Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 9:21 am



Отговори на тема  [ 2 мнения ] 
 Subaru AWD или Audi Quattro 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Авг 22, 2007 8:37 pm
Мнения: 10
Местоположение: new york
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Възникна спор с един приятел: Коя система 4x4 е по-добра? Audi Quattro или Subaru AWD? И двамата сме на мнение, че само тези две марки правят истинско 4x4. Аз разбира се веднага скочих, че AWD е по-добро в комбинация с боксеровия двигател който използва Subaru. Така колата има по-нисък център на тежеста и е по-устойчива на пътя. Неговият аргумент е, че още не е виждал Audi Quattro със счупено 4x4, което било красноречив факт.
Очаквам експертно изказване от вас :D

Втория ми въпрос е относно това което чета във форума, как някои от вас имали опция на колата с която да включват и изключват 4x4. Мойто Легаси е 2007 година с ръчни скорости и няма такава опция. 4x4 е постоянно включено и не може да се изключи. Защо? Само знам, че моята кола е със SYMMETRICAL All-WHEEL DRIVE, което било различно от обикновенното ALL-WHEEL DRIVE. Каква е толкова разликата?
А сега да видим кой си е научил урока та да обясни :D

Съб Ное 10, 2007 8:03 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 01, 2007 8:08 am
Мнения: 116
Местоположение: Chicago
Рейтинг: 6
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Мнение 
преди много време из някой от форумите някой беше постнал добри обяснения за основните AWD при различните производители, но спомен нямам каде. принципно е трудно да се каже кое е по-добро, зависи от много неща. мисля че ако трябва да се сравняват две неща по този начин, те поне трябва да бадат по специфични. Ауди срещу Субару не е честен спор, вариациите са прекаленно много. това което искам да кажа е че например Quattro на S4(TORSEN) няма нищо общо с Quattro на S3(Heldex). също AWD на STi(planetary differential with computer regulated lockup) се различава от AWD на WRX(50/50 center differential with viscous clutch).
една от най-добрите системи за AWD e Quattro на S4(предишната генерациа, новата не я знам как е), няма електроника, но много хора не биха се съгласили че е толкоз добра, веднага биха набутали разните модерни електроники. там разпределението предни задни гуми е 50/50, като централниа диференциал е TORSEN(той и затова е толкова здрав), който при приплъзване може да прехвърли мощноста 80% в полза на гумите с по добро сцепление.
STi също има много добро AWD, при него разпределението е 41/59(предни/задни), като на централниа диференциал може да му се променя чувствителноста(автоматично и ръчно). или иначе казано централния диференциал има опциите да е отворен и заключен(съответно и положения между тях)
освен централния диференциал, друго много важно нещо е предния и задния диференциал. в зависимост от това какво се търси и с колко пари се разполага има различни решения.
аз от 4х4 не разбирам кой знае колко, но ако не се лъжа 4х4 са колите дет можеш да избираш дали да е задно предаване или четрите гуми да се въртят, още наречено 4WD. Quattro на Audi според мен е AWD.

Съб Ное 10, 2007 10:56 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 2 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор