Автор |
Съобщение |
petko 69
|
ImprezaSTI написа: petko 69 написа: Искам само да попитам ,гледайки снимка 1 и 3 ,не ви ли притеснява различното разстояние на маркучите от газовите инжектори до цилиндрите.За много добра работа бих взел този фактор под внимание. Има разлика в дължините на маркучите на напорната газ - от колектора до инжектора. Дължините на маркучите за дозираната газ (инжектор - всмукателен колектор) са равни до милиметър.
|
|
|
Пон Юни 20, 2016 9:06 pm |
|
|
antropoz
Регистриран на: Вто Окт 14, 2014 5:23 pm Постове: 106 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy '04 2.0 5МТ
Рейтинг: 39
|
От днес и аз съм в отбора на "газаджиите" Искам да изкажа ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ на Тони! Изключително внимание към нещата и клиента. Работи с хъс и желание, което рядко се среща в днешно време. И има един от най-подредените сервизи (поне в които аз съм влизал), а това говори за отношение!
|
|
|
Пон Юни 20, 2016 9:34 pm |
|
|
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Постове: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
@antropoz Нашият начин да се приобщим към обществото : Благодаря на колегите за изработката и ВИП доставката на знамето!
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
|
|
Вто Юни 21, 2016 10:46 am |
|
|
kerekovski
|
Интересно ми е, това как ще се справя на фона на турската имитация на Atiker. Между другото моят явно се досамообезвъздуши и в момента държи доста стабилни температури и налягания при натоварване. Само дето като е студен има чувствително повишаване на налягането (което Фобоса си го коригира софтуерно де). А за знамето - евала
|
|
|
Вто Юни 21, 2016 10:57 am |
|
|
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Постове: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
Атикер-а е копие на КМЕ Голд, който е с разчет до 320к.с. KME Extreme е клас по-нагоре. Има два клапана в камерата за изпарена газ. Твоят редуктор работеше задоволително (поне което аз видях), ще си проличи зимата. Предполагам, че няма да имаш проблеми. Как се справя Екстрийма на турбо Субару, Vmax може да каже, а скоро - и още един колега.
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
|
|
Вто Юни 21, 2016 1:18 pm |
|
|
Vami
|
И аз се присъединявам към доволните клиенти на Тони! Работи точно и прецизно, дори обяснява кое как и защо. Препоръчвам го за нов монтаж и за решаване на съществуващи проблеми.
|
|
|
Съб Юни 25, 2016 8:42 pm |
|
|
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Постове: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
|
|
Сря Юни 29, 2016 8:41 pm |
|
|
Marlin
Регистриран на: Вто Яну 06, 2015 10:01 pm Постове: 95 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2006/ 2.0/ AT
Рейтинг: 15
|
Последния монтаж е от моята машина. Изключително съм впечатлен от Тони, обяснява всичко каквото може да ни интересува, работи внимателно и методично, без да бърза излишно, то се вижда от снимките. Колата си пърпори на газ и си свирка Препоръчвам!
_________________ www.panthermartin-fishing.bg
|
|
|
Сря Юни 29, 2016 10:10 pm |
|
|
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Постове: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
Не е Субару, но: Представям на Вашето внимание Mazda RX8 на газ. Двигателят е с работен обем 1300куб.см., двуроторен Ванкел с максимална мощност 231к.с.. Използвани компоненти: Електроника: Fobos 5 за шестцилиндров агрегат Редуктор: KME Gold Инжектори: Hana 2001 AA+ Газова бутилка: MSM Gas 50L цилиндрична. Може да се събере и по-голяма, предпочетохме да използваме оригинални отвори в ламарината и да не дупчим багажника. Евросонда: OMB High power Газопроводи: Faro И една бонус снимка на процеса по настройка: Използвани устройства: Широколентова ламбда сонда Autronic, лаптоп и някакво количество кабели. Следва турбо форито, клиента все още не си е пробвал колата.
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
29
|
|
Пет Юли 15, 2016 9:11 am |
|
|
Alxx
|
Къртиш, Тонииии Барбекюто зад колата е по метър и половина при 9к rpm...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Юли 16, 2016 9:57 am |
|
|
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Постове: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
Алекс, този лаф не го бях чувал, хареса ми! Радвам се, че колата се държи прилично. Още два монтажа, налегнаха ни турбо Форита: И една интересна преработка на газова инсталация: Двигателя е EJ25 с турбо, благодарение на модификациите направени от Любо сервиз , се наложи да подберем компоненти с изключително висока производителност, а именно: - Редуктор KME Extreme - готов да "нахрани" 408к.с. - Инжектори Hana H2001 Type Blue A+ - Електрониката е добре изпитания Фобос. Автомобила притежаваше газова инсталация, която се оказа недостатъчна, за да задоволи нуждите на драстично повишената мощност. Невъзможна мощност за изхранване на газ практически почти няма. Стига да не говорим за драгаджийки. Очаквайте развръзката с другия голям препъни-камък - електроника, пригодна за газифизиране на двигатели Субару с директно впръскване!
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
15
|
|
Вто Юли 26, 2016 12:36 am |
|
|
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Постове: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
Продължаваме с турбо Форитата, гответе се за още : Този път EJ20-ка: Използвани компоненти: Газов компютър - Fobos 5 Инжектори - Barracuda Редуктор - Romano HD Евросонда - OMB HP
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
|
|
Чет Юли 28, 2016 8:16 pm |
|
|
Kixam
Регистриран на: Сря Юни 29, 2016 5:11 pm Постове: 49 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2.0 xt MY 03
Рейтинг: 0
|
ImprezaSTI написа: Продължаваме с турбо Форитата, гответе се за още : Този път EJ20-ка: Използвани компоненти: Газов компютър - Fobos 5 Инжектори - Barracuda Редуктор - Romano HD Евросонда - OMB HP А, то това мойта кола! Благодаря много на Тони за газовата. Отлично впечатление, отностно всичко направено по колата, както и за дългите разяснения. За скромните километри изминати от вчера до днес, няма никакви забележки, колата си върви както и преди газта. @Тони - нивомера вътре в колата си работи нормално, заредих малко газ и светнаха и другите лампички .
|
|
|
Пет Юли 29, 2016 10:46 am |
|
|
eddy
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:23 am Постове: 339
Автомобил: Spec B
Рейтинг: 103
|
Знам че не съм писал от много време, но понеже от тук разбрах за Тони е редно да дам отзив. Той е просто веднъж, много малко майстори като цяло са като него, да имат реално ноу хау, а не чули недочули. След като обиколих една камара "майстори" попаднах на Тони и той просто е майстор. Той вниква в проблема и просто иска и може да го отстрани. П.П. колата за която пиша не е Субару. В този ред на мисли със Субито съм ходил и при други газови "майстори" от форума и само са ми копирали картата направена в БРЦ Италия и са я гледали тъпо с всичките и подменюта, не съм се и връщал там де, ест не съм им давал и да пипат нещо по нея.
|
|
|
Чет Авг 04, 2016 10:14 pm |
|
|
Liv
Регистриран на: Пон Мар 12, 2012 2:22 pm Постове: 148 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester SH 2.0 MT
Рейтинг: 60
|
+1 за Тони. Форестъра работи идеално след като беше газифициран преди 2 седмици при него.
|
|
|
Съб Авг 06, 2016 11:24 pm |
|
|
ImprezaSTI
звездоброец
Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm Постове: 1399 Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
|
_________________ ...защото животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите които спират дъха!!!
|
|
|
Пон Авг 22, 2016 11:36 pm |
|
|
quietriot
|
Ще намина да те видя тия дни, най накрая ;-).
Sent from my C6902 using Tapatalk
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Вто Авг 23, 2016 4:33 am |
|
|
MSNikolov
Регистриран на: Вто Дек 22, 2015 11:00 am Постове: 14 Рейтинг: 0
|
Аз съм тоза с импрезата от по-предния пост и просто няма как да не се включа в тълпата на одобрение. Страшно доволен
|
|
|
Чет Сеп 01, 2016 9:58 pm |
|
|
Grisha_ta
Регистриран на: Съб Май 30, 2015 10:29 pm Постове: 56 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK H6 ''02
Телефон: 0896643038
Рейтинг: 15
|
Голямо БЛАГОДАРЯ, на момчетата от Dynamic Art! Перфектен монтаж направиха на аутбека! Препоръчвам !
_________________ Professional Cleaning Team www.igm-bg.com
|
|
|
Вто Сеп 06, 2016 4:00 pm |
|
|
xargs
Регистриран на: Вто Авг 05, 2014 4:23 pm Постове: 263 Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 2006
Рейтинг: 238
|
Вчера минах на първоначален преглед за уредбата монтирана от Тони и искам да цитирам един от преглеждащите: "Е ти ми счупи главата. Толкова добре монтирани рейки и маркучи не съм виждал - ако не беше забравил да отреже стърчащите части на опашките нямаше и да намеря маркучите"
|
|
|
Чет Окт 06, 2016 1:37 pm |
|
|