1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару. 2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка. 3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.
и аз да се включа отново относно флъшовете. Разбрах, че не бива да е базиран на разтворители. Както и , че такъв на Арчойл би ми свършил чудесна работа. Само че... нещо по-конкретно като "модел". Както и , по възможност, да го имате тук в БГ
Привет, да, енджин флъша е строго препоръчително да не е базиран на разтворители, а на детергенти. На Archoil e AR2820, а на LubeGard е този. И двата са сред световния топ 5 по качество, а специално за флъша бих казал, че там LG си остава №1. Погледни им PDF-a oт линка. Има и ценова от около 15-на лв, ако е от значение (LG е по-скъп). Разбира се, и двата не съдържат солвенти/разтворители.
Не не, тая не е карана със 10в60 писах за предната ми Тая е карана само с 5в30 и 5в50 сега. Мотора му регулирахме клапани и вътре свети, като нов е. За тия масла които предлагаш може ли на лично да ми пуснеш цени, че и бая масло взема тая почти 5 литра. Благодаря предварително
Извинявай, явно не сме се разбрали, че ставало дума за предишната. Тази поне не я карай с 10-60 Имаш всичко нужно в инбокса.
Пон Ное 10, 2014 3:26 am
=Alex=
Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am Мнения: 1285 Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Момчета, още един бърз, горещ ъпдейт за Хондите - имайте предвид, че повечето Oil Application Guides са тотално сгрешени - Type R няма препоръка за 0W-20. Най-ниското възможно е 0W-30, а най-добре, ако давате повечко газ е 5W-30, или 10W-30.
Да докладвам и аз впечатления. Колата е Форестър Турбо 1999, от малко над 1000 км съм с Red Line 5w40 EURO. Преди това 11к км колата беше с Ravenol 10w40, като съм доливал малко повече от половин литър от въпросното и още половин литър друго 10w40, не се сещам сега за марката, че нямаше Ravenol. Този разход/изчезване се дължи донякъде и на теч от гарнитурата на капака на дясната глава, въпреки смяната на самата гарнитура, като след смяна на 8-те болта които държат капака с нови, засега капака е видимо сух. Преди смяната направих флъш с LuberGard добавката, източване с накланяне, нов маслен филтър и Red Line 5w40 EURO. Събра почти 5 кварти, останаха не повече от 100 гр., нивото беше 4-5 мм. над макс-а на щеката. Първоначални впечатления - червено е . Като запалих и мотора поработи, стана по-равномерен, преди беше нервен и подскачаше леко. Второ впечатление - осезаемо утихнаха повдигачите, които преди това тракаха доволно. Писах и по-нагоре, това може да се е дължало и на вече много лошите качества на старото масло. Минах 1000+ км., повечето извънградски, с постоянни скорости 110-160 км/ч и обороти повечето време над 2800-2900 /има такива препоръки във форума при първо третиране с Red Line/. Не намирам разлики в развъртането на мотора и в разхода /на газ е много относително/. Във вървежа има разлика, но няма общо с маслото. След прехода маслото е малко над точката на макс-а. Забелязах интересно нещо с вакума в колектора, доколкото е някакъв показател за компресията и здравето на мотора. Старото 10w40 масло, загрял мотор, свободен ход, София - FreeSSM - вакум 0,63-0,64 бара. Red Line 700+ км., загрял мотор, свободен ход, Търново - по механичен буустметър - вакум около 0,70 бара Red Line 1000+ км., загрял мотор, свободен ход, София - FreeSSM - вакум 0,67 бара.
ЕДИТ: стойностите са на газ. Колата е със спортен панелен филтър JR при всички измервания, който последно е мит Август месец или преди около 4к км., но стойностите са замерени със сигурност последните 2 месеца.
Благодарско за хондите . т.е. http://www.amsoil.com/mygarage/vehiclel ... lsius=True са сгрешени ? За всички двигатели където го дават 0w20 или само за Type R ? Флъшовете по горе и протектора на маслото на каква цена са и колко трябва да се сложи на 4 литра масло в двигателя ?
Така че всяко инфо е много полезно за което искрено Ви благодаря.
Пон Ное 10, 2014 11:27 pm
=Alex=
Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am Мнения: 1285 Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Да, всички oil guides са грешни, просто защото ползват една централизирана база данни. Става дума само за Type R, останалите Civic модели могат да бъдат карани с 0W-20. При Type R минималният вискозитет е 0W-30, и 5-30 в по-натоварен режим. Като правило може да се приеме, че не бива да се надвишава SAE30. За останалото - ще ти пусна данни на ЛС.
Вто Ное 11, 2014 3:35 pm
=Alex=
Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am Мнения: 1285 Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Ето и малко премиум кино от домашния гараж на Jay Leno за Archoil
Коментарите също са интересни:
Цитат:
I am sold!. I put AR9100 in my 6.0 liter Ford diesel truck oil and it fixed the sticky injectors almost immediately. Been driving it a couple months now and still running like new. An additive that really works? Yup!
Здрасти Адаш, може ли да попитам какви количества от Арчойл са нужни за един нормален 2ка турбо двигател? Говоря за "почистваща добавка за бензинови двигатели, турбо компресори", "Potassium Nanoborate модификатор на триенето" и има ли значение ако се кара на газ ? Както и добавката за бензина ?
Пон Ное 17, 2014 10:24 am
=Alex=
Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am Мнения: 1285 Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Адаш, с едно-две изречения успя да ме разходиш из голяма час от гамата им
AR6400 се сипва в резервоара в съотношение от 1:100 (общо за 43 л гориво) до 1:200 (общо за 86 л гориво), в зависимост от това колко силно и ударно почистване е нужно. AR6600 за турбо-компресорите - просто сипваш добавката и пълниш догоре, след което караш докато не привърши (без да дозареждаш междувременно). AR9100 - съотношение 28.5:1, сиреч за 5л масло ти трябват 142.5 мл AR9100. За хидравлика 10:1, както и за някои трансмисии пак 10:1. Може да се използва и в non-lsd дифове пак в 10:1
Последната, "добавката за бензина" не ми стана ясно коя визираш... ако е 6200 - първите 3 зареждания трябва да е 1:5000 (10 мл за 50л гориво), а следващите - 1:10,000 (5 мл за 50л гориво).
Това отговаря ли на въпроса ти?
Пон Ное 17, 2014 11:19 am
xander
Регистриран на: Пон Фев 07, 2011 8:39 am Мнения: 428 Местоположение: Sofia
Автомобил: Subaru Impreza WRX MY97
Рейтинг: 13
Адаш, с едно-две изречения успя да ме разходиш из голяма час от гамата им
AR6400 се сипва в резервоара в съотношение от 1:100 (общо за 43 л гориво) до 1:200 (общо за 86 л гориво), в зависимост от това колко силно и ударно почистване е нужно. AR6600 за турбо-компресорите - просто сипваш добавката и пълниш догоре, след което караш докато не привърши (без да дозареждаш междувременно). AR9100 - съотношение 28.5:1, сиреч за 5л масло ти трябват 142.5 мл AR9100. За хидравлика 10:1, както и за някои трансмисии пак 10:1. Може да се използва и в non-lsd дифове пак в 10:1
Последната, "добавката за бензина" не ми стана ясно коя визираш... ако е 6200 - първите 3 зареждания трябва да е 1:5000 (10 мл за 50л гориво), а следващите - 1:10,000 (5 мл за 50л гориво).
Това отговаря ли на въпроса ти?
Да мерси. Само последен въпрос... AR9100 - трябва ли да е точно след смяна на маслото или няма значение ?
Пон Ное 17, 2014 12:17 pm
=Alex=
Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am Мнения: 1285 Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Здравейте,първото ми мнение е въпрос за правилен избор на масло. Автомобила е Honda S2000 с изцяло build-нат чисто нов мотор+ турбо!Новите ризи ще са Дартън,хлабините на бутало/цилиндър предполагам около 8 стотни,ще въртя до около 9500 оборота,турбото е dual bb.На какво да заложа
До момента на 100% сток мотор + турбо съм ползвал Fuchs Pro S 10w50 + фюлериновата добавка на бардал без оплаквания
Благодаря!
Пон Ное 17, 2014 8:47 pm
=Alex=
Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am Мнения: 1285 Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Здравей, и добре дошъл. Прекрасно си го замислил с тази Хонда
Малко си се презастраховал с 10-50, но Pro-S е чудесен избор. Фюлерин не ти е необходим с това масло.
Моята препоръка би била Red Line 5W-40 за зимата и 10W-40 за лятото. Без добавки, вътре си има повече от достатъчно фрикшън модове. Зимата ще имаш добрите студени стартове, а лятото - повече мощност с 10-40. SAE50 не ти е необходим, освен ако не прекараш два дни на Серес, с пълна газ, без да спираш, и дори тогава се съмнявам, че ще ти е нужен този грейд. Предполагам, че имаш уред за темп. на маслото - наблюдавай го, ако с 5-40/10-40 седиш дълго в 130 и леко над него, тогава имаш основание да мислиш за леко сгъстяване. Ако се наблюдават такива темп на маслото (в което се съмнявам), може да миксираш 5-40 и 5-50, за да вдигнеш малко 40-ката. Но, наистина, това едва ли ще е нужно.
Наблюдавай налягане и температура. Това е коректния начин да разберем кое ще му пасне най-добре. Естерно 10-40 би следвало да е достатъчно и много по-стабилно от 5-50.
Сря Ное 19, 2014 10:22 am
=Alex=
Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am Мнения: 1285 Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
И, ще ти дам още една препоръка, ако си махнал катализатора - 50:50 микс от мотоциклетно Red Line 10W-40 & 20W-50. Така ще акустираш в 15W-45 финално, което е брутално стабилен мултигрейд. Според мен това е твоята перфектна формула, но при условие, че няма да правиш ледено студени стартове на -15-20С Без никакви добавки. Ще се развърта брутално, а нивата на zddp & moly са в космоса. TBN-ът също е много висок там. Мотоциклетните масла смятам, че са най-подходящи за твоя сетъп. Можеш да сравниш резултати "преди и след" на диното
Нямам такива уреди,само ме тревожат Катализатор отдавна няма,колата беше 500 кс на хъбове до сега,но промените ще са драстични и няма д имам база за сравние.Това с микса ме заинтригува и ще го направя!Благодаря отново,беше ми важно да чуя твоето мнение!
Сря Ное 19, 2014 4:51 pm
=Alex=
Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 5:46 am Мнения: 1285 Местоположение: Planet Earth
Автомобил: V8 bi-turbo
Рейтинг: 519
Смятам, че това е твоята формула за успех с този сетъп - мотоциклетни масла, особено с развъртане до и над 10к rpm. При подобни сетъпи често се налага миксиране, за да се постигне възможно най-доброто за мотора.
С риск да прозвуча досадно - все пак бих ти казал, че е хубаво да имаш поне темп и налягане на масло под ръка /пред погледа/. Именно тези два уреда ти дават най-правилния ориентир как работи маслото и спасяват от много драми, преди да са се случили.
Минеш ли вече на мотоциклетни масла - не забравяй - никакви добавки, защото шансът при тях добавките да работят срещу additive pack-a на маслото е голям.
Просто за информация, ще ти кажа, че примерно фюлерините (те са много видове, и не само на Бардал) при тестове дават следните резултати - при високи температури и налягане - намаляват триенето (и респективно - износването), но при ниски темп е обратното - показват сериозно завишаване на триене и износване. Затова западните тунери не ги препоръчват при ежедневки, карани в по-сурови климатични условия, докато при една пистова бегачка, студените стартове просто нямат значение, а е много по-важно какво се случва при високи температури и екстремни налягания.
Ще се радвам да споделиш по-нататък как се развиват нещата и каква е промяната. Ако те интересуват конкретни параметри по маслата, като концентрация на важни компоненти (friction modifiers, zddp, etc) - мога да подам.
Като пример - сега подготвяме доста натупан GT-R, който ще ходи на 800+ кс - той ще върви с чист Red Line 5W-40, който му е повече от достатъчен, a за пистите - микс от 10-40 и 10-50. Може да му капнем мъничко nano-WS2 и това му е
Поздрави
П.С.
Ако минаваш на рейсингови масла, които не са 100% истинска синтетика (разбирай микс от РАО/естери), тогава тези вискозитети стават други, и трябва да ги качим. Интервалите за смяна също ще са други.
Колата е много хубава и искрено ти желая успех и абсолютно безпроблемно каране.