Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 4:12 pm

Правила за пускане на обяви в раздела


1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару.
2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка.
3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.



Отговори на тема  [ 398 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Следваща
 Черен списък за сервизи и магазини 
Автор Съобщение
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
лещата няма как да се опази - това е системен проблем на всички субара, и на всички коли с леща вместо мека връзка. сваля ли се гърнето за нещо - старата и изгнила леща се разпада. ако клиента пожелае - лещата се подменя. но това няма как да е за сметка на сервиза. същото е като чупенето на капака на ангренажа при демонтаж, понякога се случва - и няма как да се избегне.

за останалото - критиките са напълно основателни

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Пет Окт 19, 2012 9:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 20, 2012 12:19 am
Мнения: 256
Автомобил: Subaru Forester 2.0 Diesel MY2009
Рейтинг: 120
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Агент Дъст / Краси,

имам един въпрос, може да прозвучи малко лаишки, ама аз да питам:

Отскоро карам Форестърче 2009 XS дизел, на малко километри го взех (38 хил), купуван от Субару Пловдив.
И като се зачетох във форума, видях, че има 2-3 случая на счупен колянов вал, а във форума на Форестър (световния) май няма такива случаи..странно..

:facepalm:

Въпросът ми е трябва ли да се внимава с нещо и може ли да се направи нещо, някаква профилактика или друго за да се избегне това?

Предварително благодаря за отговора.

Пон Ное 19, 2012 7:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
viewtopic.php?f=18&t=10972&start=0&hilit=%D1%81%D0%BA%D1%8A%D1%81%D0%B0%D0%BD+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%BE%D0%B2+%D0%B2%D0%B0%D0%BB

предполагам че си прочел тази тема, колегите са провели обстойно проучване. става дума за фабричен дефект - т.е. това няма как да се избегне, няма профилактика. при 2.5 турбо също има оплаквания от дефектни блокове(пропукване на цилиндъра) или повредени лагери. при Н6 понякога се случва да има дефектни лагери или да дефектират обтегачите на веригите, случва се да има и дефектни ролки по веригите. става дума за много малко бройки - т.е. подобни случаи се срещат, макар и много рядко - и то при новото поколение субару двигатели, след 2005г. това не може да се счита за системен проблем в даденият модел. субару двигателите са изключително здрави - просто около всеки възникнал фабричен дефект започва да се вдига много шум.

при дизелите на субару единственият по-често срещан проблем - освен DPF филтъра - е бързо износване на съединителя. причината е твърде невнимателно използване, а не дефект в самият съединител - т.е. заради големият въртящ момент невнимателно използване на полусъединител бързо износва ламелният диск. DPF филтъра създава грижи заради некачествените горива в бг, а не е фабричен дефект.

аз лично съм разглеждал повредени по споменанатите начини двигатели(единият беше счупил и валът, и блокът) - няма причина да дефектират, т.е. не става дума за некачествно масло или некачествено обслужване - а за много рядко срещан фабричен дефект.

фабрични дефекти има при всички марки автомобили. за субару може да се каже че са изключително редки, т.е. няма никакъв повод за притеснения, при никой от моделите. за момента най-често споменаваният фабричен проблем при субару е тропащата кормилна рейка - което е нищо в сравнение с "болестите" на останалите марки.

конкретно дизеловият боксер на субару - за масовият пазар този двигател е връх в технологиите при ДВГ в момента, никой друг не е произвел толкова компактен дизелов двигател(размерите и железата му са като на бензиновите двигатели). имайте предвид, че при дизелът възпламеняването е детонационно - т.е. той работи при условия, в които нормален бензинов двигател се чупи веднага. а при субару конструкцията е компактна и лека като при бензинов двигател. и съответно се гледа под лупа, и всеки възникнал при него проблем се дискутира нашироко. със сигурност е по-здрав от много други конвенционални дизелови двигатели - които са много тежки, масивни, и сериозно презапасени откъм железа. при конвенционалният дизелов двигател се използвам много тежки балансиращи елементи - които служат за поглъщане на огромните вибрации, произвеждани при възпламеняване на горивната смес. при боксера на субару подобни елементи почти няма - т.е. той е самобалансиран, както и бензиновият боксер. което само по себе си е много сериозна технологична стъпка. възможно е първоначалните серии да имат детски болести, при всеки скок в технологиите е така.

дори при боксер двигателите на порше - което е икона в автомобилостроенето - е имало сериозни детски болести при промяна на технологията. около 2000г порше преминава към масово използване на "мокър картер" - както при масовите автомобили. преди това техните двигатели са със система за мазане тип "сух картер". при преминаването към "мокър картер" се появяват масово сериозни фабрични дефекти. от порше просто тихомълком са подменяли двигателите с нови, с подобрен дизайн.

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Пон Ное 19, 2012 7:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 20, 2012 12:19 am
Мнения: 256
Автомобил: Subaru Forester 2.0 Diesel MY2009
Рейтинг: 120
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Eee, много благодаря и за изчерпателния отговор, и за успокоението :)

Така се печелят клиенти!

Между другото, нямам си сервиз, гледам, че вашия новия сте го отворили май, работите ли вече да мина за една профилактика?

:)

Пон Ное 19, 2012 8:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 02, 2011 10:34 am
Мнения: 954
Местоположение: Варна; Габрово
Автомобил: Impreza 2,0
Рейтинг: 470
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако някой Ви насочи към фирма Коортех във Варна за ремонти по глави, турбини или каквото и да е друго за двигателите бягайте далеко. За да ти обърнат внимание отнема около седмица, а от там на сетне започва "голямото" бачкане.
Насочиха ме два пъти към тях не за моята кола, а за специфични детайли за работата ми и на третия ден отивах да си взема чертежите и отивах на друго място.

_________________
Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал

Вто Ное 20, 2012 9:03 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am
Мнения: 2539
Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здрасти колега,просто така се е случило при теб или с теб..момчетата от кортекс наистина имат адски много работа.бавят но работят добре,до сега не съм чакал повече от 3 дена за да ми свършат работа,...а скоро ще те тествам този Алекс който си пуснал в бялата тема.

_________________
ако пътят пред нас свърши,нека го направим..

Вто Ное 20, 2012 9:58 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Искам да искажа негативното си мнение от организацията на работа в сервиза на Митака:
И това е след няколко посещения при тях посещения при тях за след смяна на гарнитури на глави, реглаж на клапани, поставане не флаш любе и смяна на маслото и филтрите ( Н6) . ( ходих и за други дребни нещица+ огледа преди да взема колата)
1 )Срока се променя няколко пъти от Митко - след 2 след 3 ,4 стана седмица накрая - аз нямам нищо напротив но все пак искам да си направя плановете и като се каже срок ....
2) Какво сме се разбрали да се направи по колатаа не да го довършваме след като пристигна в сервиза: Обждат ми се че е готова отивам аз и сменяха маслото и поставяха флаш любе , защото бяха забравили.
3) Бях помолил да ми кажат какво друго има за смяна или може да има проблем . - 2 дена след това ми протече маркуч на радиатора поради разяждане от капещото масло и отидох при тях за да го установят че има проблеми с маркучте и че може да сдали багажа.
4) Безумната организация кое къде се държи и опитите на митака да бъде навсякъде и да направи всичко сам докато хората седят и чакат а момчетата си пушат цигари ( но това той си знае )
Все пак не искам да бъда напълно негативен в мнението си : момчетата там бяха отзивчиви и любезни и с мнения и препоръки за техническите въпроси.
Не искам а и не мога да коментирам техническата част на работата и отношенията между ръководство и служители.Просто организацията на работа е доста далеч от нормална и оптимална. Това е вина изцяло на собственика а не на служителите. А това създава предпоствки за грешки в работата на сервиза и недоволни клиенти.

Пет Апр 05, 2013 10:33 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Фев 26, 2013 9:50 pm
Мнения: 7
Местоположение: софия
Skype: evgeni_kitov
Автомобил: subaru legasi 2500
Телефон: 0897599753
Рейтинг: -16
Кофти...
Отговори с цитат
за митака сам сагласен много некоректен цените са му според човека,а за частите да не говорим иска ми за датчик за детонацията 150лв.+30лв.за монтаж при усложие че нов датчик мимо ми го продава за 95лв. при митака частите са втора употреба или рециклирани.ако искате коректност ходете при любо от люлин.
 -16

Пет Апр 05, 2013 11:39 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2008 5:29 pm
Мнения: 609
Местоположение: Тетевен
Автомобил: Outback 09
Рейтинг: 77
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
evgeni68 написа:
за митака сам сагласен много некоректен цените са му според човека,а за частите да не говорим иска ми за датчик за детонацията 150лв.+30лв.за монтаж при усложие че нов датчик мимо ми го продава за 95лв. при митака частите са втора употреба или рециклирани.ако искате коректност ходете при любо от люлин.



Колега,ти си най-неподходящият човек,които може да говори за некоректност.Коректно ли е да поръчаш части и да не отидеш да си ги вземеш?Коректно ли е да не се обадиш и да кажеш,че не ти трябват тези части и т.н.....Надявам се,че сещаш за какво става дума.Поздрави!

_________________
Продавам части за Субару-0887501503

Пет Апр 05, 2013 12:17 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Фев 26, 2013 9:50 pm
Мнения: 7
Местоположение: софия
Skype: evgeni_kitov
Автомобил: subaru legasi 2500
Телефон: 0897599753
Рейтинг: -16
Кофти...
Отговори с цитат
Този ме изнуди да взема от него рейка рециклирана, защото ти си щял да ми пратиш някои боклук и той не се наемал да я монтира, а не се обадих защото бях изван Бг. Дай сметка да ти пратя сумата за Еконт. Извинявам се но това ми е парвото Субару и тепърва се сблъсквам с проблемите сварзани с него. Още един път извинявай.

Пет Апр 05, 2013 4:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2008 5:29 pm
Мнения: 609
Местоположение: Тетевен
Автомобил: Outback 09
Рейтинг: 77
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз не съм за 20 лева,колега.За рейката продължавам да стоя зад думите си,че е здрава.

_________________
Продавам части за Субару-0887501503

Пет Апр 05, 2013 6:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Фев 26, 2013 9:50 pm
Мнения: 7
Местоположение: софия
Skype: evgeni_kitov
Автомобил: subaru legasi 2500
Телефон: 0897599753
Рейтинг: -16
Кофти...
Отговори с цитат
тогава ще дойда да я взема, тези дни ще идвам към тетевен да търся някой си бай стоян от платен.в момента не ми трябва но съм сигурен че скоро ще ми дотрябва,като знам,кой ми я монтира.

Пет Апр 05, 2013 9:23 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 18, 2011 12:18 pm
Мнения: 1
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
Рядко пиша, повече чета, но този път ще се опитам да бъда в услуга на съфорумците с малко актуална информация относно гумаджийница „Радиал“ на бул. Шипченски проход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД).

Карам чисто нов джип на под 5000 км, на който веднъж са сменяни гуми Continental на няколко километра с други чисто нови зимни Bridgestone при покупката на атомобила. Края на миналата седмица смених зимните с летни на гумаджийница „Радиал“ на бул. Шипченски проход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД).

Служителят на „Радиал“ миришеше на алкохол. Докато сваляше първата гума, се опита да ме убеди да сменя винтилите с метални (10 лв. единият), защото иначе другите били за смяна при всяка смяна на гуми. Благодарих му за предложението и уточних, че всичко е на малко километри, и ще оставя смяната на винтилите за следващия път.

Тъй като на „Радиал“ на бул. Шипченски проход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД) няма кафене или друго място, където да застанеш, се налага да стоиш около автомобила и чакаш на крак. В това не виждам нищо лошо, ако не беше наглостта на служителя на „Радиал“. Присъствието ми не го притесни нито за миг и общото време на смяната на гуми удари 1 час и 15 мин. Нямаше да има никакъв проблем, ако общото времетраене на ремонта не възлизаше на около 25 мин.

През останалото време гумаджията на „Радиал“ си говореше с колеги, някакъв негов приятел мина да се видят замалко, обърна предълго внимание на „спешен“ клиент, с когото явно се познаваха добре, но на когото явно не му се чакаше. В интерес на истината друг гумаджия обслужваше автомобила до мен със същото темпо.

На финала помолих служителя на „Радиал“ на бул. Шипченски проход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД) за фактура, на която бе написано единствено „СМЯНА ГУМИ“ и цената вдясно. Тъй като сумата, която бях изчислил по ценоразписа им, се различаваше от тази във фактурата, попитах как са калкулирани тези 10 лв. отгоре. Оказа се, че били за тежести. Направи ми някаква сметка, така че тежестите да излязат 10 лв. и с това реши, че въпросът е приключил. Щеше да е приключил, ако тези 10 лв. разлика не бяха от сумата без ДДС във фактурата, докато цените, по които ми смяташе от ценовата им листа, бяха с ДДС. Този трик работи учудващо често. Накратко – скалъпи ми някаква сметка, колкото да кажа „Аха, ОК“. Лъжа и измама.

За съжаление гумаджийница „Радиал“ на бул. Шипченски проход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД) напомни за себе си отново на следващия ден. Качих се на магистралата към Перник и при скорост от около 100 кмч. воланът и автомобилът започнаха да вибрират, а когато стигнах 120, имах чувството, че ще се разпаднат на съставните си части. Още същия ден се придвижих до друга гумаджийница, където гумаджията ми каза, че балансът ми е ужасен. Резултатът – допълнителни 120 гр. (!) тежести и тотал от 44 лв. допълнителен разход.

Уточнявам, че в нито един момент не съм давал зор и не съм влизал в конфликт със служителя на „Радиал“ на бул. Шипченски проход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД) за нито едно от нещата, за които пиша в този пост, защото съм си патил от репчене срещу хора, в чиито ръце съм поверил 5-цифрено имущество и, много по-важното, живота ми и този на семейството ми.

Рисковете от евентуална рекламация също тежат повече от допълнителните разходи и поради тази причина не съм се връщал там. Единственото градивно, което мога да направя и правя, е да не стъпвам повече там и да предупредя възможно най-много хора за непрофесионализма на служителите в гумаджийница „Радиал“ на бул. Шипченски проход („Тайърс Сървиз Груп“ ООД). Хора, които не си дават сметка, че с безотговорността си застрашават индиректно здравето и живота на клиентите си. Честотата на използваните в текста тук име на фирма и адрес не е случайна.

Желая на всички повече късмет и по-малко нерви и загубено време, когато става въпрос за елементарни общоремонтни услуги по автомобилите ни.

Вто Май 07, 2013 4:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am
Мнения: 593
Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Лошо!
Затова само Иван Шопов от форума... :good:
 15

Вто Май 07, 2013 4:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 20, 2012 12:19 am
Мнения: 256
Автомобил: Subaru Forester 2.0 Diesel MY2009
Рейтинг: 120
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мдаа, и аз преди ходех при тези да си сменям гумите под моста Чавдар, същата работа!

Мотаят се по час и повече, а има 2-3ма клиента, винаги има едни немалко пари за тежести и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО летите джанти са за изправяне всеки път!

От 3 години не ходя при тия и ги бях позабравил, колегата сега ми припомни какво е при тях.

:lipseal:

Вто Май 07, 2013 8:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 09, 2011 10:20 am
Мнения: 31
Местоположение: Бургас-Дупница
Skype: ianskibg
Автомобил: Subaru Outback 2000 2.5 AT
Рейтинг: 5
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Здравейте .. ! аз също патих но от друго място сигурно някой ще ме запсува но до момента в който не ми се случи и на мен не мислех че ще е възможно ... "Субару Митака" .... ходил съм няколко пъти при тях преди да се преместят на новото място и съм бил доволен докато преди около месец влязох за обслужване и презалепване на плочата която е между двигателя и скоростната кутия , ... не искам да го правя трагикомедия за това ще спестя някой подробности и ще се обоснова с това че колата ми започна да прекъсва на газ ,издялано парче от кожата на волана , и подбит преден капак отвътрешната страна (явно някой си е забравил инструмента) колата преди миришеше на изгоряло масло когато я напъвах а те казаха че е от тази плоча и че в по високи обороти изпуска , е в момета мирише повече дори дими от към генерацията ... по въпроса с обслужването не съм много компетентен но имам спомен когато преди 2 години ходих пак при тях и Митака спомена че е добре да се сменя и водната помпа при обслужването а сега според него се оказа че не е задължително той на неговата на 300к км не бил я сменял (иначе цената за обслужването си е като за всичко сменено)
, когато са откачали изпускателните тръби генерацията е повиснала и се е изкривила в средата където е конуса ..сега дрънчи когато се поклаща колата и ръмжи вибрира когато се форсира ... всичко това го нямаше преди да ида ... дали е случайност или не вие преценете ! в последствие отидох при газаджията ... човека погледна и се оказа че са ми разменили кабелите на двата газови инжектора а останалото предстой да се прави .... ако се питате дали съм направил рекламация ... да опитах питах за всичките тези неща и ми отговориха " ами ние не сме забелязали дали така е било " Извинявам се ако съм станал неудобен на някого защото зная че веднага след този пост ще се покаже някой защитник на въпросния сервиз ...жалко само че им вярвах и мислех че не претупват нещата както много други ... уви вече и там е така ...
 5

Пет Май 17, 2013 2:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Ное 06, 2009 9:53 pm
Мнения: 1162
Местоположение: СОФ
Skype: ubergruber
Автомобил: Impreza 2.0GRR!
Рейтинг: 71
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ianski, ти ли щеше да пердашиш един от монтьорите вчера там? :)

Пет Май 17, 2013 4:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 6:28 pm
Мнения: 205
Местоположение: Gorna Oriahovitsa
Автомобил: Legacy diesel
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги. Искам да споделя впечатление от няколко сервиза в София. Обслужвам си колата (легаси 2010 дизел) във Велико Търново, не в сервиз на Субару. Появи се една лека хлабина в електрическата рейка и реших да потърся специалисти, които рабтоят само Субару. Прегледах форума и отидох в СТИ сервиз. Там казаха, че трябва да рециклирам рейка, да сменя накрайници, маншони, тампони и п***и майни и ми дадоха сметка, ако реша над 1000 лв. Направо се шокирах. Реших, че нещо не е наред, защото колата изобщо не е такава развалина и отидох в следващия сервиз - при Любо, той констатира единствено, че електрическата рейка трябва да се стегне в сервиз, който се занимваа само с това. Нищо друго. Накрая отидох и при Митака, който потвърди абсолютно същата диагноза. Всичко 250лв. Момчетата в Търново, при които ходя бяха на същото мнение. За това аз бих искал да сложа в черния списък STI сервиз, тъй като смятам, че се опитаха да ми съдерат задника.

Вто Юни 04, 2013 5:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Яну 09, 2011 12:05 pm
Мнения: 40
Местоположение: Варна
Skype: kremka_eft
Автомобил: Subaru Impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте! Сервиз ТЕХ-КО Варна, срещу Практикер! Уж смениха лагер, по-късно почна пак да се чува виене, и при приятел автомонтьор се оказа, че автомобила е още с оригиналния лагер! Не ходете там! ](*,)

Пон Авг 12, 2013 11:03 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 01, 2013 12:30 pm
Мнения: 9
Автомобил: subaru outback '06
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Митака и аз не препоръчвам. Имам поне 4-5 срещи с тях. Не мога да отрека че работата която са свършили по колата е била на ниво. Това обаче въобще не може да компенсира недостатъците, а именно:

1. Веднъж колата стоя 3 седмици при тях без да я пипнат, просто защото напрвих грешката да им кажа че не е спешно и имам друга кола на разположение. Когато се обадих 3 пъти в рамките на 2 дена ме извикаха защото била готова. От списък с 5-6 неща бяха направили първото, и когато отидох да я взема правеха второто. Дори не повдигнаха въпроса за останалите.
2. Ценообразуването на Митака е под всякаква критика - според човека и ако мине. Опита да ми продаде ксенонов кит на luxima.bg за 300 лв. в момент в който навсякъде китайските китове вече бяха по 100-120 лв. Промени цената на газовата уредба която монтира няколко пъти в рамките на 2 дена, като крайната цена беше с 200 лв. по-висока от първоначално уговорената.
3. Убеди ме че течната фаза е най-удачен вариант за газова уредба, и разхода ще бъде около 10% над този на бензин. След което се оказа че тези 10% на практика са 30-40%. На молбата ми да направим нещо по въпроса отговора беше че няма какво. На молбата ми да се свържем с производителя той отговори че няма защо. При поискване на координатите за да говоря аз директно с тях (фирмата е холандска) се оказа че нямало на какъв език. От всичко изброено това най-много ме вбеси. Английския ми е перфектен, а всички холандци го учат от първи клас и няма начин да не се разбере човек с тях на английски. Митака обаче заяви че жена му била преводач от/на английски език и едваа се разбирала с тях. Това е човек който те гледа в очите и те лъже – качество което просто не понасям. Оказа се че когато става върпос за взимане на пари е много сладкодумен, но когато става въпрос за рекламации - не го търси. Типично българска и недалновидна черта, защото сега вече и пари да ми дава няма да стъпя повече в този сервиз.

Атмосферата в сервиза и отношението към клиентите не искам да коментирам защото няма да ми стигне деня. С две думи – познават марката и могат да работят, но трябва с голямо внимание да се проверява всичко което кажат/направят. Аз лично просто смених сервиза, за да си спестя главоболията.
 11

Нед Авг 18, 2013 1:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 398 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Kameno karp и 35 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор