Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 4:05 pm

Правила за пускане на обяви в раздела


1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару.
2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка.
3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.



Отговори на тема  [ 176 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща
 Повдигам и изравнявам SUBARU - Легаси/ Форестър/Импреза 
Автор Съобщение
Изгонен

Регистриран на: Вто Май 25, 2010 9:23 pm
Мнения: 197
Местоположение: Dobrich
Skype: ivancho_moy
Автомобил: subaru impreza
Рейтинг: -15
Кофти...
Отговори с цитат
zloto69 написа:
Нещо сарказъм забелязвам в постовете Ти,
въпроса е принципен-ОТРАЖЕНИЕ ДАВА,
а моите разходи не ги мисли ;)


подкрепям те напълно колега :) моята е повдигната от около половин година и имам някакъв проблем с едно от каретата, а каре не заминава за половин година защото му е дошло времето :) успех на колегата с фланците не се опитвам да те засягам просто личен опит :)

Съб Юли 16, 2011 6:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 27, 2009 8:01 am
Мнения: 98
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 7
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Колеги.....Не съм го измислил аз но понеже си е 100% истина ще го използвам за случая......"Няма пълно щастие". Нито в този случай нито в никой друг.А за ремонти може да си говорим до другата година все пак държа автосервиз и позволете ми да знам какво говоря ;) :beer01: пожелавам на всички много студена бира по плажовете :smt023

_________________
KrPanchev

Нед Юли 17, 2011 10:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 10, 2008 1:37 pm
Мнения: 191
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
има шум като пусна колата на свободна :smt134 който все още не мога да разбера от каретата ли е или от диф-а след ваша интервенция с по 5 см.
някакви идеи

Чет Авг 04, 2011 5:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 27, 2009 8:01 am
Мнения: 98
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 7
Разчитай на мен
Отговори с цитат
mango написа:
има шум като пусна колата на свободна :smt134 който все още не мога да разбера от каретата ли е или от диф-а след ваша интервенция с по 5 см.
някакви идеи

Колега......няма как да ти дам диагноза от разстояние....но диференциали /раздатки и кутии като цяло няма как да се повлияят от повдигането ....те си остават там където са си - нито търпят някакво по различно натоварване.Каре също е малко вероятно да е защото казваш че имаш шум при свободна!!! Във всички случаи колата трябва да се види за да се разбере какво е.........може да е от всичко изброено до момента.

_________________
KrPanchev

Пет Авг 05, 2011 6:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 8:52 pm
Мнения: 43
Местоположение: Търговище
Автомобил: OUTBACK 2.5/AT 2007
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, сдобих се със субару легаси '98 2.0 и сега планирам да го повдигна 4-5 см. Интересувам се някой разполага ли със схема на размерите на фланците за преден и заден макферсон. Това би ми спестило доста време. Благодаря предварително на отзовалите се.

_________________
Няма ненаказано добро!

Чет Авг 11, 2011 10:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Май 21, 2011 9:01 pm
Мнения: 29
Местоположение: Sofia
Автомобил: Subaru Impreza GC8 wrx
Рейтинг: -22
Кофти...
Отговори с цитат
Интересно решение е това с фланците! :smt023
!Срещал съм много приятели с проблема на "уморената"ако може така да се нарече задницата предимно на Форестер.
Наскоро имах възможността и да се сблъскам с такива фланци,хитро решение,но все пак да не забравяме,че оригиналното си е оригинално!!!

Успех на колегата с начинанието. :smt023

Чет Авг 11, 2011 10:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm
Мнения: 2159
Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Форитата след 200 000км имат този нелеп дефект :smt139 лекува се с пружини и амове...повдигането е друга религия...готино е ако се направи професионално,това с дифовете и каретата може да се случи ако собственика почва да издевателства повечко над вече поостарелия си самурай :smt136

_________________
Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011
Пламен Маринов

Пет Авг 12, 2011 12:17 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 27, 2009 8:01 am
Мнения: 98
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 7
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Pacone 4X4 написа:
Форитата след 200 000км имат този нелеп дефект :smt139 лекува се с пружини и амове...повдигането е друга религия...готино е ако се направи професионално,това с дифовете и каретата може да се случи ако собственика почва да издевателства повечко над вече поостарелия си самурай :smt136

Така е колега но не знам тук какви части продават защото именно така беше направил един клиент.....Първо сменил пружините -колата си виси......После и нови Амове - колата си виси :giggle: Ами аз му я изравних с фланци......Така че внимавайте с частите колеги да не си дадете парите на вятъра :smt023

_________________
KrPanchev

Сря Авг 31, 2011 9:02 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 07, 2010 4:11 am
Мнения: 50
Автомобил: Subaru Forester 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аз нещо не мога да си обясня, начините за отстраняване на провиснала задница, ясно:амове,пружини,фланци.
По интересна е причината, сменяш пружините щото те се уморяват и това е нормално, сменяш амовете щото са се износили заради пружината на определено място и колата трябва да е наред. Значи тук говорим за фабричен дефект/слабост/ промяна в геометрията на колата. Като навремето на ладите като поизгният и са товарени повечето багажниците им провисваха. За да се изравнява с фланци, а амовете и пружинете не помагат това означава, че бомбетата са поддали или цялото купе се е згънало отнякъде. Ебаси японската Лада. Не мога да се съглася ,че всички форита и не само те де, са товарени да полуда, а всичко над 8-10г е провиснало като няма да казвам какво.
Освен това като се кара офроуд редовно задницата се удря и и трябва да се повдига вместо да провисва :D

Съб Сеп 10, 2011 3:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
По-скоро говорим за неподходящи заместители. Ако някой си е взел оригинални пружини и амортисьори и не се е оправила - тогава може да си говорим.

Нед Сеп 11, 2011 11:32 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Съб Май 03, 2008 8:56 pm
Мнения: 741
Местоположение: Варна
Телефон: 0894484248,052600585
Рейтинг: 134
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И с неоригинални пружини и амове пак става, но все пак залагам на оригинални пружини + амове Каяба, винаги се е получавало. Примера с Лада-та в случая не е уместен. При Форито явно се получава равномерно износване и на двата елемента - пружина и амортисьор и затова само със смяна на едното не се получава. Варианта с фланците според мен е заместител на горния вариант и то пак зависи в какво състояние са амортисьорите.

_________________
Варна, ул. Васил Чекаларов 14
0894484248, 0879484247
0895432143

Нед Сеп 11, 2011 1:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Фев 19, 2008 9:38 pm
Мнения: 331
Местоположение: София
Skype: valentinu7
Автомобил: Outback'08 2.5 AT
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
mimo13 написа:
И с неоригинални пружини и амове пак става, но все пак залагам на оригинални пружини + амове Каяба, винаги се е получавало. Примера с Лада-та в случая не е уместен. При Форито явно се получава равномерно износване и на двата елемента - пружина и амортисьор и затова само със смяна на едното не се получава. Варианта с фланците според мен е заместител на горния вариант и то пак зависи в какво състояние са амортисьорите.

100% :smt023 за Мимо и за СМИСЛЕНИТЕ заместители, при това от личен опит! Амове Каяба с пружини ОВК е печелившата комбинация
Не съм пробвал смяна с оригинални амове /и няма как да стане с цената им от много над 500 кинта на бройка/, но предполагам е възможно в този случай да се мине и без нови пружини...

_________________
Forester'99 2.0 4EAT
Outback'08 2.5 4AT

Пон Сеп 12, 2011 10:08 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 8:52 pm
Мнения: 43
Местоположение: Търговище
Автомобил: OUTBACK 2.5/AT 2007
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Вече повдигнах легасито с 5 см - резултата ме удовлетворява (поне за сега), но ми се наложи да направя още едно упражнение за което никой не спомена. След повдигането отидох на реглаж и се оказа, че поради увеличеното разстояние са се "свили" гумите и колата не ляга на носача и не може да се регулира сходимостта.
Решението беше да увелича горния отвор на регулиращия болт на макферсона с около 3 мм като замених и болта с обикновен а не с ексцентрик. Един познат каза, че съм го направил като пасат - те се регулирали на ръка с обикновен болт. След това реглажа стана перфектен. Задницата не съм я обработвал допълнително макар че и там едното колело бяга с 0.15 градуса, но ми казаха че е в рамките на допустимото.

_________________
Няма ненаказано добро!

Нед Сеп 18, 2011 7:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 27, 2009 8:01 am
Мнения: 98
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 7
Разчитай на мен
Отговори с цитат
:smt023 Браво колега!!! Не се и съмнявам че ще си доволен....Просто не познавам такъв - След повдигане да е разочарован!!! А много хора сигурно се плашат от това ...че някой е написал нещо "на въпреки" по темата ;)

_________________
KrPanchev

Нед Сеп 18, 2011 10:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 8:52 pm
Мнения: 43
Местоположение: Търговище
Автомобил: OUTBACK 2.5/AT 2007
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Реглажа ми направиха само едното задно колело остана леко свито но в границите на допустимото. Иначе трябва да отбележа, че тъй като ъгълът под който са предните носачи вече не е фабричния и при промяна в натоварването на автомобила, ъгълът под който гумите са към земята леко се променя, това се видя като го бяха качили на подемника и се хванах за моста на компютъра ъглите се променяха с малко. За сега нямам ядене на гуми или странни шумове, всичко е нормално. В същност легасито е много ниско, фабричния клирънс е едва 160 мм. Единствено съжалявам, че не повдигнах задницата с два сантиметра повече от предницата, сега като я натоваря и задницата клеква, явно задните пружини са доста омекнали.
Относно стабилността - естествено не е същата, но това се усеща само при екстремно каране в завои когато влизам на ръба. Бих казал че преди беше прекалено стабилна(предишната ми кола беше ситроен ксантия и си мислех че е много стабилна, като седнах в субаруто разбрах какво е стабилност). В момента се държи като нормален автомобил дори малко по добре.

_________________
Няма ненаказано добро!

Чет Окт 20, 2011 8:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 30, 2008 1:51 pm
Мнения: 262
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XT
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Бях обещал да напиша отзиви за ситуацията след повдигане на горския. Вече имам около 7-8 хил км навъртяни.
Колегата sk67 ме подсети и му се извинявам за закъснението.

Така,
Реглажа:
Момчето беше добро и си изпипа работата. По негови думи, ако направя следващо повдигане (не планирам такова) вече няма да може да се направи добър реглаж. Сега успя да ме вкара в нормите (показанията си бяха всички в зелено). Най-вероятно е ситуацията, която колегата АлексВас е описал. Ще дам детайли къде правих реглажа, ако някой го интересува.

Биалетки:
Бях слагал някакви ментета и скъсах едната. Ама аз си карам до вилата в планината, че до там е черен път. Върнах си старите (оригиналните, на Bridgestone) и още съм с тях. По мое мнение добре е да се сложат по-дълги. Намерих едни от Волво, но не пасваха. Ще си мисля за други варианти. Ако някой има идеи - ще се радвам да сподели.

Карета:
ОК съм, няма шумове

Нестабилност:
Не забелязвам някаква разлика, ама съм си набелязал едни джанти с ЕТ35. Да ми е спокойно на душата.

Износване на гуми:
През почивните дни ще слагам зимните гуми и ще огледам подробно летните за износвания. Но гледайки ги на колата не забелязвам износване.

Ако някой има желание да види колата - добре е дошъл.

_________________
Keep your fears to yourself, but share your inspiration with others.

Пет Окт 21, 2011 1:53 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 6:11 pm
Мнения: 770
Автомобил: Lifted FORESTER MY98, SF5-S10
Рейтинг: 67
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
krpanchev написа:
:smt023 Браво колега!!! Не се и съмнявам че ще си доволен....Просто не познавам такъв - След повдигане да е разочарован!!! А много хора сигурно се плашат от това ...че някой е написал нещо "на въпреки" по темата ;)

На предните подложки /фланци/ горната и долната планки с изместване ли са една спрямо друга или симетрични?

Чет Окт 27, 2011 3:59 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пон Апр 27, 2009 8:01 am
Мнения: 98
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 7
Разчитай на мен
Отговори с цитат
sk67 написа:
krpanchev написа:
:smt023 Браво колега!!! Не се и съмнявам че ще си доволен....Просто не познавам такъв - След повдигане да е разочарован!!! А много хора сигурно се плашат от това ...че някой е написал нещо "на въпреки" по темата ;)

На предните подложки /фланци/ горната и долната планки с изместване ли са една спрямо друга или симетрични?

Моите са симетрични колега......

_________________
KrPanchev

Чет Окт 27, 2011 5:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 6:11 pm
Мнения: 770
Автомобил: Lifted FORESTER MY98, SF5-S10
Рейтинг: 67
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
krpanchev написа:
Моите са симетрични колега......

То и аз нещо не схващам смисъла да са асиметрични -това изместване, което правят някои трябвало да запази ъгъла стойката спрямо вертикалата ...
Нещо не мога да го осмисля...

Чет Окт 27, 2011 6:14 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пон Апр 27, 2009 8:01 am
Мнения: 98
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 7
Разчитай на мен
Отговори с цитат
.....Колкото по надолу слиза макферсона - толкова повече се променя ъгъла на гумата който лежи на пътя.С изместения център се цели - намаляването му....но за да го компенсира напълно трябва да ти го изчисли някой математик :giggle: А и изработката на такива фланци е доста по сложна ;) Аз съм с нормални-7см-максимумът и за толкова километри нямам оплаквания.....така че зарежи всички които говорят това или онова.Ако си решил да го вдигаш.....вдигай - няма да съжаляваш!!!

_________________
KrPanchev

Чет Окт 27, 2011 6:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 176 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор