Автор |
Съобщение |
Ivancho_moy
Изгонен
Регистриран на: Вто Май 25, 2010 9:23 pm Мнения: 197 Местоположение: Dobrich
Skype: ivancho_moy
Автомобил: subaru impreza
Рейтинг: -15
|
zloto69 написа: Нещо сарказъм забелязвам в постовете Ти, въпроса е принципен- ОТРАЖЕНИЕ ДАВА, а моите разходи не ги мисли подкрепям те напълно колега моята е повдигната от около половин година и имам някакъв проблем с едно от каретата, а каре не заминава за половин година защото му е дошло времето успех на колегата с фланците не се опитвам да те засягам просто личен опит
|
|
|
Съб Юли 16, 2011 6:20 pm |
|
|
krpanchev
Регистриран на: Пон Апр 27, 2009 8:01 am Мнения: 98 Местоположение: Sofia Рейтинг: 7
|
Колеги.....Не съм го измислил аз но понеже си е 100% истина ще го използвам за случая......"Няма пълно щастие". Нито в този случай нито в никой друг.А за ремонти може да си говорим до другата година все пак държа автосервиз и позволете ми да знам какво говоря пожелавам на всички много студена бира по плажовете
_________________ KrPanchev
|
|
|
Нед Юли 17, 2011 10:43 am |
|
|
mango
Регистриран на: Чет Апр 10, 2008 1:37 pm Мнения: 191 Рейтинг: 0
|
има шум като пусна колата на свободна който все още не мога да разбера от каретата ли е или от диф-а след ваша интервенция с по 5 см. някакви идеи
|
|
|
Чет Авг 04, 2011 5:40 pm |
|
|
krpanchev
Регистриран на: Пон Апр 27, 2009 8:01 am Мнения: 98 Местоположение: Sofia Рейтинг: 7
|
mango написа: има шум като пусна колата на свободна който все още не мога да разбера от каретата ли е или от диф-а след ваша интервенция с по 5 см. някакви идеи Колега......няма как да ти дам диагноза от разстояние....но диференциали /раздатки и кутии като цяло няма как да се повлияят от повдигането ....те си остават там където са си - нито търпят някакво по различно натоварване.Каре също е малко вероятно да е защото казваш че имаш шум при свободна!!! Във всички случаи колата трябва да се види за да се разбере какво е.........може да е от всичко изброено до момента.
_________________ KrPanchev
|
|
|
Пет Авг 05, 2011 6:44 pm |
|
|
АлексВас
Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 8:52 pm Мнения: 43 Местоположение: Търговище
Автомобил: OUTBACK 2.5/AT 2007
Рейтинг: 0
|
Здравейте, сдобих се със субару легаси '98 2.0 и сега планирам да го повдигна 4-5 см. Интересувам се някой разполага ли със схема на размерите на фланците за преден и заден макферсон. Това би ми спестило доста време. Благодаря предварително на отзовалите се.
_________________ Няма ненаказано добро!
|
|
|
Чет Авг 11, 2011 10:03 pm |
|
|
sCooBY
Регистриран на: Съб Май 21, 2011 9:01 pm Мнения: 29 Местоположение: Sofia
Автомобил: Subaru Impreza GC8 wrx
Рейтинг: -22
|
Интересно решение е това с фланците! !Срещал съм много приятели с проблема на "уморената"ако може така да се нарече задницата предимно на Форестер. Наскоро имах възможността и да се сблъскам с такива фланци,хитро решение,но все пак да не забравяме,че оригиналното си е оригинално!!! Успех на колегата с начинанието.
|
|
|
Чет Авг 11, 2011 10:41 pm |
|
|
Pacone 4X4
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm Мнения: 2159 Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
|
Форитата след 200 000км имат този нелеп дефект лекува се с пружини и амове...повдигането е друга религия...готино е ако се направи професионално,това с дифовете и каретата може да се случи ако собственика почва да издевателства повечко над вече поостарелия си самурай
_________________ Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011 Пламен Маринов
|
|
|
Пет Авг 12, 2011 12:17 am |
|
|
krpanchev
Регистриран на: Пон Апр 27, 2009 8:01 am Мнения: 98 Местоположение: Sofia Рейтинг: 7
|
Pacone 4X4 написа: Форитата след 200 000км имат този нелеп дефект лекува се с пружини и амове...повдигането е друга религия...готино е ако се направи професионално,това с дифовете и каретата може да се случи ако собственика почва да издевателства повечко над вече поостарелия си самурай Така е колега но не знам тук какви части продават защото именно така беше направил един клиент.....Първо сменил пружините -колата си виси......После и нови Амове - колата си виси Ами аз му я изравних с фланци......Така че внимавайте с частите колеги да не си дадете парите на вятъра
_________________ KrPanchev
|
|
|
Сря Авг 31, 2011 9:02 am |
|
|
dilinger
Регистриран на: Чет Окт 07, 2010 4:11 am Мнения: 50
Автомобил: Subaru Forester 2.0
Рейтинг: 0
|
Аз нещо не мога да си обясня, начините за отстраняване на провиснала задница, ясно:амове,пружини,фланци. По интересна е причината, сменяш пружините щото те се уморяват и това е нормално, сменяш амовете щото са се износили заради пружината на определено място и колата трябва да е наред. Значи тук говорим за фабричен дефект/слабост/ промяна в геометрията на колата. Като навремето на ладите като поизгният и са товарени повечето багажниците им провисваха. За да се изравнява с фланци, а амовете и пружинете не помагат това означава, че бомбетата са поддали или цялото купе се е згънало отнякъде. Ебаси японската Лада. Не мога да се съглася ,че всички форита и не само те де, са товарени да полуда, а всичко над 8-10г е провиснало като няма да казвам какво. Освен това като се кара офроуд редовно задницата се удря и и трябва да се повдига вместо да провисва
|
|
|
Съб Сеп 10, 2011 3:30 pm |
|
|
BAlexandrov
|
По-скоро говорим за неподходящи заместители. Ако някой си е взел оригинални пружини и амортисьори и не се е оправила - тогава може да си говорим.
|
|
|
Нед Сеп 11, 2011 11:32 am |
|
|
mimo13
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 8:56 pm Мнения: 741 Местоположение: Варна
Телефон: 0894484248,052600585
Рейтинг: 134
|
И с неоригинални пружини и амове пак става, но все пак залагам на оригинални пружини + амове Каяба, винаги се е получавало. Примера с Лада-та в случая не е уместен. При Форито явно се получава равномерно износване и на двата елемента - пружина и амортисьор и затова само със смяна на едното не се получава. Варианта с фланците според мен е заместител на горния вариант и то пак зависи в какво състояние са амортисьорите.
_________________ Варна, ул. Васил Чекаларов 14 0894484248, 0879484247 0895432143
|
|
|
Нед Сеп 11, 2011 1:47 pm |
|
|
vale
Регистриран на: Вто Фев 19, 2008 9:38 pm Мнения: 331 Местоположение: София
Skype: valentinu7
Автомобил: Outback'08 2.5 AT
Рейтинг: 105
|
mimo13 написа: И с неоригинални пружини и амове пак става, но все пак залагам на оригинални пружини + амове Каяба, винаги се е получавало. Примера с Лада-та в случая не е уместен. При Форито явно се получава равномерно износване и на двата елемента - пружина и амортисьор и затова само със смяна на едното не се получава. Варианта с фланците според мен е заместител на горния вариант и то пак зависи в какво състояние са амортисьорите. 100% за Мимо и за СМИСЛЕНИТЕ заместители, при това от личен опит! Амове Каяба с пружини ОВК е печелившата комбинация Не съм пробвал смяна с оригинални амове /и няма как да стане с цената им от много над 500 кинта на бройка/, но предполагам е възможно в този случай да се мине и без нови пружини...
_________________ Forester'99 2.0 4EAT Outback'08 2.5 4AT
|
|
|
Пон Сеп 12, 2011 10:08 am |
|
|
АлексВас
Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 8:52 pm Мнения: 43 Местоположение: Търговище
Автомобил: OUTBACK 2.5/AT 2007
Рейтинг: 0
|
Вече повдигнах легасито с 5 см - резултата ме удовлетворява (поне за сега), но ми се наложи да направя още едно упражнение за което никой не спомена. След повдигането отидох на реглаж и се оказа, че поради увеличеното разстояние са се "свили" гумите и колата не ляга на носача и не може да се регулира сходимостта. Решението беше да увелича горния отвор на регулиращия болт на макферсона с около 3 мм като замених и болта с обикновен а не с ексцентрик. Един познат каза, че съм го направил като пасат - те се регулирали на ръка с обикновен болт. След това реглажа стана перфектен. Задницата не съм я обработвал допълнително макар че и там едното колело бяга с 0.15 градуса, но ми казаха че е в рамките на допустимото.
_________________ Няма ненаказано добро!
|
|
|
Нед Сеп 18, 2011 7:19 pm |
|
|
krpanchev
Регистриран на: Пон Апр 27, 2009 8:01 am Мнения: 98 Местоположение: Sofia Рейтинг: 7
|
Браво колега!!! Не се и съмнявам че ще си доволен....Просто не познавам такъв - След повдигане да е разочарован!!! А много хора сигурно се плашат от това ...че някой е написал нещо "на въпреки" по темата
_________________ KrPanchev
|
|
|
Нед Сеп 18, 2011 10:26 pm |
|
|
АлексВас
Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 8:52 pm Мнения: 43 Местоположение: Търговище
Автомобил: OUTBACK 2.5/AT 2007
Рейтинг: 0
|
Реглажа ми направиха само едното задно колело остана леко свито но в границите на допустимото. Иначе трябва да отбележа, че тъй като ъгълът под който са предните носачи вече не е фабричния и при промяна в натоварването на автомобила, ъгълът под който гумите са към земята леко се променя, това се видя като го бяха качили на подемника и се хванах за моста на компютъра ъглите се променяха с малко. За сега нямам ядене на гуми или странни шумове, всичко е нормално. В същност легасито е много ниско, фабричния клирънс е едва 160 мм. Единствено съжалявам, че не повдигнах задницата с два сантиметра повече от предницата, сега като я натоваря и задницата клеква, явно задните пружини са доста омекнали. Относно стабилността - естествено не е същата, но това се усеща само при екстремно каране в завои когато влизам на ръба. Бих казал че преди беше прекалено стабилна(предишната ми кола беше ситроен ксантия и си мислех че е много стабилна, като седнах в субаруто разбрах какво е стабилност). В момента се държи като нормален автомобил дори малко по добре.
_________________ Няма ненаказано добро!
|
|
|
Чет Окт 20, 2011 8:19 pm |
|
|
subuntu
Регистриран на: Вто Сеп 30, 2008 1:51 pm Мнения: 262 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XT
Рейтинг: 10
|
Бях обещал да напиша отзиви за ситуацията след повдигане на горския. Вече имам около 7-8 хил км навъртяни. Колегата sk67 ме подсети и му се извинявам за закъснението.
Така, Реглажа: Момчето беше добро и си изпипа работата. По негови думи, ако направя следващо повдигане (не планирам такова) вече няма да може да се направи добър реглаж. Сега успя да ме вкара в нормите (показанията си бяха всички в зелено). Най-вероятно е ситуацията, която колегата АлексВас е описал. Ще дам детайли къде правих реглажа, ако някой го интересува.
Биалетки: Бях слагал някакви ментета и скъсах едната. Ама аз си карам до вилата в планината, че до там е черен път. Върнах си старите (оригиналните, на Bridgestone) и още съм с тях. По мое мнение добре е да се сложат по-дълги. Намерих едни от Волво, но не пасваха. Ще си мисля за други варианти. Ако някой има идеи - ще се радвам да сподели.
Карета: ОК съм, няма шумове
Нестабилност: Не забелязвам някаква разлика, ама съм си набелязал едни джанти с ЕТ35. Да ми е спокойно на душата.
Износване на гуми: През почивните дни ще слагам зимните гуми и ще огледам подробно летните за износвания. Но гледайки ги на колата не забелязвам износване.
Ако някой има желание да види колата - добре е дошъл.
_________________ Keep your fears to yourself, but share your inspiration with others.
|
|
|
Пет Окт 21, 2011 1:53 pm |
|
|
sk67
Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 6:11 pm Мнения: 770
Автомобил: Lifted FORESTER MY98, SF5-S10
Рейтинг: 67
|
krpanchev написа: :smt023 Браво колега!!! Не се и съмнявам че ще си доволен....Просто не познавам такъв - След повдигане да е разочарован!!! А много хора сигурно се плашат от това ...че някой е написал нещо "на въпреки" по темата На предните подложки /фланци/ горната и долната планки с изместване ли са една спрямо друга или симетрични?
|
|
|
Чет Окт 27, 2011 3:59 pm |
|
|
krpanchev
Регистриран на: Пон Апр 27, 2009 8:01 am Мнения: 98 Местоположение: Sofia Рейтинг: 7
|
sk67 написа: krpanchev написа: :smt023 Браво колега!!! Не се и съмнявам че ще си доволен....Просто не познавам такъв - След повдигане да е разочарован!!! А много хора сигурно се плашат от това ...че някой е написал нещо "на въпреки" по темата На предните подложки /фланци/ горната и долната планки с изместване ли са една спрямо друга или симетрични? Моите са симетрични колега......
_________________ KrPanchev
|
|
|
Чет Окт 27, 2011 5:28 pm |
|
|
sk67
Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 6:11 pm Мнения: 770
Автомобил: Lifted FORESTER MY98, SF5-S10
Рейтинг: 67
|
krpanchev написа: Моите са симетрични колега...... То и аз нещо не схващам смисъла да са асиметрични -това изместване, което правят някои трябвало да запази ъгъла стойката спрямо вертикалата ... Нещо не мога да го осмисля...
|
|
|
Чет Окт 27, 2011 6:14 pm |
|
|
krpanchev
Регистриран на: Пон Апр 27, 2009 8:01 am Мнения: 98 Местоположение: Sofia Рейтинг: 7
|
.....Колкото по надолу слиза макферсона - толкова повече се променя ъгъла на гумата който лежи на пътя.С изместения център се цели - намаляването му....но за да го компенсира напълно трябва да ти го изчисли някой математик А и изработката на такива фланци е доста по сложна Аз съм с нормални-7см-максимумът и за толкова километри нямам оплаквания.....така че зарежи всички които говорят това или онова.Ако си решил да го вдигаш.....вдигай - няма да съжаляваш!!!
_________________ KrPanchev
|
|
|
Чет Окт 27, 2011 6:39 pm |
|
|