Обичате ли вашето Субару и как може да предпазите двигателя от прегряване? И още, как може спокойно да ползвате климатика на макс и високите скорости?
Уточнение. Искам да стане ясно още в началото, Тенчо (сервиз 1040), го познавам от първият, основен ремонт на колата ми. Още, с първичния преглед, 1040 спечели доверието ми, със своята компетентност и добро отношение.
Старата кола, която карах, имаше неудобството да позагрява. Карайки я, винаги погледа ми беше в показателя на температурата, което създаваше доста голямо неудобство и риск от шофирането. Много "яко" беше, че при изкачване, на дори, и по-лек наклон, се налагаше, да се спре климатика, че... се качваше температурата. Дойде време и за смяна на колата. Марката беше ясна.
Започна издирването. Всеки набелязан автомобил, минаваше преглед (не при 1040) и се оказа, че нямаше Субару със здрав(не прегрят) двигател. И най-накрая, (от човек) се влюбих в текущия ми автомобил. И той, двигателя за ремонт ("духнати" гарнитури, от прегряване). Това вече не ми правеше впечатление. Започна издирване на майстор, на когото да поверя автомобила си. След проучване, из Интернет, с недоверие, отидох в 1040. След огледа на Тенчо, вече стана ясно, че той, ще е "повелителя" на автомобила ми. Усещаше се, вниманието, увереността и загрижеността. Искам да спомена и Деси, която също направи голямо впечатление, с обяснения и допълнения, знания.
Оказа се, че автомобила си беше доста болен.
Но опита ми с предната колата, аз имах искане: "Искам като шофирам, да не ми се налага да поглеждам, често, показателя за температура. Не искам да прегрява. Искам да ползвам климатик и скорост." - това беше,ключовият момент. Тогава, Тенчо ми обясни, че оригиналния радиатор идва малък за този двигател, и чисто, и просто, каза, че ще прегрява. Но, той е разработил свой собствен за ъпгрейд към по-голям радиатор, за който гарантира, че ще покрие исканията ми - да не прегрява и да си ползвам климатика и мощността на двигателя! Ей в този момент, изобщо не се замислих и се съгласих!
След цялостния ремонт на колата, модификацията на радиатора, трябваше да замина с автомобила, на далеч и знаете ли, ако не беше модификацията на радиатора, ремонта на двигателя щеше да се обезсмисли.
Сега, след година, от както карам автомобила с този радиатор, колата, с пуснат климатик(който се ползва постоянно) и яко баири, и високи скорости, при екстремни ситуации, температурата е стигала, най-много 97 градуса. Аз, не мога да си представя(или по-скоро не искам) какво щеше да се случи ако бях със стария радиатор.
Благодарение на инженерния си опит, Тенчо спечели още повече доверието и уважението ми. Сега съм спокойна на пътя, след като изляза от сервиза на 1040.
Препоръчвам силно, модификацията на радиатора на 1040, защото ще се насладите на автомобила си на макс и ще запазите двигателя, но ще си ползвате и климатика.
Това не го споделям с цел реклама(или защо да не), искам просто да споделя това с всички, който обичат своите Субару автомобили, защото няма нищо по-хубаво от това, да вложиш в автомобила си и да знаеш, че вложеното, стократно ще се върне.
Пожелавам на 1040 да запазят любовта, предаността и точността, а на клиентите, доверете се.