Субару Форум България https://www.subaruclubbg.com/forum/ |
|
Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=23308 |
Страница 2 от 4 |
Автор: | Петър М [ Нед Сеп 10, 2017 7:01 am ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
impreza_sh написа: Петър М написа: Днес и аз я премахнах софтуерно при Владо! Дано всичко е ок! Бързо и коректно работи човека! Ской мотор си 2.0R ли ? Пиши подробности , доволен ли си , има ли промяна във вървенето , ускорението , разхода и т.н. Форестър 2.0- 156кс. Разликата е огромна. Няма я мудността между 2 и 3000 оборота. Стабилни обороти, а разхода е същия Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk |
Автор: | dimitrov 1969 [ Нед Сеп 10, 2017 8:05 pm ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
vss20032009 написа: https://facebook.com/FujiHeavySubaru/ Има ли първоначални симптоми,които подсказват че е време за тази процедура,при условие,че чека не е светвал за да сигнализира вече за този проблем? |
Автор: | impreza_sh [ Нед Сеп 10, 2017 8:53 pm ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
Петър М : На газ ли си или бензин ? |
Автор: | boricha [ Пон Сеп 25, 2017 5:55 pm ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
Здравей Тази процедура дали важи за 2.5 156кс Аутбек 2002г Много мудно ми се струва всичко |
Автор: | jorobesnia [ Чет Окт 05, 2017 9:37 am ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
Здравейте, Процедурата по премахването важи ли и за Легаси 2.0R 165к.с.? Каква е цената на цялата манипулация? |
Автор: | vss20032009 [ Пет Окт 06, 2017 7:49 pm ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
Всички с 2R (снимките ) Импреза, Легаси и Форестър |
Автор: | Vmax [ Пет Окт 06, 2017 8:59 pm ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
jorobesnia написа: Здравейте, Процедурата по премахването важи ли и за Легаси 2.0R 165к.с.? Каква е цената на цялата манипулация? Пробвай да прочетеш инфото от първата страница |
Автор: | vss20032009 [ Пон Фев 19, 2018 9:48 am ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
Детонацията убива двигателите! Нормалното горене се състои от пламък, който се разширява навън от запалителната свещ и е подреден и предвидим. Налягането от това изгаряне бута буталото надолу, което завърта коляновия вал и т.н.В идеалния случай налягането, причинено от горенето, е на върха си, когато коляновият вал се завърти на около 20 градуса от най-мъртвия център.Понякога обаче топлината и налягането, причинени от разширяващия се пламък, предизвикват спонтанно изгаряне на сместа въздух / гориво другаде в горивната камера. Или, още по-лошо, причинява спонтанно изгаряне на сместа въздух / гориво навсякъдев горивната камера.Приложено видео нагледно показва обясненията ми.https://www.youtube.com/watch?v=4ZysyokEU60. Какво причинява детонационно горене (детонация)? Трите най-интересни фактора са: товар, съотношение въздух / гориво и аванс на запалване.Натоварването (само по себе си) и AFR (въздух/гориво) влияят както на скоростта на разпространение на пламъка, така и на това, колко чувствителна е останалата смес въздух / гориво за спонтанно изгаряне. Lean AFRs (бедни смеси) са по-лесни за детониране, по-богатите AFRs (до една точка) са по-устойчиви на детонация. Ето няколко примера на заводски карти с проблемно горене : (Отрицателните стойности са ОПАСНИТЕ в големите таблици !) |
Автор: | vss20032009 [ Пон Фев 19, 2018 9:55 am ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
Детонацията убива двигателите! Ето един нагледен пример за РЕДАКТИРАН софтуер на SUBARU H6 2008 г. Промяната е в количеството гориво и аванса в средните и високи диапазони на натоварване. |
Автор: | valqk [ Пон Фев 19, 2018 10:46 am ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
Един тъп въпрос - защо в 22+ е намалена също корекцията? Предполагам диапазона там е при много малко натоварване и смачкване на педала или при подаване на газ след моторна спирачка/много леко каране? До колкото разбирам, тази кола е детонирала заради богати смеси и малък аванс? |
Автор: | zk. [ Пон Фев 19, 2018 1:16 pm ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
Понеже това е преди всичко фен форум за обмяна на полезна информация и опит, ще си позволя малко критичен коментар. Съжалявам, но показаните картинки показват, че колата след интервенцията е по-зле настроена от колкото преди и е отчела по-сериозни и/или повече детонации! Надявам се не се ползва нечие незнание, за да се препоръчва елиминиране на „грешки“ в предварението предизвикани от страшни „детонации“. vss20032009 написа: Детонацията убива двигателите! Ето един нагледен пример за РЕДАКТИРАН софтуер на SUBARU H6 2008 г. Промяната е в количеството гориво и аванса в средните и високи диапазони на натоварване. |
Автор: | dimitrov 1969 [ Пон Фев 19, 2018 2:37 pm ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
В началото на темата някои колеги попитаха дали решихте проблема с тапите?Решихте ли проблема вече? |
Автор: | srg [ Пон Фев 19, 2018 7:42 pm ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
В сравнение с видимия в СЛЕД IAM проблема с тапите е като леко спаднала задна гума... |
Автор: | dimitrov 1969 [ Пон Фев 19, 2018 8:51 pm ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
srg написа: В сравнение с видимия в СЛЕД IAM проблема с тапите е като леко спаднала задна гума... Никой не отрича това,но понякога "дребните камъчета преобръщат колата"-нещо такова гласеше една поговорка. Така че срещу тази сумата спомената в поста + идването до София е естествено е да знам всяка подробност. |
Автор: | vss20032009 [ Вто Фев 20, 2018 8:28 am ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
srg написа: В сравнение с видимия в СЛЕД IAM проблема с тапите е като леко спаднала задна гума... Въпросният автомобил в момента е при газаджия за херметизация на колектора (смуче въздух от щуцерите). Таблицата е свалена след пробег от 15 км. В края на тази седмица ще се знае какви са смесите ,IAM....и т.н. Ще има продължение! |
Автор: | vizor [ Вто Фев 20, 2018 10:54 pm ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
Ще изчакам да видя колата след това. |
Автор: | zk. [ Сря Фев 21, 2018 1:34 pm ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
Ама чакайте малко момчета и момичета, как така смуче въздух пък правите промени по настройките - "софтуера"? Че това е първо правило, било то писано или неписано – НЕ се пипат и променят настройки/софтуер, ако има някакъв проблем с хардуер! После пък се хвалите как колата станала по-добре, а тя всъщност е станала по-зле. Ама тя станала по-зле щото смучела въздух. Ама ... А се започва с колко били опасни детонациите и как убивали двигатели. И се показват разни отрицателни стойности, които били "ОПАСНИ". Глупости! За фабричните настройки тези корекции от по -1 градус са си съвсем нормална част от самообучението на компютъра. Все пак много неща варират. Но ако някой шпори на газ и корекциите са по -4, -5 градуса проблемът не е във фабричните настройки на колата (софтуер както му казвате). Проблемът може да е хардуерен, проблемът може да е газовата уредба, и т.н. Да развявате плашилото на детонациите без дори да имате базово разбиране как работи нок контрола на субару (софтуера) не е просто непрофесионално, това е нелепо. Да се налива нечие готово решение в компютъра, за да се забранят грешките свързани с вторичния въздух е едно. Това помага на хората да си карат колите без да им светят лампички по таблото, ок. Пък хвалете се колкото искате как сте го открили. Но обясненията за големия проблем с "детонации" при запомнени корекции от по -1 градус на все още здрав двигател и как предлагате решение/лечение и за този проблем ... това преминава някои граници. Не ми е приятно, но все някой трябва да го каже ... |
Автор: | vizor [ Сря Фев 21, 2018 1:48 pm ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
Не издържа |
Автор: | vizor [ Чет Мар 01, 2018 7:07 pm ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
Не мога да си редактирам мнението, но някакво развитие по колата и learning таблиците и ? |
Автор: | EMark [ Пон Мар 05, 2018 8:31 pm ] |
Заглавие: | Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда |
След премахване на ЕГР софтуерно, знам че се запушват и съответните отвори за изгорели газове. Но правят ли се съответните корекции в таблиците за гориво и запалване или не? |
Страница 2 от 4 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |