Правила за пускане на обяви в раздела


1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару.
2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка.
3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.



Отговори на тема  [ 398 мнения ]  стр Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Следваща
 Черен списък за сервизи и магазини 
Автор Съобщение
Пресен - пресен

Регистриран на: Чет Сеп 12, 2013 1:51 pm
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Не си поверявайте субаруто на ПЕТКО (разклона за Горна Баня). Така ми смени ангренажния ремък, че сега се налага да сменям клапани... Измамник и неграмотник!

Чет Сеп 12, 2013 1:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kiriloff написа:
Не си поверявайте субаруто на ПЕТКО (разклона за Горна Баня). Така ми смени ангренажния ремък, че сега се налага да сменям клапани... Измамник и неграмотник!


Хубаво си писал тук, но пиши и в другата темичка специално за него и разкажи какво точно се е случило.
viewtopic.php?f=10&t=5132

Чет Сеп 12, 2013 3:15 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
има проблем с каяба амортисьори - един от вносителите са КОСЕР. в рамките на 3 месеца дефектираха два предни и после два задни. задните бяха сменени от техен дилър, но предните КОСЕР отказаха да сменят под предлог че нищо им няма. обясних им че съм професионален механик, и има причина амортисьорите да бъдат върнати за рекламация въпреки че са само на 3 месеца - при това, за рекламацията амортисьорите се свалят от колата, и се слагат други с които да се движи, после операцията се повтаря - т.е. струва доста пари, които клиентът не заплаща, а сервизът. и че нямам никакво намерение да споря с търговец, който един амортисьор не е сменил през живота си. после проучих въпросът - явно цялата им партида е дефектна, и случаите с дефектирали амортисьори са доста. а с каяба по принцип никога не е имало проблеми години наред.

обясниха ми че трябвало колата да мине през някакъв сервиз на тресачка - където да потвърдят че са дефектирали. обясних им че им ги пращам сами да си ги носят на тресачка и да плащат. върнаха амортисьорите с думите че нищо им нямало - т.е. отказват поемане на гаранцията

та да знаете че каябите на КОСЕР са менте, и че отказват поемане на гаранцията. ментетата се познават по това, че още нови в кашона имат леко омасляване, и след няколко месеца протичат. тези които ми смениха бяха напълно изтекли(за 3 месеца), а тези които отказаха - бяха започнали да протичат - но според тях проблем нямало.

стъблото на амортисьорите трябва да е напълно сухо - освен ако не са някакви състезателни с ревизия на всеки 500км пробег.

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Пет Сеп 13, 2013 12:17 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Потвърждавам горенаписаното от Краси със следното допълнение:

Бях свидетел в Евро07, как механик беше донесъл Косерска Каяба / изпуснала /, за да сравни с тези на Еврото - и там му показаха разликите в двата амортесьора - нещо в надписите на стъблото. Не запомних точно каква е, но бая народ е изревал.

Въпросът е защо не подменят по гаранция...

Пет Сеп 13, 2013 8:56 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Мнения: 1886
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 622
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Защото е разход за фирмата естествено.
Хубаво е да се знаят и процедурите преди монтаж на амортесьор.
Всички амове, които идват от вносителите стоят по складове не малко време и то легнали.
Изрично указание от производителя е да се раздвижи маслото в амортесьора посредством възвратно-постъпателни движения нагоре надолу преди да се монтира и да се подложи на усилие.
Дето се казва "Мъжете знаят защо" :D :D :D

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074

Пет Сеп 13, 2013 10:18 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 25, 2012 9:26 pm
Мнения: 131
Местоположение: Варна
Автомобил: LEGACY 3.0 RB
Телефон: 0885853102
Рейтинг: 69
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Отговорът е много прост и ясен /сигурно вече се повтарям.../ - защото само си пишем и се вайкаме... А трябва да знаем правата си и моментално да реагираме. При липса на ответна реакция - въпросът да се отнася в съда. Там е мястото, където спорните въпроси получават окончателния си отговор. НА СЪДА ТРЯБВА ДА СЕ РАЗЧИТА И ДА МУ СЕ ВЯРВА - ТОВА Е НАЧИНА. Като бръкнеш в джоба на некоректния, освен за това, което е следвало сам да направи, отделно и за куп разноски, които могат да надхвърлят стойността на първото, тогава ще се научи и следващия път ще те гледа в очите /и не само теб, а и мен, и този след мен... ;) /. Това, както за дефектни стоки, така и за несъответстващи ремонти.
Това са правилата при рекламации:

Рекламации
Чл. 122. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното, включително за стоки втора употреба, когато след доставката, при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия с договора за продажба.
Чл. 123. (1) Потребителят има право да предяви рекламация на стоката или услугата, независимо от това дали производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката или услугата.
(2) Когато производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката и удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, търговецът е длъжен да запази на потребителя първоначалните гаранционни условия. Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на стоката, извършените ремонти се отразяват в гаранционната карта и срокът на ремонта се прибавя към гаранционния срок.
Чл. 124. (1) При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 113 и 114.
(2) При предявяване на рекламацията за услугата потребителят може да претендира за извършване на услугата в съответствие с договора, за отбив от цената или за възстановяване на заплатената сума.
Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.
(2) Рекламацията се подава устно или писмено.
(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.
(4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
1. касова бележка или фактура;
2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Чл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.
(2) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.
(3) (Предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Ако търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката и срокът на гаранцията е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламацията по ал. 1, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на търговската гаранция.
Чл. 127. (1) Търговецът или упълномощено от него лице са длъжни да приемат рекламацията, ако тя е предявена своевременно.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Търговецът е длъжен да поддържа регистър на предявените пред него и пред упълномощените от него лица рекламации.
(3) При предявяване на рекламация лицата по ал. 1 задължително я описват в регистъра.
(4) (Изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Приемането на рекламации се извършва през цялото работно време в търговския обект, където е закупена стоката или е поръчана услугата, на адреса на управление на търговеца или на друго място, посочено от търговеца. Правото на избор на място за предявяване на рекламацията принадлежи изцяло на потребителя.
Чл. 128. (1) (Отм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.)
(2) Когато търговецът удовлетвори рекламацията, той издава акт за това, който се съставя в два екземпляра, и предоставя задължително един екземпляр на потребителя.
Чл. 129. Предявяването на рекламация пред търговеца не е пречка за предявяване на иск.


В Закона за защита на потребителите има правила за гаранции на стока, както и за вреди, причинени от дефектна стока, отделно са общите правила по Закона за задълженията и договорите, които покриват всички случаи вън от тези по ЗЗП.
Нека научим правата си и да ги отстояваме.
 2

Пет Сеп 13, 2013 10:38 am
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
не става в съда, или поне няма полза в случая. труда за смяна на амортисьор е 50лв - 4 х 50 = 200лв за 4 амортисьора. операцията се извършва три пъти. един път при монтаж на новите амортисьори, втори път при свалянето им за рекламация, и трети път при повторното им поставяне - т.е. 600лв. отделно парите за куриери. от тях би трябвало гаранцията да покрие и 400лв(труда при рекламацията) - а това няма как да го направят. т.е. много скъпо излиза дори самата рекламация. затова аз им казах че няма да поставям дори тези които са подменили - те са същата партида и след 3 месеца трябва да се гърбя наново. сложихме на колата амортисьори втора ръка - а тези си стоят в кашоните

въпросът е да се знаят тези неща, и да се внимава. хубавите каяби по принцип са доста по-скъпи от тези в КОСЕР - само че аз късно го разбрах.

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Пет Сеп 13, 2013 11:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 25, 2012 9:26 pm
Мнения: 131
Местоположение: Варна
Автомобил: LEGACY 3.0 RB
Телефон: 0885853102
Рейтинг: 69
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Краси ако си сигурен, че амовете са дефектни, за другото не бери грижа. Забележи, че закона ти дава алтернативи, от които можеш да избираш и едната от тях е да ти върнат парите.

Съб Сеп 14, 2013 11:16 am
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ако тръгна да си търся правата, ще загубя толкова много време, че ще претърпя щети за много повече.

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Съб Сеп 14, 2013 10:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 20, 2012 12:19 am
Мнения: 256
Автомобил: Subaru Forester 2.0 Diesel MY2009
Рейтинг: 120
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ET Kис - Славчо Байкушев, намира се в Драгалевци, ул. Босилек 3

Боядиса ми няколко елемента, имах яка черта от колче на вратата - ее, още си я имам, само че е под боята, на вратата механизма за вдигане/сваляне на прозореца вече заяжда, а пластамасата - триъгълника, който се сваля преди да се отвори кората на вратата се мандахерца яката, явно нещо е счупено вътре. Отделно разбира се не е сложил защитното фолио на вратата...

Боята е цялата на капки...

Просто супер бездарна работа!

:lipseal:

Пет Окт 04, 2013 9:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 23, 2012 9:18 am
Мнения: 229
Местоположение: Sofia
Автомобил: outback 2.5 '00
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Днес се установи, че частите които МИТАКА ми каза че са за смяна, са си здрави и са си супер.

Вто Ное 12, 2013 7:45 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 07, 2011 8:39 am
Мнения: 428
Местоположение: Sofia
Автомобил: Subaru Impreza WRX MY97
Рейтинг: 13
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
snable написа:
Днес се установи, че частите които МИТАКА ми каза че са за смяна, са си здрави и са си супер.



Я пак ??? :-? Това сарказъм ли беше или обърка темата? Аз един път съм ходил там и след като ми смениха ламбда сонда с "оргинална" залепена с изолирбанд ... мисля да не стъпвам там дори и да е последния сервиз на субару на света !! ](*,)

Вто Ное 12, 2013 8:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 23, 2012 9:18 am
Мнения: 229
Местоположение: Sofia
Автомобил: outback 2.5 '00
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
xander написа:
snable написа:
Днес се установи, че частите които МИТАКА ми каза че са за смяна, са си здрави и са си супер.



Я пак ??? :-? Това сарказъм ли беше или обърка темата? Аз един път съм ходил там и след като ми смениха ламбда сонда с "оргинална" залепена с изолирбанд ... мисля да не стъпвам там дори и да е последния сервиз на субару на света !! ](*,)


Никакъв сарказъм, а самата истина.
На друго място се установи, че споменатата от митака част ( за смяна) си е наред, и колата си върви супер.

Сря Ное 13, 2013 4:19 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Май 30, 2009 8:24 am
Мнения: 203
Местоположение: София
Автомобил: Outback B13
Рейтинг: -24
Кофти...
Отговори с цитат
Реших тук да спомена и за един сервиз за газови уредби а именно "Еврогаз" в Горна баня.
От личен опит предупреждавам колегите на които им предстои монтаж на газов инжекцион,че във въпросният сервиз не монтират инжекторите които са необходими за нашите коли(много са бавни и понагласени колкото да ти сдадат колата що годе работеща).За съжаление в началото след монтажа бях доволен и дори препоръчах на един приятел да отиде при тях и след няма и седмица той започна да ми се оплаква,ходи няколко пъти за донастройки и те му казаха, че проблема си е в колата му видиш ли.
След смяна на инжекторите с по-бързи и без никакви допълнителни настройки колите (и неговата и моята са като часовници).
Надявам се да съм помогнал на колеги които се двоумят къде да си монтират газ. :beer:

_________________
2007 Subaru outback B13

Сря Дек 04, 2013 11:25 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
shery81 написа:
Реших тук да спомена и за един сервиз за газови уредби а именно "Еврогаз" в Горна баня.
От личен опит предупреждавам колегите на които им предстои монтаж на газов инжекцион,че във въпросният сервиз не монтират инжекторите които са необходими за нашите коли(много са бавни и понагласени колкото да ти сдадат колата що годе работеща).За съжаление в началото след монтажа бях доволен и дори препоръчах на един приятел да отиде при тях и след няма и седмица той започна да ми се оплаква,ходи няколко пъти за донастройки и те му казаха, че проблема си е в колата му видиш ли.
След смяна на инжекторите с по-бързи и без никакви допълнителни настройки колите (и неговата и моята са като часовници).
Надявам се да съм помогнал на колеги които се двоумят къде да си монтират газ. :beer:


За тези Негодници и аз потвърждавам. Даже сега са пуснали и сайт с друго име, че вече много хора ги разкриха какви селски парчета са.

Сря Дек 04, 2013 11:46 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 21, 2012 1:12 pm
Мнения: 198
Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK H6 `02
Рейтинг: 61
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На тези в Горна баня винаги колите са им виновни - те никога не са - или са руски кенефи, или френско-италиански чикий, или сега и японските са криви, или са им много стари, или са им много нови - само и единствено те не били криви - страшни нещастници....!

Апропо, като гледам, то в Горна баня предимно такива се въдят - недъгавци..... :pardon:

Нед Дек 08, 2013 2:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 11, 2013 11:56 am
Мнения: 53
Местоположение: София/Бургас
Автомобил: Impreza WRX 99"
Телефон: 359884210329
Рейтинг: 6
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Ето как един приятел припати от http://www.madness-motorsport.com/cms/
Цитат:
"Здравейте,

Авто и не толкова авто-маниаци. Реших да ви разкажа за моята интересна случка, свързана небезизвестния сервиз Маднес Моторспорт в гр. Пловдив. Карам едно скромно пасатче комби 1.8т APU 2000г. газ/бензин на 300к км (2ри собственик с фактури от 0). Като почти всеки младеж решавам, че колата може да се засили с чип. Тъй като съм от София, реших да пропътувам до Маднес да я ремапнем. Всичко е супер, разбира ме се за 06.01. в 11 часа да откарам колата. Речено-сторено, направил съм плановете. Пиша им на 5ти вечерта, да им припоня за моето идване. Оказва се, че има друг на мое място. Ок, преместваме датата за 07.02. С нетърпение пристигам точно пред сервиза в 11:00. Оказа се, че процедурата ще започне към 1 часа следобяд (ок, няма проблем, надъхан съм, ще изчакам). Правихме няколко ръна ( в последствие се оказа, че трябва да се махне катализатора и да се замени с downpipe, защото не показваше хубави резултати) и към 7 и 30 вечерта, аз щастливо потеглям към столицата. По време на пътуването към София решавам да се поизрадвам на повишената мощност и правя няколко ускорения до 6к rpm. Всичко е супер до последното, когато бях на 5-та скорост с 100 и я настъпих до 200. Пускам газта и усещам вибрации....разбирам, че колата работи на 3 цилиндъра. Ок, колата се спира и се обаждам на сервиза дали имат идея какво става. Тъй като съм на 60км в посока София от Пловдив, те ми казват, че така няма как да направят нищо. Решавам, че по-добрата идея е да се върна до Пловдив, както и да е, дотрътлях я бавно до сервиза. Отваряме и какво да видим- на 3ти цилиндър свещта, липсва електродът и няма компресия. Ясно е, колата остава за сега там, имаше 15 мин до последния автобус за София, при което Васил от Маднес ме откарва с личната кола до автогарата(благодаря за което). Разбирам, тъпо решение от моя страна да "давам газ на газ". Оказа се прегорели 2 клапана (ок, моя вина). След чуденки къде да я правя и при цените на пътната помощ за София, решавам, че ще е по-добре те да ми я оправят. Така се разбираме каквото има за смяна по главата да се сменява. Завърта се един цикъл през 2-3 дни се обаждам да попитам какво става с колата, до къде са я докарали. Първите 7-14 дни (не помня с точност) беше чакане за шлайф базата (доколко е нормално това не знам). Минават 2 седмици и 3 дни като вече очаквам колата да ми е готова- все пак и на работа ходя с нея и ми трябва. Трябва да звънна за да разбера, че от клапаните има наранено бутало (ок, тръгнало е, сменява се). Цялото удоволствие ми стъпи на 860 лв. Става заветният ден, в който ще си прибера колата 28.01. Отивам, плащам, казват ми, че главата е 100% сигурна, аз доволен си тръгвам за София (този път на бензин бавно). Пристигам в София и 1 маркуч от към блока на малкия кръг е сцепен и съм загубил половин литър антифриз. Ок, стара кола, случва се, казвам си. На другия ден забелязвам, че има един клапан за вакуум (който отива към сервото) който е счупен. Пак си казвам случва се, отивам и взимам оригинален нов слагам, ок. На 31.01 ходих до газаджиите да настройват смесите. На 1ви колата минава още 10 км по София. Идва 02.02 забелязвам че колата има масло над максимума (като преди чипването съм сигурен, че не е била над макс) аз не съм доливал, звъня на Маднес казват и те не са (странна работа). На прибиране от разходка по центъра, както си карам и слушам музика, воланът става тежък спирам, гледам температурата се вдига към опасните 120 градуса, звъня на майстор. Казвам му, че таблото е като дискотека, той ми казва виж си пистовия ремък, отивам и какво да видя - демперната шайба под ъгъл и пистовия ремък изхлузен.....
Колата беше минала обслужване преди 6к и всичко пак каквото имаше беше сменено. Също така преди тези интервенции не показваше никакви симптоми на саморазпад. Шайбата по принцип е на 4 болта, как те се развиват в рамките на 200-300 км си нямам на идея. Няма белези по шайбата за маркиране и белязване, те ми казват, че ремонтът по главата и смяната на бутало не са я пипали. Дали това е възможно, пак искам да чуя вашето мнение. Благодаря ви за вниманието, не ми е самоцел да описвам тази случка, но просто много ми станаха въпросителните. Мога да приложа и снимков материал, ако се налага. Пари се изкарват, коли се чупят, но не мисля, че това е начинът. Сега ми предстои филма отначало. Също така съм отворен към всякакви дискусии за причините и следствията на нещата.

Поздрави,
Кирил"

Да се знае. :)

_________________
Иван Христов

Пон Фев 03, 2014 9:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Фев 03, 2013 11:54 am
Мнения: 147
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback 2.5 99г
Рейтинг: 7
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Само за протокола по отношение омазняването на новите амортисьори. На едно обучение на Билщайн хората си го казаха: всеки един амортисьор има фабрична смазка на стержена, която с времето пада и е НОРМАЛНО да има ЛЕКО омазнавяне на новият амортисьор. Това не пречи да изтече (което е различно от фабричната смазка).

Съб Мар 22, 2014 8:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте приятели,
Добавям черна точка за СМТ София. Имах проблем с тракащи предни спирачни апарати и в официалния сервиз ми пробутаха метални пластини от Ауди, като ми казаха, че го правят постоянно и това решава проблема. След поставянето на пластините изкривих 2 комплекта дискове за нула време, защото спирачните апарати бяха под напрежение и накладките са опирали леко но постоянно в дисковете. СМТ 5 пари не дават за случая, защото много коли си били така и нямало проблеми с тях. Много съм разочарован от тях. Стоял съм по 5 часа за елементарни неща и съм гледал скандали с клиенти и не ми дойде акъла на време. Съветвам ви да ги избягвате.

Чет Мар 27, 2014 10:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Пресен - пресен

Регистриран на: Пет Май 23, 2014 12:16 pm
Мнения: 1
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
vladyb написа:
Митака и аз не препоръчвам. Имам поне 4-5 срещи с тях. Не мога да отрека че работата която са свършили по колата е била на ниво. Това обаче въобще не може да компенсира недостатъците, а именно:

1. Веднъж колата стоя 3 седмици при тях без да я пипнат, просто защото напрвих грешката да им кажа че не е спешно и имам друга кола на разположение. Когато се обадих 3 пъти в рамките на 2 дена ме извикаха защото била готова. От списък с 5-6 неща бяха направили първото, и когато отидох да я взема правеха второто. Дори не повдигнаха въпроса за останалите.
2. Ценообразуването на Митака е под всякаква критика - според човека и ако мине. Опита да ми продаде ксенонов кит на luxima.bg за 300 лв. в момент в който навсякъде китайските китове вече бяха по 100-120 лв. Промени цената на газовата уредба която монтира няколко пъти в рамките на 2 дена, като крайната цена беше с 200 лв. по-висока от първоначално уговорената.
3. Убеди ме че течната фаза е най-удачен вариант за газова уредба, и разхода ще бъде около 10% над този на бензин. След което се оказа че тези 10% на практика са 30-40%. На молбата ми да направим нещо по въпроса отговора беше че няма какво. На молбата ми да се свържем с производителя той отговори че няма защо. При поискване на координатите за да говоря аз директно с тях (фирмата е холандска) се оказа че нямало на какъв език. От всичко изброено това най-много ме вбеси. Английския ми е перфектен, а всички холандци го учат от първи клас и няма начин да не се разбере човек с тях на английски. Митака обаче заяви че жена му била преводач от/на английски език и едваа се разбирала с тях. Това е човек който те гледа в очите и те лъже – качество което просто не понасям. Оказа се че когато става върпос за взимане на пари е много сладкодумен, но когато става въпрос за рекламации - не го търси. Типично българска и недалновидна черта, защото сега вече и пари да ми дава няма да стъпя повече в този сервиз.

Атмосферата в сервиза и отношението към клиентите не искам да коментирам защото няма да ми стигне деня. С две думи – познават марката и могат да работят, но трябва с голямо внимание да се проверява всичко което кажат/направят. Аз лично просто смених сервиза, за да си спестя главоболията.



Напълно подкрепям казаното! Митака е голям лъжец, добра работа но пълен лъжец. Обявява ми една цена а излиза с 400-500лв повече, продава ми масло два пъти по-скъпо от реалната му стойнос по магазините.Обще взето при него повече няма да стъпя!

Пет Май 23, 2014 12:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 398 мнения ]  стр Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор