От два-три дни нямам свястно парно.Днес вдигам капака и какво да видя-нямам течност в казанчето.
Въпроса ми е-трябва ли да я обезваздушавам и как?
Защото като го досипах,парното пак го нямаше Да не е термостат или как да проверя дали радиаторчето на парното не е запушено
_________________ Legacy"90 2.2 GX 4WD
РОДЕН ЗА РИБОЛОВ,ПРИНУДЕН ДА РАБОТИ
Бесен куриер в Спиди
Съб Яну 05, 2008 10:53 am
agent dust
Изгонен
Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am Мнения: 3717 Рейтинг: 267
така с приказки не става! иди в някой сервиз да проверят колата. освен че може да има нещо запушено(малко вероятно) - може да има повредена капачка на радиаторът или теч на охладителна течност. нямаш парно защото има въздух в охладителната система.
двигателят трябва да се обезвъздуши сам. наливаш догоре като постискаш маркучите с ръка да излезе въздуха, оставяш да поработи малко с отворена капачка като доливаш ако трябва, затваряш и караш малко да позагрее, после оставяш да изстине и трябва да се е обезвъздушил. понякога се налага да доливаш - примерно ако има лошо сложен изпарител на газова и се получава въздушен джоб. но по принцип едно загряване и изстиване е напълно достатъчно да се обезвъздуши. но ако имаш теч - няма да може да си засмуче течност от казанчето. ако колата е прегрята по някаква причина има вероятност да има издухала гарнитура. тогава ще изхвърля течноист през капачката в казанчето. ако ти е изправна капачката - значи е издухана гарнитура на глава.
за да си сигурен - обезвъздушаваш системата докато маркучите вдигнат налягане - трябва да тръгне и парното. караш с малко повече настъпване и проверяваш ква е ситуацията, дали е изхвърлило в казанчето и пак е паднало налягането. проверява се като след каране двигателя не се гаси, а се оставя да работи - дигаш капака и почваш да търсиш течове на работещ двигател, ако трябва го форсираш за да държи налягане.
но ти препоръчвам да идеш в сервиз. ти да не си с онова легаси дето след поставянето на газова почна да прави проблеми и губи вода? имаме едно такова легаси дето след поставяне на газов инжекцион почна да прави страшни циркове - без да се виждат каквито и да било течове, няма симтоми на духнала гарнитура - ама постоянно губи охладителна течност. дори със състезателна капачка от STi го тествах - губи и тва е.
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
колегата доста добре ти е обяснил,единствено мога да добавя че на моето legacy 93г. има пробка на радиатора и от там се обезвъздушава но ако не си го правил по добре отиди в сервиз.И този антифриз не може така да изчезва има някаква причина наи добре да се открие иначе може да прегрее.Най евтино ще ти излезе да отидеш в сервиз но питай някои в кой защото има много некоректни