Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=23308
Страница 2 от 4

Автор:  Петър М [ Нед Сеп 10, 2017 7:01 am ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

impreza_sh написа:
Петър М написа:
Днес и аз я премахнах софтуерно при Владо! Дано всичко е ок! Бързо и коректно работи човека!


Ской мотор си 2.0R ли ? Пиши подробности , доволен ли си , има ли промяна във вървенето , ускорението , разхода и т.н.


Форестър 2.0- 156кс. Разликата е огромна. Няма я мудността между 2 и 3000 оборота. Стабилни обороти, а разхода е същия


Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Автор:  dimitrov 1969 [ Нед Сеп 10, 2017 8:05 pm ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

vss20032009 написа:
https://facebook.com/FujiHeavySubaru/

Има ли първоначални симптоми,които подсказват че е време за тази процедура,при условие,че чека не е светвал за да сигнализира вече за този проблем?

Автор:  impreza_sh [ Нед Сеп 10, 2017 8:53 pm ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

Петър М : На газ ли си или бензин ?

Автор:  boricha [ Пон Сеп 25, 2017 5:55 pm ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

Здравей

Тази процедура дали важи за 2.5 156кс Аутбек 2002г
Много мудно ми се струва всичко :)

Автор:  jorobesnia [ Чет Окт 05, 2017 9:37 am ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

Здравейте,

Процедурата по премахването важи ли и за Легаси 2.0R 165к.с.? Каква е цената на цялата манипулация?

Автор:  vss20032009 [ Пет Окт 06, 2017 7:49 pm ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

Всички с 2R (снимките ) Импреза, Легаси и Форестър

Автор:  Vmax [ Пет Окт 06, 2017 8:59 pm ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

jorobesnia написа:
Здравейте,

Процедурата по премахването важи ли и за Легаси 2.0R 165к.с.? Каква е цената на цялата манипулация?


Пробвай да прочетеш инфото от първата страница

Автор:  vss20032009 [ Пон Фев 19, 2018 9:48 am ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

Детонацията убива двигателите!

Нормалното горене се състои от пламък, който се разширява навън от запалителната свещ и е подреден и предвидим. Налягането от това изгаряне бута буталото надолу, което завърта коляновия вал и т.н.В идеалния случай налягането, причинено от горенето, е на върха си, когато коляновият вал се завърти на около 20 градуса от най-мъртвия център.Понякога обаче топлината и налягането, причинени от разширяващия се пламък, предизвикват спонтанно изгаряне на сместа въздух / гориво другаде в горивната камера. Или, още по-лошо, причинява спонтанно изгаряне на сместа въздух / гориво навсякъдев горивната камера.Приложено видео нагледно показва обясненията ми.https://www.youtube.com/watch?v=4ZysyokEU60.
Какво причинява детонационно горене (детонация)?

Трите най-интересни фактора са: товар, съотношение въздух / гориво и аванс на запалване.Натоварването (само по себе си) и AFR (въздух/гориво) влияят както на скоростта на разпространение на пламъка, така и на това, колко чувствителна е останалата смес въздух / гориво за спонтанно изгаряне. Lean AFRs (бедни смеси) са по-лесни за детониране, по-богатите AFRs (до една точка) са по-устойчиви на детонация.
Ето няколко примера на заводски карти с проблемно горене :
(Отрицателните стойности са ОПАСНИТЕ в големите таблици !)

Автор:  vss20032009 [ Пон Фев 19, 2018 9:55 am ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

Детонацията убива двигателите!

Ето един нагледен пример за РЕДАКТИРАН софтуер на SUBARU H6 2008 г.

Промяната е в количеството гориво и аванса в средните и високи диапазони на натоварване.

Автор:  valqk [ Пон Фев 19, 2018 10:46 am ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

Един тъп въпрос - защо в 22+ е намалена също корекцията?
Предполагам диапазона там е при много малко натоварване и смачкване на педала или при подаване на газ след моторна спирачка/много леко каране?

До колкото разбирам, тази кола е детонирала заради богати смеси и малък аванс?

Автор:  zk. [ Пон Фев 19, 2018 1:16 pm ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

Понеже това е преди всичко фен форум за обмяна на полезна информация и опит, ще си позволя малко критичен коментар.

Съжалявам, но показаните картинки показват, че колата след интервенцията е по-зле настроена от колкото преди и е отчела по-сериозни и/или повече детонации!

Надявам се не се ползва нечие незнание, за да се препоръчва елиминиране на „грешки“ в предварението предизвикани от страшни „детонации“.

vss20032009 написа:
Детонацията убива двигателите!

Ето един нагледен пример за РЕДАКТИРАН софтуер на SUBARU H6 2008 г.

Промяната е в количеството гориво и аванса в средните и високи диапазони на натоварване.

Автор:  dimitrov 1969 [ Пон Фев 19, 2018 2:37 pm ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

В началото на темата някои колеги попитаха дали решихте проблема с тапите?Решихте ли проблема вече?

Автор:  srg [ Пон Фев 19, 2018 7:42 pm ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

В сравнение с видимия в СЛЕД IAM проблема с тапите е като леко спаднала задна гума...

Автор:  dimitrov 1969 [ Пон Фев 19, 2018 8:51 pm ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

srg написа:
В сравнение с видимия в СЛЕД IAM проблема с тапите е като леко спаднала задна гума...

Никой не отрича това,но понякога "дребните камъчета преобръщат колата"-нещо такова гласеше една поговорка.
Така че срещу тази сумата спомената в поста + идването до София е естествено е да знам всяка подробност.

Автор:  vss20032009 [ Вто Фев 20, 2018 8:28 am ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

srg написа:
В сравнение с видимия в СЛЕД IAM проблема с тапите е като леко спаднала задна гума...

Въпросният автомобил в момента е при газаджия за херметизация на колектора (смуче въздух от щуцерите). Таблицата е свалена след пробег от 15 км. В края на тази седмица ще се знае какви са смесите ,IAM....и т.н.
Ще има продължение!

Автор:  vizor [ Вто Фев 20, 2018 10:54 pm ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

:shock: Ще изчакам да видя колата след това.

Автор:  zk. [ Сря Фев 21, 2018 1:34 pm ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

Ама чакайте малко момчета и момичета, как така смуче въздух пък правите промени по настройките - "софтуера"? Че това е първо правило, било то писано или неписано – НЕ се пипат и променят настройки/софтуер, ако има някакъв проблем с хардуер!

После пък се хвалите как колата станала по-добре, а тя всъщност е станала по-зле. Ама тя станала по-зле щото смучела въздух. Ама ...

А се започва с колко били опасни детонациите и как убивали двигатели.

И се показват разни отрицателни стойности, които били "ОПАСНИ". Глупости!

За фабричните настройки тези корекции от по -1 градус са си съвсем нормална част от самообучението на компютъра. Все пак много неща варират. Но ако някой шпори на газ и корекциите са по -4, -5 градуса проблемът не е във фабричните настройки на колата (софтуер както му казвате). Проблемът може да е хардуерен, проблемът може да е газовата уредба, и т.н.

Да развявате плашилото на детонациите без дори да имате базово разбиране как работи нок контрола на субару (софтуера) не е просто непрофесионално, това е нелепо.

Да се налива нечие готово решение в компютъра, за да се забранят грешките свързани с вторичния въздух е едно. Това помага на хората да си карат колите без да им светят лампички по таблото, ок. Пък хвалете се колкото искате как сте го открили.

Но обясненията за големия проблем с "детонации" при запомнени корекции от по -1 градус на все още здрав двигател и как предлагате решение/лечение и за този проблем ... това преминава някои граници.

Не ми е приятно, но все някой трябва да го каже ...

Автор:  vizor [ Сря Фев 21, 2018 1:48 pm ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

Не издържа ROFL

Автор:  vizor [ Чет Мар 01, 2018 7:07 pm ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

Не мога да си редактирам мнението, но някакво развитие по колата и learning таблиците и ?

Автор:  EMark [ Пон Мар 05, 2018 8:31 pm ]
Заглавие:  Re: Софтуерна забрана на екология и грешки от втора ламбда

След премахване на ЕГР софтуерно, знам че се запушват и съответните отвори за изгорели газове. Но правят ли се съответните корекции в таблиците за гориво и запалване или не?

Страница 2 от 4 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/