Автор |
Съобщение |
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Постове: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
Хората сами могат да преценят кой плюе. А какво беше казано...аз вече написах.
Намека че видиш ли аз сам съм си дал диагноза на колата и съм питал "колко ще струва ремонт на коляновия вал" и за това ми било казано 1200лв няма да коментирам...
Всеки има очи да прочете и да си извади сам изводите.
Всичко написано от мен е факт и има кой да го потвърди.
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 10:02 am |
|
|
Flat 6
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am Постове: 1040 Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
|
На мене случката ми прилича на нещо като диагностика по телефона... Няма как да чакаш точна преценка, без Дани да е имал достатъчно време да ти прегледа колата на спокойствие и да ти каже окончателно какво, защо и как!
И след като няма истински оглед на колата, защото мнението попада в темата за "черните сервизи"?
_________________ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 10:14 am |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Постове: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
Защо смяташ , че не е имал време? Той гледа колата точно толкова, колкото прецени за нужно. Когато си тръгвахме не каза "ела пак и ще погледна по-основно..." напротив,дори се обсъждаше варианта за смяна на двигателя и кое ще излезе по-евтино. В крайна сметка ми обясни че е по-добре да ремонтираме този двигател, защото с покупката на нов не се знаело на какво ще попаднем.
Каза: " знам че парите са много, ако решите да я правите я докарай, в сряда да я почваме - сваляме двигателя , отваряме и тогава ще видим кои лагери са за смяна".
Също така на моя въпрос какво ще стане ако не я ремонтираме, отговора беше : "ами двигателя ще гръмне...".
|
Последна промяна mindless на Пон Апр 06, 2009 10:41 am, променена общо 1 път
|
|
Пон Апр 06, 2009 10:20 am |
|
|
ender
Perfect Stranger
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2007 11:59 am Постове: 1285 Местоположение: Planet Earth
Skype: nikolay.kapitanov
Автомобил: двойката
Телефон: 0888 831783
Рейтинг: 109
|
без да се изявявам като защитник на ATUDITU искам да подчертая, че страшно много пъти съм бил свидетел как клиентите чуват съвсем различно от това което ми се казва. Аз съм се хващал сам да правя същата грешка в различни ситуации.
Затова повечето майстори, които познавам не казват какъв е проблема от един поглед освен ако не са на 1000% сигурни, че даже много и при такава ситуация си траят, защото има много възможни причини за определени симптоми.
В тази връзка няма да е за пръв път ако клиента е питал какво може да е проблема и майстора да е направил грешката да диагностицира предварително по един поглед или още по-лошо - по думите на клиента. Масово в такива ситуации се посочва най-вероятната възможна грешка, но това не значи всички възможности.
Колкото до качеството на монтажа - ако е имало проблем съм сигурен, че бихте могли да се разберете на място. Ако вече там не можете - тогава ползвай форума за да си изкажеш мнението. Сега ти използваш думите на един майстор срещу друг, а това е любима тема на всеки монтьор - да оплюе другите преди него.
P.S. Сигурен съм, че ATUDITU би направил необходимото да си корегира грешката, ако установи, че тя е в неговата работа.
P.P.S. Извинявам се за намесата в спора - горното мнение е въз основа на моята практика и не твърдя, че се припокрива с тази ситуация.
_________________ https://www.catalogmachine.com/treasure-bulgaria/catalogs
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 10:26 am |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Постове: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
Ендер, напълно разбирам позицията ти и съм съгласен с теб.
относно П.С. , надявам се че е така, но няма как да се разбере. Аз лично реших да не залагам на това.
относно ППС - спор за мен няма. Аз написах какво се е случило, защото смятам че е от полза за всички, включително и АТУДИТУ.
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 10:31 am |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Постове: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
ender написа: Колкото до качеството на монтажа - ако е имало проблем съм сигурен, че бихте могли да се разберете на място. Ако вече там не можете - тогава ползвай форума за да си изкажеш мнението. Сега ти използваш думите на един майстор срещу друг, а това е любима тема на всеки монтьор - да оплюе другите преди него.
Принципно си прав. Но ситуацията не е точно такава. В другия сервиз след като видяха какъв е проблема не предложиха те да го правят- напротив. Пратиха ме обратно където ми е сменян ангренажа- там да го оправят.
Другия момент е че каква точно е причината за разбитата шпонка НЕ Е основния проблем. Проблема е в "диагнозата" която ми беше направена. Проблема е и в необръщането на внимание на клатещата се шайба.
Ако такава клатеща се шайба не прави впечатление на един механик, ти ще се върнеш ли за втори опит?
|
Последна промяна mindless на Пон Апр 06, 2009 10:51 am, променена общо 1 път
|
|
Пон Апр 06, 2009 10:49 am |
|
|
zloto69
Регистриран на: Сря Юни 14, 2006 4:48 pm Постове: 1637 Местоположение: Бургас Рейтинг: 27
|
Аз пък не виждам как след ОСЕМ месеца може да се обвинява Дани за нещо изобщо
_________________ Legacy"90 2.2 GX 4WD
РОДЕН ЗА РИБОЛОВ,ПРИНУДЕН ДА РАБОТИ
Бесен куриер в Спиди
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 10:50 am |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Постове: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
Аз никой не обвинявам. Прочети моля те всичко което съм написал до сега по въпроса и ще видиш от какво се оплаквам.
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 10:54 am |
|
|
Azumi
Регистриран на: Вто Апр 15, 2008 9:26 am Постове: 344 Местоположение: София
Автомобил: Субару Форестър 2.0 X '03, МТ
Рейтинг: 9
|
mindless написа: Хората сами могат да преценят кой плюе. А какво беше казано...аз вече написах.
Намека че видиш ли аз сам съм си дал диагноза на колата и съм питал "колко ще струва ремонт на коляновия вал" и за това ми било казано 1200лв няма да коментирам...
mindless мислиш, ли че ако ATUDITU беше започнал да прави колата ти и забележи, че въпросната шайба е разхлабена съответно я притегне и после щеше да ти вземе 1200 лв?
Това ли е нещото, което те притеснява?
П.С.
mindless не те нападам и не вземам страна в спора просто искам малко яснота да внеса.
_________________ FORESTER 2.0 MT 92KW MY'03
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 10:57 am |
|
|
proscrip
|
Всъщност проблемът е точно с шпонката и с разбитата ремъчна шайба, тъй като това е специфично за някой двигатели на субару, дори тази тема е една от най-старите още от стария форум. Ник навремето е обяснявал на какво се дължи това и че моментът на затягане е зверски, как се държи контра, с какви сървис интсрументи се работи и тнт. В случая остава да гадаем кой кога за последно е затягал и разхлабвал ремъчната шайба. http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?t=696.
Не познавам нито потърпевшия, за да съм сигурен в думите му, нито работата в съответния сервиз - но проблемът с аксиалното натоварване на шайбата си е факт при Субару и недонатягането създава големи терзания. Аз, за да ми е мирна главата - като си взех последното суби си му погледнах шайбата как се врътка, тъй като ремъка беше сменян преди 20 000 км.
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 11:03 am |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Постове: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
Azumi не се притеснявай, разбирам въпроса ти точно в смисъла който влагаш и ти. Отговора- Незнам. Няма и от къде да знам. За това и предпочетох друго място за ремонта. Ако прочетеш по-нагоре , ще видиш линк към хвалебствено мнение което съм написал за Дани. Както вече казах- незнам какво щеше да стане, но реших да не си правя експерименти. Предполагам ме разбираш....
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 11:04 am |
|
|
Flat 6
Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am Постове: 1040 Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
|
mindless написа: Azumi не се притеснявай, разбирам въпроса ти точно в смисъла който влагаш и ти. Отговора- Незнам. Няма и от къде да знам. За това и предпочетох друго място за ремонта. Ако прочетеш по-нагоре , ще видиш линк към хвалебствено мнение което съм написал за Дани. Както вече казах- незнам какво щеше да стане, но реших да не си правя експерименти. Предполагам ме разбираш....
И след като не се знаят много неща и се гадае, питам отново - защо директно пускаш темата тук? Да припомня, че това е място, където се плюят сервизи, за които хората са сигурни, че са били измамени, излъгани и т.н. Ти това ли целиш в момента? Питам, защото знам колко трудно се гради име и колко лесно се очерня, а не се заяждам...
П.С. И понеже съм имал същия проблем с разхлабена шайба; ще кажа колко точно изкара - 420 км. на чисто нова кола!!! Оказа се фабричен недостатък, за който имаше заводско комюнике...
_________________ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 11:20 am |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Постове: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
Флат 6, аз НЕЗНАМ какво щеше да стане, но ЗНАМ каква диагноза беше дадена. Също така ЗНАМ че на очевидно клатещата се шайба не беше обърнато внимание/а ако е обърнато е премълчано, което е дори по-лошо/. това са причините да пусна темата. За мен са основателни. Относно граденето на име- да абсолютно съм съгласен с теб. Препоръчал съм на доста познати АТУДИТУ до преди този случай, защото съм бил доволен... Както вече казах, колата до сега е правена САМО при него.
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 11:28 am |
|
|
ATUDITU
Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 8:13 pm Постове: 802 Местоположение: София
Skype: Daniel__S1
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: -3
|
Абе човек колата ти е на 14 години и само аз съм работил по нея бравооооо , когато доиде казах да я оставиш да се гледа, А ТОВА КАКВО СЪМ ЩАЛ ДА ТИ КАЖА АКО СЪМ БИЛ РАЗБРАЛ ПРОБЛЕМА СЪС СИГУРНОСТ НЯМАШЕ ДА ТИ ВЗЕМА ЗА ОСНОВЕН РЕМОНТ И КОЛАТА ДА СЕДИ 2 СЕДМИЦИ ПРИМЕН. АЗ НЕ СЪМ КАТО ТЕБ ЯВНО НЕ КОРЕКТЕН КЪМ ПОЗНАТИ И КЛИЕНТИ ЗАЩОТО ТОВА КОЕТО ВИЖДАМ Е ЧЕ ЯВНО ТИ АКО ИМАШ НАЧИН ДА ПРЕЦАКАШ НЯКОИ И ДА МУ ВЗЕМЕШ ПАРИТЕ И КОИ ЗНАЕ КАКВО ДРУГО ОЩЕ ЩЕ ГО НАПРАВИШ ,Е ТОВА Е ЯВНО ТВОЯ ЖИВОТ КОГАТО ИМА НЯКАКЪВ ПРОБЛЕМ СИ ТЪРСИШ ИСКУПИТЕЛНА ЖЕРТВА А НЕ ПОМИСЛИШ И НЕ СЕ ОПИТАШ ДА СЕ РЕШИ ПРОБЛЕМА ,ЕИИИ ТОВА СА МАШИНИ ТРОШАТ СЕ НО Е ПО ЛЕСНО ДА ПЛЮЕШ .Късмет и се надявам повече никога да не идва твоя кола при нас надявам се поне в това да сме на едно мнение ПРЕКАЛЕНО МНОГО ВРЕМЕ МИ ОТНЕ НА МЕН КАКТО И НАХОРАТА ТУК ОТ ФОРУМА .Колеги стига се се занимавали с един не коректен човек които през живота си не се е опитал да създаде нещо с което да си искарва парите и в същото време да помага на хората не ми е приятно вече дори да пиша в тази простутия
_________________ 0878146602 0888146602 power tuning repair and maintenance for Subaru бъди един от нас Daniel S powered by Dkperformance http://www.facebook.com/profile.php?id=100002365657539 http://dkperformance.com/
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 11:49 am |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Постове: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
...без коментар. А какво беше казано вече написах 100 пъти. Написах също и че не бях сам и има кой да потвърди моите думи.
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 11:53 am |
|
|
ATUDITU
Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 8:13 pm Постове: 802 Местоположение: София
Skype: Daniel__S1
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: -3
|
абе как няма да е смешно ти скочи срещу двата сервиза МОЯ И НА МИТКО ТЕ ПЪК ТАМ БИЛИ ТИ КАЗАЛИ ДА СИ СМЕНИШ МАСЛОТО ЕВАЛА С ТОЯ "СВИДЕТЕЛ" МОЖЕТЕ ДА СИ ПОДЪРЖАТЕ ДВАМАТА КОЛАТА
_________________ 0878146602 0888146602 power tuning repair and maintenance for Subaru бъди един от нас Daniel S powered by Dkperformance http://www.facebook.com/profile.php?id=100002365657539 http://dkperformance.com/
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 12:03 pm |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Постове: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
май не само правописа, ами и четенето ни куца.Как пък не съм разбрал че съм бил скачал на 2 сервиза...
В махленски спор няма да влизам. Личните нападки също оставям без коментар. Хората сами могат да си направят изводите.
|
Последна промяна mindless на Пон Апр 06, 2009 12:10 pm, променена общо 1 път
|
|
Пон Апр 06, 2009 12:07 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
в 99% от случаите тракането в мотора на този модел субару двигател идва от определени места - а не от шайбата. разбита шайба е нещо толкова рядко, че се хваща трудно. нищо не пречи в сервиза в който са открили проблемът - да е станало съвсем случайно. освен това тези шайби - заради мръсотията по тях - винаги имат вид че бият. трудно се хваща подобен проблем, при положение че моторът не чука от точно определено място.
ние правихме един лексус с особен проблем по окачването. беше минал през 20 сервиза без резултат, ние случайно открихме проблемът, при това след 2 дена постоянни тестове, разглобихме половината кола. това не означава, че всички останали 20 сервиза са пълни с некадърници и мошенници. но клиентът е наш познат и настояваше, без значение колко ще струва. всичко идваше от завит в ръжда болт. беше си стегнат, но скръцваше.
плюс това дани е казал колко евентуално ще струва ремонта, ако проблемът е същият като при първоначалната диагноза. а най-трудното е при ремонта на автомобили - да се постави точна диагноза, тя се прави с предположения, догатки.
по сервизите работят хора, а не роботи.
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 12:09 pm |
|
|
mindless
Регистриран на: Пет Авг 08, 2008 7:19 am Постове: 92
Автомобил: Legacy'97 2.0; Outback 2010 2.5
Рейтинг: 30
|
agent dust написа: плюс това дани е казал колко евентуално ще струва ремонта, ако проблемът е същият като при първоначалната диагноза. а най-трудното е при ремонта на автомобили - да се постави точна диагноза, тя се прави с предположения, догатки.
С това не съм съгласен. Не това беше казано. Вече написах че дори се дискутираше смяната на целия двигател. Цитат: по сервизите работят хора, а не роботи.
С това съм абсолютно съгласен. За това и ако някой е сгрешил, по-добре да се замисли...
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 12:14 pm |
|
|
ATUDITU
Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 8:13 pm Постове: 802 Местоположение: София
Skype: Daniel__S1
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: -3
|
АБЕ ТИ В РЕД ЛИ СИ АЗ СЪМ ТИ ПРЕДЛОЖИЛ ТАКА ЛИ ЛЕЛЕ ТИ КАКВО ПИТА МОЖЕЛИ ДА СЕ СЛОЖИ ДРУГ ДВИГАТЕЛ АЗ КАЗАХ ЧЕ ТОВА Е КОТКА В ЧУВАЛ НЕ СЕ ЗНАЕ КАКВО ВЗИМАШ ЛЕЛЕЛЕ УЖАС
_________________ 0878146602 0888146602 power tuning repair and maintenance for Subaru бъди един от нас Daniel S powered by Dkperformance http://www.facebook.com/profile.php?id=100002365657539 http://dkperformance.com/
|
|
|
Пон Апр 06, 2009 12:41 pm |
|
|