Правила за пускане на обяви в раздела


1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару.
2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка.
3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.



Отговори на тема  [ 398 мнения ]  стр Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Следваща
 Черен списък за сервизи и магазини 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 15, 2010 7:22 pm
Мнения: 410
Местоположение: София
Автомобил: SUBARU outback AWD 2,5 2010
Телефон: 0888 609 755
Рейтинг: 39
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мисля достатъчно писах за този сервиз и смятам да сложа точка със фразата: За мъртвите или добро или нищо.
 -1

Вто Юли 03, 2012 5:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 15, 2010 7:22 pm
Мнения: 410
Местоположение: София
Автомобил: SUBARU outback AWD 2,5 2010
Телефон: 0888 609 755
Рейтинг: 39
От звездите одобрен
Отговори с цитат
1040 написа:
Според теб няма хора дето да не са прочели темата и въпреки това да ходят на местата, от които хората се оплакват?
Така ли ?

Имаш ЛС чакам

Вто Юли 03, 2012 5:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
всъщност аз подкукуросах колегата рашев да си излее мъката :) грешки на митака се считат за грешки на сервиза - това е съвсем естествен ред на нещата

ама все пак не прекалявайте де. пълначката за газовата се прави точно така, явно колегата DimoJekov си няма представа как се пробива дупка в ламарина - секачи, бормашини, фрези, чукове... страшно е отстрани :) и можем да се похвалим, че нашият монтаж за пълначката е възможно най-добрият! точно възрастният господин монтира пълначката и го прави много добре - няма нито един клиент, който да е недоволен от този начин на монтаж.

Н6-цата няма да я коментирам, защото отново става дума за грешка на митака(погрешна предварителна калкулация) - която той плати скъпо и прескъпо. т.е. клиента беше компенсиран след като си потърси правата и направи рекламация. накрая лично ми стисна ръката и се извини за неприятностите.

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Вто Юли 03, 2012 9:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm
Мнения: 2159
Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здрав ти е гърба,Краси...до кога ще го носиш само ти си знаеш ;)

_________________
Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011
Пламен Маринов

Вто Юли 03, 2012 10:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Pacone 4X4 написа:
Здрав ти е гърба,Краси...до кога ще го носиш само ти си знаеш ;)


човек, нямам нищо против критиката - но да е обективна.

момчето с Н6-цата даже доведе "специалист" със себе си. аз му обясних, че ако иска да получи правата си - не бива да води некомпетентни приятели. след което дойде сам, и получи пълна компенсация по всички точки, по които беше недоволен - освен че колата му беше забавена една седмица, това няма как да се компенсира. напълно безплатно му беше обслужено маслото на кутията и дифа, и му беше подмемен обтегача с чисто нов, заедно с ролките - накрая го попитах всичко ли е наред, той каза да, стисна ми ръката и си тръгна. получи бонус на стойност около 300лв. нормално е да коментирате гаф, но коментирайте и какво е станало след това!

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Вто Юли 03, 2012 11:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm
Мнения: 2159
Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Той каза, че ти си му помогнал да се оправят нещата,а за Митко не иска и да чува...добре е че има хора като теб да взимат нещата присърце,помолих го да опише случката подробно...досега не го е направил(право на негов избор) - не случайно казах че си в час с конкретния случай,за да сложиш на масата и нещата от другата страна.
Няма някой който да не сгреши при работа,но името на сервиза ви не е градено за ден....натам го знаеш ;)

_________________
Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011
Пламен Маринов

Вто Юли 03, 2012 11:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Мнения: 1886
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 622
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Краси, ти мислил ли си да си направиш собствен сервиз?

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074

Сря Юли 04, 2012 12:39 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ми да - отвсякъде ме ръчкат точно за това, и даже има оферти да ни подарят безплатно оборудване и диагностична апаратура. има причини засега да не избързваме - и по-сериозни планове от нов субару сервиз. в бг субару сервизи вече има под път и над път, марката вече е доста популярна - ние искаме да постигнем друга цел, като едновременно с това запазим и името на сегашният сервиз - то е изграждано към 15 години. няколко месеца в киреча могат да се преглътнат :) даже ми е забавно как се поотпуснаха колегите с хранилката - досега никой не смееше лоша дума да обели за нас :D

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Сря Юли 04, 2012 1:01 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
1040 написа:
Имал пари-дал. Казваше бай Ганьо.



Тенчо, хора които не те познават, ще си направят грешни изводи от подобни изказвания, да не говорим че на никой няма да му е приятно да прочете такъв коментар, ако е потърпевш. Не създавай грешно впечатление за теб с такива думи :pardon:

Сря Юли 04, 2012 8:14 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
agent dust написа:
ми да - отвсякъде ме ръчкат точно за това, и даже има оферти да ни подарят безплатно оборудване и диагностична апаратура. има причини засега да не избързваме - и по-сериозни планове от нов субару сервиз. в бг субару сервизи вече има под път и над път, марката вече е доста популярна - ние искаме да постигнем друга цел, като едновременно с това запазим и името на сегашният сервиз - то е изграждано към 15 години. няколко месеца в киреча могат да се преглътнат :) даже ми е забавно как се поотпуснаха колегите с хранилката - досега никой не смееше лоша дума да обели за нас :D



Лошата дума не е за вас, а за едно лице - шефа ;) . Ако свали слушалката от ухото и спре да се мота като муха без глава туко-виж няма да има гафове. Според моя опит със сервиза, проблема идва от липса на организация и фокус от страна на Митака - няма как да вършиш 100 неща едновременно и да говориш по телефона - не става.

Сря Юли 04, 2012 8:21 am
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Лошата дума не е за вас, а за едно лице - шефа ;)


димитри? той е прав само за едно - свестен шеф няма. това е измъкването му когато аз или оня дангалак венци го гепим за вратлето :D лично мое мнение е, че митака има златни ръце - но от него и дъска за кочина не става, за шеф и бизнесмен не го бива - и това си е.

каквото и да се говори, субару сервиз МИТАКА все още има най-високото реноме в бг, особено ако стане дума за сложна диагностика или тежки ремонти. мислим точно това реноме да бъде запазено. затова критиките, които изказвате - са само от полза. това че започнахте да казвате нещата както са - получава пълно одобрение от механиците на сервиза. митака едвам го научих имейли да праща - не очаквайте и форума да може да прочете :D

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Сря Юли 04, 2012 8:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 6:58 pm
Мнения: 414
Местоположение: Перник
Skype: gatohato
Автомобил: SUBARU Legacy 2.2 GX, Outback H6
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Краси, недоволни винаги ще има и факта, че страниците в тази тема са 8 а в другата (бял списък) са 3 е показателен. То това в България угодия няма, само чувам едно голямо мрънкане... Докато не се вземете в ръце хора няма никъде и от нищо да сте доволни. Когато човек се научи да е доволен, че тук и сега диша и живее той ще намери духовен мир... Иначе няма начин...
Евала за усилията адаш!!!

_________________
Legacy 2.2 GX 4WD '91
Outback '01 H6

Пет Юли 06, 2012 10:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
дреме ти - пълно щастие няма

ние сме единственият субару сервиз, който провежда и системен ПР с клиентите, и то на най-опасното място, интернет форумите. както виждате - даже ги подканям да се оплакват публично... щом досега не сте ни изринали с голямата лопата, значи не сме хептен калпави - ще сменим шефа с по-читав и готово :D

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Съб Юли 07, 2012 1:06 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 18, 2008 2:40 pm
Мнения: 333
Местоположение: софия диана бад
Автомобил: W124/VAZ21021/K12
Рейтинг: 57
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Къде да си пратя CV-то ;)

_________________
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL

Съб Юли 07, 2012 9:59 am
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
subaru_fan написа:
Къде да си пратя CV-то ;)


звънни в 3 през нощта на 0888 544 999 :)

днес хванах митака да обучава новобранците - и чух реплики по мой адрес. беше към 11.00, и още не си бях изпил първото кафе - смятай... не виках много силно, но си оправих настроението за целият ден в каруцарски стил :D разглобих там някакъв двигател, колегите качиха два готови двигателя... привечер сменях масло и филтъра на климатика на мини купър - когато върху мен се стовари 120кила княжевски дангалак и замалко да ме удуши в минито. после го издебнах както се беше надупил над едно Н6 - и му защипах руски клещи чираци на задника, много хубаво писна :) ... вечерта като си тръгнах, в раницата ми имаше освен багажа - някакви изтропали бутала, биели и пластмаси от разглобена кола... сладко отмъщение на колегата заради синката на задника...

за да работиш в нашият сервиз - трябва да можеш да оцеляваш при всякакви условия :D


тук съм дал апаратчето на клиент - да снима, докато му оправяме колата...
http://www.youtube.com/watch?v=x6qCuUF4 ... ature=plcp

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Съб Юли 07, 2012 10:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 15, 2010 7:22 pm
Мнения: 410
Местоположение: София
Автомобил: SUBARU outback AWD 2,5 2010
Телефон: 0888 609 755
Рейтинг: 39
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Отново проблем с колата след първото ми, и последно, ходене при МИТАКА, не мога да кажа кой "специалист" е "работил" по колата, маслото в скоростната беше с 700-800гр.(измерено) повече, щеката вероятно я имат за нещо друго, но не за проверка. Сервиза на Митака ми стана толкова противен, че ....................................за мъртвите нищо, нямам желание за дискусия, дано не се опари някой друг.

Сря Сеп 05, 2012 9:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 6:58 pm
Мнения: 414
Местоположение: Перник
Skype: gatohato
Автомобил: SUBARU Legacy 2.2 GX, Outback H6
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Колега,Рашев имам въпрос към теб. Защо продължаваш да ходиш там след като "не става"? :)

_________________
Legacy 2.2 GX 4WD '91
Outback '01 H6

Чет Окт 18, 2012 10:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 15, 2010 7:22 pm
Мнения: 410
Местоположение: София
Автомобил: SUBARU outback AWD 2,5 2010
Телефон: 0888 609 755
Рейтинг: 39
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Ходил съм само веднъж при покупката за мнение и колата остана там за профилактика, смяната на масла и филтри не се прави често ето защо откривам калпавата работа по - късно и счетох за коректно да пиша във форума аз съм вече прецакан, проследявайки информацията в темата всек може да си направи изводи , а решението и последствията са му на гърбината. В бялата тема са читавите сервизи не е мястото тук да ги изброявам.

Пет Окт 19, 2012 3:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Изгонен
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 12:50 am
Мнения: 3717
Рейтинг: 267
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
във всеки един сервиз е възможно да има пропуски понякога - по колите работят хора, а не роботи. сервиз в който всичко е на 100% - просто не съществува. затова по-важна е комуникацията - клиента има право на рекламация. колегата рашев се опитва да изкара нещата все едно му е счупена колата :) щом не е направил рекламация - явно не е пожелал. но това не може директно да вкара сервиз митака в черен списък.

може да има 1000 доволни клиента, и един недоволен. най-много врява ще вдигне недоволният :) и това съвсем не значи че сервизът е калпав или че там не се работи добре.

затова колегата рашев има право да изкаже мнение или оценка. въпрос на личен избор е как ще се приеме тази негова оценка от другите. но преди да оценявате даден сервиз, освен недоволните - пребройте и гласовете на доволните клиенти :)

_________________
SUBARULAND Ltd
Диагностика, ремонт, обслужване и tuneup на SUBARU от 2007г насам.
0878 207 541 - Красимир
0899 612 719 - Венци
https://www.facebook.com/redlineoil.bg

Пет Окт 19, 2012 8:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Ное 06, 2009 9:53 pm
Мнения: 1162
Местоположение: СОФ
Skype: ubergruber
Автомобил: Impreza 2.0GRR!
Рейтинг: 71
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз откак карам субару минаха 3 години и две коли... Освен при Митака при друг не съм ходил с едно единствено изключение, в което правихме само оглед. Две газови уредби монтирани - без забележки по монтажа и пренебрежима забележка по настройките на първата, но тя беше на кола с малък, нов и капризен мотор, но и него го оправихме. Едната кола обслужвана само там - без никакви забележки. Втората скоро ще влезне за обслужване там - надявам се да продължим в този дух.
Мой приятел пък беше недоволен от разни неща... Като например по-висока сметка за ремонта спрямо първоначалната, защото не му се бяха обадили да кажат, че са намерили и други проблеми и направо са ги оправили и ги писали в сметката. Това е бял кахър според мен. Обаче се оплака, че не са му закачили обратно казанчето на чистачките и че някаква леща била в по-лошо състояние от това, в което е била на влизане в сервиза. Тва с казанчето си е недоглеждане, добре че не е било нещо сериозно. Това с лещата... не разбирам и не коментирам. И все пак в сервиза не работят роботи - факт.
От това, което вуждам и чувам, мога да отправя само една препоръка - оглеждайте колите по-внимателно преди предаване на клиента и така ще си спестите немалка част от недоволните клиенти.

Пет Окт 19, 2012 8:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 398 мнения ]  стр Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор