Правила за пускане на обяви в раздела
1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару. 2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка. 3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.
Черен списък за сервизи и магазини
Автор |
Съобщение |
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
.......... Чукча не е читател, чукча писател.....
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 12:47 pm |
|
|
ATUDITU
Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 8:13 pm Мнения: 802 Местоположение: София
Skype: Daniel__S1
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: -3
|
ЕМИ СТИГА С ТАЗИ ГЛУПОСТ ТОГАВА , НОРМАЛНО Е КА ТО ТЕ НАПАДАТ ДА СЕ ОТБРАНЯВАШ СТИГА МИР.
_________________ 0878146602 0888146602 power tuning repair and maintenance for Subaru бъди един от нас Daniel S powered by Dkperformance http://www.facebook.com/profile.php?id=100002365657539 http://dkperformance.com/
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 1:02 pm |
|
|
mimo13
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 8:56 pm Мнения: 741 Местоположение: Варна
Телефон: 0894484248,052600585
Рейтинг: 134
|
ATUDITU написа: Приятел мерси за това което си написал mimo13 написа: Това което се е получило с колегата не значи че са се опитали да го измамят или пък че сервиза не става. Понякога някои неща убягват на първо четене, но съм сигурен че още със стартиране на разглобяването биха установили проблема и биха казали на човека реално нещата. По това което съм чел във форума Дани се е доказал като специалист!
Ами...просто няма смисъл да се влиза в подобни полемики... На обиковените хора е много трудно да им обясниш, защо точно такава диагноза си дал и че щом сума ти хора са казали че си коректен и си разбираш от работата, един не може да промени мнението за теб, още повече че той не е бил излъган реално, а съм сигурен че нямаше и да го излъжеш! И понеже се занимавам с части и всички сервизи във Варна работят с нас ми е ясна цялата картинка... Не се коси, но не прави чест на колегата че пуска темата в този раздел!
_________________ Варна, ул. Васил Чекаларов 14 0894484248, 0879484247 0895432143
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 2:53 pm |
|
|
Azumi
Регистриран на: Вто Апр 15, 2008 9:26 am Мнения: 344 Местоположение: София
Автомобил: Субару Форестър 2.0 X '03, МТ
Рейтинг: 9
|
mimo13 написа: ATUDITU написа: Приятел мерси за това което си написал mimo13 написа: Това което се е получило с колегата не значи че са се опитали да го измамят или пък че сервиза не става. Понякога някои неща убягват на първо четене, но съм сигурен че още със стартиране на разглобяването биха установили проблема и биха казали на човека реално нещата. По това което съм чел във форума Дани се е доказал като специалист! Ами...просто няма смисъл да се влиза в подобни полемики... На обиковените хора е много трудно да им обясниш, защо точно такава диагноза си дал и че щом сума ти хора са казали че си коректен и си разбираш от работата, един не може да промени мнението за теб, още повече че той не е бил излъган реално, а съм сигурен че нямаше и да го излъжеш! И понеже се занимавам с части и всички сервизи във Варна работят с нас ми е ясна цялата картинка... Не се коси, но не прави чест на колегата че пуска темата в този раздел!
Познавам Даниел, ходил съм няколко пъти при него и съм доволен от работата му.
Това е един човек, който си изкарва хляба с бачкане по колите.
Много се съмнявам, че ще плюе на името си заради едни 1200 лева или там колкото са.
Понякога е трудно да се постави правилна диагноза в началото само със слушане на звука на мотора, а едва като се започне с разглобяването се вижда кой детайл е точно за подмяна и дали изобщо е за смяна или настройка на нещо друго.
В края на краищата измамени няма, а и ако беше почнал да я прави тая кола пак щеше да стигне до въпросната шайба и щеше да вземе само за нея колкото си струва.
П.С. Момчета няма нужда от драми, тука сме за да си помагаме защото всички караме Субару.
Не сте ли съгласни с мен?
_________________ FORESTER 2.0 MT 92KW MY'03
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 3:18 pm |
|
|
DK performance
Регистриран на: Нед Фев 01, 2009 12:47 pm Мнения: 391 Местоположение: София кв.Обеля ул.Илия Георгов
Skype: Daniel__S1
Автомобил: Subaru под 13 сек на 402м
Телефон: 0888146602
Рейтинг: 198
|
Нека престанем с обидите и плюенето по отношение на Дани,Митака или които да било други сервизи!!!Пише ви колегата на Дани,(който е идвал в сервиза се познаваме)работил съм известно време,като автомеханик,но в момента не ремонтирам автомобилите в сервиза,занимавам се с различна дейност от автомонтъорството!С Дани станахме съдружници и направихме сервиза,но в момента ТОЙ командва парада-работи,назначава,уволнява и ОБУЧАВА хора!!!
Първо-Дани направи доста мой автомобили-Рено,Мазда,Фолксваген,Ауди,Митсубиши,Субару и още много други!!!
Нямам доверие на всеки затова някои от автомобилите бяха диагностицирано предварително от мен и приятел механик(няма да споменавам имена)В НИТО ЕДИН ОТ СЛУЧАЙТЕ ДАНИЕЛ СТОЙЧЕВ НЕ СИ Е ПОЗВОЛИЛ ДА МИ ИСКА И СТОТИНКА ПОВЕЧЕ ЗА НЯКОИ ОТ РЕМОНТИТЕ,НИТО ПЪК ДА Е СМЕНИЛ НЕЩО ДОПЪЛНИТЕЛНО!!!
Понеже аз съм циганин и понеже автомобилите са за продажба много пъти съм искал да правим циганий-Дани отказваше да правим такиква ремонти и ме пращаше да си ремонтирам автомобила сам.
Да ви кажа-няма как да ОпЛъОвАте Дани защото първо ще трябва да оплюете Митко,Краси......
Да ви кажа,че м/у Дани,Митко,Краси няма и капка омраза или завист!!!
Митко е перфектен от моя гледна точка-Както сервиза му-така и самия той,като човек,Краси е готов да помогне в всяка една ситуация дори без да се познаваме-перфектен механик.
Митака е научил Дани да работи-Какво повече мога да кажа.....
Дани е човек и мой най-добър приятел,винаги,абсолчтно винаги гледа нещата 1-во от човешка гледна точка-ЗАПОМНЕТЕ ГО!!!
Всеки,който не е доволен от сервиза-Нека първо дойде да разговаря с Мен с Дани,и след като не успеем да се справим с ситуацията моля НЕКА ПИШЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТУК В ТАЗИ ТЕМА!!!
КОЛКОТО ДО НЕДОВОЛНИЯТ НИ КОЛЕГА---ТУК НЕ Е МЯСТО ЗА ИЗБИВАНЕ ЗА КОМПЛЕКСИ А ЗА ДА МОЖЕМ ВЗАЙМНО ДА СИ БЪДЕМ ПОЛЕЗНИ!!!
БЛАГОДАРЯ!!!!
Поздрави DK performance!!!
_________________ 0878146602/0888146602 power tuning repair and maintenance of Subaru powered by Dkperformance
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 5:15 pm |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
Всичко това е супер, има само една подробност. Аз никой никаде не съм плюл още по-малко съм обиждал/или избивал комплекси върху някого/. Казах какво се е случило. Казах защо съм отишъл другаде. Казах как се е разрешил проблемът ми. Разбирам че искате да защитите приятеля си, но поне си направете труда да прочетете какво е написано... Може да е от полза.
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 5:48 pm |
|
|
zodias
Subaru Extremist
Регистриран на: Нед Яну 06, 2008 1:48 am Мнения: 1099 Местоположение: Sofia Рейтинг: 0
|
На практика истината може да се покаже на 90% с детектор на лъжата и останалите 10% със самопризнания. Ако желате съберете пари, намерете си полиограф с обучен експерт да Ви разпита и да отговори на конкретно зададен въпрос.
Така от писания във форума е трудно да се каже без да се погледнат спорещите в очите. Възможно е двамата да са възприели по различен едни и същи събития и да си ги спомнят с различна интензивност и яснота. Най-важно е първото спомняне. После ума може да донасложи кадри и това да се запамети по-трайно, като в резултат от паметта се извиква изкривен спомен - отражение. Искам да кажа, че може и двамата да са прави, въпреки че на пръв поглед си противоречат.
_________________ --------------------------------------------------------------------------
Subaru Outback 2.5 AT 2000 US
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 10:50 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
крилата фраза "клиента винаги е прав" е много често използвана. само че освен факта, че е произнесена преди мнооого време, човекът който я е казал е бил най-обикновен магазинер, много е преуспял, но накрая е умрял в пълна мизерия
истината винаги има две страни. и винаги най-добрият начин да се стигне до нея е с интелигентен диалог. а не веднага да се юрнеш при друг и после да обявяваш резултатите.
аз на един от клиентите - сега много близък на сервиза - преди време забравих да му сипя масло на дифа на автоматика. 4те колела блокирали изведнъж и се залепил като муха на предният джам без скандали, без одумване - колата обратно в сервиза, чисто нов диф за сметка на митака(аз един лев не дадох), и всичко е ток и жица. просто човекът също работи - и знае, че безпогрешни няма, важно е отношението. а митака пари от мен не взе, защото колата я сдавах по спешност в 12.00 през нощта. оттогава с клиента сме си правили много услуги, често минава просто за лаф или за нещо по колата,, черпи ни кафета и яко бъзик за диференциала като се сетим.
да не говорим, че на порша докато му хвана цаката - пиостоянно му се разлитаха водните съединения на всички страни. ама драган каза - докато се научиш и всеки път даваше по стотина лева за антифриз, тва събира към 20 кила
направихме една бигачка. отиде за мапване. изкара към 50 км и двигателя се смля - лошо мапване, грешни сметки или някаква друга простотия. пак я направих - сега пак чакам двигателя да се пръсне ама клиента знае, че лесно няма.
има коли, които висят сума време по паркинга. някои клиенти вдигат скандали, други търпят и чакат. опцията - отиваш в друг сервиз винаги е отворена и достъпна. сервиз, в който не се трошат коли - явно не работи на пълни обороти. няма безпогрешни сервизи, няма безпогрешни механици. всеки път когато колата излиза от сервиза - си отваряте очите на четири. всичко което е разглобявано и сглобявано - има шанс да изтропа някъде. да потънат спирачките, да не е завита гума, да текне отнякъде масло или антифриз. т.е. част от отговорността се пада и на клиента. абсолютно лицемерно е да се очаква 100% успеваемост на сервиза, или 100% доволен клиент.
в казуса дани-mindless - просто е трябвало да си общувате повече.
въпросът е какво е отношението клиент-сервиз, и на какво ниво се осъществава комуникацията помежду им. а точно тук е разковничето.
ако му смениш съединителя на бигачката и му обясниш, че има 500км улягане, а той същата вечер я качи на витоша да я пробва., кво става като след два дена дойде с тотално изгопрял съедиинител? ми почват едни разговори - и който надделее
като му направиш основен ремонт - и му обясниш че има километри за разработване, а той на следващият ден я пробва колко дига - ми пак разговори, и който е най-отгоре - печели. всичко става по съвсем цивилизован начин - нещо много рядко в българия, за съжаление.
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Вто Апр 07, 2009 1:40 am |
|
|
ender
Perfect Stranger
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2007 11:59 am Мнения: 1285 Местоположение: Planet Earth
Skype: nikolay.kapitanov
Автомобил: двойката
Телефон: 0888 831783
Рейтинг: 109
|
евала на Агента за коментара по-горе
Аз имам приятели, които се занимават с подобни ремонти и макар и острани виждам как понякога нещата не стават така както им се иска и на тях. Виждам как това им тежи и става още по-лошо ако с клиента "не се говори".
Също така отстрани ми прави впечатление, че сигурно над 90% от проблемите клиент-сервиз е най-вече в комуникацията, а не в качеството на ремонта, и според мен това доста куца в тоя бизнес - да обясниш какво, защо и как по начина по който отсрещната страна ясно да разбере за какво става дума.
_________________ https://www.catalogmachine.com/treasure-bulgaria/catalogs
|
|
|
Вто Апр 07, 2009 10:52 am |
|
|
DK performance
Регистриран на: Нед Фев 01, 2009 12:47 pm Мнения: 391 Местоположение: София кв.Обеля ул.Илия Георгов
Skype: Daniel__S1
Автомобил: Subaru под 13 сек на 402м
Телефон: 0888146602
Рейтинг: 198
|
Обикновенно Дани е доста подробен по отношение на ремонтите-дори по телефона!!!
_________________ 0878146602/0888146602 power tuning repair and maintenance of Subaru powered by Dkperformance
|
|
|
Вто Апр 07, 2009 2:25 pm |
|
|
topzizitop
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:51 pm Мнения: 295 Местоположение: София Рейтинг: 209
|
Бил съм при Дани и мога да кажа, че няма проблеми с комуникацията, каквито много от известните сервизи имат. Т.е. много им е тежко да обяснят на хора, които искат да знаят (а явно имат поне малки технически познания) какво става с колата им. Аз трябва да му се извиня за един свещов кабел, от който колата тресеше , а аз не вярвах, че е от него. Сигурен съм, че е завил пустия шайбов болт с 18.0±0.5 kg-m, както и болтовете на ролките с 4.0±0.4 (така пише в сервизния мануал). Може да го упрекнете, че не е забелязал биенето на шайбата, но сигурно това щеше да е първото, ако бе започнал да сваля мотора и щеше да спре по-нататъшната дандания. Не можем да се оттървем от балканското си подозрение, че искат да ни завлекат...
_________________ FORESTER 2.0R AT 158HP 2007 ГИ Romano Antonio LPG
|
|
|
Вто Апр 14, 2009 1:50 pm |
|
|
44mag
Регистриран на: Пет Окт 03, 2008 2:08 pm Мнения: 200 Местоположение: Варна
Skype: 44mag
Автомобил: 2.0Impreza'96Wagon
Рейтинг: 10
|
Колеги от Варна, ВНИМАНИЕ !!!
Съветвам ви да не припарвате близо до сервиз "Михнев"
на ул. "Осми март"21.
Нямат си понятие от нашите коли,но уви нямат и страх да пипат работи дето не разбират.
_________________ Няма нищо по-загадъчно от консерва без етикет...
|
|
|
Чет Апр 16, 2009 8:16 pm |
|
|
kissiov
Регистриран на: Пон Окт 16, 2006 6:02 pm Мнения: 117 Местоположение: София Рейтинг: 0
|
Въпреки закъснението искам да се включа в темата"ПРАВ-КРИВ" с пустата му шайба!
Имам приятел автомонтьор,който ми поддържаше колите и няколко пъти е отъждествявал цените на труда си ,сравнявайки ги с моите (аз съм зъболекар),което е пълен абсурд!Няма място за сравнение,не страдам от мания за величие,но все пак си "играя"със здраве,а пряк началник ми е Господ.
Така,след няколко години от некомпетентност жената на моя приятел се беше запътила към"вечното царство",слава Богу я спасиха!Тогава той дойде при мен и каза"Аз може да сбъркам,да ти счупя колата,ще отида и ще ти купя две,но вие (лекарите)нямате право на грешка"
ЗАКЛЮЧЕНИЕ:ева си шайбата и чудото,да не е умрял човек!Дори и да има вина ,Дани ще ти направи колата без пари,въпреки ,че според мен това е просто малшанс!А един коректен клиент,отива първо лично при автомонтьора,казва му какво мисли и чак тогава предизвиква публичен скандал.От друга страна много уважавам хората,които имат доблестта да кажат"сбърках",а много рядко се чува(казвам по принцип,нямам предвид Дани защото според мен няма вина в случая).Само който не работи,той не прави грешки!
Бъдете здрави,вие и близките ви!Колите са консуматив
_________________ СУБАРУ-Това е диагноза!
|
|
|
Съб Апр 25, 2009 8:04 am |
|
|
scaramouche
Регистриран на: Сря Окт 08, 2008 7:30 am Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
Много правилно казано колите са консуматив! И е смешно като се почне с "мойта гордост" или "мойто бебче" за една купчина тенекий... За жалост много хора мислят и живеят само за колата, а има доста по-интересни неща
|
|
|
Съб Апр 25, 2009 1:19 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
scaramouche написа: Много правилно казано колите са консуматив! И е смешно като се почне с "мойта гордост" или "мойто бебче" за една купчина тенекий... За жалост много хора мислят и живеят само за колата, а има доста по-интересни неща
Какво правиш изобщо в АВТО-ФОРУМ не ми иде на ум ? И ти си консуматив за планетата, но не живееш с тази мисъл...бахти слабото изказване, честно !
_________________ All-Wheel-Drive
|
2
|
|
Съб Апр 25, 2009 7:18 pm |
|
|
ender
Perfect Stranger
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2007 11:59 am Мнения: 1285 Местоположение: Planet Earth
Skype: nikolay.kapitanov
Автомобил: двойката
Телефон: 0888 831783
Рейтинг: 109
|
_________________ https://www.catalogmachine.com/treasure-bulgaria/catalogs
|
|
|
Съб Апр 25, 2009 8:11 pm |
|
|
scaramouche
Регистриран на: Сря Окт 08, 2008 7:30 am Мнения: 3 Рейтинг: 0
|
Ами да, консуматив е защото на година карам по около 60 000 км и за две години "бебчето" остарява и взимам ново
|
|
|
Съб Апр 25, 2009 9:33 pm |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Мнения: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
Ще си подбереш кола, която държи на каране.
А "бебчето" не е задължително да го ползваш...по присъщо е за 2* годишна студентка в обръщение към любимата си Корса, кой нормален мъж говори така
ender написа: консуматив за планетата ще ме уморите
При положение, че се чудя ДАЛИии съединителя е консуматив и не мога да кажа категорично, как да реагирам за колата ? Не може да се отнасяш към вещите си така
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Нед Апр 26, 2009 1:42 am |
|
|
XaBaTa
Регистриран на: Вто Ное 18, 2008 3:18 pm Мнения: 19 Местоположение: София
Автомобил: Legacy Outback 2.5 2000г.
Рейтинг: 0
|
Оплакване от гуми център Диана (Околовръстен път София) и най-вече от търговският им отдел.
Проверих в сайта им работното време и пише до 20:00. В 19:30 бях там и за моя изненада бяха дръпнали металната бариера за да не влизат коли. Все пак паркирах и влязох да попитам. Отговора беше, че вече чистят и затварят. Казах им за обявеното им работното време и с насмешка търговеца ми отговори, че за такива като мен смятал да работят вече до 21:00 вечерта. Все пак смятах да дам 1000лв за 4 нови гуми но явно те не ги искаха.
Още двама колеги на работа са се опарили от техните търговци. Единият при закупуването на 4 нови гуми Мишелин не са му дали полагащите се (и рекламирани по радиото) трансмитери за кола с претекст, че взима гумите с фактура.
Друг колега е присъствал на следната ситуация. Влиза в магазина клиент и казва, че сега само ще купи гумите, а утре ще мине да ги монтира. Търговеца му заявил че защото утре ще му ги монтират ще загуби правото си на безплатен монтаж. След като клиента си тръгнал друг човек от търговския отдел го е попитал "Защо така му каза той монтажа си е без пари" и отговора е бил, че на момента това му дошло и това казал.
Та ако купувате гуми от там имайте си едно на ум.
|
|
|
Сря Апр 29, 2009 11:40 am |
|
|
kissiov
Регистриран на: Пон Окт 16, 2006 6:02 pm Мнения: 117 Местоположение: София Рейтинг: 0
|
Пак в "ДИАНА",миналата година ми заявиха,че ако купя гуми ххх/65/15
вместо каталожно ххх/60/15,които естествено са по скъпи,няма да ми признаят гаранция,а аз просто исках да са по-високи,не беше въпрос на пари
_________________ СУБАРУ-Това е диагноза!
|
|
|
Сря Апр 29, 2009 6:40 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта |
|