Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пон Мар 25, 2019 8:08 am

Правила за пускане на обяви в раздела


1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару.
2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка.
3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.



Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
 JOVANNI AUTO service 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 15, 2008 9:30 pm
Мнения: 744
Местоположение: София
Skype: jovanni_k
Автомобил: SVX МТ, foreSTI
Рейтинг: 51
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей Ники!
Ще драсна и аз няколко реда по повдигнатата тема...
nikos написа:
Връщаме се назад във времето, когато през април-май месец 2013 г. реших да сложа газов инжекцион на закупеното от мен Subaru Forester 2003 2.0XT. Спирам се на Jovanni Auto след като колата е минала всички съпътстващи ремоти (пълно обслужване) при Любо. След кратка уговорка и обявена цена от 1400 лв. за газов инжекцион Фобус работата по колата е започната. Цената на системата няма да коментирам. Все пак в началото си нямах идея от газови уредби, а и това е първата ми кола на газ. Само ще вметна, че цената на единичните компоненти в сайта на производителя бяха значително по-евтини (инжектори, изпарител най-вече) няколко месеца след монтажа.

Като оторизиран дистрибутор на Фобос, съм длъжен да се съобразявам, както с техните нормативи и изисквания, така и с ценообразуването. Цената която си споменал е такава, но си пропуснал да кажеш, че в нея бе включен демонтаж-монтаж на всукателен колектор, както и оригиналните гарнитури за него. За пример, ето линк към ден днешен за монтаж на подобна система - http://fobosgas.com/product/1112/gazova ... ntazh.html
Сам си добави цените за 60л-ва тороидална бутилка, единични инжектори, мобилна зареждачка....

nikos написа:
След монтажа на газовата уредба се започнаха и главоболията. Не съм броил колко точно пъти съм ходил до сервиза на ул. Костенец 1, но броят надхвърля 20.

И аз не мога да си спомня, затова записвам на компютъра всяко едно посещение - и са точно 10.

nikos написа:
И така се минаха няколко месеца докато не се появи новият проблем - Изпарителят (редуктор наричан от тях). Ще спомена, че монтираният изпарител е Magic III 250 hp, който не е подходящ за този автомобил. Изведнъж колата почна много да тресе на празни обороти. Чухме се с Иван, отидох и се оказа, че изпарителят не държи налягане. Естествено първата проба беше само да се натегне от винтчето за регулация. Закрепиха положението за 1-2 седмици и пак бях там. В крайна сметка се взе решение изпарителят да бъде сменен гаранционно. Не бях доволен от факта, че няма да мога да ползвам колата 2 дена. Все пак всичко по нея беше монтирано ново, но си казах, че се случват и такива неща и си замълчах.

Сагата с изпарителя продължи още два пъти. Обороти, хъркане на мембраните и тн. Изпарителят беше сменен общо 2 пъти "гаранционно" с отремонтирани. Още от първата смяна, се слагаха само отремонтиране изпарители (на незнайни километри), защото не можело да се заменят гаранционните с нови. Купуваш си нещо ново и ти го сменят със старо. Това може би дори и в Зимбабве го няма, както казваше Тодор Колев.

Тези редуктори в началото бяха пословично здрави, много от тях вее са на повече от 60, дори над 70 к км. В последствие се оказа, че качеството твърде много им падна..... Гаранционната подмяна става по следния начин - демонтира се редуктора, връща се е Фобос, там се подменя с друг такъв отремонтиран в завода происводител(стария се праща към завода) и следва монтаж.

nikos написа:
На втората смяна видях, че вътре в сервиза се монтира АГУ на Аутбек и реших нахално да отида и да надникна под капака. Това, което се слагаше беше инжектори Баракуда и изпарител Романо. При моя въпрос, защо вече се слагат по-качесвени компоненти - мълчание.

Ако обяснението, че разлика от година и половина в монтажа на ГИ на двете коли и че са пресяти и корегирани някои компоненти е мълчание - така да бъде.

nikos написа:
Дойде времето и на последния монтиран изпарител в колата да се повреди. Познатите симптоми - тресене в ниските, хъркане на мембраните във високите. Отидох при тях, но ми беше отказана смяна. Претекста беше, че нищо му няма на изпарителя. Явно си бях достигнал лимита на изпарители.

Реших, че ми е нужно и друго компетентно мнение по проблема ми. Отидох в друг сервиз (който няма да спомена от съображения за лоялност) и там ми казаха, че изпарителя не държи налягане и е за смяна. Също ми казаха, че този изпарител е изпробван и не става за тази кола нищо, че пише 250 hp. Инжекторите също били изключително евтини (Rail S.r.l) и няма как колата да бъде читаво настроена.

Веднага след проверката се върнах при Иван и Ники, за да им обесня какво се случва. Бях нападнат много агресивно и опровeрган, че на изпарителят нищо му няма. Видях, че няма да получа разбиране от тях, а човешкото съотношението 2:1 ме накара да си тръгна по живо, по здраво.

Компонентите нямат лимит на подмяна през гаранционния срок. При последното ти посещение в сервиза два пъти вече бяха нарушени гаранционните условия за ползване на газовата система. Премахната парола и пипане в настройките. На никой в нужда намиращ се извън София не сме отказвали да се пипа или корегира по ГИ, но при теб това беше своеволно. Относно редуктора, каза че в 6500 оборота на място не държал повече от 1400 ДП, а при направения тест според твоите инструкции ДП-то беше 1500. После каза, че можело да се появи евентуален проблем, сега няма , но можело и да стане(така ти казали там от където беше дошъл). Въпреки "евентуалните" ти проблеми се съгласихме да ти го заменим отново със същия такъв или с друг с доплащане разликата, все пак имаше месец и половина гаранция, при което ти отказа и поиска напълно безплатно да ти го сменим с друг по твой избор - разбира се, че ще откажем да го сменим. След което си тръгна най-демонстративно.
Радвам се за теб, че си намерил решение на проблемите ти и време да споделиш това което те тормози от една година.
Желая ти много безаварийни километри и безкрайни щастливи мигове с любимата ти кола :)

П.П. Винаги ще има доволни и недоволни от всеки един сервиз. Там не работят съвършени хора, ако някъде се намерят такива, нека проверим да ли сме живи....

_________________
Джованни Ауто
Обслужване и поддръжка
Текущи и основни ремонти
Монтаж на ГИ

Иван Костадинов

0899366111

Сря Яну 20, 2016 8:05 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 15, 2010 1:25 pm
Мнения: 54
Местоположение: София
Автомобил: LEGACY 2.5, FORESTER XT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
jovanni написа:
Здравей Ники!
Ще драсна и аз няколко реда по повдигнатата тема...
nikos написа:
Връщаме се назад във времето, когато през април-май месец 2013 г. реших да сложа газов инжекцион на закупеното от мен Subaru Forester 2003 2.0XT. Спирам се на Jovanni Auto след като колата е минала всички съпътстващи ремоти (пълно обслужване) при Любо. След кратка уговорка и обявена цена от 1400 лв. за газов инжекцион Фобус работата по колата е започната. Цената на системата няма да коментирам. Все пак в началото си нямах идея от газови уредби, а и това е първата ми кола на газ. Само ще вметна, че цената на единичните компоненти в сайта на производителя бяха значително по-евтини (инжектори, изпарител най-вече) няколко месеца след монтажа.

Като оторизиран дистрибутор на Фобос, съм длъжен да се съобразявам, както с техните нормативи и изисквания, така и с ценообразуването. Цената която си споменал е такава, но си пропуснал да кажеш, че в нея бе включен демонтаж-монтаж на всукателен колектор, както и оригиналните гарнитури за него. За пример, ето линк към ден днешен за монтаж на подобна система - http://fobosgas.com/product/1112/gazova ... ntazh.html
Сам си добави цените за 60л-ва тороидална бутилка, единични инжектори, мобилна зареждачка....

nikos написа:
След монтажа на газовата уредба се започнаха и главоболията. Не съм броил колко точно пъти съм ходил до сервиза на ул. Костенец 1, но броят надхвърля 20.

И аз не мога да си спомня, затова записвам на компютъра всяко едно посещение - и са точно 10.

nikos написа:
И така се минаха няколко месеца докато не се появи новият проблем - Изпарителят (редуктор наричан от тях). Ще спомена, че монтираният изпарител е Magic III 250 hp, който не е подходящ за този автомобил. Изведнъж колата почна много да тресе на празни обороти. Чухме се с Иван, отидох и се оказа, че изпарителят не държи налягане. Естествено първата проба беше само да се натегне от винтчето за регулация. Закрепиха положението за 1-2 седмици и пак бях там. В крайна сметка се взе решение изпарителят да бъде сменен гаранционно. Не бях доволен от факта, че няма да мога да ползвам колата 2 дена. Все пак всичко по нея беше монтирано ново, но си казах, че се случват и такива неща и си замълчах.

Сагата с изпарителя продължи още два пъти. Обороти, хъркане на мембраните и тн. Изпарителят беше сменен общо 2 пъти "гаранционно" с отремонтирани. Още от първата смяна, се слагаха само отремонтиране изпарители (на незнайни километри), защото не можело да се заменят гаранционните с нови. Купуваш си нещо ново и ти го сменят със старо. Това може би дори и в Зимбабве го няма, както казваше Тодор Колев.

Тези редуктори в началото бяха пословично здрави, много от тях вее са на повече от 60, дори над 70 к км. В последствие се оказа, че качеството твърде много им падна..... Гаранционната подмяна става по следния начин - демонтира се редуктора, връща се е Фобос, там се подменя с друг такъв отремонтиран в завода происводител(стария се праща към завода) и следва монтаж.

nikos написа:
На втората смяна видях, че вътре в сервиза се монтира АГУ на Аутбек и реших нахално да отида и да надникна под капака. Това, което се слагаше беше инжектори Баракуда и изпарител Романо. При моя въпрос, защо вече се слагат по-качесвени компоненти - мълчание.

Ако обяснението, че разлика от година и половина в монтажа на ГИ на двете коли и че са пресяти и корегирани някои компоненти е мълчание - така да бъде.

nikos написа:
Дойде времето и на последния монтиран изпарител в колата да се повреди. Познатите симптоми - тресене в ниските, хъркане на мембраните във високите. Отидох при тях, но ми беше отказана смяна. Претекста беше, че нищо му няма на изпарителя. Явно си бях достигнал лимита на изпарители.

Реших, че ми е нужно и друго компетентно мнение по проблема ми. Отидох в друг сервиз (който няма да спомена от съображения за лоялност) и там ми казаха, че изпарителя не държи налягане и е за смяна. Също ми казаха, че този изпарител е изпробван и не става за тази кола нищо, че пише 250 hp. Инжекторите също били изключително евтини (Rail S.r.l) и няма как колата да бъде читаво настроена.

Веднага след проверката се върнах при Иван и Ники, за да им обесня какво се случва. Бях нападнат много агресивно и опровeрган, че на изпарителят нищо му няма. Видях, че няма да получа разбиране от тях, а човешкото съотношението 2:1 ме накара да си тръгна по живо, по здраво.

Компонентите нямат лимит на подмяна през гаранционния срок. При последното ти посещение в сервиза два пъти вече бяха нарушени гаранционните условия за ползване на газовата система. Премахната парола и пипане в настройките. На никой в нужда намиращ се извън София не сме отказвали да се пипа или корегира по ГИ, но при теб това беше своеволно. Относно редуктора, каза че в 6500 оборота на място не държал повече от 1400 ДП, а при направения тест според твоите инструкции ДП-то беше 1500. После каза, че можело да се появи евентуален проблем, сега няма , но можело и да стане(така ти казали там от където беше дошъл). Въпреки "евентуалните" ти проблеми се съгласихме да ти го заменим отново със същия такъв или с друг с доплащане разликата, все пак имаше месец и половина гаранция, при което ти отказа и поиска напълно безплатно да ти го сменим с друг по твой избор - разбира се, че ще откажем да го сменим. След което си тръгна най-демонстративно.
Радвам се за теб, че си намерил решение на проблемите ти и време да споделиш това което те тормози от една година.
Желая ти много безаварийни километри и безкрайни щастливи мигове с любимата ти кола :)

П.П. Винаги ще има доволни и недоволни от всеки един сервиз. Там не работят съвършени хора, ако някъде се намерят такива, нека проверим да ли сме живи....




Мммм да...
Колега Ники - за твоя инф. газовата не става еднакво готино и лестно при всички субарата....
При някой става от раз, при някой си трябва бая настройчици и ходеници по мъката, смяна на чарколяци и т.н по време на "гаранция".... за което си е небходимо парички а не "гаранция"...
След като си купил любимата марка пък и то с пощенска кутийка :love: ... то (предполагам) имаш парички и търпение за настройки, донастройки, подмяна и т.н по време на "гаранция"....

Но от това което прочетох обаче си мисля, че колегата се е сдобил с марката :subaru: и сега се опитва да спести някакви финансии ..... с газова ( което не казвам, че е лошо поне е екологично и пази природата).... пък и на гърба на който и да е сервиз па и за 3 години вече... ...

Пожелавам Ти да караш марката с удоволствие не да и рубуваш - а и най-важното да я изпозваш по предназначение....

Ванката е ПИЧ :turbo: :sti:

_________________
Културата на един народ се познава и по неговото шофиране.

Сря Яну 20, 2016 10:57 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 15, 2008 9:30 pm
Мнения: 744
Местоположение: София
Skype: jovanni_k
Автомобил: SVX МТ, foreSTI
Рейтинг: 51
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, сервиза затвори врати до 07,09,2016 поради годишен отпуск.
На всички пожелавам приятно, незабравимо и безаварийно лято.
Поздрави.

_________________
Джованни Ауто
Обслужване и поддръжка
Текущи и основни ремонти
Монтаж на ГИ

Иван Костадинов

0899366111

Пет Авг 12, 2016 8:33 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 15, 2008 9:30 pm
Мнения: 744
Местоположение: София
Skype: jovanni_k
Автомобил: SVX МТ, foreSTI
Рейтинг: 51
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, сервиза затвори врати до 11.09.2017 поради годишен отпуск.
Желая ви незабравимо и пълно с положителни емоции лято.

П.П. Ако някой летува по южното черноморие, може да побъбрим на по биричка.
Ай със здраве.

_________________
Джованни Ауто
Обслужване и поддръжка
Текущи и основни ремонти
Монтаж на ГИ

Иван Костадинов

0899366111

Пет Авг 11, 2017 7:25 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 15, 2008 9:30 pm
Мнения: 744
Местоположение: София
Skype: jovanni_k
Автомобил: SVX МТ, foreSTI
Рейтинг: 51
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, от 01.10.2018 г. номерът, завършващ на ...42 няма да бъде активен.
Поздрави.

_________________
Джованни Ауто
Обслужване и поддръжка
Текущи и основни ремонти
Монтаж на ГИ

Иван Костадинов

0899366111

Сря Юли 25, 2018 11:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 16, 2013 12:38 am
Мнения: 152
Местоположение: София/Варна
Skype: buktop3
Автомобил: 1998 Impreza EJ20
Рейтинг: 23
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Още един доволен от сервиза на Jovanni.
Бях за дребен ремонт и настройка на ГИ, останах много доволен от отношението, цената и не на последно място, резултата.
Препоръчвам!
:beer:

Пон Фев 11, 2019 12:22 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Вто Дек 06, 2016 8:59 pm
Мнения: 18
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Със закъснение +1 за Джовани / Иван!
Бях там за монтаж на АГУ на Forester SF Turbo, а после на едно Suzuki Jimny - само адмирации.

Сря Мар 13, 2019 2:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор