Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:09 am



Отговори на тема  [ 17 мнения ] 
 Legacy или Forester 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Фев 20, 2021 5:17 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, преди да е започнал хейта с това че си има търсачка, гледах и не намерих такава тема която да сравни двата модела

Пиша ви за съвет коя кола ще е по-добре да търся и да взема, ( до сега не съм имал Subaru и си нямам хал хабер от марката ) става въпрос за Legacy ( 2003–2009 ) и Forester (2002 – 2008) конкретно тези модели са ми по джоба затова само тях гледам.

Та ето критериите ми:
1.Колата ще се кара предимно градско
2.Държа да е 2.0 ( ще е с газ )
3.Автомат или ръчка не е от значение

Колата ще се кара от млад шофьор, ( с 2 години стаж ) затова е за предпочитане да не е с turbo понеже се познавам :D а и поддръжката е по-тегава.

Благодаря предварително и приятен уикенд!

Съб Фев 20, 2021 5:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За градско важи правилото: колкото по-леко и с по-малък мотор - толкова по-добре. Ако маршрутите ти няма да са дълги в града инвестицията в газ няма смисъл. По-скоро гледай автомат.
Това за турбото и младия шофьор не е вярно. Всичко е до акъла в главата, а не до опита.

Съб Фев 20, 2021 5:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 12, 2013 1:04 pm
Мнения: 380
Местоположение: Варна
Автомобил: STI
Рейтинг: 245
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Привет :)
Сравнение на двата модела можеш и сам да си направиш - едното седан/комби (legacy), а другото SUV (forester). Легасито ще е по стабилно когато го караш, но пък с фори-то можеш да излезеш на лек офроуд. Легасито мисля че е по-дълго от фори-то и тук вече трябва да си кажеш какъв ти е опита за тези 2 години. Какъв автомобил си карал - малък или голям ?
АТ-то ще е предимство в града.
Прочети тази тема и линковете в нея (viewtopic.php?f=1&t=15245) и не се хвърляй на първата кола от обява която си харесал. Чети, проучвай историята, закарай я в сервиз преди да я купиш и така :)

Съб Фев 20, 2021 5:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 20, 2021 5:17 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Tisho09 написа:
Привет :)
Сравнение на двата модела можеш и сам да си направиш - едното седан/комби (legacy), а другото SUV (forester). Легасито ще е по стабилно когато го караш, но пък с фори-то можеш да излезеш на лек офроуд. Легасито мисля че е по-дълго от фори-то и тук вече трябва да си кажеш какъв ти е опита за тези 2 години. Какъв автомобил си карал - малък или голям ?
АТ-то ще е предимство в града.
Прочети тази тема и линковете в нея (viewtopic.php?f=1&t=15245) и не се хвърляй на първата кола от обява която си харесал. Чети, проучвай историята, закарай я в сервиз преди да я купиш и така :)


Nissan Almera n16 1.5dci е сегашната кола, оглеждам се в други коли предимно защото когато реша да се повозя малко извън града над 90 100км/ч умира, просто мотора е малък, скоростите са адски къси, но за сметка на това в града ми дава разход от сорта на ~6л/100км, ( лятото ) ще си държа тая калинка, но искам и нещо което като го настъпя ще знам че няма да се мъчи да ги направи 100 140км/ч.

Съб Фев 20, 2021 6:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 12, 2013 1:04 pm
Мнения: 380
Местоположение: Варна
Автомобил: STI
Рейтинг: 245
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
GeorgievG1 написа:
Tisho09 написа:
Привет :)
Сравнение на двата модела можеш и сам да си направиш - едното седан/комби (legacy), а другото SUV (forester). Легасито ще е по стабилно когато го караш, но пък с фори-то можеш да излезеш на лек офроуд. Легасито мисля че е по-дълго от фори-то и тук вече трябва да си кажеш какъв ти е опита за тези 2 години. Какъв автомобил си карал - малък или голям ?
АТ-то ще е предимство в града.
Прочети тази тема и линковете в нея (viewtopic.php?f=1&t=15245) и не се хвърляй на първата кола от обява която си харесал. Чети, проучвай историята, закарай я в сервиз преди да я купиш и така :)


Nissan Almera n16 1.5dci е сегашната кола, оглеждам се в други коли предимно защото когато реша да се повозя малко извън града над 90 100км/ч умира, просто мотора е малък, скоростите са адски къси, но за сметка на това в града ми дава разход от сорта на ~6л/100км, ( лятото ) ще си държа тая калинка, но искам и нещо което като го настъпя ще знам че няма да се мъчи да ги направи 100 140км/ч.

Емиии..ще те разочаровам ама тези 150 коня или там колкото са на дву литровия мотор да не мислиш че са кой знае какво. За в града ще върви ама за извънградско - не достатъчно (мое мнение, тъй като съм имал impreza 2.0 150hp). Всичко зависи от теб - колко бързо искаш да ти ускорява колата. Ако имаш познат го помоли да те повози или някой колега от форума ако има желание.

Съб Фев 20, 2021 7:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
GeorgievG1 написа:
[b] конкретно тези модели са ми по джоба затова само тях гледам.

Предвид видимото пропускане на бая форумно съдържание, подозирам, че се заблуждаваш. Чети по-старателно, да не станеш от фен на хейтър.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Фев 21, 2021 10:14 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
GeorgievG1 написа:
Здравейте, преди да е започнал хейта с това че си има търсачка, гледах и не намерих такава тема която да сравни двата модела

Пиша ви за съвет коя кола ще е по-добре да търся и да взема, ( до сега не съм имал Subaru и си нямам хал хабер от марката ) става въпрос за Legacy ( 2003–2009 ) и Forester (2002 – 2008) конкретно тези модели са ми по джоба затова само тях гледам.

Та ето критериите ми:
1.Колата ще се кара предимно градско
2.Държа да е 2.0 ( ще е с газ )
3.Автомат или ръчка не е от значение

Колата ще се кара от млад шофьор, ( с 2 години стаж ) затова е за предпочитане да не е с turbo понеже се познавам :D а и поддръжката е по-тегава.

Благодаря предварително и приятен уикенд!

Предвид всички изисквания описани по-горе,аз бих взел Фори до 2005 - 125к.с. или Легаси 2.5. Заради газта 2.5 е по-лесен и евтин за поддръжка.
Естествено за града по-компактния Форестър има предимство. От тези години има и 2.5,но изключително рядко.

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Нед Фев 21, 2021 10:25 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 25, 2012 10:57 pm
Мнения: 59
Рейтинг: 68
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
За градско важи правилото: колкото по-леко и с по-малък мотор - толкова по-добре. Ако маршрутите ти няма да са дълги в града инвестицията в газ няма смисъл. По-скоро гледай автомат.
Това за турбото и младия шофьор не е вярно. Всичко е до акъла в главата, а не до опита.

Глупости, все едно не съм карал малък мотор, че и автоматик - 2.0 125 коня, същия разход градско като на 2.5 и вървеж никакъв, на Н6 разхода е малко по-голям, а динамиката съвсем друга, така че... ;)

GeorgievG1 написа:
Здравейте, преди да е започнал хейта с това че си има търсачка, гледах и не намерих такава тема която да сравни двата модела

Пиша ви за съвет коя кола ще е по-добре да търся и да взема, ( до сега не съм имал Subaru и си нямам хал хабер от марката ) става въпрос за Legacy ( 2003–2009 ) и Forester (2002 – 2008) конкретно тези модели са ми по джоба затова само тях гледам.

Та ето критериите ми:
1.Колата ще се кара предимно градско
2.Държа да е 2.0 ( ще е с газ )
3.Автомат или ръчка не е от значение

Колата ще се кара от млад шофьор, ( с 2 години стаж ) затова е за предпочитане да не е с turbo понеже се познавам :D а и поддръжката е по-тегава.

Благодаря предварително и приятен уикенд!


Форестъра като удобство при пътуване е като Импреза - тесен е, само визуално е голям, Легасито е много по-удобен автомобил, моя съвет е автоматик, поне като ще караш 130-160 коня покойник да не те е яд защо не върви :D Разликата в динамиката е минимална, кефа от автоматика е... цена няма :D

Чет Фев 25, 2021 10:56 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
MitkoIvanov написа:
............
Глупости, все едно не съм карал малък мотор, че и автоматик - 2.0 125 коня, същия разход градско като на 2.5 и вървеж никакъв, на Н6 разхода е малко по-голям, а динамиката съвсем друга, така че... ;)
......................


За разлика от теб аз не съм карал тези мотори, но си има форумна тема "Разход на гориво", която е с изключително богато съдържание и всеки може да си направи справка там за своите измерения на "също", "малко по-голямо", "глупости" и т.н. ;)

Чет Фев 25, 2021 11:45 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Моят съвет е... хвани колеги да те повозят и си прецени.
Да сравняваш H6 с EJ20 е като да сравняваш пума с домашно котенце....

Поддръжката на H6 не е сравнима с 2.0.125 коня и с 2.5 156/165! Същото важи и за динамиката. Същото важи и за евентуалните проблеми.
Разходът на H6 и 2.0 125 е сравним само извънградско и над 110км/ч! На градско на студени стартове и по 2-3км пробег... H6 свят ще ти се завие :giggle: Съвсем друго е ако палиш, тръгваш и правиш 50-500км и гасиш. Еле по магистралата и леко - може да падне и на/малко под/ 10/100 с H6... ама градско, студена (зимни условия) H6 - едно 25/100 поне :shock:

Отделно, всички препоръчвате автомат. Има хора, които обичат да ръчкат и не са за автомат. поне 2 такива примера имам :)
За градско е много удобно, но разхода е +1-2л/100 и определено има недостатъци, особено, ако си свикнал с ръчка и караш по стръмни и заледени баири (надолу) :giggle:
Отделно, 4АТ-то си е мудно старо нещо. Здраво, но мудно. За номрлано каране е ОК, но ако искаш динамика... пак настава ръчкане, то прави каквото си иска... Казвам го от гледна точка на притежаващ и двете. Ако караш плавно, не се ръчкаш и искаш мързеливо да се придвижиш от А-Б - АТ-то е супер! Ама ако искаш малко динамика и повече контрол на автомобила и не те мързи да ръчкаш - ръчка. Трябва да си прецениш.

Дори и 2.0 125кс ще усети разлика, ако алмерата е 75 коня... разлика ЩЕ има и ще се усеща, но 2.0 125/150 АВД не е същото като предно/задно същите коне. Еле автомат! Набира се, но не е бързо. Сравнително спокойно се изпреварва при около 100. Не е като да караш 1.2 75 коня - трябва ти 2км празно място да изпревариш тира, който се набира колкото може на равното :giggle:
2.5 165 си има приличен въртящ момент и определено не е бавна кола. Там големината си се усеща и върви прилично, особено ръчка, като я пържиш до червено - много прилично навървява!
За H6 не коментирам - тя върви супер! Пак иска бороти, защото в ниските не е 250кс и сравнено с турбо - не върви... но турбото си е турбо!

Вземи в предвид Алекс какво ти писа - почети внимателно, внимавай за бройка - да не се наиграеш. Помисли дали ти трябва Субару. Колата не е за всеки. Трябва да знаеш защо я искаш :love:

Успех и да се похвалиш!
:beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Чет Фев 25, 2021 12:01 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Вто Дек 25, 2012 10:57 pm
Мнения: 59
Рейтинг: 68
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
MitkoIvanov написа:
............
Глупости, все едно не съм карал малък мотор, че и автоматик - 2.0 125 коня, същия разход градско като на 2.5 и вървеж никакъв, на Н6 разхода е малко по-голям, а динамиката съвсем друга, така че... ;)
......................


За разлика от теб аз не съм карал тези мотори, но си има форумна тема "Разход на гориво", която е с изключително богато съдържание и всеки може да си направи справка там за своите измерения на "също", "малко по-голямо", "глупости" и т.н. ;)

Добре, личен опит с 2.0 автоматик - свалял съм го на 7 извънградско, качвал съм го и на 12-13 извънградско. Градско под 11 литра не съм го свалял. Но до 15 съм го качвал. Вървежа няма да го коментирам. Ако за теб това е икономично - ще ти го продам, но гледам караш дизел :hello:

valqk написа:
Моят съвет е... хвани колеги да те повозят и си прецени.
Да сравняваш H6 с EJ20 е като да сравняваш пума с домашно котенце....

Поддръжката на H6 не е сравнима с 2.0.125 коня и с 2.5 156/165! Същото важи и за динамиката. Същото важи и за евентуалните проблеми.
Разходът на H6 и 2.0 125 е сравним само извънградско и над 110км/ч! На градско на студени стартове и по 2-3км пробег... H6 свят ще ти се завие :giggle: Съвсем друго е ако палиш, тръгваш и правиш 50-500км и гасиш. Еле по магистралата и леко - може да падне и на/малко под/ 10/100 с H6... ама градско, студена (зимни условия) H6 - едно 25/100 поне :shock:

Отделно, всички препоръчвате автомат. Има хора, които обичат да ръчкат и не са за автомат. поне 2 такива примера имам :)
За градско е много удобно, но разхода е +1-2л/100 и определено има недостатъци, особено, ако си свикнал с ръчка и караш по стръмни и заледени баири (надолу) :giggle:
Отделно, 4АТ-то си е мудно старо нещо. Здраво, но мудно. За номрлано каране е ОК, но ако искаш динамика... пак настава ръчкане, то прави каквото си иска... Казвам го от гледна точка на притежаващ и двете. Ако караш плавно, не се ръчкаш и искаш мързеливо да се придвижиш от А-Б - АТ-то е супер! Ама ако искаш малко динамика и повече контрол на автомобила и не те мързи да ръчкаш - ръчка. Трябва да си прецениш.

Дори и 2.0 125кс ще усети разлика, ако алмерата е 75 коня... разлика ЩЕ има и ще се усеща, но 2.0 125/150 АВД не е същото като предно/задно същите коне. Еле автомат! Набира се, но не е бързо. Сравнително спокойно се изпреварва при около 100. Не е като да караш 1.2 75 коня - трябва ти 2км празно място да изпревариш тира, който се набира колкото може на равното :giggle:
2.5 165 си има приличен въртящ момент и определено не е бавна кола. Там големината си се усеща и върви прилично, особено ръчка, като я пържиш до червено - много прилично навървява!
За H6 не коментирам - тя върви супер! Пак иска бороти, защото в ниските не е 250кс и сравнено с турбо - не върви... но турбото си е турбо!

Вземи в предвид Алекс какво ти писа - почети внимателно, внимавай за бройка - да не се наиграеш. Помисли дали ти трябва Субару. Колата не е за всеки. Трябва да знаеш защо я искаш :love:

Успех и да се похвалиш!
:beer:


А моя съвет към него е първо да си направи една сметка не за колко пари може да си вземе колата, а за какво ще му трябва. Работа на 9-10 км, общо 19-20км. на ден? Не си заслужава кола, вземи си колело. Струва ли си да плащаш ГТП, винетки, данъци, застраховки и ремонти и да правиш по 5000 км на година? Не ме разбирай погрешно, Субару са страхотни коли въпреки по-скъпите си разходи, но трябва наистина да пътуваш, за да си доволен от това което си взел.
Знам, народопсихологията ни е, че и до кварталния магазин трябва да идем с новия внос, иначе ще бъдем загубеняци, но от този манталитет си патим всички.

Пет Фев 26, 2021 11:30 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не, че нещо, но ти карал ли си колело 20 км в град като София и то всеки ден :shock:

Пет Фев 26, 2021 12:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 31, 2018 2:42 pm
Мнения: 39
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XS 2008
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
По въпроса, мисля че колега Greg4o е отговорил доста точно и синтезирано.
Все пак аз давам един глас за Forester.
Въпреки че не карам същия модел Forester, мисля че по-високото купе и по-високите гуми са супер за бордюри, дупки, коловози, поляни, естакади и т. н.
Основно предимство за мен спрямо колите с предно/задмо е потеглянето на колата във всякакви условия.
Това е голяма разлика спрямо кола без 4х4, колата се усеща сигурна.
Към момента съм превъртал гумите само на мокраяа трева и лед.
Да за това си плащаш в разхода на гориво, но ако си на газ няма да е по-скъпо от другата ти кола;
Запознай се колко струва реглажа на клапаните и първоначалното обслужване на колата в твоето населено място.

Успех с покупката!

Пет Фев 26, 2021 1:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Мнения: 656
Местоположение: София
Автомобил: WRX 2001
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
Не, че нещо, но ти карал ли си колело 20 км в град като София и то всеки ден :shock:


Пък и като тръгнеш на почивка или искаш да излезеш уикенда - вземаш куфарите, товариш жената и децата и по БДЖ или с автобус до ски курорта.. ;)

Пет Фев 26, 2021 4:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
MitkoIvanov написа:
.......
Добре, личен опит с 2.0 автоматик - свалял съм го на 7 извънградско, качвал съм го и на 12-13 извънградско. Градско под 11 литра не съм го свалял. Но до 15 съм го качвал. Вървежа няма да го коментирам. Ако за теб това е икономично - ще ти го продам, но гледам караш дизел :hello:


Мерси, не ти го ща :D . Не виждам някъде да съм го категоризирал като икономичен, казах само, че по-малкият мотор на едно и също купе(не само за Subaru) дава по-нисък разход в града, особено ако е град с много трафик, но очаквах да споделиш и колко точно е "същият" разход на 2,5-цата( и на коя 2,5-ца при кой модел ), както и колко точно е "малко по-големият" на H6-цата от същите години. То вече други колеги отговориха вместо теб де, ама е хубаво да си преразгледаш измерението на думата "малко", защото между 11 и над 20 разликата не може да се нарече малко, говорейки за разход на гориво.

Пет Фев 26, 2021 5:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 25, 2012 10:57 pm
Мнения: 59
Рейтинг: 68
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
MitkoIvanov написа:
.......
Добре, личен опит с 2.0 автоматик - свалял съм го на 7 извънградско, качвал съм го и на 12-13 извънградско. Градско под 11 литра не съм го свалял. Но до 15 съм го качвал. Вървежа няма да го коментирам. Ако за теб това е икономично - ще ти го продам, но гледам караш дизел :hello:


Мерси, не ти го ща :D . Не виждам някъде да съм го категоризирал като икономичен, казах само, че по-малкият мотор на едно и също купе(не само за Subaru) дава по-нисък разход в града, особено ако е град с много трафик, но очаквах да споделиш и колко точно е "същият" разход на 2,5-цата( и на коя 2,5-ца при кой модел ), както и колко точно е "малко по-големият" на H6-цата от същите години. То вече други колеги отговориха вместо теб де, ама е хубаво да си преразгледаш измерението на думата "малко", защото между 11 и над 20 разликата не може да се нарече малко, говорейки за разход на гориво.

B12 модела. Литър или литър и половина разлика отгоре на 2.5 спрямо 2.0 оправдава ли по-слабия вървеж? Според мен не си заслужава този компромис. Има една приказка, че може да накараш големия мотор да гори като малък, но не можеш да накараш малкия да върви като голям. Както си прецени момчето, мен ме отблъскват по-скъпите разходи около обслужването и поддръжката на Н6 спрямо 4 цилиндровите. Не разхода.

Пет Фев 26, 2021 7:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Фев 20, 2021 5:17 pm
Мнения: 3
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
valqk написа:
Моят съвет е... хвани колеги да те повозят и си прецени.
Да сравняваш H6 с EJ20 е като да сравняваш пума с домашно котенце....

Поддръжката на H6 не е сравнима с 2.0.125 коня и с 2.5 156/165! Същото важи и за динамиката. Същото важи и за евентуалните проблеми.
Разходът на H6 и 2.0 125 е сравним само извънградско и над 110км/ч! На градско на студени стартове и по 2-3км пробег... H6 свят ще ти се завие :giggle: Съвсем друго е ако палиш, тръгваш и правиш 50-500км и гасиш. Еле по магистралата и леко - може да падне и на/малко под/ 10/100 с H6... ама градско, студена (зимни условия) H6 - едно 25/100 поне :shock:

Отделно, всички препоръчвате автомат. Има хора, които обичат да ръчкат и не са за автомат. поне 2 такива примера имам :)
За градско е много удобно, но разхода е +1-2л/100 и определено има недостатъци, особено, ако си свикнал с ръчка и караш по стръмни и заледени баири (надолу) :giggle:
Отделно, 4АТ-то си е мудно старо нещо. Здраво, но мудно. За номрлано каране е ОК, но ако искаш динамика... пак настава ръчкане, то прави каквото си иска... Казвам го от гледна точка на притежаващ и двете. Ако караш плавно, не се ръчкаш и искаш мързеливо да се придвижиш от А-Б - АТ-то е супер! Ама ако искаш малко динамика и повече контрол на автомобила и не те мързи да ръчкаш - ръчка. Трябва да си прецениш.

Дори и 2.0 125кс ще усети разлика, ако алмерата е 75 коня... разлика ЩЕ има и ще се усеща, но 2.0 125/150 АВД не е същото като предно/задно същите коне. Еле автомат! Набира се, но не е бързо. Сравнително спокойно се изпреварва при около 100. Не е като да караш 1.2 75 коня - трябва ти 2км празно място да изпревариш тира, който се набира колкото може на равното :giggle:
2.5 165 си има приличен въртящ момент и определено не е бавна кола. Там големината си се усеща и върви прилично, особено ръчка, като я пържиш до червено - много прилично навървява!
За H6 не коментирам - тя върви супер! Пак иска бороти, защото в ниските не е 250кс и сравнено с турбо - не върви... но турбото си е турбо!

Вземи в предвид Алекс какво ти писа - почети внимателно, внимавай за бройка - да не се наиграеш. Помисли дали ти трябва Субару. Колата не е за всеки. Трябва да знаеш защо я искаш :love:

Успех и да се похвалиш!
:beer:


Относно Almera-та тя ще си остане градска кола, която няма как да сравня по разход с Subaru-тата, в крайна сметка разбрах че най-добре ще е Legacy да търся автомат, за возене спокойно извън града, след Almera 82кс всичко ще ми се струва бързо в това сте прави, благодаря за изчерпателния отговор, който покри всички неясноти и въпросителни.

Нед Фев 28, 2021 11:25 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 17 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 55 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор