Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Съб Май 15, 2021 11:21 am

Правила за пускане на обяви в раздела


1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару.
2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка.
3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.



Отговори на тема  [ 201 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Следваща
 Автобояджииски и тенекеджииски услуги. 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 15, 2010 7:22 pm
Мнения: 410
Местоположение: София
Автомобил: SUBARU outback AWD 2,5 2010
Телефон: 0888 609 755
Рейтинг: 39
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Dushmanina написа:
Здравейте,

Специални благодарности на Павлин за труда, коректността, старанието и професионализма! :bow: Ако някой иска за автомобилът му да се погрижат отговорно и разчита на перфектна работа и отношение - Auto The Best е вашето място! Всичко се изпипва, обръща се внимание на детайли, които на друго място шяха да бъдат подминати и/или "позамазани". Още веднъж - благодаря!

П.П. Благодаря и на колегата със зеленото Субару, че ме спаси с една изгоряла крушка! :good:



Всичко е вярно колега , но да не ти се случва да ходиш при Павлин за дребни работи, аз от началото на ноември чакам ред за ръжда по веждите на една хонда сивик то бяха едни разговори, криеници и т.н.

Нед Мар 27, 2016 9:28 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 200
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Legacy III SW 2.5 2000 AT LIMITED
Рейтинг: 195
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Някой знае ли дали Павлин работи събота или неделя,че нещо не мога да се свържа по телефона с него?Явно много работа има човека :-) и не може да говори много по гсм-а.

Сря Дек 21, 2016 10:17 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 23, 2015 2:37 pm
Мнения: 1
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
И аз искам да изкажа благодарностите си към Павлин. Изключителен професионализъм, коректност, точност и внимание към детайлите. Горещо препоръчвам!

Пон Фев 20, 2017 11:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Фев 28, 2017 10:51 pm
Мнения: 112
Местоположение: София
Skype: forestvibration
Автомобил: Forester '99 125
Телефон: 0885580786
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Искаше ми се и аз да се абонирам, но уви, отидох при него и се оказа, че с кърпане вече не се занимава...

Някой може ли да ми координати на някой съвестен майстор? Не търся непременно да е най-евтиното, търся честен и съвестен майстор, който да работи с качественни продукти. Става въпрос за задната вежда и подкалниците от зад. Не е чак толкова зле... Но си е пипкава работа... Идеята е не просто да се изчисти и напръска подкалника, а да си мине хубаво с различните видове четки по гънките, да се махнат всички дребни ръждички (такива са), да се нанесе един слой груд, да се изчака, да се нанесе втори слой грунд, пак да се изчака и на края вече запечатката.

Пет Апр 07, 2017 1:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm
Мнения: 349
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 193
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хиляди благодарности на Павлин за чудесно свършената работа!
XV-то беше пострадало от някакъв п.....ст, който беше минал с ключ по цялата лява страна. Павлин се справи блестящо /и в буквален, и в преносен смисъл/ и сега лявата страна на колата е като нова.
 15

Пет Ное 10, 2017 6:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm
Мнения: 354
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хахахаха,как го намирате Павлин?Нито си вдига телефона,нито връща обаждания.Последния път даже се разходих и до сервиза му,в 11.40 беше затворен :-? .Да,добре работи,ама аз вече се отказах от това ходене по мъките...

Вто Ное 21, 2017 6:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm
Мнения: 349
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 193
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
По телефона. Ако се е запечатал в камерата :D не вдига, но после връща позвъняване.
 13

Вто Ное 21, 2017 6:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Май 11, 2018 7:01 pm
Мнения: 1
Автомобил: Mazda 3 BK
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Намерих Павлин от тази тема и бих искал да споделя още един положителен отзив за работата и отношението му - все по-рядко се срещат Майстори като него, които да държат на качеството, отношението към клиента и да не летят в небесата от добрите думи за тях.

Аз съм изключително доволен от работата му (поправяне на дълбоко надран преден капак и пострадала от автомивки задна броня - цветът е "кофти" : черна перла), бързината с която я свърши (3 дни, но естествено преди това се бяхме разбрали кога ще може да започне) и начина, по който се държеше и обясняваше какво, как и защо ще се прави.

Снимки няма да прикачвам, защото не дават толкова добра представа за крайният резултат.

Съб Май 12, 2018 2:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 22, 2010 4:06 pm
Мнения: 2730
Местоположение: София
Автомобил: Tribeka3.6'09,ForesterS'02,Baja'03
Рейтинг: 486
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И от мен благодарности за отлично свършената работа от Павлин след вандалско надиране по калниците и вратите.

:bow:

Вто Юли 03, 2018 6:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 22, 2010 4:06 pm
Мнения: 2730
Местоположение: София
Автомобил: Tribeka3.6'09,ForesterS'02,Baja'03
Рейтинг: 486
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пак се наложи да се доверя на Павлин и не сбърках.
Благодаря за бързата и качествена работа.
=D>
 14

Чет Окт 29, 2020 8:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm
Мнения: 354
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз пък ще плясна един закъснял коментар, негативен. Преди време закарвам предишния си Аутбек B12 със подбит преден капак и възлагателно писмо от ДЗИ. Г-н Монца го приема, прави го и ми го сдава визуално перфектен. При предаването ме информира, че голям зор бил видял с тоя капак, защото се оказал алуминиев, бил запълнил вдлъбнатината вече не помня с какво. Подчертавам-тази информация ми я казва при връщането на колата,до този момент и аз не знаех, че капаците на Аутбек H6 са алуминиеви. Всичко беше перфектно,докато след 1-2 седмици престой под слънчевите лъчи капака не хлътна. Обаждане за рекламация и вече проблем- "ами той е алуминиев,на мен кой ще ми възстанови разходите, най добре направи нова щета и ела пак" .На въпроса защо не е викнал ДЗИ за нов оглед за да сменят целия капак или да ми се обади да ме уведоми, че капака е алуминиев и не подлежи на изчукване или други там интервенции,за да се оправям аз с ДЗИ-гледане умно. :( След това телефона спря да се вдига, обратни обаждания нямаше.... Ходих 2-3 пъти до сервиза му в различни часове-затворено, няма никой. Естествено го зачеркнах с дебелия флумастер.

Чет Апр 29, 2021 3:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 30, 2011 9:24 pm
Мнения: 164
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Е как така се сети след 7г. да пишеш?А по това време уж беше доволен дори и после ти правих два пъти предна броня или забрави,Ееех голям лъжец си.Капака нали ти го пребоядисах по рекламация още след една или две седмица не помниш ли?!Аз обаче помня и също помня даже кога беше това 8.07.2014г. в деня на голямата градушка и също много добре си спомням как ти спасих колата от смазващата градушка.Много си неблагодарен!И защо тогава като съм те отсвирил за капака идва още няколко пъти за боя даже последно ме търси преди няколко години?Дори гледам последно ти се искаше лекинко да ме оплюеш в поста през 2017г.но предпочете да си оставиш явно отворена вратичка.С нищо не съм те прецакал и ти го знаеш много добре,но някаква злоба те изяжда.Е заради такива като тебе много читави колеги избягаха от форумите.А отностно капака също трябваше да си ми благодарен,защото ударен алуминиев капак по-принцип се подменя и хлътналото което се получи на капака е т.н. остатъчна памет на алуминия!Също така да спомена като дойде за сефте как ми се оплакваше от твои “приятели”и мои колеги от Суходол как са те напъдили.Явно си такъв модел.Обаче тук май на греда удари с мен,защото аз не съм алкохолик като колегите ми и не страдам от амнезия!В тия форуми само интриги се въртят и всичко читаво вече не влиза,а и информацията е субективна!

_________________
"AUTO THE BEST"- Доверен сервиз на ДЗИ-0888 66 79 73


Последна промяна monza на Пет Апр 30, 2021 10:19 pm, променена общо 3 пъти


Пет Апр 30, 2021 9:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 30, 2011 9:24 pm
Мнения: 164
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
fenix написа:
Благодаря на Павката за перфектната работа =D> ,бронята ми стана перфектна,по-хубава от нова :beer: .Доволен съм като слон :D

Само да попитам това кой го е писал???

_________________
"AUTO THE BEST"- Доверен сервиз на ДЗИ-0888 66 79 73

Пет Апр 30, 2021 9:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 30, 2011 9:24 pm
Мнения: 164
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
fenix написа:
:good: Благодарности на Павката,че ми направи Суби отново красив :beer:


Това да не съм го писал аз??Поста е от 13.07.2014г.?Прекалявате по тея форуми!

_________________
"AUTO THE BEST"- Доверен сервиз на ДЗИ-0888 66 79 73

Пет Апр 30, 2021 9:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4954
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
fenix написа:
Аз пък ще плясна един закъснял коментар, негативен. Преди време ....


Не се излагай - оплакване след 7г?
Изключително некоректно...

Съб Май 01, 2021 6:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm
Мнения: 354
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Случая е реален, дали след 2,3 5 години-няма никакво значение. За другата ти работа не съм имал никакви претенции.Винаги съм идвал при теб с възлагателни писма-недей да го изкарваш, като чели си ми правил лична услуга. За какво трябва да съм ти благодарен-ами да си ги викнал тия от ДЗИ да го пишат за смяна капака, след като не може да се ремонтира. Значи те трябва да са ти благодарни, че си им спестил разход за алуминиев капак, а не аз!2 пъти си ми правил броня-ами що да не ми я правиш, нося ти писма от застраховател и си я правил, те си ти плащат. За кое съм излъгал? И нещо си се объркал-нямам приятели в Суходол, съответно не знам и кой и защо ме е отсвирил :facepalm: Явно несериозно ви се вижда някой да напише нещо реално, но различно от хвалебствие. Е съжалявам, но това е положението. За какво съм излъгал бе, като и ти самия твърдиш, че капака е трябвало да се смени?!Кой те е карал да да правиш цигании-аз ли, застрахователя ли? Ако така ще ти хареса ето ти отзив-колегата работи добре, но когато се осере не разчитайте да си поправи оцапаното за негова сметка.

Сря Май 12, 2021 12:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm
Мнения: 354
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
fenix написа:
Аз пък ще плясна един закъснял коментар, негативен. Преди време ....


Не се излагай - оплакване след 7г?
Изключително некоректно...

Не виждам нищо некоректно да споделя нещо което се е случило в действителност. Не ви харесва моето мнение-ами посещавайте си го, аз нямам проблеми с това. А по въпроса кой се е изложил-и тука не сме на едно мнение. :pardon:

Сря Май 12, 2021 1:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 30, 2011 9:24 pm
Мнения: 164
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Лъжеш ,че не си могъл да ме откриеш,защото ти преправих капака и че едва ли не така си останал без отремонтиран капак,защото беше преработен,всичко е лъжа!Лъжеш и защото два пъти идва след капака и беше доволен дори и тук си писал и сега вече не знаеш кое кога е било,но аз много помня.А трябва да си ми благодарен,защото ти спасих колата от свирепата градушка,също така господин разбирач имаш лимит на щетата,когато нямаш протокол,а той е 10%от стойността на застраховката и ако бях взел нов алуминиев капак а той се предлага само оригинален щеше да имаш голямо самоучастие ,а като те знам колко си по даването щеше да ревеш сигурно че съм мошеник!Чети си договора друг път!Нещо не ги разбираш тези неща.Коли над три години нямат право на оригинални части.Също така колата ти винаги е била правена с материяли от най-висок клас Стандокс,а застрахователите за такава стара кола плащат за скапани материяли.И къде е засраната работа питам аз?Дори капака отремонтиран ти изкара повече от пет години до продаването и.Качеството ти винаги е било ТОП .Доволни клиенти имам бол и ти беше доволен до последно с постовете си го доказваш и сега изведнъж приказки.Нищо не оценявате и затова си страдате!Администраторите трябва да се включат,защото мисля,че не е коректно!

_________________
"AUTO THE BEST"- Доверен сервиз на ДЗИ-0888 66 79 73

Сря Май 12, 2021 10:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm
Мнения: 354
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
:good:
monza написа:
Лъжеш ,че не си могъл да ме откриеш,защото ти преправих капака и че едва ли не така си останал без отремонтиран капак,защото беше преработен,всичко е лъжа!Лъжеш и защото два пъти идва след капака и беше доволен дори и тук си писал и сега вече не знаеш кое кога е било,но аз много помня.А трябва да си ми благодарен,защото ти спасих колата от свирепата градушка,също така господин разбирач имаш лимит на щетата,когато нямаш протокол,а той е 10%от стойността на застраховката и ако бях взел нов алуминиев капак а той се предлага само оригинален щеше да имаш голямо самоучастие ,а като те знам колко си по даването щеше да ревеш сигурно че съм мошеник!Чети си договора друг път!Нещо не ги разбираш тези неща.Коли над три години нямат право на оригинални части.Също така колата ти винаги е била правена с материяли от най-висок клас Стандокс,а застрахователите за такава стара кола плащат за скапани материяли.И къде е засраната работа питам аз?Дори капака отремонтиран ти изкара повече от пет години до продаването и.Качеството ти винаги е било ТОП .Доволни клиенти имам бол и ти беше доволен до последно с постовете си го доказваш и сега изведнъж приказки.Нищо не оценявате и затова си страдате!Администраторите трябва да се включат,защото мисля,че не е коректно!

Чет Май 13, 2021 6:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 02, 2011 9:36 pm
Мнения: 354
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13,H6
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Последно по тая тема:
Истината е, че Павлин е ремонтирал капака втори път, НО НЕ по рекламация, а пак по"паркинг" щета, защото се примоли, че щял да бъде на загуба. Не за негова сметка, а за сметка на ДЗИ и на моето каско. Но успехът беше 2-3 месеца, което той явно е подозирал,защото след това вече не ми е вдигнал телефона! И не е изкарала така колата 5 години, което ти няма как да знаеш "разбирачо", а капака беше сменен доста преди продажбата на автомобила, защото ми омръзна врабчетата да пият вода от там. И то за моя сметка, без самоучастие и др. Не знам как разбра какъв съм "плащач и давач" , след като аз при теб съм идвал винаги с възлагателни писма. Явно съм такъв, след като старите ми коли са с право на сервиз. Ако от застрахователя не ти плащат добре-това е твой проблем, не мой!Ти нямаш право да взимаш решения от името на клиента, защото си изпълнител на дадена поръчка от застрахователя. С чиито условия си се съгласил, познавачо на материя и договори.Колата си ми спасил от градушката, защото е била при теб за ремонт, не го изкарвай, все едно си дотичал пред дома ми да я завиеш с платнище! Броните като си ми боядисвал са били добре, естествено никога в уречените срокове. Всичко хубаво ти пожелавам и си пази доволните клиенти.!

Чет Май 13, 2021 6:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 201 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор