Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:26 pm

Правила за пускане на обяви в раздела


1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару.
2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка.
3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.



Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
 технически преглед - кръговото на 4-ти км в София 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Май 08, 2013 10:11 am
Мнения: 9
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,

Искам да предупредя и да разкажа 1 тъжна история. Последните 2 години минавам годишен технически преглед в пункта на кръговото на 4-ти км в София. За членове на Субару форума има отстъпка и от служителите бях уверен, че стенда им е нов и е предназначен за 4х4, защото "двата вала се въртят в различни посоки и имат програма за Субару". Не искаха да вдигат колелата, които не са върху валовете във въздуха, въпреки че съм им казал да го направят и съм ги предупредил, че това е Субару и е постоянно задвижено 4х4. Доверих им се, защото все пак това им е работата. За щастие моята Импреза е изкарала късмет и виско муфата ѝ е здрава. Не така стоят нещата с Легасито на приятелката ми. Като резултат от цялата манипулация около 2000 км по-късно трябва да се смени скоростната кутия на колата.

Поука - винаги, винаги, винаги карайте да ви вдигат колелата, които не са върху валовете и никога, никога, никога не се доверявайте на знайни и незнайни разбирачи, които ви обясняват, че то няма значение дали са вдигнати или не. Също така не ходете за годишен преглед на 4-ти км в София!

Чет Юни 22, 2017 9:18 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 05, 2010 8:58 pm
Мнения: 3405
Местоположение: Варна
Skype: steling.
Автомобил: без субару
Телефон: 0877 40 43 30
Рейтинг: 583
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега не разбрах точно, но от едно завъртане на валовете и счупи кутия след 2000км?
А тази кутия обслужване ли е преди това, натоварвана ли е в този промеждутък от 2000км или преди това?
Какво точно се счупи в кутията?
АТ или МТ?

_________________
www.karcher-cleanteh.com

Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"

Чет Юни 22, 2017 9:22 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Сря Май 08, 2013 10:11 am
Мнения: 9
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колата е с ръчни скорости, напълно обслужена със сменени всички масла (диференциали и скоростна кутия включително) преди 1 година. Колата е карана спокойно предимно градско и рядко е минавала 3500 оборота. Веднъж е изкарвана на магистрала до морето и обратно със скорост до 140 км в ч. Проблемът е, че виско муфата се чупи и част(и) от нея падат в скоростната кутия. В момента скоростната кутия звучи като дрелка, която току що си изключил след ползване и все още не е спряла да се върти.

Чет Юни 22, 2017 9:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 04, 2014 9:29 am
Мнения: 62
Автомобил: Subaru Outback III H6
Телефон: 0886743229
Рейтинг: 104
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
svkap написа:
Здравейте,

Искам да предупредя и да разкажа 1 тъжна история. Последните 2 години минавам годишен технически преглед в пункта на кръговото на 4-ти км в София. За членове на Субару форума има отстъпка и от служителите бях уверен, че стенда им е нов и е предназначен за 4х4, защото "двата вала се въртят в различни посоки и имат програма за Субару". Не искаха да вдигат колелата, които не са върху валовете във въздуха, въпреки че съм им казал да го направят и съм ги предупредил, че това е Субару и е постоянно задвижено 4х4. Доверих им се, защото все пак това им е работата. За щастие моята Импреза е изкарала късмет и виско муфата ѝ е здрава. Не така стоят нещата с Легасито на приятелката ми. Като резултат от цялата манипулация около 2000 км по-късно трябва да се смени скоростната кутия на колата.

Поука - винаги, винаги, винаги карайте да ви вдигат колелата, които не са върху валовете и никога, никога, никога не се доверявайте на знайни и незнайни разбирачи, които ви обясняват, че то няма значение дали са вдигнати или не. Също така не ходете за годишен преглед на 4-ти км в София!



Здравейте г-не ,
Наясно ли сте ,че подобни твърдения носят след себе си правни последици ?
Ще се опитам да Ви обясня някой неща ,за да сте запознат за в бъдеще ,когато решите да пишете подобни тролски писания ...
1. Никой не е длъжен да се съобразява с това какво "сте казал" ,или какво "сте предупредили" Вие ! Измерванията се правят по методика (в която няма изключение за това Субару) Тази методика е залегнала в Наредба № H-32 ,която пък от своя страна е издадена въз основа на ЗДВП.
Същата методика са я писали много по умни хора от Вас и тя е задължителна за спазване. Така ,че когато решите да "казвате" и "предупреждавате" е важно преди това да сте се запознали с всички обстоятелства ,които Ви касаят. Не сте Вие човекът ,който да казвате как да се извърши периодичният технически преглед на автомобила Ви. За целта е създаден закон и Вие г-не не сте над него !
2. Доверието ,за което говорите не е необходимо никому ,тъй като и то и твърденията Ви не кореспондират по никакъв начин с истината...
Открито заявявам ,че Вие г-не сте лъжец ! Нямате абсолютно никакви доказателства ,за написаното по горе ,а обвинявате хора с опит ,със сигурност по - голям от Вашият.
Как така решихте ,че след 2000 км. кутията се чупи заради "некоректен преглед" (каквото и да значи) ? Има ли човек ,който е определил дефекта и неговата причина ? Ако е така бихте ли казали неговото име ?
Знаете ли ,че спирачният стенд ,на който Ви е извършен периодичният технически преглед е одобрен за извършването на ВСИЧКИ видове 4Х4 МПС ?
Знаете ли ,че през него са минавали автомобили струващи стотици хиляди евро ,като : Ferrari 458 , Nissan GTR ,Audi RS6/S8 и много ,много други ?
Имате ли представа ,на колко Субара са извършени периодични технически прегледи в този КТП и няма нито едно оплакване ?
Защо на моето Legacy ,което имах не се счупи кутията ,след като беше с ръчна такава и имаше и бързи и бавни ? Прекарвал съм го ,експериментирайки десетки пъти ... защо не се счупи нищо ?
Знаете ли защо г-не ? Защото причината не е в "некоректният преглед" а във вашият автомобил !
Затова ! И по лошото е ,че съм убеден ,че и Вие го знаете ,но пишете и обиждате без да Ви пука ,защото нищо чудно и да Ви плащат затова ...

Поука - винаги , винаги ,винаги , ВИНАГИ си знайте мястото и никога ,никога ,никога ,НИКОГА не си мислете ,че сте на върха на хранителната верига...

_________________
http://www.zeitgeistmovie.com/

Съб Юли 01, 2017 10:10 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Мнения: 1886
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 622
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На този технически преглед си минаваме и трите Субарута и двете ни дори са с 6 степенни кутии с преден и заден диф с LSD. Въртенето на валовете не е повече от няколко секунди като за това време на кутията не може да и стане абсолютно нищо разбира се преди това самата кутия да е била в пълна изправност .
Когато затънете в пясъка на плажа или в кал и започнете да въртите и боксувате с гумите мислите ли, че това натоварване е различно?
Наистина Не е хубаво публично без доказателства да се изказвате по такъв начин!

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074

Съб Юли 01, 2017 10:28 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
@Norticus

Ако за автора на темата виси отговорност за поста и твърдението му, същото важи за твоя пост в частта че е лъжец и му е платен поста.
Дай го по кротко, въпреки че си технически прав - доста субаристи не знаят как се минава преглед, така че нищо чудно да са в заблуда. Това не ги оправдава, но не ги прави лъжци и платени писачи.

@автора на темата,

Прочети малко форума и темата къде се минава технически преглед, за да разбереш че тази кола с тази трансмисия не може да се повреди при въпросният преглед.
Виското ти е дриснало по други причини - години, тормоз и т.н. , не е вечно и не се случва само на теб. Все пак не си извадил колата от магазина.

Съб Юли 01, 2017 10:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не знам защо NORTICUS се нервира толкова много. Лоша реклама няма. Дори стана хубава такава, че стенда им е готин :D

Иначе личните нападки на тема "ти си лъжец" са доста неприятни. Нищо не може да бие технически обосновано мнение. Натам всеки може лично да си направи изводите на кой да вярва и мога да дам пример за това. Мой приятел има доста сериозен сервиз и той е за мен един от гурутата в България на една определена марка автомобили. Случвало му се е два пъти, когато сваля кола от крика, пали я да я изкарва и да му замине подкачващата помпа в резервоара. На два различни автомобила и на едно и също място. Ремонтите правени нямат нищо общо с каквато и да е било част от горивната система на единия автомобил и само преглед на окачване на другия.

В такава ситуация трябва ли да се твърди, че крика не е сертифициран за такъв тип помпи или просто тъпо стечение на обстоятелствата, защото през този крик минават понякога по 10 коли на ден? Дошло му е времето на виското и има ужасно много теми във форума за това как умират. Тенчо се изрази много правилно и точно това обсъждахме с приятел скоро за друг автомобил и мерене на дино стенд, защото той твърдеше, че ще потроши всичко на това дино. Спор, който водехме едно време и с Келеша, но нещо и на него не му се получи. Не е толкова лесно да строшиш така кутия. Дошло и е времето. След кратка справка във форума можеш да видиш и къде да си го оправиш :D

Нед Юли 02, 2017 12:07 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 07, 2011 8:39 am
Мнения: 428
Местоположение: Sofia
Автомобил: Subaru Impreza WRX MY97
Рейтинг: 13
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
И аз малко да се включа,
Ходя в този пункт 4 поредни години. Първата година си попитах специално: "не трябва ли да вдигнете колелата". Отговор "Не има си начин да се прави леко така, че да не се натоварват." След която се заприказвах с тогава председателят на комисията за прегледа, в последсвтие беше и управител на пункта и се оказа, че човека кара Легаси Б13 Н6 и това му е 2ро Субару. Доста знаеше човека и за това съм пращал 4-5 човека да ходят там. Като имам приятел с Легаси Б12 2.0 ръчка, който ходи дам също 2-3 години. Така, че колега не мисля, че от прегледа. Кофти за счупените скорости, просто са се случили заедно нещата. :cry: Пък и 5 степенната ръчка не е от най-здравите кутии... така съм чувал (не ме пребивайте ако не е вярно :pardon: )

Вто Авг 01, 2017 1:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 06, 2015 11:12 am
Мнения: 215
Местоположение: Добрич
Skype: w.o.s.h
Автомобил: Subaru Outback 2.5 AT 2002
Рейтинг: 230
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Чисто информативно, не е ли задължително всички пунктове за ГТП да имат ролки за автомобили 4х4 и при какви обстоятелства се ползват те?

Пет Дек 01, 2017 8:59 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 04, 2014 9:29 am
Мнения: 62
Автомобил: Subaru Outback III H6
Телефон: 0886743229
Рейтинг: 104
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
SpliFF написа:
Чисто информативно, не е ли задължително всички пунктове за ГТП да имат ролки за автомобили 4х4 и при какви обстоятелства се ползват те?


Здравей колега,
Въпрос 1 : Не, не е задължително.
Въпрос 2 : Ползват се от КТП, които нямат техническа възможност за измерването на 4х4.

_________________
http://www.zeitgeistmovie.com/
 15

Чет Дек 07, 2017 3:29 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 15, 2011 7:20 pm
Мнения: 237
Местоположение: Sofia
Автомобил: WRX Wagon
Рейтинг: 195
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
При тези стендове за централният диф няма проблем наистина защото когато колелата се въртят в различни посоки, кардана остава неподвижен. За мен проблема е при колите които са със задни LSD диференициали(виско или пластинчат), за преден тип торсен не знам, но може би както Тенчо казва за малко и на ниска скорост не би трябвало да има проблем.
 12

Пет Дек 08, 2017 5:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Май 08, 2013 10:11 am
Мнения: 9
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,

Извинявам се за закъснелия отговор, но не следя често форумните теми.

Първо искам да подчертая, че постът е писан след 1 незабравима седмица на приключения с разни орки от морги + около 1500 лв разходи и въпреки това съм се опитал да разкажа безпристрастно какво се е случило. Последното изречение не е трябвало да го пиша, защото всеки трябва да прецени за себе си дали, как и къде иска да си направи ГТП.

Както обърнаха внимание някои от колегите при спор не се използват перонални нападки, а се борави с факти. Моля, въздържайте се от такива. Кой къде стои в хранителната верига също слабо ме интересува.

Аз не твърдя, че зная и разбирам от всичко (особено от автомобили). За това се опитвам да се доверявам на хора, които са експерти в областта. За съжаление в България, а и не само тук, много често експертите имат много малко знания и голямо самочувствие, което води до проблеми за хората, които им се доверяват. Беше ми обяснено от механикът, който сменя скоростната кутия, че това много често се получава на стендове включително и на пригодени за 4x4 и не съм първия с такъв проблем, а собственика на моргата ме "успокои", че и на него са му чупили така виско муфа на стенд пригоден за 4х4. В книжката на колата също пише, че при качване на стенд трябва да се вдигнат колелата, които не са върху валяците. Надявам сте разбрали защо съм бил на мнение, че кутията е счупена от ГТП.

На последния технически преглед хората от пункта, на който ходих сложиха паразитни ролки по мое желание. При програма на стенда за 4x4 (въртене на валяците в различни посоки) наистина колелата върху паразитните ролки не се въртяха. При смяна на въртене на валяците (в една посока) колелата на паразитните ролки се завъртаха. Някои колеги вече казаха, че са използвали пункта на 4-ти км многократно и са нямали проблеми. Това ме кара да заключа, че моята кола е имала проблем със скоростната кутия и е било просто лошо стечение на обстоятелствата, че се е счупила малко след като е минала ГТП.

Така или иначе заради махленското Ви отношение аз не бих използвал ваш пункт повече.

PS: Ако мога ще редактирам заглавието на темата и ще премахна "некоректен".

Сря Яну 31, 2018 1:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 12 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор