Аз не съм чул засега за нещо сериозно, но честно не съм се и ровил в нета...

Вто Яну 30, 2018 2:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Всичко се чупи, особено като влезе в БГ. Първата модификация имаха серия със сериозен проблем, свързан с разпробиване на кутията. При втора генерация промениха сериозно дизайна, теглото и размерите, и валв бодито. Сега основно идват с "шум", който изисква отваряне и най-малкото подмяна на лагери. Обаче както пише и в сайта - они са са застраховали и лагера идва с корпуса :pardon:.
Тепърва ще се чува масово. Не мисля, че ще има истерия, но дизайна има някои ограничения, които трудно ще се спазват в Европа и у нас. Германеца ходи с нея по "черния" път до Малките градинки (вилните зонички) и е ОК, ама после идва в ръцете на Дончо Гагауза (името е измислено) и оня я емва да гони уазките в горите и ПЛЯС почва с песента " Тия Субара мамата ...... а - чупят се кат арменски сладки"

Неслучайно най-големия бум на CVT e в Азия (45% дял)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Яну 30, 2018 3:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Един колега с мурано 3литрово веднъж му се случи ВТ - София да я вземе много бързо. (незнам колко е карал, каза на магистралата на няколко пъти вдигнал 200, един резервоар бензин едвам му стигнал до софия) и нищо му няма на кутията.

Вто Яну 30, 2018 10:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Warxcell написа:
Един колега с мурано 3литрово веднъж му се случи ВТ - София да я вземе много бързо. (незнам колко е карал, каза на магистралата на няколко пъти вдигнал 200, един резервоар бензин едвам му стигнал до софия) и нищо му няма на кутията.

Велико Търново - София и с Кайен 500 к.с. не може да го вземеш с 200 км/ч средна скорост. А по АМ Хемус към София, са доста малко местата, където някой ще вдигне 200 км/ч.

Вто Яну 30, 2018 11:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 28, 2017 9:43 pm
Мнения: 282
Рейтинг: 75
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
Warxcell написа:
Един колега с мурано 3литрово веднъж му се случи ВТ - София да я вземе много бързо. (незнам колко е карал, каза на магистралата на няколко пъти вдигнал 200, един резервоар бензин едвам му стигнал до софия) и нищо му няма на кутията.

Велико Търново - София и с Кайен 500 к.с. не може да го вземеш с 200 км/ч средна скорост. А по АМ Хемус към София, са доста малко местата, където някой ще вдигне 200 км/ч.

Понеже горе се казва
Цитат:
- при 200км/ч за 10 мин - отиваш на ремонт


Затова го казвам. Би трябвало да са ги направили малко по-здрави.

Що ще слагат ХМоде за офроуд уж в ЦВТ-то?

Вто Яну 30, 2018 11:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това го цитирах с ирония от руския сайт. Естествено, че нищо няма да и стане на кутията. Ми то в тубата е пълно с руснаци дето орат с Forester ХТ всякакви нивя, блата и калища. Ако беше толкова чупливо CVT-то досега да са оревали нета.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Яну 31, 2018 12:00 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 831
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
В тия сайтове малко са прекалили :). В Subaruoutback.org е пълно с аутбеци cvt с който си теглят караваните и лодките и нямат проблеми. Е има и такива с проблеми, но не е масов проблема. Все пак знаем новите BMW-та колко се трошат :facepalm:

Сря Яну 31, 2018 4:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 07, 2018 2:50 pm
Мнения: 8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Всичко може да се счупи! Нали знаете, "ако едно нещо може да се обърка, то се обърква" :D
Не искам да правя генерален извод след 2 страници коментари, но за сега изглежда, че независимо от цената...така или иначе в България никой не може да направи ремонт на такава кутия......за сега!? Не съм изненадан.... зададох въпроса с леката надежда, че може да греша, но.... :) Ето това ще е основната причина ако не се реша за Субару. Толкова години не ми харесваха интериорно.... след като заприличаха на коли отвътре, започнаха с гатанките отвън:) Ама....на човек угодия няма..... аз не правя изключение :lipseal:

Сря Яну 31, 2018 10:43 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Идеята на всички коментари беше, че може да се ремонтира. Просто няма достатъчен брой счупени за да започне някой да се занимава специално с тази кутия.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Яну 31, 2018 10:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Русия е голяма страна. Благодарско за линковете. Частите ги има, остава да намериш една чиста баня и ремонта е готов ROFL .
Само като гледам цифрите при сериозен ремонт (шпулите, верига, лагери, семеринги, клъчпакове) са над 4000 лв и отделно труд......
Пък като гледам и до какви препоръки са стигнали за тия кутии:
- Не вдигайте повече от 130-140km/h :bow:
- при 200км/ч за 10 мин - отиваш на ремонт :beer:
- не буксувай в сняг и не тръгвай рязко :-~

Вече съм сигурен, че всяка втора кола със CVT идваща от Германия е за ремонт ROFL
Мааалко са се поувлекли май.


Не мааалко, ами много са се поувлекли. ROFL
При 160км/ч оборотомера е на 2650 - какво толкова натоварване ще види тази кутия, не знам. ](*,)
За 10-те минути ако е вярно, досега трябваше да направя /3-4/ основни ремонта. :beer:
Виж за рязкото потегляне от място винаги имам едно наум. ;)
Ако имаше сериозен проблем с нейната надеждност, доста собственици на WRX щяха да изреват на умряло. Едва ли в упътването пише WRX-а да се кара като "пенсионерска" кола, щото иначе няма да й важи гаранцията.

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi

Пет Фев 02, 2018 7:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Всичко в Русия има сериозен проблем с надеждността. Ти виж какви клипове качват тия - идиотски изпълнения без край. Последно гледах един, който беше се хакнал с Ауди S6 в гората след джиповете :facepalm: Здраво място не остана под колата докато накрая, кутията му не роди.
Та написаното може да се приема като обобщение на руския начин на ползване.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Съб Фев 03, 2018 12:48 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ей много се ползва тоя сайт. Не знам кой го списва, но по-добре не черпете информация от него.
Kvark говори за WRX(2014+), който е с FA20dit двигател и идва с ръчна или CVT.
Старите WRX (- 2008) бяха с 4ЕАТ кутия като твоята. WRX 2008+ в Европа не съм виждал автомат, само 5MT.

Това описание WRX STi Turboautomatic e някаква несбъдната мечта на редактора ROFL

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Съб Фев 03, 2018 10:59 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не е мечта - преди 3-4 години за Руският пазар имаше СТИ с автомат - коментирали сме го във форума, ако не греша и линк имаше но не помня къде.

ауто-дата е голфаджийски сайт - за Субару не става

Ето една актуална обява:

https://m.auto.ru/cars/used/sale/subaru ... -8d446af1/

Съб Фев 03, 2018 11:50 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 108 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 53 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор