Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 2:40 pm

Правила за пускане на обяви в раздела


1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару.
2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка.
3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.



Отговори на тема  [ 398 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Следваща
 Черен списък за сервизи и магазини 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 12, 2017 5:22 pm
Мнения: 40
Местоположение: София
Автомобил: Outback 09 2.5AT EJ253, BMW 535d
Рейтинг: 113
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
tony написа:
Автосервиз 1040 Subaru Workshop - Бургас Здравейте! Навярно знаете за "наличието" на такъв сервиз в Бургас. Казус няма, защо ли, явно чичо Тенчо или там както му казват иска да печели тарикатски в Бургас и ни взема за пълни нули на тема Субару или за какво си мисли че сме. Та, днес му звъннахме на чичо ви Тенчо (не аз лично, а приятел). Ставаше въпрос за реглаж на клапани на Н6 - 2007. Започна се обясненито, това-онова, ако се наложело може и верига да се сменя и всякакви други, още не установени проблеми. Накрая, естесвенно е цената. Каза около 3-4 000 лв. Чакай малко Тенчо, още не си отворил, а почти е сигурно че ще достигнем тази сума. Естевенно звъннахме на Миро във Варна. Предложи около 1000 лв за реглаж. Директно и без професорски обяснения. То е ясно къде ще се обслужи колата.И като за капак, ни каза че трябва да се съберат няколко коли в Бургас, за да дойде гурото от София и да ги обслужи. Това сериозно ли е за според вас?
Ако сте забелязали в темата за Сервизи, този в Бургас няма телефон. ;) А само карта къде се намира обекта. Телефона е : 070011040. Ок, в телефона се вижда ника на чичо ви Тенчо във форума тук. Преди месец звъня на този телефон и ми вдига дама. Предположих че е Десито от форума и така и се оказа. Попитах я за добавки, познайте отговора. Около половин час ми обяснява как чичо ви Тенчо работел качественно, и че вземал скъпо но било гарантирано. Не знам си кои в Бургас вземал по-малка цена и не работел качественно. Колко много бургаски коли ходели при Тенчо в София, та решили да отоврят и тук. На въпроса, къде се намира сервиза, търсихме но не го открихме, а чакахме да видим шарения гараж както се вижда във ФБ. Също така и не реаботели. А, по социалните мрежи големи реклами.
Деси, не ми обяснявай и рекламирай Тенчо, по разбераеми пречини. Аз те попитах да ли имате даден продук, а ти, 30 мин развиваш теми за Субару и Тенчо. Да не би този телефон да е импулсен?
Ако обичате, сменете си тотално концепцията за Бургас. Няма как да споделя добра дума за вас.
И накрая. Защо решихте да отваряте сервиз в Бургас? Всеки иска да печели, ама не и по този начин. Ние си ходим на разходка до Варна и си обслужваме колите, на НОРМАЛНИ ЦЕНИ и работещи сервизи, с отношение и разбиране към клиентите.
Живи и здрави


Със същото впечатление и крайно разочарован останах и аз от Тенчо и 1040 Subaru Workshop! Отидох с проблем с вибрации при потеглене и ускорение на ниски скорости, които не са постоянни, за да се диагностицира проблемът. Направи преглед, като аз бях в колата на подемника и след като я свалихме на земята, прегледа и други неща и ми каза, че имам тампони за смяна и накладки, и спирачна течност. Спирачките били на 40% и трябвало да се сменят. Няколко пъти питах какво правим с вибрациите, заради които съм отишъл, за цените на оригинални полуоски, карета и т.н. Каза, че не знае дали е от тях, като го помолих поне да ги размени и да смени едниния маншон. Разбрахме се уж, че това ми е важно. Помолих да ми звънне, ако има нещо притеснително, като въпреки високата цена за смяна на предни накладки и спирачна течност - 245 лева, казах няма проблем. Казах му, че може и да не ги правим, но той каза, това е най-важно. Работил само с оригинални части... Казах ОК. Накладките са Ferodo, разбрах след това, за да си прецени всеки сам. Реших, че ще му се доверя и съм ОК да платя малко повече, но се надявах поне да размени полуоските и да напълни с нова грес едната и да смени маншона, който все още е здрав(на другата беше скъсан и го обслужих при друг колега от форума - Jovanni). Поне така се разбрахме. А избрах да отидат при Тенчо от 1040 Subaru Workshop, защото ми е супер близо до офиса, а и исках преди да регистрирам колата, която съм взел за баща ми, да остраня този проблем. Пак повтарям, че му казах, че след размяната, ако има промяна в поведението, ще закупя и сменя каквото е нужно! Просто, защото той не знаеше от какво е, исках да започнем от размяна на полуоски!!! И така, оставих аз колата там и след 6 часа ми звънна, че всичко е готово. Отивам там и още с влизането ми се заявава. Всичко е 6, ще платиш дори малко по-малко. Питам защо - ами нищо не направихме с полуоските, защото едната не излиза от шенкела :-~ :-~ :-~ Веднага го попитах, нали затова дойдох, нали няколко пъти повторих, че това ми е важно? Почна да ми обяснява, че можело да е от кардана, да съм оставил друг ден там колата, пък да го свалил, пък не знам си какво. Викам нали сега я докарах за това? Ами то не било от полуоските, във този форум се пишели глупости, да не съм четял, то никога не се оправяло от тях и т.н. :facepalm: Питах как разбра, нали обясних като я докарах, че единия маншон е бил скъсан и е била изтекла греста и т.н. Вероятността да е от тях е голяма и т.н. Той взе пак да ми говори за кардана.... Ядосах се много и реших да се махам, след като платих доста за някакви други неща. Той нещо взе пак да ми обяснява за кардани и т.н. Та реших да го питам, дали след смяна на масло на автомата трябва да се направи рестартиране на адаптациите, той ми вика "Не знам, неразбирам от автоматици"... Това вече затъврди мнението ми, че е просто поредния некоректен сервиз, който само гледа да ти вземе парите, а колата продължава с вибрациите.......

Сега проверих цените на накладки и спирачна течност, racing, каквато ми каза, че е сложил. Около 90 лева са, т.е. взел ми е за труд само за накладки и спирачна 155 лева(без тампони и т.н.) и не ми оправи основния проблем, за който отидох. Просто го отсвири/ Всеки сам може да си прецени, дали е коректен Тенчо от 1040 Subaru Workshop! Мислех си, че поне накладките ще са оригинални, или нещо подобно за тази цена, защото той поне 5 пъти ми повтори, че работил само с оригинални части.

Съпругата му няколко пъти повтори, като бях на прегледа, колко им бил висок наемът. Явно от такива нормални хора като мене искат да си го избият.......

Бяха си взели чирак на 1 ден, който нищо не разбира от Субару - дано не ми е пипал нещо по колата..... ](*,)

Сега сигурно съпругата му с ник dessito ще скалъпи някакво опровержение, но моето мнение за Тенчо и 1040 Subaru Workshop са, плямпат много, само с цел да ти вземат колкото може повече пари, но да не свършат нещо смислено!!!!!!!!!!

Да се знае - платих им и бях ОК да направят и допълнителни неща, защото обичам колите ми да са в много добро състояние от гледна точка поддръжка. Jovanni, при който бях може да го потвърди! Това е - Тенчо и 1040 Subaru Workshop не са коректни и гледат единствено да изкарат колкото може повече пари от вас, явно защото им е скъпо, да имат сервиз..... ](*,)

Да допълня, че ми казаха, че Jovanni нищо не е направил със смяната на маслото на кутията и трябвало да се смени пак и казах ОК. Щом е така, Дори им платих и за промивка... И това да се знае! А платих, защото пак казвам - купих колата за баща ми и исках да е в наистина добро състояние като му я дам!!!!!! Исках да е спокоен, като я кара. И пак да напиша, че отидох заради вибрации, Jovanni преди това обслужи колата! Та Тенчо от 1040 Subaru Workshop не разбирал нищо от автоматици, а сменя масла и т.н... Тотално се обърках. А жена му не спря да обяснява, че те били дали 150 000 лева да правят и трошат коли... Супер... От такива като мене са ги взели явно... И след тази одисея установих, че не са чули една дума от това, което казах. Явно само говорят, без да да слушат клиентите си...

Димитър

P.S. Стоя зад всяка своя дума! И никога не съм се пазарил за нищо с майстор като става дума за колите ми!!!

_________________
Поздрав най-сърдечен! Твой приятел вечен, Весел Патиланчо!
 24

Сря Яну 01, 2020 12:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 12, 2017 5:22 pm
Мнения: 40
Местоположение: София
Автомобил: Outback 09 2.5AT EJ253, BMW 535d
Рейтинг: 113
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да добавя, че ми казаха без да съм ги питал, напълно в нищото, че при Любо не трябвало да се ходи и да внимавам с него и т.н. Да не навлизам в подробности. Т.е. наговориха един куп лоши неща за колегите, включително Jovanni и за форума като цяло. Както и да не чета тук, че пише пълни глупости и затова Тенчо вече не влизал... Без да ги питам! Просто се опитвах да разбера, защо не са свършили работата, за която отидох и защо не са ми звъннали, като са видели ужким проблем със свалянето на полуоската, а той ми наговори един куп други глупости. Почвам да си мисля, че въобще не са се занимавали с разменяне на полуоски и тези дни ще го разбера на 100% и ще пиша тук!

Не зная защо този Тенчо и 1040 Subaru Workshop стои в този сайт субаруцентър бг ком(пиша го така да не му правя SEO), да подвежда шофьорите на Субару. После защо има хора, които се отказват от тази марка :( Работата по смяната на накладки и спирачна течност на 535d-то ми е официален сервиз на BMW се оказа по-евтина. А 535d има доста сериозни спирачки..... Поне да не ме беше лъгал, че работи с оригинални части....

P.S. Интересно е дали са говорили на други колеги лоши неща за другите сервизи? :(

_________________
Поздрав най-сърдечен! Твой приятел вечен, Весел Патиланчо!

Сря Яну 01, 2020 3:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm
Мнения: 453
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
mitkomitashki написа:
Да добавя, че ми казаха без да съм ги питал, напълно в нищото, че при Любо не трябвало да се ходи и да внимавам с него и т.н. Да не навлизам в подробности. Т.е. наговориха един куп лоши неща за колегите, включително Jovanni и за форума като цяло. Както и да не чета тук, че пише пълни глупости и затова Тенчо вече не влизал... Без да ги питам! Просто се опитвах да разбера, защо не са свършили работата, за която отидох и защо не са ми звъннали, като са видели ужким проблем със свалянето на полуоската, а той ми наговори един куп други глупости. Почвам да си мисля, че въобще не са се занимавали с разменяне на полуоски и тези дни ще го разбера на 100% и ще пиша тук!

Не зная защо този Тенчо и 1040 Subaru Workshop стои в този сайт субаруцентър бг ком(пиша го така да не му правя SEO), да подвежда шофьорите на Субару. После защо има хора, които се отказват от тази марка :( Работата по смяната на накладки и спирачна течност на 535d-то ми е официален сервиз на BMW се оказа по-евтина. А 535d има доста сериозни спирачки..... Поне да не ме беше лъгал, че работи с оригинални части....

P.S. Интересно е дали са говорили на други колеги лоши неща за другите сервизи? :(

Точно след посещение при Тенчо за смяна на накладки на ръчната спирачка ,(2015г.още в стария му сервиз в Симеоново),ходих след това при Любо да му оправя бакиите,защото спирачките задържаха и чисто нови дискове ми прегряха.

Сря Яну 01, 2020 5:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Само на мен ли ми прави впечатление, че хейтът към Тенчо започна след старта на предлагането на услугите му в Бургас? Чудя се кого толкова настъпи по мазола.
И на мен ми се случи веднъж да допусне грешка, но като му закарах колата отново си я оправи без да се опитва да изкара, че проблемът е друг и да ми иска пак пари. Имаше по-напред в темата мнение, че на практика всички Subaru сервизи могат да присъстват и в белия, и в черния списъци, и това е вярно, защото безгрешни хора няма, но е важно как ще се държиш, и какво ще направиш, когато си допуснал грешка, и това прави основната разлика. И да - Тенчо взима скъпо( не толкова заради цената на труда, колкото че таксува частите на ритейл цените им за крайни клиенти, но това си е негово право ), и в повечето случаи не е склонен да прави половинчати ремонти, защото после трябва да стои с името си и с гаранцията, която дава за работата си. Затова и основно предпочита да работи с ОЕМ, или проверени от него, части. Разбирам, че това дразни някои хора, но това повод за хейтене ли е? Пазарът на предлагане на услуги е свободен и който не му харесва определена услуга - ходи другаде и търси алтернатива.
Преди 2 години( 25 000 км. ), малко след като бях купил колата, един от най-белите Subaru сервизи, при които отидох за второ мнение относно шум при смяна на скорост, за който не бях сигурен дали е нормален за колата, ми казаха твърдо, че шумът е от мотора и до 2-3 седмици ще се "окоти" на пътя, та спешно да мисля варианти за бърза предварителна реакция. Е, това не се случи и се оказа, че няма нищо такова, но не съм ги писал в тази тема и няма и да ги спомена, защото ми беше само единично сблъскване с тях, а са механици с много добра цялостна репутация, пък и виждах, че всичко е по-скоро резултат от предубеждение заради това, че им карам дизел, а не толкова, че са лоши механици. Един човек може да е много добър професионалист, и пак в моменти на пренапрежение, забързаност или заради предубеденост, да направи грешка в даден момент. Мисля на всички ни се случва в ежедневието.
Хубаво е, когато се пишат крайно отрицателни мнения за сервизи, да е на базата на някакво наблюдение, а не само на откъслечни единични сблъсквания, още повече за такива при които съответният потърпевш не се е върнал да обсъди с механика от какво е останал недоволен и какво може да се направи по въпроса.
Никой не се замисля по въпроса, ама в голяма степен резултатът от ремонтите е зависим и от самия потребител, а не само от механика. Има шофьори, които ремонтират само като се счупи нещо, а има и такива, които гледат автомобилът им да е добре поддържан и правят превантивни подмени на консумативи и комоненти. В първия случай често подмененият детайл пак дефектира в скоро време, поради недоброто общо състояние на цялостната система от която е част. И какво - давайте да хейтваме само механика.

Чет Яну 02, 2020 11:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
Само на мен ли ми прави впечатление, че хейтът към Тенчо започна след старта на предлагането на услугите му в Бургас? Чудя се кого толкова настъпи по мазола.
И на мен ми се случи веднъж да допусне грешка, но като му закарах колата отново си я оправи без да се опитва да изкара, че проблемът е друг и да ми иска пак пари. Имаше по-напред в темата мнение, че на практика всички Subaru сервизи могат да присъстват и в белия, и в черния списъци, и това е вярно, защото безгрешни хора няма, но е важно как ще се държиш, и какво ще направиш, когато си допуснал грешка, и това прави основната разлика. И да - Тенчо взима скъпо( не толкова заради цената на труда, колкото че таксува частите на ритейл цените им за крайни клиенти, но това си е негово право ), и в повечето случаи не е склонен да прави половинчати ремонти, защото после трябва да стои с името си и с гаранцията, която дава за работата си. Затова и основно предпочита да работи с ОЕМ, или проверени от него, части. Разбирам, че това дразни някои хора, но това повод за хейтене ли е? Пазарът на предлагане на услуги е свободен и който не му харесва определена услуга - ходи другаде и търси алтернатива.
Преди 2 години( 25 000 км. ), малко след като бях купил колата, един от най-белите Subaru сервизи, при които отидох за второ мнение относно шум при смяна на скорост, за който не бях сигурен дали е нормален за колата, ми казаха твърдо, че шумът е от мотора и до 2-3 седмици ще се "окоти" на пътя, та спешно да мисля варианти за бърза предварителна реакция. Е, това не се случи и се оказа, че няма нищо такова, но не съм ги писал в тази тема и няма и да ги спомена, защото ми беше само единично сблъскване с тях, а са механици с много добра цялостна репутация, пък и виждах, че всичко е по-скоро резултат от предубеждение заради това, че им карам дизел, а не толкова, че са лоши механици. Един човек може да е много добър професионалист, и пак в моменти на пренапрежение, забързаност или заради предубеденост, да направи грешка в даден момент. Мисля на всички ни се случва в ежедневието.
Хубаво е, когато се пишат крайно отрицателни мнения за сервизи, да е на базата на някакво наблюдение, а не само на откъслечни единични сблъсквания, още повече за такива при които съответният потърпевш не се е върнал да обсъди с механика от какво е останал недоволен и какво може да се направи по въпроса.
Никой не се замисля по въпроса, ама в голяма степен резултатът от ремонтите е зависим и от самия потребител, а не само от механика. Има шофьори, които ремонтират само като се счупи нещо, а има и такива, които гледат автомобилът им да е добре поддържан и правят превантивни подмени на консумативи и комоненти. В първия случай често подмененият детайл пак дефектира в скоро време, поради недоброто общо състояние на цялостната система от която е част. И какво - давайте да хейтваме само механика.


Доколкото аз разбрах от написаното от колегата изрично му е казал какво да смени/провери/направи, а това не е било направено (вибрациите) от сервиза.И да всеки си избира къде да си кара колата на ремонт, но това не изключва факта да се слуша и клиента понякога.

P.S. Ч.Н.Г. на всички бъдете най-вече здрави.

Чет Яну 02, 2020 11:47 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm
Мнения: 453
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
Само на мен ли ми прави впечатление, че хейтът към Тенчо започна след старта на предлагането на услугите му в Бургас? Чудя се кого толкова настъпи по мазола.
И на мен ми се случи веднъж да допусне грешка, но като му закарах колата отново си я оправи без да се опитва да изкара, че проблемът е друг и да ми иска пак пари. Имаше по-напред в темата мнение, че на практика всички Subaru сервизи могат да присъстват и в белия, и в черния списъци, и това е вярно, защото безгрешни хора няма, но е важно как ще се държиш, и какво ще направиш, когато си допуснал грешка, и това прави основната разлика. И да - Тенчо взима скъпо( не толкова заради цената на труда, колкото че таксува частите на ритейл цените им за крайни клиенти, но това си е негово право ), и в повечето случаи не е склонен да прави половинчати ремонти, защото после трябва да стои с името си и с гаранцията, която дава за работата си. Затова и основно предпочита да работи с ОЕМ, или проверени от него, части. Разбирам, че това дразни някои хора, но това повод за хейтене ли е? Пазарът на предлагане на услуги е свободен и който не му харесва определена услуга - ходи другаде и търси алтернатива.
Преди 2 години( 25 000 км. ), малко след като бях купил колата, един от най-белите Subaru сервизи, при които отидох за второ мнение относно шум при смяна на скорост, за който не бях сигурен дали е нормален за колата, ми казаха твърдо, че шумът е от мотора и до 2-3 седмици ще се "окоти" на пътя, та спешно да мисля варианти за бърза предварителна реакция. Е, това не се случи и се оказа, че няма нищо такова, но не съм ги писал в тази тема и няма и да ги спомена, защото ми беше само единично сблъскване с тях, а са механици с много добра цялостна репутация, пък и виждах, че всичко е по-скоро резултат от предубеждение заради това, че им карам дизел, а не толкова, че са лоши механици. Един човек може да е много добър професионалист, и пак в моменти на пренапрежение, забързаност или заради предубеденост, да направи грешка в даден момент. Мисля на всички ни се случва в ежедневието.
Хубаво е, когато се пишат крайно отрицателни мнения за сервизи, да е на базата на някакво наблюдение, а не само на откъслечни единични сблъсквания, още повече за такива при които съответният потърпевш не се е върнал да обсъди с механика от какво е останал недоволен и какво може да се направи по въпроса.
Никой не се замисля по въпроса, ама в голяма степен резултатът от ремонтите е зависим и от самия потребител, а не само от механика. Има шофьори, които ремонтират само като се счупи нещо, а има и такива, които гледат автомобилът им да е добре поддържан и правят превантивни подмени на консумативи и комоненти. В първия случай често подмененият детайл пак дефектира в скоро време, поради недоброто общо състояние на цялостната система от която е част. И какво - давайте да хейтваме само механика.

Колега,аз съм от София и въобще не ме интересува отварянето на сервиза на Тенчо в Бургас! Където иска,там да отваря сервиз.Имам още много да пиша за посещението ми при Тенчо,но ще замълча,защото няма да е коректно след близо 5 години! Писах за накладките ,защото Тенчо е споменал Любо и нямаше как да замълча.Не съм адвокат на Любо,но той ми оправи накладките.Не обичам алчни хора и такива,които оплюват колегите си!

Чет Яну 02, 2020 12:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Емо74 написа:
Колега,аз съм от София и въобще не ме интересува отварянето на сервиза на Тенчо в Бургас! Където иска,там да отваря сервиз.Имам още много да пиша за посещението ми при Тенчо,но ще замълча,защото няма да е коректно след близо 5 години!


Явно не си ми разбрал цялостно идеята на коментара, в който не визирах само твоя случай. Щом имаш и друга предистория с Тенчо - ами опиши я цялата, няма лошо - нали за това е темата. Аз не съм адвокат на Тенчо, нито твърдя, че е най-добрият механик в България, просто изразявам своето виждане по въпроса за тази тема, че е хубаво( за който и сервиз да става дума) да представяме систематизирано и в описателен стил от какво сме били разочаровани, на база поне някаво наблюдение.
Словоизлияния стил "жълта преса"( с препинателни знаци, дебел шрифт, натъртвания, подчертавания, многократно споменаване на пълното име на сервиза и др. ) от единично посещение в даден сервиз дават съвсем друг тип послание към съфорумците, и по мое мнение разводнява темата( това не по повод твоя коментар, а предишните ).

Чет Яну 02, 2020 12:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 12, 2017 5:22 pm
Мнения: 40
Местоположение: София
Автомобил: Outback 09 2.5AT EJ253, BMW 535d
Рейтинг: 113
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
[...


А да говориш лошо за колегите си, без да са те питали и да подвеждаш целенасочено клиентите си е много коректно, така ли?
Или да не направиш нещо, като си поел ангажимент? Поне можеше да се обади! Ама вероятно е решил, че ще ми вземе парите и ако ми звънне, може да се откажа от скъпата смяна на накладки, които се оказаха далеч от оригинални!
Или просто не му се е занимавало, защото е по-трудно и после ме е излъгал, че полуоската не излизала(няма ръжда по колата). Питах го, защо не ми звънна, взе да ми шикалкави и да ми обяснява "Ама нали направих друго".

Аз му казах за какво съм отишъл в сервиза няколко пъти - в събота на място, по телефона след това и после преди да оставя колата пак! Това, че той гледа само печалбата не говори добре за него.
И защо не ми каза, че ще ми сложи Ferodo накладки, а ми обясни поне 3-4 пъти, че работи с оригинални части? Като ще са различни от оригиналните, можеше сам да преценя да ми сложи Ate, или TRW, каквито бих предпочел.

P.S. Колата не е някой скрапер. Купих я за баща ми, още е с транзитни номера и съм дал до момента няколко хиляди лева да обслужа всичко, което може да се обслужи по нея! Всички масла, както се вижда по-горе на скоростите 2 пъти :facepalm: :lipseal: , всички течности, ремъци и т.н. Да не изброявам.

------

Сега ходих до колата, че ме съмняваше нещо за маслото на скоростите, като написах това по-горе. Като размърдаш щеката, когато я вадиш, събира старо масло, или остатъци от фрикционните дискове в гърловината. Та нали той ми го показа този трик със салфетката. Капваш малко и обясняваш, че този преди теб нищо не бил свършил с сменяй пак маслото. Като извадиш щеката внимателно си е бистричко :lipseal: Без коментар съм вече. Да видим утре какво ще кажат в друг сервиз, като ходя за полуоските.

Та на база снимката и аз мога да заявя като него, че Тенчо от 1040 Subaru Workshop никаква не я е свършил. Защото, видиш ли, според него като е така като на снимката, не било сменяно коректно маслото :lipseal: :facepalm:

Доста бях афектиран и въобще не се сетих да проверя пред него с някоя салфетка, да го видя какво точно ще ми обясни тогава. Ама нали това ми е първа кола с щека за маслото на скоростите.

Изображение

_________________
Поздрав най-сърдечен! Твой приятел вечен, Весел Патиланчо!

Чет Яну 02, 2020 1:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
mitkomitashki написа:
.....

А да говориш лошо за колегите си, без да са те питали и да подвеждаш целенасочено клиентите си е много коректно, така ли?
Или да не направиш нещо, като си поел ангажимент? Поне можеше да се обади! Ама вероятно е решил, че ще ми вземе парите и ако ми звънне, може да се откажа от скъпата смяна на накладки, които се оказаха далеч от оригинални! ...


Колега Митко, не мога да коментирам технически случая ти, защото не съм запознат. Друго имах в предвид: пиши "Не съм доволен от Тенчо, поради следните неща: ... ", и изброй нещата, които си сметнал, че са направени(или ненаправени) по автомобила ти. Вместо това отдаваш внимание основно на тълкувания - какъв бил, защо го правел и т.н. Тълкуванията ги остави да си ги направи като заключение всеки един от нас, защото иначе звучи като чиста проба личностно заяждане и оплюване на таква база.
И защо да те е излъгал, че работи само с оригинални части? Под оригинални не се има в предвид само OEM вложените при производството на автомобила, а такива от проверен доставчик за съответната марка. То ако става въпрос и неоригинално АТЕ има по пазара от непроверени доставчици. Ferodo също има доста фалшиво по пазара, поради което и немалко оплаквания от марката.
ОЕМ частите също понякога се променят в процеса на производство на автомобила, в зависимост с кой доставчик има подписан договор съотвтетната марка към соътветната година. Преди като карах служебна Toyota - ОЕМ накладки( в кутия Toyota ) едната година бяха TRW, а другата Textar.

Чет Яну 02, 2020 2:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 12, 2017 5:22 pm
Мнения: 40
Местоположение: София
Автомобил: Outback 09 2.5AT EJ253, BMW 535d
Рейтинг: 113
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може би аз очаквам да живеем в нормален свят, в който хората са коректни. Винаги съм си плащал колкото кажат с удоволствие, като единствено съм очаквал коректно отношение. Може би искам нещо прекалено? Например да ми каже 2 думи - ще ти сложа накладки Феродо и не ми се занимава с твоите полуоски, и т.н. Да мога да взема информирано решение. Щеше да му отнеме 3 секунди да ми сподели важните за мен неща. Питах го какви части ползва - каза оригинални. Няколко пъти му казах, да размени полуоските, да смени маншона и да сложи нова грес. Какво повече трябваше да направя? Да стоя там и да му казвам стъпка по стъпка какво да прави ли?

Сега пак ходих до колата с няколко листа А4 да проверявам маслото на скоростната. Ами явно си остават някакви по-тъмни частици от старото масло, дори и след смяната му с машина и промиването, каквито трябва да са направили там :-~ Иначе скоростите включват нормално, няма грешки и т.н.

_________________
Поздрав най-сърдечен! Твой приятел вечен, Весел Патиланчо!
 29

Чет Яну 02, 2020 3:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm
Мнения: 453
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
..."безгрешни хора няма, но е важно как ще се държиш, и какво ще направиш, когато си допуснал грешка, и това прави основната разлика. "


Когато си взех колата след смяната на дисковете и накладките при Тенчо ,на прибиране от сервиза чух потропване един път, и до нас нямаше проблеми.На другия ден тропането се учести.Обаждам се на Тенчо ,беше петък към обяд,казвам му за проблема,а той ми казва да дойда в понеделник,че трябвало да пътува за уикенда и днес не можело.Ядосах се и му казах,че и аз мислех да пътувам,но с това тропане няма да стане.Кой сериозен сервиз затваря в петък на обяд?Той ме пита-"Ти рекламация ли заявяваш"?
"Ами да много ясно,че е рекламация"-отговарям.
"Добре чакам те".Отидох ,вдигна колата,прави нещо и каза готова е.Тръгнах си и спрях да заредя, бензин пипнах джантата-пари,диска станал керемиден,докато се прибера пак се чу тропането.Ядосах се много.
На другия ден ходих при Любо,той каза,че липсвала някаква планка или била обърната,не помня вече,но тропането изчезна и гумата се въртеше вече нормално .Това ли е гуруто на Субару,човека,който работи за каузата и едва ли не без пари,според някои хвалебствия на колеги ? Да допълня,че парите които дадох не бяха никак малко и не получих никакъв документ за тях.
 33

Чет Яну 02, 2020 8:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 12, 2017 5:22 pm
Мнения: 40
Местоположение: София
Автомобил: Outback 09 2.5AT EJ253, BMW 535d
Рейтинг: 113
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има развитие! Разменихме полуоските, като нямаше проблеми със свалянето и проблемът изчезна!
Т.е. Тенчо от 1040 Subaru Workshop не е коректен, да не кажа в емоцията си нещо по-лошо!
Ако някой не вярва, да мине да го повозя(до Камбаните през деня, вечер в центъра) и след това да иде да пита Тенчо, какво точно го е накарало да ме направи на маймуна... ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Сега разбирам защо е искал да сваля кардана да го оглежда и ми обясняваше, че полуоската не излиза от шенкела... Щеше да ми вземе сума пари за "диагностика" на кардан, щял да го носи във Феликс и т.н. Може сами да се сетите дали щеше да го носи и как щеше да протече всичко. Още повече че му казах няколко пъти, че маншона на вътрешното каре е бил скъсан и е оставало без грес. И това ми било професионалист. Да ми обяснява, че няма шанс да е от полуоските, че по форумите пише глупости и т.н. ](*,) ](*,) ](*,)

_________________
Поздрав най-сърдечен! Твой приятел вечен, Весел Патиланчо!
 60

Пет Яну 03, 2020 1:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Май 15, 2014 12:31 pm
Мнения: 22
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Outback III 3.0R
Рейтинг: 24
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Така, да отбележа сервиз за газови, В КОИТО НЯМА ДА МИ СТЪПИ КРАЧЕТО: Алфа газ Варна \ alfagas-bg.com.
Принципно избягвам да обсъждам и злословя по отношение на някой, но това не мога да не го споделя във форума, а и на други места.
Имам Subaru Outback III 3.0 (2006 г.) с газово Романо, слагано от сервиза на Митака от предния собственик, малко преди покупката на колата. След покупката през 2015 г., посетих за първи път Алфа газ за смяна само на филтрите, като същите тогава ме увериха, че имат софтуера и части за Романо и могат да го обслужват при необходимост.
До днешна дата колата измина близо 60 000 км с него, без да е посещавала сервиз за газовото, освен за филтрите, до момента в който през ноември 2019 г. две от дюзите ми дадоха грешки за богата горивна смес, уточнени от сервиза на Боксер карс. Посетих отново Наско Начев от Алфа газ. В сервиза ми казаха, че за проблемните дюзи имат ремонтни комплекти, които ще оправят проблема, но трябва да оставя колата за 1 ден, за да могат след ремонта да тестват колата и в движение. След обяд ми звъннаха, че колата е готова, като просто ме уведомиха, че не са успели да ги ремонтират и са ми сложили нов комплект дюзи за 280 лева. Казаха ми, че газовото е прегледано, че са сменени маркучите към дюзите, както и филтрите, направени са всички настройки, и че не е включено подаването на бензин при високи обороти (държах на това).
От там нататък започнаха проблемите. Тръгнах за Пловдив, при което при рязко подаване на газ колата забиваше, или се получаваха удари в кутията, миришеше на газ през цялото време и на три пъти ми се наложи да трия грешки Р0171, Р0174 Р0420, като преди Пловдив за капак ми светна лампата за бензина, макар, че в резервоара имаше поне 25 л. Върнах се в сервиза, обясних подробно на някакво момче проблемите, като при огледа се оказа, че от два от маркучите на инжекторите изпуска газ, т.к. не са били затегнати. През това време се появи въпросния Наско, разбра от служителя си какви грешки дава, и без да ме пита каквото и да било друго, влезе в колата закачи компютъра, стоя 5 минути на работещ двигател, натисна няколко клавиша на компютъра, изключи го и се прибра в офиса. Аз стоях в недоумение, както и момчето което работеше там. След малко същото това момче се върна и ми каза „еми това е всичко, колата е готова“ и ме отпратиха, без дори да пробват колата в движение дали забива, при положение, че изрично ги предупредих че следващите дни ще пътувам из страната. На другия ден тръгнах за София и всичките горни проблеми се повториха пак.

След връщането ми във Варна и след множество разговори за читав сервиз на газови, отидох при Елтех системс – Ивайло Цочев. За него не мога да си кривя душата, страхотен, отзивчив, и независимо че имаше работа в момента, веднага ми обърна внимание, огледа колата, установи основните проблеми и ми определи дата на която следва да оставя колата.
След три дни работа по нея, при вземането на колата, Иво ми обясни много подробно за какво става въпрос, което накратко е: Колата след 3500 оборота е настроена да пуска и бензин, тъй като според него инжекторите които са ми сложили от Алфа газ не могат да насмогнат, а и изпарителят за капак не прави достатъчно налягане, маркучите на инжекторите и самия изпарител изпускат газ. Освен това, МАР сензора на газта дава постоянни грешки, системата за смазване на клапаните е запушена, както и че два от новите поставени от Наско инжектори са с разменени места (това не го знаех че има значение) и от това следва забиването при рязко тръгване или при рязко подаване на газ в движение. Компютъра на газ не е бил настройван, а са му дадени базови настройки, които последствие при второто ми посещение са завишени в цялост.
След 3 дни работа по колата и тестването и в движение при различни ситуации, вече всичко е наред.
Недоумявам, че може да съществува такива сервизи все още – нулево отношение и внимание, никакво желание да се изслуша клиента и да се отстранят проблемите, а само да те отметнат и да ти вземат парите. Правилото някой да се обади за да ти обърнат подобаващо внимание остава в пълна сила.
Така че, Алфа газ непременно следва да влезе официално в Черен списък за сервизите. На времето този Наско може и да е бил съвестен, но към днешна дата този образ и сервиза му са най отвратителните, който някога съм посещавал.
Един приятел ме съветваше да му стоя на главата и да го тормозя докато отстрани всички проблеми, но аз нямам такива нерви.

Вто Яну 07, 2020 6:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Мнения: 1886
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 622
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Във връзка с твърденията на Димитър Тодоров Катранджиев с nickname във форума на Субару - mitkomitashki , вземаме следното становище:
На 30.12.2019 клиентът Димитър Тодоров Катранджиев дойде на уговорен преглед сутринта около 9.30ч., след като приехме автомобила, проведохме разговор какво ще бъде проверявано, като г-н Катранджиев заяви, че желае да бъде проверено всичко.
Автомобила беше вдигнат на подемника и прегледа започна с тест на лагери главини, шумове по трансмисия. Установи се лек шум в преден десен лагер. Свалихме автомобила за да слезе клиента от нея и започнахме да гледаме заедно. Клиента заяви, че има странна вибрация при ускорение, след огледа във въздуха с движеща се трансмисия не се установи такава вибрация. Предложихме му няколко различни решения, като единият от тях беше възможност за луфтове в предните вътрешни карета и евентуална смяна на местата на полуоските, лява с дясна би разрешило до някаква степен проблема. Това е чисто теоритично, тъй като досега в сервиза колкото пъти сме разменяли полуоски никога не се е оправял напълно такъв проблем, което му беше казано.
По време на прегледа на колата бяха установени следните неща:
1.задните тампони на предните носачи за смяна
2. леко „виене“ на преден десен лагер
3.предни накладки за смяна (остатъчен живот в тях около 30-40%), предложихме да се сменят превантивно, за да се избегне бъдещ ремонт на спирачни апарати
4.тампони задно окачване за смяна
5.лява глава теч масло
6.масло на автоматична скоростна кутия за смяна по преценка на сервиза (имаме снимков материал с цвета на маслото преди и след смяната)
7.спирачна течност измерена с уред показващ също за смяна
8.полуоски да се разменят лява с дясна

За всички тези 8 точки бяха казани цени на клиента за части и цени за труд.

Клиента пожела да започнем работата по автомобила още на същият ден. Установихме, че нямаме налични тампоните за носачите в склада и се разбрахме да дойде сутринта на следващия ден /31.12.19г./. На 31.12.19г. се срещнахме в уговореният час с клиента в сервиза. Показахме му отново приемния лист и направихме отметки на всички неща, които той иска да направим. След , което се разбирахме, ако има нещо друго да се чуем по телефона. Клиента си тръгна и ние започнахме работа по заданието от приемния лист.
Следобяд стигнахме до размяната на полуоските и установихме /аз и механик в сервиза/, че дясната полуоска не иска да излезе от шлица на главината по нормалния начин, както би трябвало да излезе. Започнахме да почукваме леко по полуоската. След , което започнахме да чукаме много силно по полуоската, с колкото сила разполага един средностатистически механик в случая в мое лице. Полуоската не помръдна (има документирано от камерите в сервиза, че по полуоската е прилагана външна сила с чук 2кг.)
Обадихме се на клиента, че колата му е готова и да дойде да я вземе. След което той дойде и му заявихме, че всичко е направено от списъка с неговите препоръки, с изключение на размяната на полуоските, понеже това не беше възможно, поради не излизането на едната полуоска от шлица на главината. Клиента започна да се "хваща" за това, че ние НЕ СМЕ разменили полуоските /за което НЕ СМЕ му взели пари/.
Започна лек скандал в сервиза, при което той заяви, че той бил дошъл САМО за да му се разменят полуоските, а ние сме му взели пари за други неща, които сме си измислили и не е трябвало да се направят, което не отговаря на истината. След, което, ние му предложихме да му върнем всичките пари, които той ни е дал, след което да демонтираме всичко монтирано до момента и да си вземе колата в състоянието което ни е докара, след като счита, че извършените от нас дейности не са били необходими. Той ИЗРИЧНО отказа да си вземе парите обратно. Тръгна си ядосан, че не сме разменили полуоските.
Пред сервиза му предложихме да дойде първия работен ден след Нова Година за да свалим полуоската с шенкела и да я натиснем на пресата с 20 тона. Казахме му също така, че може да свалим и кардана за да проверим дали предното каре е в добро състояние и дали вибрацията не е от него. Пари за диагностиката, която сме предложили и направили, и въпреки това, не е установен проблем, НЕ сме взели, не сме и искали. Смятаме, че така е редно.
След това клиента беше случайно забелязан на 03.01.20г. в друг сервиз на Субару, който се намира непосредствено срещу ремонтна база за рейки, кардани и полуоски. Там бяхме пратили на наш клиент да се рециклират каретата му по негова молба.
Именно от там в неговите обяснения се среща как искаме да му вземем пари за кардан , който ще носим в тази фирма. Трябва да се подчертае, че карданите ги караме от години само в Обеля в сервиз Еврован. От друга страна при свалянето на полуоската заедно с шенкела, можеше да възникне ситуация да се счупи нещо на пресата и клиента да остане без кола за НОВА ГОДИНА.
Предложихме му да дойде първия работен ден месец Януари, но той не дойде и потърси помощ при конкурентен сервиз.
Клеветите, които се изсипаха по наш адрес към сервиза и лично към нас като личности бяха НЕОБОСНОВАНИ, без реални факти, без доказателства, без снимки, без приложени материали към изложеното в публичното пространство в частност Субару ФОРУМ..
Всичко (без размяната на полуоските ) което клиента е поискал да се направи по колата му след огледа е внимателно извършено и има 6 месеца гаранция за това. За размяната на полуоските, която струваше 50лв., пари на клиента не сме вземали. След 3 дни, клиента си е разменил полуоските в друг сервиз за същата сума от 50лв. Тази информация получих лично след проведен разговор с механика, който е извършил размяната.
В заключение можем да кажем , че клиента е заплатил абсолютно същата сума , която сме му обявили ние в сервиза при огледа на 30.12.19, с разлика 3 дни от взимането на колата от нашия сервиз до размяната на полуоските в другия сервиз. В случая, ние преценихме, че има риск клиента да остане без кола за Нова Година, ако бяхме счупили нещо при разглобяването (като казваме това от наш личен опит), с оглед, на което му преложихме да извършим тези дейности след Нова година.
Считаме за недопустимо да бъдат отправяни КЛЕВЕТИ, ОБИДИ И ОБВИНЕНИЯ към сервиза ни и по-конкретно към нас без да са налице каквито и да е било основания за това! Заявяваме, че всички констатирани заедно с клиента повреди бяха описани подробно в приемния лист и работата по тях беше започната след изричното възлагане на същите от клиента за посочените от нас суми за части и труд.
С оглед на всичко изложено дотук, заявяваме че оттук нататък, в случай на разпространяване на подобен вид неверни твърдения, клевети и откровенни обиди по наш адрес, ще потърсим правата си по съответния законоустановен ред. За информация съгласно чл. 148, ал. 1, т. 1 от НК „За обида нанесена публично, наказанието е глоба от три хиляди до десет хиляди лева и оществено порицание“. Съгласно чл. 148, ал. 1, т. 2 от НК „За обида разпространена чрез печатно издание или по друг начин, наказанието е глоба от три хиляди до десет хиляди лева и обществено порицание“.
Изразяваме толкова подробно становище по този случай, тъй като от създаването на сервиза до настоящия момент сме били коректни и добронамерени към всички наши клиенти и считаме, че не заслужаваме разпространение на неверни твърдения, които до уронват нашето име и това на сервиза, които сме градили в продължение на десетки години с много усилия и честен труд.
Приложение:
Приемен лист от 30,12,2019г.

С УВАЖЕНИЕ,
Екипа на Субару сервиз 1040 Subaruworkshop

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074
 25

Чет Яну 30, 2020 3:56 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Изображение
Преди да има банан . За затваряне са
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Чет Яну 30, 2020 8:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm
Мнения: 453
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Две неща не мога да разбера,накладки на 40%,,за смяна ли са?
И Тенчо Владев би ли се съгласил ,клиента да чака в сервиза и да снима,докато му се прави колата,за да има после доказателства и снимков материал?
 15

Пет Яну 31, 2020 5:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ау какви неща питате, сега ще влезе в сила член не знам си кой си и ще Ви вземат парите :-).Извинявам се за спама.
 43

Съб Фев 01, 2020 5:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 03, 2020 11:24 pm
Мнения: 10
Автомобил: Forester 2006
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
plcb написа:
Пича се казва Евгени, сервиза му се намира на улица "Орел" пряка на "Черни връх"
Препоръчвам ви го горещо, защото е рядко компетентен и работи с хъс! Занимава се с всичко свързано с електричество по колите, японските са му слабост и не взема скъпо! =D>
Евгени- 0897945181


Ходих при него - не ми работят два от прозорците - въпросния "спец" каза, че е изгорял мотора...
След няколко седмици намерих мотор и свалиха стария, казах им че съм ходил на електричар и е проверил, че старите са изгоряли... Оказа се че мотора си работи, а проблема може би е в копчетата...

"Спеца" Евгени ми взе 20 лева за експертното си мнение, платих си и за сваляне на мотор и после пак за монтаж...

Не си губете времето с такива пишман майстори като него...

Вто Фев 18, 2020 10:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 6:37 am
Мнения: 32
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
На арменсия поп да се оплача и аз...
Става дума за автотенекеджийски бояджийски сервиз РУМ Сервиз на Румен Гаванозов. Намира се на в София на Искърско шосе. Юни месец 2019 отидох там за да ми пребоядисат цялата кола. Казаха че и джантите ще боядисат (първо песъкоструйка, после прахово). Трябваше да се смени и преден ляв калник, който те купиха (не зная точно какъв е). Също така изрязване на ръждивата задна дясна вежда. Това удоволствие ми стураше към 2000 лева. След това забелязах, че едната релса за багажник са я боядисали, другата не. Здраве да е! Хубаво ама след около 2 месеца изби ръжда вече не помня на кой елемент, оправиха го. Сложих летните гуми, боята от джантите пада на люспи, а отдолу ръжда! Обадих се на Румен, казва ми "аз тия за пръв път ги ползвам (друг сервиз са правили джантите), не знам какво са направили, не знам дали ще поемат отговорност, навих се само защото ти искаше цялата кола да правим, но ще питам (нищо не свърши). Сега в тия КОВИД истории, важното да сме живи и здрави." Веждата, която изрязваха и оправиха също си ръждясва с бясна скорост само няколко месеца след боядисването. А сега и новия калник започна. Обадих се да попитам за мнение, дали пък няма да си го оправят. Вдига ми Румен и казва "е кво да направя, че ръждясва? Сигурно е някакъв тайвански, китайски...". Казах му че не зная, защото те са го купували. Той каза "ооо не ми се занимава", затвори и не вдига.
Аз документ нямам, а и не виждам смисъл да се карам повече с него, защото дори и да направи нещо, ще е зле.

Пет Сеп 11, 2020 1:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am
Мнения: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Доста некоректна "услуга" получих от Хидролифт МК. Контакта ми даде приятел, който беше ползвал услугите им за нещо дребно и беше останал доволен. На кратко - имах подпухнала точка ръжда на тавана - точно до предното стъкло - автомобилът е аутбек б14. Отидох, дадоха ми цена от 200-250лв за отваряне - обработване и боядисване до люка + лакиране на целия таван, включително и сваляне/монтиране на предното стъкло за целта. Правя уточнението, че външния вид на колата ми е много ниско в приоритетите и не съм никак притенциозен. Когато оставях колата се разбрахме да погледнат и 2та калника и предния капак, които си бяха "на портокал" в следствие на препобоядисване при предния собственик. Цена за тях ми беше дадена "по 20-30лв на елемент за лакиране". 3 дена по-късно се обадих, да питам как вървят нещата - беше ми казано - свалили сме стъклото - има ръжда и по колоните, търкаме всичко - пратиха снимки... Още 3 дена по-късно се обаждам пак, да питам как вървят нещата - монтираме лайсните за багажника - утре ела да я вземеш... всичко ще е 700лв...Това при първоначална уговорка 200-250 + 3 по 20-30 :))

Отивам на следващия ден и почват, да ми обясняват как са боядисали и предния капак и 2та калника и как колата е като нова... Когато отидох - тъкмо я миеха от пастата. Викам добре - очевидно крайно некроректна промяна на цената над 2 пъти без да ми кажат, но здраве да е... и от там се почва:

1. Докато я миеха от пастата - почна да тече вода вътре - не са вкарали маркуча за отводняване на люка
2. Цялата тапицерия в пръсти, колата вътре в паста
3. Всички колони сложени обратно, без да са паснати на сглобките, без да са ползвани захващащите елементи (липсващи вече). От предните, че до багажника.
4. Колоните отвън надраскани до ламарина "уж при слагане на стъклото" на уж пребоядисаната "цяла кола"
5. двата предни колана не работят - корите в/у тях са сложени така, че блокират апаратите
6. Уплътнения на вратите сложени, ама все едно дете ги е слагало - половината висящи.
7. Релсите монтирани без щипките отпред, едната релса пукната на едно място явно при свалянето.
8. Това ми обърна по-късно приятел внимание - калниците и капака боядисани само външно - предния ръб на капака и ръба на калниците са били с опънато тиксо, да им пази сянка...

Та уж адресираха всичките ми забележки на място, отне им около час, но очевидно ако връщаш кола по този начин, ме е страх да си помисля как работиш, когато никой не те гледа...

Та така...сега се надявам поне ръждата да не тръгне пак или поне да не е веднага. Пълен шок!

Пон Фев 08, 2021 5:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 398 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: peshaka11 и 26 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор