Преди 4год. сложих там газов инжекцион на Волво В40 2.0 мотор. Неволно ми счупиха една пластмаса от радиатора, в която влиза маркуча и се наложи да го лепим и чакаме, и работата се удължи до 21ч., а беше студ февруари месец. А след известно време се наложи да сменя радиатора точно поради тази злополука, но това едва ли им е патент, че да те притеснява:) Оттогава съм изминал 90 хил.км на газ и съм ходил при тях единствено за смяна на филтъра и заверка на гаранционната карта, дори не се връщах за донастройка на софтуера. Разбират си от работата, а и са придобили още опит, все пак са изминали 4год. Динамиката на автомобила се запази, но разхода на газ е може би литър повече отколкото на бензин, въпреки че навсякъде пишат и казват, че няма никаква. Малко прецакан се чувствах, че газовата бутилка, която сложиха ми я продадоха за 38л. като щяла да събира 32л., а всъщност събира 24л. и ако карам с 150км/ч и нагоре трябва да зареждам на по-малко и от 200км, но това си е и до разход на автомобила. Иначе бутилката е българска, Велико Търновска, газ.инжекцион- Landi Renzo. 40 хил.км след поставянето правих основен ремонт на двигателя. Някой казват, че е заради газта, аз се утешавам, че колата вероятно е от морга в Италия и са и навъртени поне 150хил.км отгоре:) А и реално дали при тях ще сложиш или другаде, дали Landi Renzo, Fobos или BRC, обади ли се двигателя няма значение ГИ къде е поставян и каква марка е. Просто преди да сложиш ГИ имай напредвид и едни пари за основен ремонт:) Все пак зависи и колко ще и навъртиш, но пък ако не я караш много не си заслужава да и слагаш газ, ако ще я скъсаш от каране пък е въпрос на време да обади двигателя, така мисля аз. В моя случай, изминатите км си заслужаваше и ако трябва да отговоря с две думи- Доволен съм. И от ГИ, и от този сервиз специално. Сега мисля да сложа и на Субаруто, но най-вероятно при Митака, когото препоръчват тук. Най-вече заради опита му с марката. Даже приключвам с този пост и му пиша лична по въпроса:)
|