НОВИТЕ КОЛИЧЕСТВА МАСЛА
MOTUL СА НАЛИЧНИ ПРИ СЛЕДНИТЕ ЦЕНИ:
ЪПДЕЙТ 18.11.2011Г.!!!1. Полусинтетика MOTUL 6100 Synergie+ 10W-40ЦЕНА:
69лв./5 лтр.
15лв./1 лтр.Полусинтетично моторно масло, създадено за мощни съвременни автомобили, turbo Diesel, инжектор, както и за бензинови двигатели с инжектор и каталитична система. Подходящо за всички видове бензинови и дизелови двигатели, използващи бензин, дизелово гориво и LPG.
Стандарти: API: SL/ CF; ACEA: A3/ B4
Одобрено от: MB 229.3, VW 502.00 ? 505.00
Препоръчва се от: BMW; Porsche до май 2002 г.
2. Полусинтетика MOTUL 6100 Synergie 15W-50ЦЕНА: 69лв./5 лтр.Полусинтетично моторно масло, специално разработено за мощни съвременни автомобили, предимно в гаранция, с турбодизелови или бензинови двигатели с автоматично впръскване и катализатор.
Стандарт: ACEA A3 / B3, API SL / CF
Одобрено от: VW 501.01, 505.00, MB 229.1
3. Пълна синтетика MOTUL 8100 X-clean 5W-40ЦЕНА:
93лв./5 лтр.Горивоспестяващо моторно масло, разработено за последен клас EURO IV двигатели, изискващи ACEA C3 моторни масла, висок HTHS- вискозитет (> 3.5 mPa.s) и средни стойности на SAPS- ниски нива на сяра, фосфор и сулфатна пепел. Подходящо за всякакъв вид дизелови и бензинови двигатели (ACEA A3/B3 или A3/B4).
Стандарти: API: SM/ CF; ACEA: A3/ B4/ C3
Одобрено от: BMW Long Life 04, MB 229.31, Porsche, VW 502.00 ? 505.00
Препоръчвано от: Renault/Nissan ? Fiat ? Kia ? Suzuki ? Ssangyong?с HDi и DPF
4. Пълна синтетика MOTUL 8100 X-cess 5W-40ЦЕНА: 83лв./5 лтр.
18лв./1 лтр.100% синтетично моторно масло специално разработено за мощни съвременни автомобили с турбо дизелови двигатели или двигатели с бензиново
впръскване и катализатор. Подходящ за оловен и безоловен бензин, дизелово гориво и газ.
Стандарти: ACEA A3 / B3 / B4, API SL / CF - MB 229.3
Сертифицирано по: VW 500.00, 502.00, 505.00 MB 229.3, BMW LL-98, General Motors-LL-B-025, Porsche-02 (вкл. Cayenne Bi-Turbo)
5. MOTUL 300V Le Mans 20W-60ЦЕНА: 60лв./2 лтр. метален кенДвойно-естерно биосинтетично състезателно моторно масло за 4-тактови бензинови и турбо-дизелови двигатели с директно впръскване. Подходящо
за професионални приложения, особено за продължителни 12 и 24-часови състезания, пустинни състезания, ралита и др. Препоръчва се за
тунинговани двигатели със или без ковани бутала работещи при повишени натоварвания и при вероятност от проникване на гориво в картера.
Приложения: Larbre Competition, Le Mans 24H, FIA GT, Honda, NISMO. Надвишава всички съществуващи стандарти.
Контакти:
ЛС
[email protected]0888 774 556София или изпращам с Еконт за сметка на получателя!