Правила за пускане на обяви в раздела
1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару. 2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка. 3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.
Черен списък за сервизи и магазини
Автор |
Съобщение |
RASHEV
Регистриран на: Сря Дек 15, 2010 7:22 pm Мнения: 410 Местоположение: София
Автомобил: SUBARU outback AWD 2,5 2010
Телефон: 0888 609 755
Рейтинг: 39
|
Мисля достатъчно писах за този сервиз и смятам да сложа точка със фразата: За мъртвите или добро или нищо.
|
-1
|
|
Вто Юли 03, 2012 5:45 pm |
|
|
RASHEV
Регистриран на: Сря Дек 15, 2010 7:22 pm Мнения: 410 Местоположение: София
Автомобил: SUBARU outback AWD 2,5 2010
Телефон: 0888 609 755
Рейтинг: 39
|
1040 написа: Според теб няма хора дето да не са прочели темата и въпреки това да ходят на местата, от които хората се оплакват? Така ли ? Имаш ЛС чакам
|
|
|
Вто Юли 03, 2012 5:48 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
всъщност аз подкукуросах колегата рашев да си излее мъката грешки на митака се считат за грешки на сервиза - това е съвсем естествен ред на нещата ама все пак не прекалявайте де. пълначката за газовата се прави точно така, явно колегата DimoJekov си няма представа как се пробива дупка в ламарина - секачи, бормашини, фрези, чукове... страшно е отстрани и можем да се похвалим, че нашият монтаж за пълначката е възможно най-добрият! точно възрастният господин монтира пълначката и го прави много добре - няма нито един клиент, който да е недоволен от този начин на монтаж. Н6-цата няма да я коментирам, защото отново става дума за грешка на митака(погрешна предварителна калкулация) - която той плати скъпо и прескъпо. т.е. клиента беше компенсиран след като си потърси правата и направи рекламация. накрая лично ми стисна ръката и се извини за неприятностите.
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Вто Юли 03, 2012 9:50 pm |
|
|
Pacone 4X4
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm Мнения: 2159 Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
|
Здрав ти е гърба,Краси...до кога ще го носиш само ти си знаеш
_________________ Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011 Пламен Маринов
|
|
|
Вто Юли 03, 2012 10:56 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
Pacone 4X4 написа: Здрав ти е гърба,Краси...до кога ще го носиш само ти си знаеш човек, нямам нищо против критиката - но да е обективна. момчето с Н6-цата даже доведе "специалист" със себе си. аз му обясних, че ако иска да получи правата си - не бива да води некомпетентни приятели. след което дойде сам, и получи пълна компенсация по всички точки, по които беше недоволен - освен че колата му беше забавена една седмица, това няма как да се компенсира. напълно безплатно му беше обслужено маслото на кутията и дифа, и му беше подмемен обтегача с чисто нов, заедно с ролките - накрая го попитах всичко ли е наред, той каза да, стисна ми ръката и си тръгна. получи бонус на стойност около 300лв. нормално е да коментирате гаф, но коментирайте и какво е станало след това!
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Вто Юли 03, 2012 11:05 pm |
|
|
Pacone 4X4
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm Мнения: 2159 Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
|
Той каза, че ти си му помогнал да се оправят нещата,а за Митко не иска и да чува...добре е че има хора като теб да взимат нещата присърце,помолих го да опише случката подробно...досега не го е направил(право на негов избор) - не случайно казах че си в час с конкретния случай,за да сложиш на масата и нещата от другата страна. Няма някой който да не сгреши при работа,но името на сервиза ви не е градено за ден....натам го знаеш
_________________ Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011 Пламен Маринов
|
|
|
Вто Юли 03, 2012 11:44 pm |
|
|
1040
|
Краси, ти мислил ли си да си направиш собствен сервиз?
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Сря Юли 04, 2012 12:39 am |
|
|
agent dust
Изгонен
|
ми да - отвсякъде ме ръчкат точно за това, и даже има оферти да ни подарят безплатно оборудване и диагностична апаратура. има причини засега да не избързваме - и по-сериозни планове от нов субару сервиз. в бг субару сервизи вече има под път и над път, марката вече е доста популярна - ние искаме да постигнем друга цел, като едновременно с това запазим и името на сегашният сервиз - то е изграждано към 15 години. няколко месеца в киреча могат да се преглътнат даже ми е забавно как се поотпуснаха колегите с хранилката - досега никой не смееше лоша дума да обели за нас
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Сря Юли 04, 2012 1:01 am |
|
|
Vmax
|
1040 написа: Имал пари-дал. Казваше бай Ганьо. Тенчо, хора които не те познават, ще си направят грешни изводи от подобни изказвания, да не говорим че на никой няма да му е приятно да прочете такъв коментар, ако е потърпевш. Не създавай грешно впечатление за теб с такива думи
|
|
|
Сря Юли 04, 2012 8:14 am |
|
|
Vmax
|
agent dust написа: ми да - отвсякъде ме ръчкат точно за това, и даже има оферти да ни подарят безплатно оборудване и диагностична апаратура. има причини засега да не избързваме - и по-сериозни планове от нов субару сервиз. в бг субару сервизи вече има под път и над път, марката вече е доста популярна - ние искаме да постигнем друга цел, като едновременно с това запазим и името на сегашният сервиз - то е изграждано към 15 години. няколко месеца в киреча могат да се преглътнат даже ми е забавно как се поотпуснаха колегите с хранилката - досега никой не смееше лоша дума да обели за нас Лошата дума не е за вас, а за едно лице - шефа . Ако свали слушалката от ухото и спре да се мота като муха без глава туко-виж няма да има гафове. Според моя опит със сервиза, проблема идва от липса на организация и фокус от страна на Митака - няма как да вършиш 100 неща едновременно и да говориш по телефона - не става.
|
|
|
Сря Юли 04, 2012 8:21 am |
|
|
agent dust
Изгонен
|
Vmax написа: Лошата дума не е за вас, а за едно лице - шефа димитри? той е прав само за едно - свестен шеф няма. това е измъкването му когато аз или оня дангалак венци го гепим за вратлето лично мое мнение е, че митака има златни ръце - но от него и дъска за кочина не става, за шеф и бизнесмен не го бива - и това си е. каквото и да се говори, субару сервиз МИТАКА все още има най-високото реноме в бг, особено ако стане дума за сложна диагностика или тежки ремонти. мислим точно това реноме да бъде запазено. затова критиките, които изказвате - са само от полза. това че започнахте да казвате нещата както са - получава пълно одобрение от механиците на сервиза. митака едвам го научих имейли да праща - не очаквайте и форума да може да прочете
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Сря Юли 04, 2012 8:27 pm |
|
|
gatof
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 6:58 pm Мнения: 414 Местоположение: Перник
Skype: gatohato
Автомобил: SUBARU Legacy 2.2 GX, Outback H6
Рейтинг: 45
|
Краси, недоволни винаги ще има и факта, че страниците в тази тема са 8 а в другата (бял списък) са 3 е показателен. То това в България угодия няма, само чувам едно голямо мрънкане... Докато не се вземете в ръце хора няма никъде и от нищо да сте доволни. Когато човек се научи да е доволен, че тук и сега диша и живее той ще намери духовен мир... Иначе няма начин... Евала за усилията адаш!!!
_________________ Legacy 2.2 GX 4WD '91 Outback '01 H6
|
|
|
Пет Юли 06, 2012 10:55 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
дреме ти - пълно щастие няма ние сме единственият субару сервиз, който провежда и системен ПР с клиентите, и то на най-опасното място, интернет форумите. както виждате - даже ги подканям да се оплакват публично... щом досега не сте ни изринали с голямата лопата, значи не сме хептен калпави - ще сменим шефа с по-читав и готово
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Съб Юли 07, 2012 1:06 am |
|
|
subaru_fan
Регистриран на: Вто Ное 18, 2008 2:40 pm Мнения: 333 Местоположение: софия диана бад
Автомобил: W124/VAZ21021/K12
Рейтинг: 57
|
Къде да си пратя CV-то
_________________ THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL
|
|
|
Съб Юли 07, 2012 9:59 am |
|
|
agent dust
Изгонен
|
subaru_fan написа: Къде да си пратя CV-то звънни в 3 през нощта на 0888 544 999 днес хванах митака да обучава новобранците - и чух реплики по мой адрес. беше към 11.00, и още не си бях изпил първото кафе - смятай... не виках много силно, но си оправих настроението за целият ден в каруцарски стил разглобих там някакъв двигател, колегите качиха два готови двигателя... привечер сменях масло и филтъра на климатика на мини купър - когато върху мен се стовари 120кила княжевски дангалак и замалко да ме удуши в минито. после го издебнах както се беше надупил над едно Н6 - и му защипах руски клещи чираци на задника, много хубаво писна ... вечерта като си тръгнах, в раницата ми имаше освен багажа - някакви изтропали бутала, биели и пластмаси от разглобена кола... сладко отмъщение на колегата заради синката на задника... за да работиш в нашият сервиз - трябва да можеш да оцеляваш при всякакви условия тук съм дал апаратчето на клиент - да снима, докато му оправяме колата... http://www.youtube.com/watch?v=x6qCuUF4 ... ature=plcp
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Съб Юли 07, 2012 10:56 pm |
|
|
RASHEV
Регистриран на: Сря Дек 15, 2010 7:22 pm Мнения: 410 Местоположение: София
Автомобил: SUBARU outback AWD 2,5 2010
Телефон: 0888 609 755
Рейтинг: 39
|
Отново проблем с колата след първото ми, и последно, ходене при МИТАКА, не мога да кажа кой "специалист" е "работил" по колата, маслото в скоростната беше с 700-800гр.(измерено) повече, щеката вероятно я имат за нещо друго, но не за проверка. Сервиза на Митака ми стана толкова противен, че ....................................за мъртвите нищо, нямам желание за дискусия, дано не се опари някой друг.
|
|
|
Сря Сеп 05, 2012 9:48 pm |
|
|
gatof
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 6:58 pm Мнения: 414 Местоположение: Перник
Skype: gatohato
Автомобил: SUBARU Legacy 2.2 GX, Outback H6
Рейтинг: 45
|
Колега,Рашев имам въпрос към теб. Защо продължаваш да ходиш там след като "не става"?
_________________ Legacy 2.2 GX 4WD '91 Outback '01 H6
|
|
|
Чет Окт 18, 2012 10:47 pm |
|
|
RASHEV
Регистриран на: Сря Дек 15, 2010 7:22 pm Мнения: 410 Местоположение: София
Автомобил: SUBARU outback AWD 2,5 2010
Телефон: 0888 609 755
Рейтинг: 39
|
Ходил съм само веднъж при покупката за мнение и колата остана там за профилактика, смяната на масла и филтри не се прави често ето защо откривам калпавата работа по - късно и счетох за коректно да пиша във форума аз съм вече прецакан, проследявайки информацията в темата всек може да си направи изводи , а решението и последствията са му на гърбината. В бялата тема са читавите сервизи не е мястото тук да ги изброявам.
|
|
|
Пет Окт 19, 2012 3:39 pm |
|
|
agent dust
Изгонен
|
във всеки един сервиз е възможно да има пропуски понякога - по колите работят хора, а не роботи. сервиз в който всичко е на 100% - просто не съществува. затова по-важна е комуникацията - клиента има право на рекламация. колегата рашев се опитва да изкара нещата все едно му е счупена колата щом не е направил рекламация - явно не е пожелал. но това не може директно да вкара сервиз митака в черен списък. може да има 1000 доволни клиента, и един недоволен. най-много врява ще вдигне недоволният и това съвсем не значи че сервизът е калпав или че там не се работи добре. затова колегата рашев има право да изкаже мнение или оценка. въпрос на личен избор е как ще се приеме тази негова оценка от другите. но преди да оценявате даден сервиз, освен недоволните - пребройте и гласовете на доволните клиенти
_________________ SUBARULAND Ltd Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам. 0878 207 541 - Красимир 0899 612 719 - Венци https://www.facebook.com/redlineoil.bg
|
|
|
Пет Окт 19, 2012 8:23 pm |
|
|
jafaar
Регистриран на: Пет Ное 06, 2009 9:53 pm Мнения: 1162 Местоположение: СОФ
Skype: ubergruber
Автомобил: Impreza 2.0GRR!
Рейтинг: 71
|
Аз откак карам субару минаха 3 години и две коли... Освен при Митака при друг не съм ходил с едно единствено изключение, в което правихме само оглед. Две газови уредби монтирани - без забележки по монтажа и пренебрежима забележка по настройките на първата, но тя беше на кола с малък, нов и капризен мотор, но и него го оправихме. Едната кола обслужвана само там - без никакви забележки. Втората скоро ще влезне за обслужване там - надявам се да продължим в този дух. Мой приятел пък беше недоволен от разни неща... Като например по-висока сметка за ремонта спрямо първоначалната, защото не му се бяха обадили да кажат, че са намерили и други проблеми и направо са ги оправили и ги писали в сметката. Това е бял кахър според мен. Обаче се оплака, че не са му закачили обратно казанчето на чистачките и че някаква леща била в по-лошо състояние от това, в което е била на влизане в сервиза. Тва с казанчето си е недоглеждане, добре че не е било нещо сериозно. Това с лещата... не разбирам и не коментирам. И все пак в сервиза не работят роботи - факт. От това, което вуждам и чувам, мога да отправя само една препоръка - оглеждайте колите по-внимателно преди предаване на клиента и така ще си спестите немалка част от недоволните клиенти.
|
|
|
Пет Окт 19, 2012 8:46 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта |
|