Ремонт на автоматична скоростна кутия - къде?
Автор |
Съобщение |
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
...а в Щатите има и 2.5XT с 5AT
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Съб Ное 12, 2011 1:40 am |
|
|
limona
Регистриран на: Вто Ное 24, 2009 2:55 pm Мнения: 196 Местоположение: София Рейтинг: 6
|
Може ли да помоля някой с такъв автомобил да сподели какви обороти държи 4 АТ на leаgcy 4 примерно при 100 км/ч,120 км/ч. Замислям се за покупка на такова субару,предпочитам МТ,но там много трудно се намира такова с кожен салон,шибедах и тези с МТ са доста по-бедни на екстри. Карал съм за проба на познат legacy 3 с АТ,но за мен тази скоростна кутия е малко тромава,мисли доста,при висока скорост натоварва двигателя откъм обороти.Ако и на legacy 4 са монтирали същата скоростна кутия като на legacy 3 за мен малко се излагат с нея. Ако е друга има ли подобрения по нея? Благодаря Ви и поздрави на всички във форума!
_________________ limona
|
|
|
Съб Ное 12, 2011 1:31 pm |
|
|
BAlexandrov
|
На 4та скорост при 4EAT са по-ниски оборотите от 5та скорост на ръчна кутия.
|
|
|
Съб Ное 12, 2011 1:43 pm |
|
|
limona
Регистриран на: Вто Ное 24, 2009 2:55 pm Мнения: 196 Местоположение: София Рейтинг: 6
|
Благодаря BAlexandrov! Нека и други колеги изкажат мнение-ще бъда благодарен. Бягам като попарен от тези АТ и изобщо не съм запознат с тях,но в Швейцария няма това,което искам с МТ.Повечето субару с МТ са 2000 куб.см. 138 к.с. и доста по-бедни на екстри.Искам да взема решение и евентуално да поръчам на познат,който кара коли оттам и да сменя това,което имам сега с малко по-новичко. Благодаря!
_________________ limona
|
|
|
Съб Ное 12, 2011 1:55 pm |
|
|
vale
Регистриран на: Вто Фев 19, 2008 9:38 pm Мнения: 331 Местоположение: София
Skype: valentinu7
Автомобил: Outback'08 2.5 AT
Рейтинг: 105
|
Ако има някакво значение и не е далеч от темата.... Фори'99, 125 к.с. 4ЕАТ 120 км/ч 3000 об./мин - спи града
_________________ Forester'99 2.0 4EAT Outback'08 2.5 4AT
|
|
|
Пон Ное 14, 2011 9:48 am |
|
|
bilingaster
Регистриран на: Пон Яну 11, 2010 9:10 am Мнения: 62 Местоположение: Sofia
Автомобил: legacy outback 00
Рейтинг: -17
|
колеги хайде сега кажете реши ли се проблема и как точно къде и колко струва че и аз сум на това дередже
|
|
|
Пон Май 07, 2012 6:20 pm |
|
|
Greg4o
|
limona написа: Може ли да помоля някой с такъв автомобил да сподели какви обороти държи 4 АТ на leаgcy 4 примерно при 100 км/ч,120 км/ч. Замислям се за покупка на такова субару,предпочитам МТ,но там много трудно се намира такова с кожен салон,шибедах и тези с МТ са доста по-бедни на екстри. Карал съм за проба на познат legacy 3 с АТ,но за мен тази скоростна кутия е малко тромава,мисли доста,при висока скорост натоварва двигателя откъм обороти.Ако и на legacy 4 са монтирали същата скоростна кутия като на legacy 3 за мен малко се излагат с нея. Ако е друга има ли подобрения по нея? Благодаря Ви и поздрави на всички във форума! Колега ако ще вземаш кола след 2003та то кутията е попроменена.Има типтроник и управляващата електроника се нагажда спрямо стила на каране заедно с тази на двигателя та може и да не ти е мудна.На 4та също е с 3000/120км/ч,но междинните режимиса оптимизирани.Също така за моята кола зная,че изключва хидротрансформатора при постоянна скорост,без превключвания,което разтоварва мотора. Ако пък ти е много мудна буташ на ръчна и се режеш до 6.2-300 об/мин. За 3.0 мотора да не говорим.Там 5степенната кутия е супер.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Пон Май 07, 2012 7:41 pm |
|
|
georgio
Регистриран на: Сря Окт 10, 2012 4:19 pm Мнения: 22 Местоположение: г.Шипка
Автомобил: subaru forester
Телефон: 359896641194
Рейтинг: 3
|
Колеги има ли развитие по темата с невключването на кутията че и аз стигнах до този проблем и съм силно притеснен
|
|
|
Вто Авг 13, 2013 11:48 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
е сега остава и да сравнявате с 6 МТ тогава а и при мен на 6та с 3000 оборота е може би и повече от 120 трябва да го погледна колко точно са
|
|
|
Сря Авг 14, 2013 1:48 am |
|
|
julien 55
Регистриран на: Пон Мар 18, 2013 3:16 pm Мнения: 10 Местоположение: sofia
Автомобил: Subaru Outback H6 2001
Телефон: 0887502588
Рейтинг: 0
|
Колега GEORGIO , явно от май 2012 до авг.2013 НЯМА развитие!
|
|
|
Съб Дек 07, 2013 11:25 am |
|
|
ванко
Регистриран на: Пет Сеп 17, 2010 6:13 pm Мнения: 70 Местоположение: София Рейтинг: 15
|
Относно оборотите на 120км/ч е с 2500об. с 200км/ч е с 4400об. Автоматик с 4 скорости фори 2.0турбо 170кс. 99г. В града най приятно, икономично и сигурно се кара на 3-та (не на D) с включен POWER. 3-та е до 160км/ч Имах гореопиания проблем със скоростната кутия и единствения начин за решаване е подмяната на тези гумени о-пръстенчета и семеринги и гарнитури които са в кита. Вичко излиза 1000лв. Слагах добавки за размекване на гумените оплатнения... какви ли не експерименти, но само подмяната на ремонтния кит помогна.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
15
|
|
Съб Дек 07, 2013 5:41 pm |
|
|
kradeca
Регистриран на: Нед Мар 31, 2013 11:29 pm Мнения: 23 Местоположение: www.anakondi.com
Skype: kotetanasatanata
Автомобил: 1958 Subaru 360
Телефон: град da
Рейтинг: 0
|
|
Съб Дек 07, 2013 9:26 pm |
|
|
julionavarro
|
ванко написа: Относно оборотите на 120км/ч е с 2500об. с 200км/ч е с 4400об. Автоматик с 4 скорости фори 2.0турбо 170кс. 99г. В града най приятно, икономично и сигурно се кара на 3-та (не на D) с включен POWER. 3-та е до 160км/ч Имах гореопиания проблем със скоростната кутия и единствения начин за решаване е подмяната на тези гумени о-пръстенчета и семеринги и гарнитури които са в кита. Вичко излиза 1000лв. Слагах добавки за размекване на гумените оплатнения... какви ли не експерименти, но само подмяната на ремонтния кит помогна. Тази снимка от твоята кола ли е?.....странно ми е че наямаш светлинен индикатор за скоростите между оборотомера и километража!? С какво предавателно число ти е автомата?....моята(4eat/4,44 без "power mode") с 120км/ч. съм на 3000 оборота!
_________________ "Животът е като стълба в кокошарник.....къс и осран!"
|
|
|
Съб Дек 07, 2013 10:00 pm |
|
|
Vmax
|
kradeca написа: http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=15520 аз пробелмът си го реших така Колега, Има сериозна разлика между АТ на твоята кола и на колегата Ванко. С добавки проблем не се решава, само се отлага. 4EAT Phase I, 1992 -1998 е в два варианта, първият е до края на 1994, с много проблеми породени поради пропуски в дизайна и на вече тесни маслени магистрали, липса на филтър, лошо програмирани ТСУ-та и много слабо охлаждане. Вторите партиди, от 1995 имат подобрение в магистралите и трансферният соленоид, но пак страдат от охлаждане и липса на филтрация. http://www.transgo.com/products.php?prd ... ntview=YesПодобни китове помагат много, особено в комбинация с кулер и проточен филтър. Има и други варианти, но за тях по-късно. Юли, колата на колегата Ванко е с 4.11, затова е на такива обороти
|
|
|
Съб Дек 07, 2013 10:21 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Незнам къде да го напиша, ск.кутии на различните модели коли и различните двигатели са с различни предавателни числа, интересна тема ми е и ще е добре да се отдели от модераторите, и да се допълни. Защото като гледам не съм единствен които се интересува. ----------------------------------------- Можеби не съм си поставил за цел, но някои модели с АТ кутии така и незнам какви са 4 -5степенни, и др, такива.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Съб Дек 07, 2013 10:35 pm |
|
|
kradeca
Регистриран на: Нед Мар 31, 2013 11:29 pm Мнения: 23 Местоположение: www.anakondi.com
Skype: kotetanasatanata
Автомобил: 1958 Subaru 360
Телефон: град da
Рейтинг: 0
|
Vmax написа: kradeca написа: http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=15520 аз пробелмът си го реших така Колега, Има сериозна разлика между АТ на твоята кола и на колегата Ванко. С добавки проблем не се решава, само се отлага. 4EAT Phase I, 1992 -1998 е в два варианта, първият е до края на 1994, с много проблеми породени поради пропуски в дизайна и на вече тесни маслени магистрали, липса на филтър, лошо програмирани ТСУ-та и много слабо охлаждане. Вторите партиди, от 1995 имат подобрение в магистралите и трансферният соленоид, но пак страдат от охлаждане и липса на филтрация. http://www.transgo.com/products.php?prd ... ntview=YesПодобни китове помагат много, особено в комбинация с кулер и проточен филтър. Има и други варианти, но за тях по-късно. Юли, колата на колегата Ванко е с 4.11, затова е на такива обороти мне.. аз явно отговарям на автора на темата > Автомобилът е Subaru Legacy 2.5 AWD 2001г. и да, с добавки проблемът не се решава , а се забавя. аз го отложих във времето , ефективно за сега
|
|
|
Съб Дек 07, 2013 11:25 pm |
|
|
Plamski_
Регистриран на: Чет Сеп 29, 2016 7:52 pm Мнения: 50 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca 3.6
Рейтинг: 91
|
Колеги, за съжаление вместо да се радвам на времето ще трябва да ремонтирам скоростна кутия Тръгвам сутринта за работа и кутията започва да си удря от 2 на 3. След като загря маслото, започна да сменя по- добре. Премерих нивото и ми се видя на минимум за топла. Реших да мина през един от белите сервизи да го погледне, да не би да не съм го разчел правилно, а и да го видим в какво състояние е. Докато карам към него спирам на лукойл слагам 20 лв бензин, колкото да ме закара При палене колата се разтресе и от там супер неадекватно поведение. За 2 км колкото да стигна до сервиза започна да приплъзва, не вкючи 3, а се форсира. Стигайки до сервиза погледнахме маслото- оказа се почти в средата на мах за загрят двигател, т.е. ок. Майстора изрази мнение , че е маслото е доста потъмняло, но според него щом е приплъзнала не се наема да гарантира, че ще се оправи само със смяна на масло, което е разбираемо. Смята, че са заминали фрикционните дискове. Кутията е 5 степенна с този номер TG5D9CJCAA. От тук нататък , ако някой може да сподели от опит къде да се насоча за ремонт ще съм благодарен. При превключване от P, R, D, N не се чува удар. Не се и замисля от P на D и от P на R- тръгва си колата. Колата е от подписа. Това лято бях сложил добавка в резервоара и на магистралата като намаля горивото започнаха оборотите да играят и колата да се форсира включва и изключва скорости, напълних резервоара след 5 км и всичко се оправи- явно някакви боклуци се бяха вдигнали и така- светваше cheek изгасваше и т.н., но сега ми се струва , че не е това проблемът, а кутията си отиде. Сега никакви грешки не е показала, но разстоянието от сервиза до вкъщи е 2-3 км, а и няма как да я карам в такова състояние.
|
|
|
Пон Ное 27, 2017 6:40 pm |
|
|
Radomit
Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 9:44 am Мнения: 220 Местоположение: Sofia Рейтинг: 78
|
чувал съм много добри отзиви за Цанко от Варна .. кутията по Еконт .. и там пълен рециклаж правел на стенд
_________________ Subaru Forester 2.5XT '05 Subaru Forester 2.0 '06 - продаден Subaru Outback 2.5 '09 Honda CBF 1000 '06 - продава се Triumph Tiger 800 XCX '19
|
|
|
Вто Ное 28, 2017 5:37 pm |
|
|
Plamski_
Регистриран на: Чет Сеп 29, 2016 7:52 pm Мнения: 50 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca 3.6
Рейтинг: 91
|
Здравейте, ремонтът на кутията беше направен при Митака сервиз. Не писах във форума веднага, защото исках да натрупам впечатления и да мина 10 тина к, за да видя как се държи кутията. Решихме да ремонтираме моята след като я свалиха и огледаха, вместо да се купува втора употреба. Като цяло ремонта премина през следните етапи- смяна на пакети и дискове, рециклиране на клапанно тяло при Цанко от Варна и накрая рециклиране и на хидротрансформатор при препоръчан от Митака майстор. Нямам оплаквания и смятам, че ремонтът беше добре свършен. Като цена надхвърли малко над 3,3 . Една единствена забележка към сервиза е в организационно отношение. Наложи се да я връщам, че не бяха направили адаптация на кутията и не работеше правилно, отделно трудна комуникация- един казва едно, друг друго. В крайна сметка свършена работа. Работят с масло Motul multi ATF и макар да исках да сложат по- качествено, казаха, че няма да дадат гаранция , ако се използва друго, което си е тяхно право. Доста се чудих къде да я правя и в крайна сметка се доверих на сервизи, които са специализирани за Субару. Да не ви се налага такъв ремонт, но се надявам да съм ориентирал нуждаещите се.
|
61
|
|
Вто Ное 27, 2018 10:41 am |
|
|
Radomit
Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 9:44 am Мнения: 220 Местоположение: Sofia Рейтинг: 78
|
Plamski_ написа: Здравейте, ремонтът на кутията беше направен при Митака сервиз....... И аз я свърших същата работа, но кутията по Еконт и при Цанко във Варна .. ремонта /с транспорта/ излезе много близка до твоя, като сума .. аз реших да е във Варна, защото човека дава 2 /две/ години гаранция .. но не затова пиша .. пратих кутията .. уш беше за седмица, но ремонта отне 3 седмици заради части, които се поръчаха ... дойде кутията, монтирахме я и се оказа, че има проблем с клапанното тяло .. Цанко реагира адекватно и още на следващия ден изпрати рециклирано до софийски сервиз /специализиран за автомати/ на негов приятел .. смениха го /безплатно/ ... и от тогава се возя
_________________ Subaru Forester 2.5XT '05 Subaru Forester 2.0 '06 - продаден Subaru Outback 2.5 '09 Honda CBF 1000 '06 - продава се Triumph Tiger 800 XCX '19
|
|
|
Вто Дек 04, 2018 4:10 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: dendim и 26 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|