Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Ремонт на автоматична скоростна кутия - къде?
Автор |
Съобщение |
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
...а в Щатите има и 2.5XT с 5AT
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Съб Ное 12, 2011 1:40 am |
|
|
limona
Регистриран на: Вто Ное 24, 2009 2:55 pm Мнения: 196 Местоположение: София Рейтинг: 6
|
Може ли да помоля някой с такъв автомобил да сподели какви обороти държи 4 АТ на leаgcy 4 примерно при 100 км/ч,120 км/ч. Замислям се за покупка на такова субару,предпочитам МТ,но там много трудно се намира такова с кожен салон,шибедах и тези с МТ са доста по-бедни на екстри. Карал съм за проба на познат legacy 3 с АТ,но за мен тази скоростна кутия е малко тромава,мисли доста,при висока скорост натоварва двигателя откъм обороти.Ако и на legacy 4 са монтирали същата скоростна кутия като на legacy 3 за мен малко се излагат с нея. Ако е друга има ли подобрения по нея? Благодаря Ви и поздрави на всички във форума!
_________________ limona
|
|
|
Съб Ное 12, 2011 1:31 pm |
|
|
BAlexandrov
|
На 4та скорост при 4EAT са по-ниски оборотите от 5та скорост на ръчна кутия.
|
|
|
Съб Ное 12, 2011 1:43 pm |
|
|
limona
Регистриран на: Вто Ное 24, 2009 2:55 pm Мнения: 196 Местоположение: София Рейтинг: 6
|
Благодаря BAlexandrov! Нека и други колеги изкажат мнение-ще бъда благодарен. Бягам като попарен от тези АТ и изобщо не съм запознат с тях,но в Швейцария няма това,което искам с МТ.Повечето субару с МТ са 2000 куб.см. 138 к.с. и доста по-бедни на екстри.Искам да взема решение и евентуално да поръчам на познат,който кара коли оттам и да сменя това,което имам сега с малко по-новичко. Благодаря!
_________________ limona
|
|
|
Съб Ное 12, 2011 1:55 pm |
|
|
vale
Регистриран на: Вто Фев 19, 2008 9:38 pm Мнения: 331 Местоположение: София
Skype: valentinu7
Автомобил: Outback'08 2.5 AT
Рейтинг: 105
|
Ако има някакво значение и не е далеч от темата.... Фори'99, 125 к.с. 4ЕАТ 120 км/ч 3000 об./мин - спи града
_________________ Forester'99 2.0 4EAT Outback'08 2.5 4AT
|
|
|
Пон Ное 14, 2011 9:48 am |
|
|
bilingaster
Регистриран на: Пон Яну 11, 2010 9:10 am Мнения: 62 Местоположение: Sofia
Автомобил: legacy outback 00
Рейтинг: -17
|
колеги хайде сега кажете реши ли се проблема и как точно къде и колко струва че и аз сум на това дередже
|
|
|
Пон Май 07, 2012 6:20 pm |
|
|
Greg4o
|
limona написа: Може ли да помоля някой с такъв автомобил да сподели какви обороти държи 4 АТ на leаgcy 4 примерно при 100 км/ч,120 км/ч. Замислям се за покупка на такова субару,предпочитам МТ,но там много трудно се намира такова с кожен салон,шибедах и тези с МТ са доста по-бедни на екстри. Карал съм за проба на познат legacy 3 с АТ,но за мен тази скоростна кутия е малко тромава,мисли доста,при висока скорост натоварва двигателя откъм обороти.Ако и на legacy 4 са монтирали същата скоростна кутия като на legacy 3 за мен малко се излагат с нея. Ако е друга има ли подобрения по нея? Благодаря Ви и поздрави на всички във форума! Колега ако ще вземаш кола след 2003та то кутията е попроменена.Има типтроник и управляващата електроника се нагажда спрямо стила на каране заедно с тази на двигателя та може и да не ти е мудна.На 4та също е с 3000/120км/ч,но междинните режимиса оптимизирани.Също така за моята кола зная,че изключва хидротрансформатора при постоянна скорост,без превключвания,което разтоварва мотора. Ако пък ти е много мудна буташ на ръчна и се режеш до 6.2-300 об/мин. За 3.0 мотора да не говорим.Там 5степенната кутия е супер.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Пон Май 07, 2012 7:41 pm |
|
|
georgio
Регистриран на: Сря Окт 10, 2012 4:19 pm Мнения: 22 Местоположение: г.Шипка
Автомобил: subaru forester
Телефон: 359896641194
Рейтинг: 3
|
Колеги има ли развитие по темата с невключването на кутията че и аз стигнах до този проблем и съм силно притеснен
|
|
|
Вто Авг 13, 2013 11:48 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
е сега остава и да сравнявате с 6 МТ тогава а и при мен на 6та с 3000 оборота е може би и повече от 120 трябва да го погледна колко точно са
|
|
|
Сря Авг 14, 2013 1:48 am |
|
|
julien 55
Регистриран на: Пон Мар 18, 2013 3:16 pm Мнения: 10 Местоположение: sofia
Автомобил: Subaru Outback H6 2001
Телефон: 0887502588
Рейтинг: 0
|
Колега GEORGIO , явно от май 2012 до авг.2013 НЯМА развитие!
|
|
|
Съб Дек 07, 2013 11:25 am |
|
|
ванко
Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm Мнения: 70 Местоположение: София Рейтинг: 15
|
Относно оборотите на 120км/ч е с 2500об. с 200км/ч е с 4400об. Автоматик с 4 скорости фори 2.0турбо 170кс. 99г. В града най приятно, икономично и сигурно се кара на 3-та (не на D) с включен POWER. 3-та е до 160км/ч Имах гореопиания проблем със скоростната кутия и единствения начин за решаване е подмяната на тези гумени о-пръстенчета и семеринги и гарнитури които са в кита. Вичко излиза 1000лв. Слагах добавки за размекване на гумените оплатнения... какви ли не експерименти, но само подмяната на ремонтния кит помогна.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
15
|
|
Съб Дек 07, 2013 5:41 pm |
|
|
kradeca
Регистриран на: Нед Мар 31, 2013 11:29 pm Мнения: 23 Местоположение: www.anakondi.com
Skype: kotetanasatanata
Автомобил: 1958 Subaru 360
Телефон: град da
Рейтинг: 0
|
|
Съб Дек 07, 2013 9:26 pm |
|
|
julionavarro
|
ванко написа: Относно оборотите на 120км/ч е с 2500об. с 200км/ч е с 4400об. Автоматик с 4 скорости фори 2.0турбо 170кс. 99г. В града най приятно, икономично и сигурно се кара на 3-та (не на D) с включен POWER. 3-та е до 160км/ч Имах гореопиания проблем със скоростната кутия и единствения начин за решаване е подмяната на тези гумени о-пръстенчета и семеринги и гарнитури които са в кита. Вичко излиза 1000лв. Слагах добавки за размекване на гумените оплатнения... какви ли не експерименти, но само подмяната на ремонтния кит помогна. Тази снимка от твоята кола ли е?.....странно ми е че наямаш светлинен индикатор за скоростите между оборотомера и километража!? С какво предавателно число ти е автомата?....моята(4eat/4,44 без "power mode") с 120км/ч. съм на 3000 оборота!
_________________ "Животът е като стълба в кокошарник.....къс и осран!"
|
|
|
Съб Дек 07, 2013 10:00 pm |
|
|
Vmax
|
kradeca написа: http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=15520 аз пробелмът си го реших така Колега, Има сериозна разлика между АТ на твоята кола и на колегата Ванко. С добавки проблем не се решава, само се отлага. 4EAT Phase I, 1992 -1998 е в два варианта, първият е до края на 1994, с много проблеми породени поради пропуски в дизайна и на вече тесни маслени магистрали, липса на филтър, лошо програмирани ТСУ-та и много слабо охлаждане. Вторите партиди, от 1995 имат подобрение в магистралите и трансферният соленоид, но пак страдат от охлаждане и липса на филтрация. http://www.transgo.com/products.php?prd ... ntview=YesПодобни китове помагат много, особено в комбинация с кулер и проточен филтър. Има и други варианти, но за тях по-късно. Юли, колата на колегата Ванко е с 4.11, затова е на такива обороти
|
|
|
Съб Дек 07, 2013 10:21 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Незнам къде да го напиша, ск.кутии на различните модели коли и различните двигатели са с различни предавателни числа, интересна тема ми е и ще е добре да се отдели от модераторите, и да се допълни. Защото като гледам не съм единствен които се интересува. ----------------------------------------- Можеби не съм си поставил за цел, но някои модели с АТ кутии така и незнам какви са 4 -5степенни, и др, такива.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Съб Дек 07, 2013 10:35 pm |
|
|
kradeca
Регистриран на: Нед Мар 31, 2013 11:29 pm Мнения: 23 Местоположение: www.anakondi.com
Skype: kotetanasatanata
Автомобил: 1958 Subaru 360
Телефон: град da
Рейтинг: 0
|
Vmax написа: kradeca написа: http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=15520 аз пробелмът си го реших така Колега, Има сериозна разлика между АТ на твоята кола и на колегата Ванко. С добавки проблем не се решава, само се отлага. 4EAT Phase I, 1992 -1998 е в два варианта, първият е до края на 1994, с много проблеми породени поради пропуски в дизайна и на вече тесни маслени магистрали, липса на филтър, лошо програмирани ТСУ-та и много слабо охлаждане. Вторите партиди, от 1995 имат подобрение в магистралите и трансферният соленоид, но пак страдат от охлаждане и липса на филтрация. http://www.transgo.com/products.php?prd ... ntview=YesПодобни китове помагат много, особено в комбинация с кулер и проточен филтър. Има и други варианти, но за тях по-късно. Юли, колата на колегата Ванко е с 4.11, затова е на такива обороти мне.. аз явно отговарям на автора на темата > Автомобилът е Subaru Legacy 2.5 AWD 2001г. и да, с добавки проблемът не се решава , а се забавя. аз го отложих във времето , ефективно за сега
|
|
|
Съб Дек 07, 2013 11:25 pm |
|
|
Plamski_
Регистриран на: Чет Сеп 29, 2016 7:52 pm Мнения: 50 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca 3.6
Рейтинг: 91
|
Колеги, за съжаление вместо да се радвам на времето ще трябва да ремонтирам скоростна кутия Тръгвам сутринта за работа и кутията започва да си удря от 2 на 3. След като загря маслото, започна да сменя по- добре. Премерих нивото и ми се видя на минимум за топла. Реших да мина през един от белите сервизи да го погледне, да не би да не съм го разчел правилно, а и да го видим в какво състояние е. Докато карам към него спирам на лукойл слагам 20 лв бензин, колкото да ме закара При палене колата се разтресе и от там супер неадекватно поведение. За 2 км колкото да стигна до сервиза започна да приплъзва, не вкючи 3, а се форсира. Стигайки до сервиза погледнахме маслото- оказа се почти в средата на мах за загрят двигател, т.е. ок. Майстора изрази мнение , че е маслото е доста потъмняло, но според него щом е приплъзнала не се наема да гарантира, че ще се оправи само със смяна на масло, което е разбираемо. Смята, че са заминали фрикционните дискове. Кутията е 5 степенна с този номер TG5D9CJCAA. От тук нататък , ако някой може да сподели от опит къде да се насоча за ремонт ще съм благодарен. При превключване от P, R, D, N не се чува удар. Не се и замисля от P на D и от P на R- тръгва си колата. Колата е от подписа. Това лято бях сложил добавка в резервоара и на магистралата като намаля горивото започнаха оборотите да играят и колата да се форсира включва и изключва скорости, напълних резервоара след 5 км и всичко се оправи- явно някакви боклуци се бяха вдигнали и така- светваше cheek изгасваше и т.н., но сега ми се струва , че не е това проблемът, а кутията си отиде. Сега никакви грешки не е показала, но разстоянието от сервиза до вкъщи е 2-3 км, а и няма как да я карам в такова състояние.
|
|
|
Пон Ное 27, 2017 6:40 pm |
|
|
Radomit
Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 9:44 am Мнения: 220 Местоположение: Sofia Рейтинг: 78
|
чувал съм много добри отзиви за Цанко от Варна .. кутията по Еконт .. и там пълен рециклаж правел на стенд
_________________ Subaru Forester 2.5XT '05 Subaru Forester 2.0 '06 - продаден Subaru Outback 2.5 '09 Honda CBF 1000 '06 - продава се Triumph Tiger 800 XCX '19
|
|
|
Вто Ное 28, 2017 5:37 pm |
|
|
Plamski_
Регистриран на: Чет Сеп 29, 2016 7:52 pm Мнения: 50 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca 3.6
Рейтинг: 91
|
Здравейте, ремонтът на кутията беше направен при Митака сервиз. Не писах във форума веднага, защото исках да натрупам впечатления и да мина 10 тина к, за да видя как се държи кутията. Решихме да ремонтираме моята след като я свалиха и огледаха, вместо да се купува втора употреба. Като цяло ремонта премина през следните етапи- смяна на пакети и дискове, рециклиране на клапанно тяло при Цанко от Варна и накрая рециклиране и на хидротрансформатор при препоръчан от Митака майстор. Нямам оплаквания и смятам, че ремонтът беше добре свършен. Като цена надхвърли малко над 3,3 . Една единствена забележка към сервиза е в организационно отношение. Наложи се да я връщам, че не бяха направили адаптация на кутията и не работеше правилно, отделно трудна комуникация- един казва едно, друг друго. В крайна сметка свършена работа. Работят с масло Motul multi ATF и макар да исках да сложат по- качествено, казаха, че няма да дадат гаранция , ако се използва друго, което си е тяхно право. Доста се чудих къде да я правя и в крайна сметка се доверих на сервизи, които са специализирани за Субару. Да не ви се налага такъв ремонт, но се надявам да съм ориентирал нуждаещите се.
|
61
|
|
Вто Ное 27, 2018 10:41 am |
|
|
Radomit
Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 9:44 am Мнения: 220 Местоположение: Sofia Рейтинг: 78
|
Plamski_ написа: Здравейте, ремонтът на кутията беше направен при Митака сервиз....... И аз я свърших същата работа, но кутията по Еконт и при Цанко във Варна .. ремонта /с транспорта/ излезе много близка до твоя, като сума .. аз реших да е във Варна, защото човека дава 2 /две/ години гаранция .. но не затова пиша .. пратих кутията .. уш беше за седмица, но ремонта отне 3 седмици заради части, които се поръчаха ... дойде кутията, монтирахме я и се оказа, че има проблем с клапанното тяло .. Цанко реагира адекватно и още на следващия ден изпрати рециклирано до софийски сервиз /специализиран за автомати/ на негов приятел .. смениха го /безплатно/ ... и от тогава се возя
_________________ Subaru Forester 2.5XT '05 Subaru Forester 2.0 '06 - продаден Subaru Outback 2.5 '09 Honda CBF 1000 '06 - продава се Triumph Tiger 800 XCX '19
|
|
|
Вто Дек 04, 2018 4:10 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 73 госта |
|