Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Автосервиз 1040 Subaru Workshop
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=12597
Страница 3 от 3

Автор:  nikentce [ Сря Май 16, 2018 9:32 am ]
Заглавие:  Re: Работилницата на "Чичо Тенчо"

Alxx написа:
Е, това вече е лично отношение, пък и старите модели всеки ги обича. Има страст в тая работа.
Аз споменах отношението към пребрандираните в Субару други модели защото Тенчо ми ги препращаше на мен. Дълги години поддържам Сузуки - Суифт, Игнис, Самурай и Лиана, като първите два ги има като Субару Джъсти и G3X. А, Тенчо постоянно се учи - ученето е промяна и съответно може нещата да са се променили. Не съм го виждал отдавна във форума, аз пиша, че съм с повече свободно време от него.


Justy-то ми беше точно унгарски Swift 1998 г., а не от старите, които си бяха производство на Subaru, така че Тенчо едва ли ме е обслужил от сантименти към колата. Макар да не беше истинско Subaru тази количка обаче ми обърна внимание към марката.
Както и да е, мисълта ми е, че лоялни клиенти се печелят с лично отношение, а Тенчо до сега винаги се е старал да показва такова, като вярвам, че ще продължи така и занапред. Ако тогава преди години се беше отнесъл с пренебрежение и ме беше върнал - едва ли сега щях да си обслужвам истинското Subaru при него. Не знам - може да съм бил прецедент и ако му бях закарал същия автомобил, но с емблема на Suzuki - да ме беше върнал, но и сега се мяркат в сервиза му от време на време други марки автомобили, които до колкото разбрах са 2-ра(или 3-та) семейна кола на редовни клиенти със Subaru, и Тенчо не ги връща, защото се старае клиенти му да са доволни.

Автор:  kerigan [ Нед Авг 12, 2018 6:44 pm ]
Заглавие:  Re: Работилницата на "Чичо Тенчо"

:love: Обичате ли вашето Субару и как може да предпазите двигателя от прегряване? И още, как може спокойно да ползвате климатика на макс и високите скорости? :love:
:) Уточнение. Искам да стане ясно още в началото, Тенчо (сервиз 1040), го познавам от първият, основен ремонт на колата ми. Още, с първичния преглед, 1040 спечели доверието ми, със своята компетентност и добро отношение.
Старата кола, която карах, имаше неудобството да позагрява. Карайки я, винаги погледа ми беше в показателя на температурата, което създаваше доста голямо неудобство и риск от шофирането. Много "яко" беше, че при изкачване, на дори, и по-лек наклон, се налагаше, да се спре климатика, че... се качваше температурата. Дойде време и за смяна на колата. Марката беше ясна.
Започна издирването. Всеки набелязан автомобил, минаваше преглед (не при 1040) и се оказа, че нямаше Субару със здрав(не прегрят) двигател. И най-накрая, (от човек) се влюбих в текущия ми автомобил. И той, двигателя за ремонт ("духнати" гарнитури, от прегряване). Това вече не ми правеше впечатление. Започна издирване на майстор, на когото да поверя автомобила си. След проучване, из Интернет, с недоверие, отидох в 1040. След огледа на Тенчо, вече стана ясно, че той, ще е "повелителя" на автомобила ми. Усещаше се, вниманието, увереността и загрижеността. Искам да спомена и Деси, която също направи голямо впечатление, с обяснения и допълнения, знания.
Оказа се, че автомобила си беше доста болен.
Но опита ми с предната колата, аз имах искане: "Искам като шофирам, да не ми се налага да поглеждам, често, показателя за температура. Не искам да прегрява. Искам да ползвам климатик и скорост." - това беше,ключовият момент. Тогава, Тенчо ми обясни, че оригиналния радиатор идва малък за този двигател, и чисто, и просто, каза, че ще прегрява. Но, той е разработил свой собствен за ъпгрейд към по-голям радиатор, за който гарантира, че ще покрие исканията ми - да не прегрява и да си ползвам климатика и мощността на двигателя! Ей в този момент, изобщо не се замислих и се съгласих!
След цялостния ремонт на колата, модификацията на радиатора, трябваше да замина с автомобила, на далеч и знаете ли, ако не беше модификацията на радиатора, ремонта на двигателя щеше да се обезсмисли.
Сега, след година, от както карам автомобила с този радиатор, колата, с пуснат климатик(който се ползва постоянно) и яко баири, и високи скорости, при екстремни ситуации, температурата е стигала, най-много 97 градуса. Аз, не мога да си представя(или по-скоро не искам) какво щеше да се случи ако бях със стария радиатор.
Благодарение на инженерния си опит, Тенчо спечели още повече доверието и уважението ми. Сега съм спокойна на пътя, след като изляза от сервиза на 1040.
Препоръчвам силно, модификацията на радиатора на 1040, защото ще се насладите на автомобила си на макс и ще запазите двигателя, но ще си ползвате и климатика.
Това не го споделям с цел реклама(или защо да не), искам просто да споделя това с всички, който обичат своите Субару автомобили, защото няма нищо по-хубаво от това, да вложиш в автомобила си и да знаеш, че вложеното, стократно ще се върне.
Пожелавам на 1040 да запазят любовта, предаността и точността, а на клиентите, доверете се.

Автор:  петко64 [ Вто Яну 01, 2019 7:05 pm ]
Заглавие:  Re: Работилницата на "Чичо Тенчо"

Горещи благодарности на инженер Тенчо Владев и очарователната му съпруга Деси! Изключително честни и отдадени на професията си, човечни и коректни, истински приятели! Абсолютни професионалисти в областта на механиката на Субару и не само! Това са хората,които безрезервно и истински ни помогнаха да възстановим автомобила си изцяло, качествено и с мисъл за бъдещето! Бъдете здрави и все така всеотдайни! Истината винаги да пдодължава да ви води! Желаем ви много бъдещи успехи ,както в професионален,така и в личен план!

Автор:  plaskom [ Вто Авг 20, 2019 8:07 am ]
Заглавие:  Re: Сервиз Субару 1040

Цитат:
Автосервиз 1040 Subaru Workshop е с над 10 годишен опит в диагностицирането и ремонтирането на марката Субару. Разполагаме към момента с два автосервиза в България:
Бургас, Акацииите
бул. Индустриална 23
https://goo.gl/maps/4ZWrq4GrsKhdSQFx9
София
бул. Околовръстен път 179
Извършваме в добре оборудвани бази
1. Компетентни огледи преди покупко - продажба и 100% безпристрастен съвет за купувача.
2.Диагностика
3.Ремонтиране ходова част(окачване)
4.Текущи и основни ремонти на двигател. Реглаж клапани, ремонт глави
5.Рециклиране спирачни апарати
- смяна дискове и накладки
-смяна и обезвъздушаване на спирачна течност
6.Рециклиране кормилни рейки
7.Рециклиране централен диференциал виско муфа
8.Смяна масло автоматична кутия с машина
9.Смяна масло CVT кутия с машина
10.Промивка водна система и радиаторче парно с машина
11Boost leak тест на турбо мотори
12.Машина за тест и почистване на бензинови инжектори
13.Ултразвуково почистване на инжектори и детайли
14.Бластиране на детайли със сода
15.Пълнене на климатици с машина
16Измерване на кривина на дискове с индикаторен часовник
17.Надуване и тест на водна система за херметичност
18.Мерене налягане на горивна система
19.Мерене на компресия
20.Мерене на депресия
21.Смяна радиатор, смяна капачка радиатор, смяна маркучи
22.Обслужване, подмяна на турбо
23.Смяна съединител, маховик, конверсии
24.Смяна радиатор, капачка и обезвъздушаване на охладителната система
Нашият специалист инж. Тенчо Владев може да ви посъветва за умерен или силов тунинг и да го изпълним при договорни условия.
Работим само с препоръчани от завода за нашата марка, консумативи, промивки и масла проучени на наши мотори, тествани в екстремни условия.
Всички части закупени и монтирани при нас имат 6 месеца гарация, освен ако не са договорени други условия в частност.


Прикачени файлове:
krainopoweredbyblack.pdf [306.92 KiB]
Все още не е свалено

Страница 3 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/