Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:10 pm

Правила за пускане на обяви в раздела


1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару.
2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка.
3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.



Отговори на тема  [ 61 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
 Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 01, 2015 12:15 pm
Мнения: 37
Автомобил: Subaru Forester 2.0 МТ 06
Телефон: 0878 11 61 01
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
impreza_sh написа:
Петър М написа:
Днес и аз я премахнах софтуерно при Владо! Дано всичко е ок! Бързо и коректно работи човека!


Ской мотор си 2.0R ли ? Пиши подробности , доволен ли си , има ли промяна във вървенето , ускорението , разхода и т.н.


Форестър 2.0- 156кс. Разликата е огромна. Няма я мудността между 2 и 3000 оборота. Стабилни обороти, а разхода е същия


Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Нед Сеп 10, 2017 7:01 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
vss20032009 написа:
https://facebook.com/FujiHeavySubaru/

Има ли първоначални симптоми,които подсказват че е време за тази процедура,при условие,че чека не е светвал за да сигнализира вече за този проблем?

Нед Сеп 10, 2017 8:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 02, 2014 4:13 pm
Мнения: 164
Автомобил: Legacy 2.0R 2006 AT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Петър М : На газ ли си или бензин ?

Нед Сеп 10, 2017 8:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Мар 21, 2013 2:12 pm
Мнения: 243
Автомобил: Outback 2.5 AT 2002 и 2.5 2016
Рейтинг: 85
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей

Тази процедура дали важи за 2.5 156кс Аутбек 2002г
Много мудно ми се струва всичко :)

Пон Сеп 25, 2017 5:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 11, 2012 7:58 am
Мнения: 59
Местоположение: София
Skype: хххххххх
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,

Процедурата по премахването важи ли и за Легаси 2.0R 165к.с.? Каква е цената на цялата манипулация?

Чет Окт 05, 2017 9:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Фев 22, 2017 2:33 pm
Мнения: 17
Рейтинг: 56
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Всички с 2R (снимките ) Импреза, Легаси и Форестър

Пет Окт 06, 2017 7:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
jorobesnia написа:
Здравейте,

Процедурата по премахването важи ли и за Легаси 2.0R 165к.с.? Каква е цената на цялата манипулация?


Пробвай да прочетеш инфото от първата страница

Пет Окт 06, 2017 8:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Фев 22, 2017 2:33 pm
Мнения: 17
Рейтинг: 56
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Детонацията убива двигателите!

Нормалното горене се състои от пламък, който се разширява навън от запалителната свещ и е подреден и предвидим. Налягането от това изгаряне бута буталото надолу, което завърта коляновия вал и т.н.В идеалния случай налягането, причинено от горенето, е на върха си, когато коляновият вал се завърти на около 20 градуса от най-мъртвия център.Понякога обаче топлината и налягането, причинени от разширяващия се пламък, предизвикват спонтанно изгаряне на сместа въздух / гориво другаде в горивната камера. Или, още по-лошо, причинява спонтанно изгаряне на сместа въздух / гориво навсякъдев горивната камера.Приложено видео нагледно показва обясненията ми.https://www.youtube.com/watch?v=4ZysyokEU60.
Какво причинява детонационно горене (детонация)?

Трите най-интересни фактора са: товар, съотношение въздух / гориво и аванс на запалване.Натоварването (само по себе си) и AFR (въздух/гориво) влияят както на скоростта на разпространение на пламъка, така и на това, колко чувствителна е останалата смес въздух / гориво за спонтанно изгаряне. Lean AFRs (бедни смеси) са по-лесни за детониране, по-богатите AFRs (до една точка) са по-устойчиви на детонация.
Ето няколко примера на заводски карти с проблемно горене :
(Отрицателните стойности са ОПАСНИТЕ в големите таблици !)


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Фев 19, 2018 9:48 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Фев 22, 2017 2:33 pm
Мнения: 17
Рейтинг: 56
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Детонацията убива двигателите!

Ето един нагледен пример за РЕДАКТИРАН софтуер на SUBARU H6 2008 г.

Промяната е в количеството гориво и аванса в средните и високи диапазони на натоварване.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Фев 19, 2018 9:55 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Един тъп въпрос - защо в 22+ е намалена също корекцията?
Предполагам диапазона там е при много малко натоварване и смачкване на педала или при подаване на газ след моторна спирачка/много леко каране?

До колкото разбирам, тази кола е детонирала заради богати смеси и малък аванс?

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Фев 19, 2018 10:46 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Понеже това е преди всичко фен форум за обмяна на полезна информация и опит, ще си позволя малко критичен коментар.

Съжалявам, но показаните картинки показват, че колата след интервенцията е по-зле настроена от колкото преди и е отчела по-сериозни и/или повече детонации!

Надявам се не се ползва нечие незнание, за да се препоръчва елиминиране на „грешки“ в предварението предизвикани от страшни „детонации“.

vss20032009 написа:
Детонацията убива двигателите!

Ето един нагледен пример за РЕДАКТИРАН софтуер на SUBARU H6 2008 г.

Промяната е в количеството гориво и аванса в средните и високи диапазони на натоварване.

_________________
Zubaru.tuninK

Пон Фев 19, 2018 1:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В началото на темата някои колеги попитаха дали решихте проблема с тапите?Решихте ли проблема вече?

Пон Фев 19, 2018 2:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В сравнение с видимия в СЛЕД IAM проблема с тапите е като леко спаднала задна гума...

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Пон Фев 19, 2018 7:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
srg написа:
В сравнение с видимия в СЛЕД IAM проблема с тапите е като леко спаднала задна гума...

Никой не отрича това,но понякога "дребните камъчета преобръщат колата"-нещо такова гласеше една поговорка.
Така че срещу тази сумата спомената в поста + идването до София е естествено е да знам всяка подробност.

Пон Фев 19, 2018 8:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Фев 22, 2017 2:33 pm
Мнения: 17
Рейтинг: 56
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
srg написа:
В сравнение с видимия в СЛЕД IAM проблема с тапите е като леко спаднала задна гума...

Въпросният автомобил в момента е при газаджия за херметизация на колектора (смуче въздух от щуцерите). Таблицата е свалена след пробег от 15 км. В края на тази седмица ще се знае какви са смесите ,IAM....и т.н.
Ще има продължение!

Вто Фев 20, 2018 8:28 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
:shock: Ще изчакам да видя колата след това.

Вто Фев 20, 2018 10:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ама чакайте малко момчета и момичета, как така смуче въздух пък правите промени по настройките - "софтуера"? Че това е първо правило, било то писано или неписано – НЕ се пипат и променят настройки/софтуер, ако има някакъв проблем с хардуер!

После пък се хвалите как колата станала по-добре, а тя всъщност е станала по-зле. Ама тя станала по-зле щото смучела въздух. Ама ...

А се започва с колко били опасни детонациите и как убивали двигатели.

И се показват разни отрицателни стойности, които били "ОПАСНИ". Глупости!

За фабричните настройки тези корекции от по -1 градус са си съвсем нормална част от самообучението на компютъра. Все пак много неща варират. Но ако някой шпори на газ и корекциите са по -4, -5 градуса проблемът не е във фабричните настройки на колата (софтуер както му казвате). Проблемът може да е хардуерен, проблемът може да е газовата уредба, и т.н.

Да развявате плашилото на детонациите без дори да имате базово разбиране как работи нок контрола на субару (софтуера) не е просто непрофесионално, това е нелепо.

Да се налива нечие готово решение в компютъра, за да се забранят грешките свързани с вторичния въздух е едно. Това помага на хората да си карат колите без да им светят лампички по таблото, ок. Пък хвалете се колкото искате как сте го открили.

Но обясненията за големия проблем с "детонации" при запомнени корекции от по -1 градус на все още здрав двигател и как предлагате решение/лечение и за този проблем ... това преминава някои граници.

Не ми е приятно, но все някой трябва да го каже ...

_________________
Zubaru.tuninK
 37

Сря Фев 21, 2018 1:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не издържа ROFL

Сря Фев 21, 2018 1:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не мога да си редактирам мнението, но някакво развитие по колата и learning таблиците и ?

Чет Мар 01, 2018 7:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Окт 03, 2017 1:10 am
Мнения: 60
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
След премахване на ЕГР софтуерно, знам че се запушват и съответните отвори за изгорели газове. Но правят ли се съответните корекции в таблиците за гориво и запалване или не?
 12

Пон Мар 05, 2018 8:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 61 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор