Правила за пускане на обяви в раздела
1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару. 2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка. 3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.
|
Страница 2 от 2
|
стр < 1, 2 |
Zubaru tuninK – настройка, ремап, тунинг на Субару
Автор |
Съобщение |
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Постове: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Малко предистория. Автомобилът ми е Форестър 2006 г.,158 к.с.,/BI FUEL/.Много има писано във форума за проблемите на мотора с вторичният въздух и отдавна чаках колегата zk.да публикува пост в които да каже ,че може да се справи с проблема.Имам автомобила от 3.5 г. и още в началото понякога забиваше в ниските обороти/проблема не беше постоянен/.След смяна на свещи/иридиеви/,първа ламбда сонда/дензо/ и дросел проблема не се реши.Още "новобранец" бях с този автомобил,регистрирах се във форума малко преди покупката и естествено малко четох за мотора 2.0R.След смяната на 3-те по горе описани неща,пак седнах да чета и ми стана вече ясно за този досаден проблем на повечето собственици на този модел.Преди да реша да използвам услугите на Калин поговорих с колеги които са изпозвали услугите на друг колега във форума/Владо от София/ и мненията им бяха противоречиви,едни бяха доволни,други не бяха...,но така е и в живота като цяло..винаги има хора на разнопосочни мнения. Ето и 3-те проблема които имах: 1.Понякога,а напоседък и много често започваше да ми свети САМО круиз контрола/без чека/.След диагностика грешки нямаше записани никога.Често -разбираите един път в седмицата.След престои на автомобила 1-2 часа спираше да свети. 2.Системата за Вторичният въздух/така наречената екология/ ми Работеше-никога не ми е светвал чек със съответната грешка за нея.Но когато температурата паднеше под 0 градуса сутрин този вентилатор в нея започваше да издава в началото един стържещ звук за 1-2 минути.Първият път когато се появи една януарска сутрин тази година направо се стреснах и угасих веднага автомобила. 3.Придърпването в ниските обороти.Както писах по горе -това не беше постоянен проблем,появяваше се за няколко дена и пак изчезваше.В повечете случаи се появяваше при шофиране на магистрала.Понякога това придърпване беше толкова осезаемо ,че да изпревариш по баир беше невъзможно, ако преди това не вкараш автомобила над 3000 оборота. Обясних на Калин за 3-те си проблема и си уговорихме ден/20.10.2020/ и час.След около 2-2.5 часа работа от негова страна и 5-6 проби по време на движение с различна скорост и обороти каза ,че неговата работа приключи. Пиша този пост днес 50 дни след намесата му и след изминати вече 2500 км.НЯМА вече и помен от 3-те проблема.
P.S.За да бъда коректен докраи в поста си и за да нямам запитвания колко ми е струвало,ще спомена и сумата която платих-380 лв. Да добавя-разходът на гориво ми се качи с 0.7-1 л/100 км.
|
13
|
|
Съб Дек 12, 2020 9:47 am |
|
|
zk.
|
Вчера успяхме да рефлашнем няколко ECU-та на класическа Impreza WRX и Forester s-turbo от последните години на миналия век - Unisia JECS 98-00.
_________________ Zubaru.tuninK
|
45
|
|
Пет Юни 04, 2021 6:31 pm |
|
|
grimasa
Регистриран на: Сря Сеп 30, 2020 3:26 pm Постове: 2
Автомобил: Forester SG 2.0 Turbo
Рейтинг: 0
|
Здравейте! Имам лек казус с моя автомобил след опит за ремап. Колата е форестър 2.0 177 к.с - 2003г. и проблемът е следният. Започнахме с двигател в прилично здраве - добър вакуум и компресия на мотор и почти минимален харч на масло. Първата модификация беше премахване на катализатора в ъппайпа и подмяна на голяма част от вакуум линиите на двигателя, както и подмяна на датчик за неутрална скорост, защото даваше смущения на четни предавки. Последва калибриране на дебитомер и качване на нова карта за бууст, гориво и тайминг (картите са тествани на автомобил със същата конфигурация - мотор и скорости, там подобен проблем нямаше, смесите и буустът бяха отлични, ниски 14ки в смесите и малко корекции от еку-то) Проблемът се проявява в това, че колата не достига налягането заложено в картата. При зададени 0.95 в таблица с подходящите смеси, колата постига трудно 0.8 и то само на 4та и 5та предавка, все пак, за да проверим дали турбината има потентност да надуе още, след като бяхме променили горивната карта, отчахиме вакуума на уейстгейта, за да видим максималното налягане на турбината и тогава успяхме да видим 1.2-3 бара на 4-та и 5та предавка и около 0.9-1.0 бар от 1ва до 3та. Допълнение - турбината е VF35 без никакъв аксиален и едва доловим радиален луфт. Колата няма бууст лийк доколкото можем да констатираме и когато направи налягане го държи. Допълнително направихме тест на електронното управление на актуатора като му подадохме директно импулс и чухме почукващия звук от актуатора. Имахме съмнение, че е възможно "паричката" на топлата част на турбото да не уплътнява адекватно, но след сваляне на геренацията, за да проверим се оказа, че контактът между паричката на уейстгейта и топлата част на турбото е добра и няма спуквания, поне такива видими с просто невъоръжено око. Нещото, което в момента е потенциална причина и омекнала пружина на актуатора. Ще се радвам на съвет какво би могло да спира колата от това да постигне зададените стойности и ако колегата Калин - ZK @zk. може да се изкаже или да ме приеме като пациент в неговия сервиз, ще съм му благодарен Поздрави
|
|
|
Пон Авг 30, 2021 2:50 pm |
|
|
DidoKunev
Регистриран на: Нед Яну 26, 2020 10:47 pm Постове: 3
Автомобил: Subaru forester 2.0XT
Телефон: 0888787919
Рейтинг: 0
|
zk. написа: Преди няколко дни дойде една интересна колица, SH9 Forester XT AT с малко по-голямо турбо, но пък с бая твърда пружина на уейстгейт актуатора. Имаше някои дребни оплаквания като например, че пренадувала и прекъсвала. Погледнах настройките и се учудих, че успява да задейства fuel cut, все пак стоковия мап сензор може да чете до 2.55 абсолютно налягане. Прикачени файлове: fuel_cut.PNG А колата е настройвана на 500-600м надморска височина, което добре пасва с 0.960 колоната. Също така колата превключваше малко странно и се чудеше на коя предавка иска да е, а превключванията под висок товар бяха неприятни. След малко манупулации и заигравки картинката се промени и превключванията станаха бързи и плътни. Продължението ще е след известно време, понеже се планират още хардуерни промени, които ще трябва да се отразят в окончателните настройки.
|
|
|
Пон Сеп 20, 2021 1:20 pm |
|
|
DidoKunev
Регистриран на: Нед Яну 26, 2020 10:47 pm Постове: 3
Автомобил: Subaru forester 2.0XT
Телефон: 0888787919
Рейтинг: 0
|
Здравейте,имам форестър 2,0хт 177/2004г.имам подобен проблем искам помощ./0888787919
|
|
|
Пон Сеп 20, 2021 1:30 pm |
|
|
Joto_moto
Регистриран на: Сря Дек 21, 2016 12:01 am Постове: 4
Телефон: 0877012212
Рейтинг: 0
|
zk. написа: Вчера успяхме да рефлашнем няколко ECU-та на класическа Impreza WRX и Forester s-turbo от последните години на миналия век - Unisia JECS 98-00. Здравейте, може ли телефон за връзка Поздрави Иван 0877012212
|
|
|
Пет Окт 01, 2021 2:14 pm |
|
|
azmarto
Регистриран на: Съб Фев 28, 2009 6:45 pm Постове: 238 Местоположение: София
Автомобил: Форестър 2006 2.0Х 158кс.
Рейтинг: 10
|
Здравейте, дали можете да изолирате системата за вторичен въздух на Форестър 2011 с EJ204?
|
|
|
Нед Апр 24, 2022 6:41 pm |
|
|
Ghostwheel
Регистриран на: Чет Сеп 01, 2022 11:58 pm Постове: 70 Местоположение: София
Автомобил: Forester SH2.5XT AT, Panda 4x4
Рейтинг: 92
|
Още един доволен от работата на Калин. Изолира ми системата за вторичен въздух, оптимизира ми леко колицата(основната идея беше да не се гонят топ резултати, а колата да е сейфти). Пипна и педала на газта, че беше станал малко нервен след махане на катализаторите, убеди я да не се дърпа много за монтаж на газова уредба. Та вече 2к километра се търкалям по пътищата. Не знам колко коня се събраха под капака след неговата намеса, а и не ме интересува особено. Онзи ден реших да я пробвам след смяна на бензинов филтър - беше си със филтъра от завода. Направи от 0 до 100км за 6сек. според торк про - какво повече да иска човек от семейно сув-че с архаичен автомат... П.П. Забравих да спомена, че ми премахна софтуерно и втората ламбда сонда.
|
|
|
Сря Дек 21, 2022 1:29 am |
|
|
Greg4o
|
Сега ,ако почнете и Дизели да правите без филтър за сажди....
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Сря Дек 21, 2022 12:09 pm |
|
|
ca4ko
Регистриран на: Пет Мар 22, 2019 9:46 am Постове: 1
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XT
Телефон: 0888226667
Рейтинг: 0
|
Здравейте, може ли телефон за контакт с ZK-Калин? Благодаря
|
|
|
Сря Апр 03, 2024 7:38 pm |
|
|
|
Страница 2 от 2
|
стр < 1, 2 |
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта |
|