Правила за пускане на обяви в раздела


1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару.
2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка.
3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.



Отговори на тема  [ 397 мнения ]  стр Предишна  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Следваща
 консумативи от най-висок клас - Red Line, AMSOil, EVANS... 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Дек 11, 2009 6:17 pm
Мнения: 197
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester SF STurbo 2001 АТ
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Алекс, пробвах с 2 ЛС-та, но явно си много ангажиран...Препоръчай масло на Амс. за колата от профила ми( мотора е 2,2)

Сря Ное 19, 2014 6:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здрасти, Милко,

последното съм го оставил да чака отговор между другите, извинявай.

На какво гориво караш (бирата и уискито не влизат в това чисто) - газ, или бензин? Какво стана с проблемните инжектори? Разбрах за сменения горивен филтър...
Кажи за типа гориво и ще ти измислим правилния Амс. Има ли изискване за определен бюджет?

Сря Ное 19, 2014 7:55 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Пет Дек 11, 2009 6:17 pm
Мнения: 197
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester SF STurbo 2001 АТ
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Бюджета си е важен, но не е на първо място.Все пак не ми се иска да прекалявам :) Горивото е 50:50 газ/бензин.На газ карам предимно извънградско.Относно инжекторите - да, има подобрение, но не е на 100%, не знам, вероятно има още за чистене. Имам въпрос и относно почистваща добавка преди смяна на маслото - каква, колко, кога и т.н.

Сря Ное 19, 2014 9:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За газ - знаеш, mid-saps. От гамата на Amsoil това са ти Signature & EURO Series (от последната има и low-saps, което пропускаш). И двете серии са чудесни масла.

Относно почистващата добавка на LubeGard - слагаш я (в мотора, при маслото) непосредствено преди смяната на старото. Сипва се на загрят мотор, след което оставяш да поработи на празен ход, като от време на време подавате плавно газ до 2-3,000 оборота. Колкото по-мръсен е мотора (или се подозираш такова състояние), толкова повече го оставяте да си бръмчи с добавката. Може да е от 20 минути, до цял ден. Абсолютно безопасно е с този продукт - в него няма абсолютно никакви разтворители.

За инжекторите - ако е имало такова зацапване, за което ми писа, не с 1, а по-скоро с 3-4 флакона биха се оправили нещата. РЕА (polyetheramine) работи безотказно, но за да е ефикасна, трябва да е в големи дози. Подобна добавка се слага на всеки 5,000км, за да предотвратява проблеми като този. Сещаш се, че на един мотор, който 15 години е каран без никакво почистване (при препоръка за 5,000км интервал), да се сложи само веднъж, и възстановяването да е 100%. Обикновено дори най-силно работещите РЕА базирани добавки почистват всичко по трасето на 60-85%.
Щом има значително подобрение, значи сме на прав път.

Имай предвид, че понякога сериозно количество натрупани депозити в мотора, когато се очаква да се премахнат само с масло - това може да отнеме до 20,000км., и то - ако се кара с предимно естерни масла, заради естествените силно-почистващи свойства на естерите. А с минерални бази просто няма как да махнеш депозит.

Отличен продукт за теб би бил и AR2300 Nano Fluid System Cleaner - метни му едно око. С него можеш да си караш един цял интервал до смяна на маслото - това му е идеята. Този продукт скоро ще стане любим на турбинираните Субара заради уникалната му ефективност да прави лагерите на турбините като нови от чистота, а повечето почти винаги от там си пропускат масълце ;)

Ето и английската брошура.

Чет Ное 20, 2014 1:53 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето и една брутално добра статия за силата на Nanoborate@Archoil и дизеловите фенове. Четете поясненията под снимките. Ако има нужда, бих могъл да я преведа, когато остане време.

=D>

Чет Ное 20, 2014 2:08 am
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Пет Дек 11, 2009 6:17 pm
Мнения: 197
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester SF STurbo 2001 АТ
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Алекс, метни една оферта на ЛС за масло на Амс.( когато ти остане време )

Съб Ное 22, 2014 7:55 am
Върнете се в началото
Профил
Пресен - пресен

Регистриран на: Пет Дек 12, 2014 8:25 pm
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте нов съм във форума, трябва ми съвет за масло за друга марка кола. Колега "Alex" дали ще може да дадеш съвет?

Пет Дек 12, 2014 9:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей и добре дошъл. Защо да не може? Дай да пробваме.
 5

Съб Дек 13, 2014 2:35 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Пресен - пресен

Регистриран на: Пет Дек 12, 2014 8:25 pm
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колата е Мазда 6 - 2003г. 2.0/141 бензин, трябва ми масло за скоростна кутия (ръчна). Има проблем с 3-та предавка, като е студено времето (прехърква) при превключване. След като позагрее маслото се оправя, но пак има едно леко запъване при превключване. Маслото не е сменяно. Да ми препоръчаш масло и някоя от добавките ако е подходяща за моя проблем. От прочетеното в темата разбрах че и за двигателя не съм с правилното масло - Мотул 8100 X-cess 5/40, колата е с газов инжекцион. Какво масло ми трябва за двигателя за следващата смяна. Благодяря предварително..

Съб Дек 13, 2014 10:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 19, 2014 7:43 pm
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,

И аз се включвам с въпрос за марка различна от Субару. Става дума за бензинова Хонда акорд 2.4L 8-ма генерация от 2009 г.
Колата е на малко повече от 82 хил. км, но определено наблюдавам завишен разход на масло. От последната смяна съм изминал около 3500 км, но вече съм долял около 800 мл. В момента маслото е 5W40 (MOTUL 8100 X-cess), за което вече знам, че не е подходящо за този мотор. Искренно се надявам завишения разход да се дължи на промените в маслото а не на сегменти.

Бих искал да направя прочистване на двигателя с LubGuard LUB-95030 и да сложа качествено синтетично масло 0W30 или 5W30 на RedLine или Amsoil.
Моля за препоръка какво да взема.

Поздрави

Пет Дек 19, 2014 10:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 28, 2014 12:57 pm
Мнения: 1
Автомобил: Honda Accord
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
..... още един хонда фен с питанка за масълце...
Карам honda accord 2,0 cl7 (2007г.) двигател K20Z2, на 90 000 реални километра купена от бг, гаранционно съм я карал с мобил .... (такова наливаше дистрибутора ...), след което минах на motul 0w30 8100 eco-nergy, като след смяната двигателя поутихна осезаемо до тук всичко е ок. Но през студените дни забелязвам леко затормозен старт, което ме навежда на мисълта че може би не съм улучил правилното масълце (марка, тип) ... вискозитетът е ясен 0w30 там мърдане няма. Като стил на каране нормален за хонда автоматик ... при изпреварване, рязко потегляне с ги достига редовно едни 6800об. Разход на масло не съм забелязал, но пък и го сменям на 15 000км.
Та Alex, какво масълце би ми препоръчал, нужна ли е промивка на двигателя, преди подмяна на един тип с друг?

Нед Дек 28, 2014 1:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 19, 2010 11:21 am
Мнения: 3
Местоположение: BG
Автомобил: ISUZU 6VD1
Телефон: 0877667507
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
Пичове , може ли да се закупи от БГ http://www.amsoil.com/shop/by-product/motor-oil/gasoline/sae-10w-40-synthetic-premium-protection-motor-oil/?code=AMOQT-EA ?!
Поздрави

_________________
Липсата на алкохол води до оглупяване и тежка шизофрения.

Нед Яну 25, 2015 11:59 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 06, 2013 4:41 pm
Мнения: 70
Рейтинг: 8
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Здравейте, имам въпрос за добавка. Това, което се случва в движение е, че на 2000 оборота понякога спира... започва да прекъсва и да набира едвам едвам до 2500 и от там се изтрелва, като с турбо. Прочетох доста инфо за този проблем (наричан го "flat spot") и се оказва често срещан и при други колеги. При доста от тях има успех с добавка за почистване на цялата горивна система и двигателя. Дали може да ми препоръчате някоя добавчица за опит :) Колата е легаси 2.0R,бензин и гас, автомат.

Поздрави

Пон Яну 26, 2015 9:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am
Мнения: 1285
Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пепи, това е често срещан проблем и в повечето случаи се оправя с 1-2 качествени РЕА добавки за горивната система. Идеята е, че ти трябва висока концентрация на РЕА (Polyetheramine), за да светне всичко по трасето. Желателно е да използваш такава на всеки 5,000км, за да мърка мотора и да го поддържаш в топ кондиция.

Ето го лечението за сериозните флат спотове - Lube1 DIG & PIG Fuel System Cleaner. Заедно с Арчойлския аналог държат най-високите РЕА концентрации в индустрията (70-85%).
Не забравяй, РЕА е чудесен компонент, всъщност най-добрия създаден до момента, но, за да "работи", е необходима висока концентрация. Понякога дори 2-3 флакона наведнъж, в зависимост от замърсяванията. За сметка на това почиства буквално всичко, там, където и механично не може да бъде достигнато. РЕА-добавките са най-високия клас в индустрията и ефектът от тях започва да се усеща буквално след първите няколко километра.

На другите колеги от по-горните постове ще отговоря до ден - два. Програмата е много натоварена, вярвам, че няма засегнати от забавените отговори.

Поздрави

Сря Яну 28, 2015 12:33 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Пресен - пресен

Регистриран на: Вто Фев 24, 2015 10:59 am
Мнения: 1
Автомобил: Honda HR-V
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте.Карам Honda HR-V и съм решил да направя промивка,защото колата е от Италия и видимо положението вътре не е добре.Също така в момента я карал с Мотул Synergie 6100+ 10/40 и за 8000 км съм долял 1.5л масло.Дали с промивката ще намалее разхода на масло.Също така искам да сипя някакво по-хубаво масло и съм се спрял на Amsoil.Колата се кара на Газ.Също така дали е възможно да се направи промивката при вас ?

Вто Фев 24, 2015 11:03 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 11, 2015 3:50 pm
Мнения: 41
Автомобил: subaru legacy spec b
Рейтинг: 18
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Зравейте и от мен :hello: .От някоко месеца имам Legacy 3.0r spec b 2005 220 000 km. Когато взех колата моторът не се чуваше .Смених маслото с Тоrco SR4 5 W40 и го усещам по-шумен и сякаш с намалена мощност и това ме навежда на мисълта,че можеби не е много подходящо за моя двигател.Какво масло и визкозитет бихте ми препоръчали .Благодаря предварително :beer:

Чет Мар 12, 2015 3:41 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз също съм с B13 H6 и при първото обслужване го флъшнах и му сипах Motul 5W30, т.е., каквото препоръчва производителя, с идеята да направя още една-две смени на масло, отново с флъш през 4-5000км, за да може да изчистя двигателя, тъй като нямах идея предния собственик с какво го е поил и през какъв интервал от време е обслужвал. След това две смени го глезих с Red Line 10w30, а преди месец направих и трета смяна, като този път сипах полусинтетика (Ravenol TSJ 10W30) с идеята да изтествам един фрикшън модификатор (Archoil 9100) и към момента съм доволен от резултата.
@TDOC, защо всъщност реши да ползваш масло с визкозитет 5W40?

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Чет Мар 12, 2015 12:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Фев 11, 2015 3:50 pm
Мнения: 41
Автомобил: subaru legacy spec b
Рейтинг: 18
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Реших да е 5 40 с идеята да е по- лятно масло ,защото имам намерение да покарам в Турция и Гирция през лятото. Не карам на писта и не правя извръщения с колата просто обичам да понастъпвам и искам наи- подходящите и възможно най-качествени флуиди за колата ми.Мисля да пробвам red line както за мотора така и за кутията (МТ6) и дифовете но все още се двоумя.Колега srg с какви впечатления си от red line-а ?

Съб Мар 14, 2015 2:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Всъщност и за скоростната кутия упражнението при мен беше същото и там най-ясно усетих разликата от Red Line, като правя сравнение при превключването на скорости в началото, когато взех автомобила и сега, след флъш и една смяна с Мотул и след това флъш с Lubegard и поене с Red Line.
При ДВГ-то разликата я усетих по малко по-субективен начин - една идея по-студен двигател и малко по-бързо развъртане когато се опитам да пробия пода :pardon:

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Съб Мар 14, 2015 7:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
аз съм доволен от червената линия и си карам с такива параметри каквито каза ти същата кола 3.0 6МТ
и имам леки харчове но все пак на моменти раздавам доста газ на каручката. ;) и е по добре от мотул-а

Съб Мар 14, 2015 8:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 397 мнения ]  стр Предишна  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор