Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

JOVANNI AUTO service
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=12545
Страница 3 от 3

Автор:  jovanni [ Сря Яну 20, 2016 8:05 am ]
Заглавие:  Re: JOVANNI AUTO service

Здравей Ники!
Ще драсна и аз няколко реда по повдигнатата тема...
nikos написа:
Връщаме се назад във времето, когато през април-май месец 2013 г. реших да сложа газов инжекцион на закупеното от мен Subaru Forester 2003 2.0XT. Спирам се на Jovanni Auto след като колата е минала всички съпътстващи ремоти (пълно обслужване) при Любо. След кратка уговорка и обявена цена от 1400 лв. за газов инжекцион Фобус работата по колата е започната. Цената на системата няма да коментирам. Все пак в началото си нямах идея от газови уредби, а и това е първата ми кола на газ. Само ще вметна, че цената на единичните компоненти в сайта на производителя бяха значително по-евтини (инжектори, изпарител най-вече) няколко месеца след монтажа.

Като оторизиран дистрибутор на Фобос, съм длъжен да се съобразявам, както с техните нормативи и изисквания, така и с ценообразуването. Цената която си споменал е такава, но си пропуснал да кажеш, че в нея бе включен демонтаж-монтаж на всукателен колектор, както и оригиналните гарнитури за него. За пример, ето линк към ден днешен за монтаж на подобна система - http://fobosgas.com/product/1112/gazova ... ntazh.html
Сам си добави цените за 60л-ва тороидална бутилка, единични инжектори, мобилна зареждачка....

nikos написа:
След монтажа на газовата уредба се започнаха и главоболията. Не съм броил колко точно пъти съм ходил до сервиза на ул. Костенец 1, но броят надхвърля 20.

И аз не мога да си спомня, затова записвам на компютъра всяко едно посещение - и са точно 10.

nikos написа:
И така се минаха няколко месеца докато не се появи новият проблем - Изпарителят (редуктор наричан от тях). Ще спомена, че монтираният изпарител е Magic III 250 hp, който не е подходящ за този автомобил. Изведнъж колата почна много да тресе на празни обороти. Чухме се с Иван, отидох и се оказа, че изпарителят не държи налягане. Естествено първата проба беше само да се натегне от винтчето за регулация. Закрепиха положението за 1-2 седмици и пак бях там. В крайна сметка се взе решение изпарителят да бъде сменен гаранционно. Не бях доволен от факта, че няма да мога да ползвам колата 2 дена. Все пак всичко по нея беше монтирано ново, но си казах, че се случват и такива неща и си замълчах.

Сагата с изпарителя продължи още два пъти. Обороти, хъркане на мембраните и тн. Изпарителят беше сменен общо 2 пъти "гаранционно" с отремонтирани. Още от първата смяна, се слагаха само отремонтиране изпарители (на незнайни километри), защото не можело да се заменят гаранционните с нови. Купуваш си нещо ново и ти го сменят със старо. Това може би дори и в Зимбабве го няма, както казваше Тодор Колев.

Тези редуктори в началото бяха пословично здрави, много от тях вее са на повече от 60, дори над 70 к км. В последствие се оказа, че качеството твърде много им падна..... Гаранционната подмяна става по следния начин - демонтира се редуктора, връща се е Фобос, там се подменя с друг такъв отремонтиран в завода происводител(стария се праща към завода) и следва монтаж.

nikos написа:
На втората смяна видях, че вътре в сервиза се монтира АГУ на Аутбек и реших нахално да отида и да надникна под капака. Това, което се слагаше беше инжектори Баракуда и изпарител Романо. При моя въпрос, защо вече се слагат по-качесвени компоненти - мълчание.

Ако обяснението, че разлика от година и половина в монтажа на ГИ на двете коли и че са пресяти и корегирани някои компоненти е мълчание - така да бъде.

nikos написа:
Дойде времето и на последния монтиран изпарител в колата да се повреди. Познатите симптоми - тресене в ниските, хъркане на мембраните във високите. Отидох при тях, но ми беше отказана смяна. Претекста беше, че нищо му няма на изпарителя. Явно си бях достигнал лимита на изпарители.

Реших, че ми е нужно и друго компетентно мнение по проблема ми. Отидох в друг сервиз (който няма да спомена от съображения за лоялност) и там ми казаха, че изпарителя не държи налягане и е за смяна. Също ми казаха, че този изпарител е изпробван и не става за тази кола нищо, че пише 250 hp. Инжекторите също били изключително евтини (Rail S.r.l) и няма как колата да бъде читаво настроена.

Веднага след проверката се върнах при Иван и Ники, за да им обесня какво се случва. Бях нападнат много агресивно и опровeрган, че на изпарителят нищо му няма. Видях, че няма да получа разбиране от тях, а човешкото съотношението 2:1 ме накара да си тръгна по живо, по здраво.

Компонентите нямат лимит на подмяна през гаранционния срок. При последното ти посещение в сервиза два пъти вече бяха нарушени гаранционните условия за ползване на газовата система. Премахната парола и пипане в настройките. На никой в нужда намиращ се извън София не сме отказвали да се пипа или корегира по ГИ, но при теб това беше своеволно. Относно редуктора, каза че в 6500 оборота на място не държал повече от 1400 ДП, а при направения тест според твоите инструкции ДП-то беше 1500. После каза, че можело да се появи евентуален проблем, сега няма , но можело и да стане(така ти казали там от където беше дошъл). Въпреки "евентуалните" ти проблеми се съгласихме да ти го заменим отново със същия такъв или с друг с доплащане разликата, все пак имаше месец и половина гаранция, при което ти отказа и поиска напълно безплатно да ти го сменим с друг по твой избор - разбира се, че ще откажем да го сменим. След което си тръгна най-демонстративно.
Радвам се за теб, че си намерил решение на проблемите ти и време да споделиш това което те тормози от една година.
Желая ти много безаварийни километри и безкрайни щастливи мигове с любимата ти кола :)

П.П. Винаги ще има доволни и недоволни от всеки един сервиз. Там не работят съвършени хора, ако някъде се намерят такива, нека проверим да ли сме живи....

Автор:  miro [ Сря Яну 20, 2016 10:57 am ]
Заглавие:  Re: JOVANNI AUTO service

jovanni написа:
Здравей Ники!
Ще драсна и аз няколко реда по повдигнатата тема...
nikos написа:
Връщаме се назад във времето, когато през април-май месец 2013 г. реших да сложа газов инжекцион на закупеното от мен Subaru Forester 2003 2.0XT. Спирам се на Jovanni Auto след като колата е минала всички съпътстващи ремоти (пълно обслужване) при Любо. След кратка уговорка и обявена цена от 1400 лв. за газов инжекцион Фобус работата по колата е започната. Цената на системата няма да коментирам. Все пак в началото си нямах идея от газови уредби, а и това е първата ми кола на газ. Само ще вметна, че цената на единичните компоненти в сайта на производителя бяха значително по-евтини (инжектори, изпарител най-вече) няколко месеца след монтажа.

Като оторизиран дистрибутор на Фобос, съм длъжен да се съобразявам, както с техните нормативи и изисквания, така и с ценообразуването. Цената която си споменал е такава, но си пропуснал да кажеш, че в нея бе включен демонтаж-монтаж на всукателен колектор, както и оригиналните гарнитури за него. За пример, ето линк към ден днешен за монтаж на подобна система - http://fobosgas.com/product/1112/gazova ... ntazh.html
Сам си добави цените за 60л-ва тороидална бутилка, единични инжектори, мобилна зареждачка....

nikos написа:
След монтажа на газовата уредба се започнаха и главоболията. Не съм броил колко точно пъти съм ходил до сервиза на ул. Костенец 1, но броят надхвърля 20.

И аз не мога да си спомня, затова записвам на компютъра всяко едно посещение - и са точно 10.

nikos написа:
И така се минаха няколко месеца докато не се появи новият проблем - Изпарителят (редуктор наричан от тях). Ще спомена, че монтираният изпарител е Magic III 250 hp, който не е подходящ за този автомобил. Изведнъж колата почна много да тресе на празни обороти. Чухме се с Иван, отидох и се оказа, че изпарителят не държи налягане. Естествено първата проба беше само да се натегне от винтчето за регулация. Закрепиха положението за 1-2 седмици и пак бях там. В крайна сметка се взе решение изпарителят да бъде сменен гаранционно. Не бях доволен от факта, че няма да мога да ползвам колата 2 дена. Все пак всичко по нея беше монтирано ново, но си казах, че се случват и такива неща и си замълчах.

Сагата с изпарителя продължи още два пъти. Обороти, хъркане на мембраните и тн. Изпарителят беше сменен общо 2 пъти "гаранционно" с отремонтирани. Още от първата смяна, се слагаха само отремонтиране изпарители (на незнайни километри), защото не можело да се заменят гаранционните с нови. Купуваш си нещо ново и ти го сменят със старо. Това може би дори и в Зимбабве го няма, както казваше Тодор Колев.

Тези редуктори в началото бяха пословично здрави, много от тях вее са на повече от 60, дори над 70 к км. В последствие се оказа, че качеството твърде много им падна..... Гаранционната подмяна става по следния начин - демонтира се редуктора, връща се е Фобос, там се подменя с друг такъв отремонтиран в завода происводител(стария се праща към завода) и следва монтаж.

nikos написа:
На втората смяна видях, че вътре в сервиза се монтира АГУ на Аутбек и реших нахално да отида и да надникна под капака. Това, което се слагаше беше инжектори Баракуда и изпарител Романо. При моя въпрос, защо вече се слагат по-качесвени компоненти - мълчание.

Ако обяснението, че разлика от година и половина в монтажа на ГИ на двете коли и че са пресяти и корегирани някои компоненти е мълчание - така да бъде.

nikos написа:
Дойде времето и на последния монтиран изпарител в колата да се повреди. Познатите симптоми - тресене в ниските, хъркане на мембраните във високите. Отидох при тях, но ми беше отказана смяна. Претекста беше, че нищо му няма на изпарителя. Явно си бях достигнал лимита на изпарители.

Реших, че ми е нужно и друго компетентно мнение по проблема ми. Отидох в друг сервиз (който няма да спомена от съображения за лоялност) и там ми казаха, че изпарителя не държи налягане и е за смяна. Също ми казаха, че този изпарител е изпробван и не става за тази кола нищо, че пише 250 hp. Инжекторите също били изключително евтини (Rail S.r.l) и няма как колата да бъде читаво настроена.

Веднага след проверката се върнах при Иван и Ники, за да им обесня какво се случва. Бях нападнат много агресивно и опровeрган, че на изпарителят нищо му няма. Видях, че няма да получа разбиране от тях, а човешкото съотношението 2:1 ме накара да си тръгна по живо, по здраво.

Компонентите нямат лимит на подмяна през гаранционния срок. При последното ти посещение в сервиза два пъти вече бяха нарушени гаранционните условия за ползване на газовата система. Премахната парола и пипане в настройките. На никой в нужда намиращ се извън София не сме отказвали да се пипа или корегира по ГИ, но при теб това беше своеволно. Относно редуктора, каза че в 6500 оборота на място не държал повече от 1400 ДП, а при направения тест според твоите инструкции ДП-то беше 1500. После каза, че можело да се появи евентуален проблем, сега няма , но можело и да стане(така ти казали там от където беше дошъл). Въпреки "евентуалните" ти проблеми се съгласихме да ти го заменим отново със същия такъв или с друг с доплащане разликата, все пак имаше месец и половина гаранция, при което ти отказа и поиска напълно безплатно да ти го сменим с друг по твой избор - разбира се, че ще откажем да го сменим. След което си тръгна най-демонстративно.
Радвам се за теб, че си намерил решение на проблемите ти и време да споделиш това което те тормози от една година.
Желая ти много безаварийни километри и безкрайни щастливи мигове с любимата ти кола :)

П.П. Винаги ще има доволни и недоволни от всеки един сервиз. Там не работят съвършени хора, ако някъде се намерят такива, нека проверим да ли сме живи....




Мммм да...
Колега Ники - за твоя инф. газовата не става еднакво готино и лестно при всички субарата....
При някой става от раз, при някой си трябва бая настройчици и ходеници по мъката, смяна на чарколяци и т.н по време на "гаранция".... за което си е небходимо парички а не "гаранция"...
След като си купил любимата марка пък и то с пощенска кутийка :love: ... то (предполагам) имаш парички и търпение за настройки, донастройки, подмяна и т.н по време на "гаранция"....

Но от това което прочетох обаче си мисля, че колегата се е сдобил с марката :subaru: и сега се опитва да спести някакви финансии ..... с газова ( което не казвам, че е лошо поне е екологично и пази природата).... пък и на гърба на който и да е сервиз па и за 3 години вече... ...

Пожелавам Ти да караш марката с удоволствие не да и рубуваш - а и най-важното да я изпозваш по предназначение....

Ванката е ПИЧ :turbo: :sti:

Автор:  jovanni [ Пет Авг 12, 2016 8:33 am ]
Заглавие:  Re: JOVANNI AUTO service

Колеги, сервиза затвори врати до 07,09,2016 поради годишен отпуск.
На всички пожелавам приятно, незабравимо и безаварийно лято.
Поздрави.

Автор:  jovanni [ Пет Авг 11, 2017 7:25 am ]
Заглавие:  Re: JOVANNI AUTO service

Колеги, сервиза затвори врати до 11.09.2017 поради годишен отпуск.
Желая ви незабравимо и пълно с положителни емоции лято.

П.П. Ако някой летува по южното черноморие, може да побъбрим на по биричка.
Ай със здраве.

Автор:  jovanni [ Сря Юли 25, 2018 11:09 pm ]
Заглавие:  Re: JOVANNI AUTO service

Колеги, от 01.10.2018 г. номерът, завършващ на ...42 няма да бъде активен.
Поздрави.

Автор:  BukTop [ Пон Фев 11, 2019 12:22 pm ]
Заглавие:  Re: JOVANNI AUTO service

Още един доволен от сервиза на Jovanni.
Бях за дребен ремонт и настройка на ГИ, останах много доволен от отношението, цената и не на последно място, резултата.
Препоръчвам!
:beer:

Автор:  wicked [ Сря Мар 13, 2019 2:11 pm ]
Заглавие:  Re: JOVANNI AUTO service

Със закъснение +1 за Джовани / Иван!
Бях там за монтаж на АГУ на Forester SF Turbo, а после на едно Suzuki Jimny - само адмирации.

Автор:  jovanni [ Нед Ное 29, 2020 8:23 am ]
Заглавие:  Re: JOVANNI AUTO service

СКЪПИ колеги!!!
Дейността на сервиз ДЖОВАННИ АУТО приключи. Както се казва "хващам пътя".
Благодаря за доверието, че поверявахте вашите ЛЮБИМЦИ в ръцете ми години наред
! Надявам се всички Вие, включително и аз, да сме доволни от времето прекарано заедно.
Пожелавам на всички фенове на Субару дълги, безаварийни и мног положителни емоции и спомени!

Това беше - ДО СКОРО или пък не!! :subaru_rulz: :subaru_rulz: :subaru_rulz:

ПРОДАВА СЕ, цялото оборудване и инстромент, също така сервиза като цял пакет!

Автор:  Niki666 [ Чет Мар 11, 2021 5:27 pm ]
Заглавие:  Re: JOVANNI AUTO service

Здравей колега, как може да се свържа с теб? Искам да те питам за една газова монтирана от теб.

Автор:  Alxx [ Чет Мар 11, 2021 8:13 pm ]
Заглавие:  Re: JOVANNI AUTO service

Никак, Иван е в ЮК и не е влизал във форума отпреди нова година.

Автор:  Niki666 [ Пон Мар 15, 2021 9:01 am ]
Заглавие:  Re: JOVANNI AUTO service

Благодаря колега.

Автор:  jovanni [ Сря Апр 06, 2022 2:06 pm ]
Заглавие:  Re: JOVANNI AUTO service

Привет приятели, колеги и фенове!
Сервиз ДЖОВАННИ АУТО отново отваря врати, средата на м. Май.
Подробности малко по-късно.
Поздрави Джованни.

Автор:  jovanni [ Пон Юли 10, 2023 11:30 pm ]
Заглавие:  Re: JOVANNI AUTO service

Здравейте колеги!
ДЖОВАННИ АУТО смени името си на ДЖОВАННИ ТАЧ, също и местоположението си в гр. АСЕНОВГРАД.
Сервиза отваря врати на 1ви Август с дейност:
- ремонт и поддръжка на Субару
- ремонт ходова част
- ремонт ДВГ
- монтаж и обслужване ГИ ( АГУ )
и много други дейности по любимата ни марка
Информация за местоположение и работно време, ще дам допълнително.
Поздрави и много безаварийни километри.

Автор:  dlazarov [ Сря Юли 26, 2023 1:39 pm ]
Заглавие:  Re: JOVANNI AUTO service

успех и късмет :good:

Автор:  Pacone 4X4 [ Чет Юли 27, 2023 12:48 pm ]
Заглавие:  Re: JOVANNI AUTO service

Напред и нагоре, само доволни клиенти :beer: =D>

Автор:  jovanni [ Нед Авг 13, 2023 9:58 am ]
Заглавие:  Re: JOVANNI AUTO service

Ето и локация за тези от вас, които още не са се свързали с мен:
https://goo.gl/maps/yL8AVygf3grWtWTc8

Работното време на сервиза е:
Понеделник - Петък - 9:00-18:00ч
Събота - Неделя - почивни дни

Желая на всеки дълги и безаварийни километри.
Поздрави :race:

Страница 3 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/