Автор |
Съобщение |
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Мнения: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
|
|
Пон Май 16, 2016 9:03 pm |
|
|
evg3
Регистриран на: Нед Фев 21, 2010 10:05 am Мнения: 1217 Местоположение: София, Троян
Автомобил: предишен: Impreza 2.0R
Рейтинг: 140
|
Какви части ще слагате на Импрезата?
_________________преди: Impreza 1.8 '94 F4WD Impreza 2.0R '06 Symmetrical AWD сега: Daihatsu Sirion 4WD (full-fledged Justy)
|
|
|
Пон Май 16, 2016 10:40 pm |
|
|
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Мнения: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
Електроника: Фобос 2Газови инжектори: Alex Gas Barracuda - единичниИзпарител: Alex Gas Shark 1500 - 8мм. вход, достатъчен да "засити" 200 кончета. Евросонда: FeroniГазова бутилка - 600-225 (48л. пълен обем) с вътрешна гърловина.
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
|
|
Вто Май 17, 2016 8:21 am |
|
|
evg3
Регистриран на: Нед Фев 21, 2010 10:05 am Мнения: 1217 Местоположение: София, Троян
Автомобил: предишен: Impreza 2.0R
Рейтинг: 140
|
Благодаря
_________________преди: Impreza 1.8 '94 F4WD Impreza 2.0R '06 Symmetrical AWD сега: Daihatsu Sirion 4WD (full-fledged Justy)
|
|
|
Вто Май 17, 2016 8:46 am |
|
|
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Мнения: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
След известни перипетии ( гаранционни), днес от сервиза излезе още една красавица. Благодаря на собственика за разбирането и търпението!История в картинки:Двигателя тръпне в очакване какво ли го очаква: Какво прави резервната гума на мястото на газовата бутилка: Тръбата за пълначката - прекарана: Бутилката, вече се е наместила удобно: Междувременно, в моторното: И извън него: Навитите резби на колектора - максимално близо до главите: Работата по бутилката е приключена: Пълначката е в готовност: Двигателния отсек започва да придобива сглобен вид: За разлика от интериора: Бензиновият компютър се демонтира, защото сдвояването между оригиналната инсталация с тази на газовата уредба се случва в купето - за по-голяма дълговечност. Като споменахме окабеляване: Инсталацията се оразмерява, разделят се сноповете - този, който отива в двигателния отсек от този, който остава в купето. След това се бандажират с тефлонова спирала и пвц лента за намаляване риска от остри чупки и външни влияния. След прокарване на кабелите, свързването им и сглобяването, стигаме до готовия продукт: Накратко за разположението на компонентите: Газов компютър - зад бушониерата, на защитено от външни влияния място. Редуктор - захванат здраво на оригинални резби на бомбето от пасажерската страна. Инжектори - прикрепени с мека част за обиране на вибрации. Разположение за минимална дължина на маркучите инжектор - колектор. Щуцерите в колектора са преработени за оптимално засмукване на подадената газ. Отворите в ламарината са третирани с антикорозионни материали. За проход на инсталацията през файъруол-а се ползва оригинален отвор. Изрязва се единствено гумена тапа.
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
1
|
|
Сря Май 18, 2016 11:45 pm |
|
|
Kai
Регистриран на: Пет Юли 31, 2015 9:00 am Мнения: 146 Местоположение: Монтана
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 12
|
Много доволен от монтажа и най - вече от отношението, което за мен е много важно Относно перипетите аз ти казах още вчера, само който не работи не му се случват такива неща Поздрави
|
|
|
Чет Май 19, 2016 8:48 am |
|
|
CANCEL
Регистриран на: Сря Юли 29, 2015 11:19 am Мнения: 219
Автомобил: пробита лейка
Рейтинг: 85
|
Няма как да не напиша и моето мнение , след краткото посещение на сервиза. Бях в София по работа . С Тони бяхме си писали и говорили по телефона преди това. Исках да ми даде оферта за смяна на метановата уредба с пропан-бутанова. Прати ми на имейла и се разбрахме , ако имам път към столицата да мина да погледне , кое как , щото все пак не е врачка Речено сторено , озовах се , насред столичните задръствания. Тони ми отдели час и половина - два, за оглед , настрои ми метановата , даже колата на канал погледна , защото нещо се разтропа и той установи , тампон и биалетка, нещо което изобщо не му е работа. Като капак на всичко отказа да вземе пари. Не му се размина де ....даже ,сега след като се прибрах ми е тъпо, че малко му оставих, защото постигнах невероятно нисък разход - със 16,17 килограма метан ( 18,60 лева ), се прибрах от София до Русе и не свърши . Горещо препоръчвам сервиза, ако някой има чуденки , просто да мине за две три думи с човека и ще се обеди сам. Весели дни
|
|
|
Пон Май 30, 2016 2:13 pm |
|
|
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Мнения: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
Да не стане, че работим без пари, че горко ни тогава. Дойде за оглед от другия край на България, направихме го. Междувременно, малко се заиграхме:
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
|
|
Сря Юни 01, 2016 1:24 pm |
|
|
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Мнения: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
Ъпдейт от вече готовия продукт: Автомобил: Outback B13 EJ25 Газов компютър: Fobos 2 Next - с последно поколение софтуер Инжектори: Alex Gas Barracuda - предпочитан избор за автомобили Субару Редуктор: Alex Gas Shark 1500 - с ресурс да "нахрани" 200 кончета Газова бутилка: Atiker ториодална с размери 650-240 (63л.) Евроклапан/нивомер: OMB Диагностичната букса, закрепена здраво на кората над областта за краката на пасажера: Позицията на газовия компютър се вижда на снимките от предишния пост - на уютно място в купето, далеч от големи температурни промени, влага и прах. Ето и какво ни очаква:
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
|
|
Пет Юни 03, 2016 12:42 am |
|
|
Miro1972
Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm Мнения: 857 Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
|
Може ли да се сложи газов инжекцион на новите FA двигатели с директна инжекция?
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
|
|
|
Пет Юни 03, 2016 5:55 am |
|
|
kerekovski
|
ImprezaSTI написа: Газова бутилка: Atiker ториодална с размери 650-240 (63л.)
Явно Атикер имат такъв извратен размер на 240 височина, който е най-подходящ за B13. Повечето други са директно на 250, а 250-ката е вече компромис. Затова аз сложих 650/220, което на марката STEP е с 56 литра обем. Друго си е 63 ImprezaSTI написа: Ето и какво ни очаква: То това същото като моето - преди фейслифта и същия цвят
|
|
|
Пет Юни 03, 2016 7:09 am |
|
|
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Мнения: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
Miro1972 написа: Може ли да се сложи газов инжекцион на новите FA двигатели с директна инжекция? Очаквам отговор за системи на Gasitaly (дистрибутирани от Фобос), за жалост Романо не предлагат подходящ продукт за Вашия автомобил. kerekovski написа: То това същото като моето - преди фейслифта и същия цвят Тц, не позна - сребристо е!
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
|
|
Пет Юни 03, 2016 8:31 pm |
|
|
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Мнения: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
Вече готовата B13 H6 3.0: Използвани компоненти: Газов компютър - Fobos Next (2 - най-новата хардуерна версия) Инжектори - Alex Gas Barracuda Изпарител - Romano HD Газова бутилка - Atiker ториодална 63л. (с размери 650-240мм) Евросонда - OMB HP
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
9
|
|
Вто Юни 07, 2016 8:13 am |
|
|
kerekovski
|
Признавам, както сам каза - по-добро е от моето изпълнение
|
|
|
Вто Юни 07, 2016 8:33 am |
|
|
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Мнения: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
kerekovski написа: Признавам, както сам каза - по-добро е от моето изпълнение Благодаря искрено, само да се цитирам: "трябва да го направя по-хубаво от твоето ". Почувствах се неудобно...
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
|
|
Вто Юни 07, 2016 8:51 am |
|
|
xargs
Регистриран на: Вто Авг 05, 2014 4:23 pm Мнения: 263 Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 2006
Рейтинг: 238
|
H6-цата от снимките горе е моята. Като цяло не съм най-големия фен на газ-та, но който ви каже, че разхода на H6 е поносим по днешни стандарти просто се шегува Доволен съм от монтажа на Тони, наистина много се старае, въпреки че малко го бях притиснал с времето. Много ми хареса колко време си игра с ел. инсталацията и колко педантично я прокара и свърза Тъй като имах планирано пътуване, още на следващия ден навъртях 600км и всичко работи перфектно. Поздрави
|
|
|
Пон Юни 13, 2016 6:56 am |
|
|
quietriot
|
При цена на газта от 0.65 стотинки в Ямбол и околията всяка стотинка за газова си заслужава...!
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пон Юни 13, 2016 7:47 am |
|
|
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Мнения: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
Импортите от миналата седмица: Редуктор KME Extreme - разчетен за 408к.с. Един от най-сериозните редуктори на пазара към момента. Инжектори Hana A++ с достатъчен дебит да задоволят дори напомпан двигател с принудително пълнене. Очаквайте скоро снимки на целия монтаж, проектът е интересен.
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
|
|
Пон Юни 20, 2016 8:36 pm |
|
|
petko 69
|
Искам само да попитам ,гледайки снимка 1 и 3 ,не ви ли притеснява различното разстояние на маркучите от газовите инжектори до цилиндрите.За много добра работа бих взел този фактор под внимание.
|
|
|
Пон Юни 20, 2016 8:48 pm |
|
|
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Мнения: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
petko 69 написа: Искам само да попитам ,гледайки снимка 1 и 3 ,не ви ли притеснява различното разстояние на маркучите от газовите инжектори до цилиндрите.За много добра работа бих взел този фактор под внимание. Има разлика в дължините на маркучите на напорната газ - от колектора на газопровода до инжектора. Дължините на маркучите за дозираната газ (инжектор - всмукателен колектор) са равни до милиметър.
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
|
|
Пон Юни 20, 2016 9:04 pm |
|
|