Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Черен списък за сервизи и магазини
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=66
Страница 11 от 20

Автор:  b3lq7a [ Съб Юни 14, 2014 11:07 am ]
Заглавие:  Re: Черен списък за сервизи и магазини

viewtopic.php?f=31&t=16527

Пускам една препратка към темата за "премиум" обслужванията на мистър Тричко, за новодошлите и неориентираните във форума.

Автор:  fenix [ Пон Окт 13, 2014 12:01 pm ]
Заглавие:  Re: Черен списък за сервизи и магазини

Да ви кажа какво да очаквате,ако отидете в сервиза на ПДР Дентакрафт-Пловдив(изправяне на вдлъбнатини без кит).Покрай градушката,в нашия форум прочетох за горепосочената фирма,обаждах се още тогава,но ми казаха,че могат да ми кажат цена за ремонта само след оглед на място.Излезе ми работа в Пловдив,та реших да свърша и тази работа,като се обадих предварително и ми казаха,че ще я погледнат.Тази сутрин измивам колата,обаждам се да предупредя,че след 40 мин, ще се появя и тръгвам по GPS към упоменатия в сайта адрес(само,че не ми излиза опция за ном.5 на бул.Освобождение и задавам ном.3).Стигам до маг.Кауфланд и решавам да се обадя за доп.уточнение как да ги намеря и стана интересно.Човека каза,че ясно бил обяснил адреса в сайта,аз какво съм искал от него ,да ми каже аз къде ли съм,то било имало 2 Кауфланда в района.Беше учуден,че не знам какво е СПС(хотел е-за незнаещите).Още тогава бях готов да си тръгна,ама нещо бях в добро настроение и не се отказах.Оказа се,че съм бил на правилното място и открих въпросния гараж на тази фирмица.Посрещна ме един гологлавец и ми се накара,че му било писнало от такива като мен да му губят времето,да съм си бил проучил адреса,като го нямало като ном.на GPS-а,та какво,не съществувал ли,той като идвал в София как се оправялл,да не би да ми звънял на мен и още една камара такива глупости.Направо изпаднах в недоумение какъв му е проблема на този и го попитах дали е пил кафе.Отговора беше-бе ти къф си бе майна,та ще ми казваш ко да прая?Направо си се качих на колата и си заминах,никъде не съм срещеал такова държание от човек,на който Аз трябва да платя за извършени услуги.Добре,че бях дошъл в Пловдив по друга работа,че ако се бях разходил специално за това сигурно нямаше да ми издържат нервите и щях да се вкарам в неприятности ](*,) .Та мога да пожелая на г-н Евгени Златанов(ако това е бил той)и на фирма ПДР Дентакрафт,гаражът им да остане така,както го заварих аз в понеделник сутрин-ПРАЗЕН!

Автор:  bekas6621 [ Съб Ное 08, 2014 9:41 pm ]
Заглавие:  Re: Скъсан колянов вал

В ТОЯ ТЪП ФОРУМ ЧОВЕК ТРЯБВА ДА Е С 2 ВИСШИ ЗА ДА СЕ ОПРАВИ, ПРОЧЕТЕ И НАПИШЕ НЕЩО.....
НЕ ЗНАМ И НЯМАМ ЖЕЛАНИЕ ПОВЕЧЕ ДА СЕ РОВЯ В ТИЯ ЛАЙНА....ПРЕДСТАВЯМ ВИ ПОСЛЕДНОТО ПИСМО ИЗПРАТЕНО ДНЕС ДО ОФИЦИАЛЕН ПРЕДСТАВИТЕЛ НА СУБАРУ-СОФИЯ....ЗА МЕН ЛИЧНО НЯМА ЗНАЧЕНИЕ ВЕЧЕ БЕНЗИН/ДИЗЕЛ , ВОДА АКО ЩЕТЕ....СЪЩЕТВУВА ЕДИНСТВЕО МАРКАТА СУБАРУ, КОЯТО СЪМ НА ПЪТ ДА ЗАЛИЧА ОТ СЪЗНАНИЕТО СИ.. РАЗПРОСТРАНЕТЕ ГО КЪДЕТО ТРЯБВА....АКО ИСКАТЕ ДА СТЕ СЪПРИЧАСТНИ, ИЗПРАТЕТЕ МИ АДРЕСИ НА КОИТО ДА ПИША....НЕ СЪМ В БГ. ВРЪЗКАТА МИ Е ОТВРАТИТЕЛНА....ЩЕ ВИ ОЦЕНЯ СЪДЕЙСТВИЕТО.

Здравейте Гн. Динов,
Казвам се Георги Бакалбашиев и съм собственик на кола „ Субару ХВ „ закупена от Вас през тази година.
Извинявам се, че ви безпокоя по такъв въпрос и по този начин, но отсъствам от страната и мисля, че съм длъжен да предприема някакви мерки особено когато се касае за сигурността на семейството ми. Съпругата ми, ми предаде. че ви е запознала с проблема по колата вече. Съжалявам, но съм абсолютно против, съпругата ми да управлява този автомобил, в това състояние през цялата страна /доколкото съм запознат управлението на волана и е електрохидравлично/, на всичко отгоре за нейна сметка. Да не говоря за неудобството, че остава без кола отново за незнаен период от време и да се занимава с инстанции на които вече никой не вярва. Ще ви запозная с случая накратко.
След буря в Бургас, на паркинг пред дома ни пада дърво, започват панически маневри и колата е ударена от неизвестен извършител. Описана е щетата /ударена задна лява врата, праг и задна дясна джанта/, но в напълно изправно техническо състояние колата влиза в сервиз Субару-Бургас. Преди да влезе колата в сервиза казах на съпругата си да каже на техниците / в кръга на шегата /, да не лекуват прага с китосване само, защото ще го забележа веднага. Отговорили са и, че си има други начини да го оправят, вдлъбнатината не е голяма и няма да се наложи да го цепят даже. Определено съм наясно, какви са другите начини да го оправят, затова и казах като взима колата да погледне часовника на колата дали е занулен. След 15 дни ремонт издават колата на съпругата ми. Любопитно ми беше да видя как изглежда след ремонта, поисках да ми изпрати снимки и я питах погледна ли часовника. Отговори ми да, часовникът показва точно време, което ме навя на мисълта, че при заваръчни операции по колата не са разкачили акумулатора и това е предпоставка да доведе до проблеми с ел. и електроника по автомобила. Детето има здравословни проблеми и се налага често да обикаляме болниците. На следващия ден сутринта....жена ми и детето ми отиват на контролен преглед в болница /колата пали нормално /, оттам на други процедури / пак свързани с това /, оттам на трето място....и т.н. На последно място при престой от не повече от 10 минути с включени аварийни светлини, колата не пали. Следват консултации по телефона между БГ и ДРК какво да прави. Проверете разговор минута между двете държави и ако не ви е срам направете ми забележка. Казах и да се обърне към сервиз СУБАРУ-Бургас...най вероятно, акумулатора е паднал тотално, за да не завърта мотора. В интерес на истината от сервиз Бургас идват, дават ток на автомобила, говоря по телефона с техника, цитират ми се препоръките на СУБАРУ, и процедурата е да го задържат 24 работни часа за пълна диагностика. Звъня на съпругата си и и казвам да им остави колата и като я приема да поиска писменна информация, какво е правено по нея. Написах и писмо какво да гледа по колата и да пита техниците, посъветвах я също да повика мой колега за свидетел като приема колата. Отново 2 дни в сервиза....устно им се обяснява какво е правено, тествано по колата и, че автомобила е изправен, няма забележки, констатирано е единственно неправилно поведение на водача на МПС / забравен включен ел. консуматив /. Писменното потвърждение на тези показания струват на съпругата ми 36.00 лв. В отговор на това, че автомобила е гаранционен / 8 месеца, 8000 км. /, не носи пари в момента, и не би трябвало да заплаща техническа проверка в момент на явна неизправност на автомобила, поне според, регламентирани закони в БГ законодателството, и на въпрос от нейна страна „ какво правим ако спре утре-вдругиден по същите причини...какво ще заплатя тогава за да задържите колата пак....“. Отговора е „ КУПИ СИ ПО ХУБАВА КОЛА.!!!! “...преглътнато...“ как да я карам така“....“ МИ КАТО ТЕ Е СТРАХ НЕ Я КАРАЙ...“. Без коментар. Въпросният ‚ИНДЖИНЕР‘ се казва Иван Иванов. Парите е заплатил колегата ми, а колкото до отговора не ме учудва, поради простата причина, че при проблем с предната ни кола /която ВИЕ закупихте за14000 лв., с мотор на 13000 км, и сменени почти всички консумативи според препоръките на производителя(тампони, съединител, акумулатор...), закупена на ЛИЗИНГ от официален дилър на СУБАРУ избран сигурно от ВАС за гр. Бургас, при положение, че колата престоя 8 месеца в сервиза им / смея да твърдя от ‚качественното‘ им обслужване /, докато добросъвестно си изплащах лизинговите вноски по 1000 лв. на месец + всички такси /каско, данъци...т.н./, на въпроса, не е ли редно да ни осигурите друг автомобил, отговора беше....“ ДА НЕ СИ СИ ВЗИМАЛА КОЛА НА ЛИЗИНГ „. Тогава писах до FHI и поместих писмото в всички форуми на Субару не само в БГ, за достоверността на което, може да проверите.
Извинявам се, но за последните няма все още 6 години, съм закупил от вас 2 нови автомобила и съм заплатил за тази си глупост над 150000 лв. / закупуване, лизинг, консумативи, такси, каско, и т.н, което може би нямаше да боли толкова, ако се срещаше качествен контрол от страна на закони, обслужване и мениджмент на продадената стока /, и ако това за вас не е сума....значи няма какво да дискутираме повече. Преди месец продадох старата си Импреза /16 г./, която не беше чувала за сервиз, и искренно съжалявам за това. Убеждавам се, че едно 15-20 г.Фиятче, закупено от последната морга, ще върши по добра работа от прословутото СУБАРУ нуждаещо се от вашата поддръжка /задължен съм да използвам услугите на безброй самозванци, подбрани без тест и както се убеждавам усложняващи проблемите за моя сметка /, и при първия проблем ще го изхвърля на скраб и ще си взема друго подобно.
От 20 години не съм управлявал друг автомобил освен СУБАРУ. Преминах през старите модели, докато я нямаше вашата поддръжка, и смея да твърдя, че не знам какво е бокс / гараж /. Ако твърдите, че сервиза Ви е на ниво, за мен това означава че, Субару вече може да се сравнява със съвсем посредствен китайски или индийски автомобил. Работя подобна работа от години за една от най големите фирми в света, поддържам им техническото оборудване, правя основни ремонти на доста по сериозни машини, освидетелствувам, подписвам, давам гаранции и ей богу всичко работи като часовник. За целта хората ме изпращат по 2 пъти в годината на курсове, семинари и т.н. за да съм в час с всичко ново. Не случаино мога да си позволя горепосочените суми. Колко от вашите ИНДЖИНЕРЧЕТА са посещавали FHI ???. Жалко за марката..., ако в Япония са наясно какво става в БГ, ще ви изтрият от картата. Бъдете сигурни, че горенаписаното, ще го побликувам във всички Субару форуми които съществуват в УЕБ пространството, основни дилъри по целия свят и FHI не за първи път, като се надявам и вярвам, че ще има отзвук и ще предпазя други куповачи от предстоящите проблеми.
ПРЕДЛАГАТЕ УСЛУГА ОБРАТНО ЗАКУПУВАНЕ НА ВАША СТОКА....
Моля дайте ми схема за обратно изкупуване на продадената ми от вас кола. Гаранционна е, /няма първа смяна на масло още, 8000 км. Смяна на врата и джанта с нови /, поради независещи от нас обстоятелства. Не ме интересува колко ще загубя, но се надявам и да не се подигравате с цената, защото няма да ви питам втори път. Определено се отказвам да управлявам и притежавам този автомобил, поне докато не се научите как да го мениджирате....Основнта причина сте ВИЕ.
С Уважение,
Бакалбашиев Георги.
....

Автор:  Алек [ Сря Ное 12, 2014 10:23 am ]
Заглавие:  Re: Черен списък за сервизи и магазини

Да те изпържи приятел или пазете се, когато пазарувате в UPG.

Здравейте, казвам се Алек.
Не познавам всички, искам да предупредя повече хора за проблемите, които стават в Ърбан Перформанс Гараж (UPG.BG).
За тези, които не ме познават - от почти 4 години строя моята Импреза на мечтите, която бавно се превръща в кошмар.
До сега всички части за нея бяха купувани от UPG. Частите имат обща стойност от около 30000 лева до сега. Уговорката със собственика на
Ърбан беше, че мога да му давам по около 1000 лева на месец и той пое отговорност да ми купува частите с отстъпка. 3 години всичко вървеше чудесно и
колата ми се развиваше бавно, но сигурно. Около Май месец тази година направихме уговорка да поръчаме Halltek Sprint 500, дигитално табло, кан хъб и
широколентова ламбда. Казаха ми, че не могат да поемат покупката и се разбрахме да изплатя сумата до край и тогава да поръчат моята електроника.
ОК, но тогава престанаха да ми дават бележки с уговорката, че нали сме си наши хора и няма проблем. Преди 2-3 месеца изплатих 4130 лева и зачаках.
Всичко наред, всичко ОК, ни вест ни кост от халтек. На седми миналия месец катастрофирах, имах нужда от парите, за да си оправя другата кола, обадих се и
казах, че искам да си взема парите от обратно, защото така и така не получавам това, за което съм платил и е редно да ми върнат парите.
- ОК, брат, няма проблем. Месец по- късно разбирам, че парите МИ били инвестирани в друго, защото така и така не съм бил готов за електроника и не ми
било сега спешно толкова. Вече телефоните са изключени и никой не иска да ми върне парите, те ми трябват спешно и не знам как бих могъл да си ги взема.
Така че - пазете се от инвеститори на парите ви. „Инвестират" в чужди коли и ви ебават с месеци.

Автор:  kkamentcho [ Пет Дек 12, 2014 6:57 am ]
Заглавие:  Re: Черен списък за сервизи и магазини

Сервиза на "Перота" в гр. Варна !!!

Автор:  plaskom [ Пет Дек 12, 2014 7:33 am ]
Заглавие:  Re: Черен списък за сервизи и магазини

kkamentcho написа:
Сервиза на "Перота" в гр. Варна !!!


Колега, не може така да постнеш просто името на даден сервиз в тази тема без никакви пояснения.

Направи си труда да обясниш с няколко думи защо не си доволен от тях - кафе ли не те почерпиха, приемчика ли е грозен и т.н. :-?
Ако няма обосновка мнението ти ще отиде в "коша".

Автор:  kkamentcho [ Пет Дек 12, 2014 10:26 am ]
Заглавие:  Re: Черен списък за сервизи и магазини

plaskom написа:
kkamentcho написа:
Сервиза на "Перота" в гр. Варна !!!


Колега, не може така да постнеш просто името на даден сервиз в тази тема без никакви пояснения.

Направи си труда да обясниш с няколко думи защо не си доволен от тях - кафе ли не те почерпиха, приемчика ли е грозен и т.н. :-?
Ако няма обосновка мнението ти ще отиде в "коша".


Преди две години имах инцидент с колата, аз карам Subaru Impreza 1,5 2008 год. ПТП-то беше на 12.11.2012, помня го като вчера. Понеже те са брокер на Булстрад и ми застраховаха тогава колите, дойдоха, взеха я и я вкараха в техния сервиз и оттам започнаха мъките ... Колата излезе от ремонт около края на януари 2013 год. На първата автомивка падна боята на почти цялата предна броня, закарах им я да си я отремонтират, отремонтираха си я. До тук добре, но цялата бяше в прах и перли от уж "специално изчистената" им камера. Както и да е, закарах да я пастират, не при тях, при друг човек, пастираха ми я, като отново се обели почти цялата боя на предната броня, да поясня тя беше сменена след ПТП-то. Бесен вече отидох в Булстрад и пуснах жалба срещу сервиза като исках да мине на преглед в техен доверен сервиз. При огледа се оказа, че е сменено всичко, но не всички части са оригинални, както ми беше представено в протокола за ремонта и в поръчката към доставчика на части, бяха използвани почти всички стари щипки, винтове, и какво ли не още. Само да спомена, цената на ремонта беше над 7000 лв. С една дума не съм доволен, не става въпрос за грозен приемчик или за непредлагане на кафе, става въпрос за цялостно обслужване. Те това е част от обосновката, не ми се навлиза в повече детайли, мисля, че и това е достатъчно.

Автор:  sixshooter7 [ Съб Дек 13, 2014 9:30 am ]
Заглавие:  Re: Черен списък за сервизи и магазини

Така..

За жалост и аз имам какво да добавя.

Преди месеци закупих Субару Форестър 2003-та. 2.0 Турбо.

Невероятна кола, което ми направи впечатление още първият път, когато я видях.
Продавача се нави да отидем при Краси от Субаруленд. Краси, от раз прави впечатление на човек с плам в очите, който с нищо не напомня на налудничавост, ами напротив, на човек, който работи с кеф и знае за какво става дума.

Прегледа колата, всичко точно, няма ръжда, страхотна кола, ще и смениш маслото само с едно много хубаво Редлайнско..

Взех колата, и веднага при него за обслужване. 2 седмици прекарани при него, защото по една или друга причина винаги нещо ставаше след като си тръгна от сервиза и обикновено на следващия ден трябваше да се върна при него.

Това са все неща в реда на нещата, които са нормални за кола на 10 години.

В един момент ми светена чека на двигателя, Краси сменя инжектор, свещи, бобини. Малко след това ми се наложи да тръгна на път.

Карам си аз доволен на пътя и малко след Пловдив спрях да заредя. Добре че преместих колата след като заредих, преди да платя, за да дойде при мен бензинджията и да каже ела да видиш какво изтече от колата ти.

Огромна локва масло. След нормална доза вайкане дойде репатрак от Първомай и хоп натам в сервиза.

Тази част е важна, защото когато свалиха корите от долу, от тях изпаднаха 2 ОТ СТАРИТЕ СВЕЩИ, които Пича Краси или още по-пича Венци са сменили, старите са изпаднали и на никой не му е направило впечатление че не са стигнали до пода на сервиза им.

Не знам вашите критерии за сервизиране какви са, но за мен това е МЪРЛЯЧЕСТВО ОТ НАЙ-ВИСОК КЛАС!

Майсторите в Първомай казаха че им трябват поне 2 часа за да разглобят скоростната кутия, защото теча беше от нея и да кажат от какво се е получил. От там нататък нямали части и си ми намекнаха да отида другаде, я в София, я в Пловдив.

Звъня аз на Краси, за да ми даде адрес и име на доверен сервиз. Прати ме в Мепекс, които към момента няма да коментирам, защото искам да мине малко време. За момента мога да кажа, че са най-бавния сервиз, в който съм си оставял колата, но това може да се обясни с кофти обстоятелства.

От Мепекс ми звъннаха след 2 дни за да ми кажат "Пич, ми маслото на скоростната кутия (което беше останало), не е сменяно никога. Всички канали и въздухуводи бяха задръстени с пепел и от там налягането се е повишило. Защо не си го сменил, като си я купил?"

Аз съм на 26, нямам особено голям опит с коли и подръжката им. Краси, който от 3-тото изречение бърза да ми пробута Редлайна, дори не се е сетил да дръпне щеката на маслото на скоростната кутия, за да забележи какъв катран има вътре. Това за мен си е чиста доза аматьорщина, която ми излезна 2 седмици без кола, около 300 лв общо за репатрак до Първомай и после до ПЛовдив. От там още 1300 лв за ремонта, който включи и нов съединител (668лв). Сменени бяха всички семеринги в кутията, 4 литра масло, Лагер глава, и още няколко малки неща, които не помня на изуст. Труд около 400 лв общо.


Bottom line: Съжалявам, че започнах моята субару любов, в сервиза на този некомпетентен човечец.. Не мога да отрека, че като човек е готин, поне на мен така ми се видя. За жалост не е там за да краси едно мръсно, малко хале, ами за да работи и да не разваля името на хубавите ни автомобили.

В същия сервиз, бтв, ми спукаха шибидаха, на което Краси естествено вкара налудничавата усмивка и каза " Няма как да е станало тук". При липсата на нерви и камери, не ми се занимаваше и просто продължих напред.

Поздрави на всички, весели празници, безброй безаварийни километри и не пестете нищо за никой! Сервизите са там за да работят за нас, не ние за тях!

Автор:  Vmax [ Съб Дек 13, 2014 10:34 pm ]
Заглавие:  Re: Черен списък за сервизи и магазини

sixshooter7 написа:
Така..

За жалост и аз имам какво да добавя.

Преди месеци закупих Субару Форестър 2003-та. 2.0 Турбо.

Невероятна кола, което ми направи впечатление още първият път, когато я видях.
Продавача се нави да отидем при Краси от Субаруленд. ...


Доколкото знам в този сервиз се издават фактури за извършен ремонт, преглед и консумативи. Ако в такъв документ е записана смяна на масло на кутия или преглед на автомобил имаш пълно право за претенция, така че прикачи фактурата да видим за какво са те таксували.

Автор:  pileto [ Пон Дек 15, 2014 11:41 am ]
Заглавие:  Re: Черен списък за сервизи и магазини

sixshooter7 написа:
Така..

За жалост и аз имам какво да добавя.

Преди месеци закупих Субару Форестър 2003-та. 2.0 Турбо.

Невероятна кола, което ми направи впечатление още първият път, когато я видях.
Продавача се нави да отидем при Краси от Субаруленд...



Мога ли да попитам, по темата де, как си сигурен, че в другия сервиз не те пържат, че не ти е сменяно маслото? Питам просто, защото случайно съм бил свидетел, как се плаща и подменят части в много големи фирмени сервизи на коли в гаранция и се използват такива лъжи..това е за смяна, онова... а всъщност всичко си е точно.....

Автор:  Vmax [ Пон Дек 15, 2014 11:52 am ]
Заглавие:  Re: Черен списък за сервизи и магазини

Темата не е за чат, а за оплаквания от потърпевши - първо лице, единствено число, по възможност с факти и документи.

Въпроси като горния и други коментари - на лс.

Автор:  spas_ilchev [ Пет Яну 09, 2015 10:06 am ]
Заглавие:  Re: Черен списък за сервизи и магазини

Мога да изкажа мнение за сервиз Митака Субару.

Посетих ги за диагностика на газова Icom, защото ми даваше грешка, че сместа на газ е бедна.Наложи се смяна на помпата на газовата уредба.Това не бе проблем, а казаната сума преди ремонта и сумата след ремонта.

Казаха ми, че ремонта ще ми излезе около 160-180лв., а когато си взимах колата ми поискаха 260лв.Не е проблем в парите, но въпроса е принципен.

Мой познат няколко месеца по-рано му сменяха също помпата, но на форестър и ми каза, че са му взели 120лв.

Автор:  dragoveli [ Пет Яну 09, 2015 5:50 pm ]
Заглавие:  Re: Черен списък за сервизи и магазини

spas_ilchev написа:
Мога да изкажа мнение за сервиз Митака Субару.

Посетих ги за диагностика на газова Icom, защото ми даваше грешка, че сместа на газ е бедна.Наложи се смяна на помпата на газовата уредба.Това не бе проблем, а казаната сума преди ремонта и сумата след ремонта.

Казаха ми, че ремонта ще ми излезе около 160-180лв., а когато си взимах колата ми поискаха 260лв.Не е проблем в парите, но въпроса е принципен.

Мой познат няколко месеца по-рано му сменяха също помпата, но на форестър и ми каза, че са му взели 120лв.
Ако ги беше попитал защо,щяха да ти обяснят и нямаше да се чувстваш прекаран,ама като ти е не удобно сега... ](*,)

Автор:  spas_ilchev [ Нед Яну 11, 2015 5:29 pm ]
Заглавие:  Re: Черен списък за сервизи и магазини

Колега dragoveli,
не ми се иска да го обръщаме на чат като в социална мрежа.

Аз просто съл изказал впечатлението си от този сервиз.

Мисля си, че съм бил достатачно ясен, когато съм попитал преди да започне ремонта, колко ще ми струва.Ако те си ценаха клиентите и иската тези клиенти отново да бият 200+км. до тяхния сервиз, можеха да се обадят един телефон и да ме информират за повишените разходи за ремонт.

Аз не си ](*,) , те да си му мислят, за тези пари с тях и без тях.
Най-лошото на българските "майстори" е това, че когато разберат, че имаш някакви технически познания по своята кола и започват да те гледат, като куче, на което си му взел хляба.

п.п. май стана така, след като видяха в багажника ми големите тампони за предните носачи и ми заявиха ненормална цена за смяната им.А аз им казах, че ще си ги сменя сам.

Автор:  Vmax [ Нед Яну 11, 2015 6:00 pm ]
Заглавие:  Re: Черен списък за сервизи и магазини

Колега Илчев,

Нормално е да се попита на място защо исканата цена е по-висока от първоначално обявената...в този смисъл коментара на Драговели е резонен. Също е нормално да ви предупредят за допълнителните разходи ако надвишават сумата значително
В противен случай остава впечатлението че не са ви харесали цените за ремонт, което не е повод за оплакване.

Автор:  Stani0 [ Нед Яну 11, 2015 7:07 pm ]
Заглавие:  Re: Черен списък за сервизи и магазини

Митака винаги ми е слагал едни 20-50-100лв отгоре (в зависимост от общата сума на ремонта (и едни 160лв си спомням)) над това което е казал "ориентировъчно" при приемане на колата ;) но никога надолу де :)

Така че не виждам защо да не можем да се оплачем конкретно от ценообразвунето, без да поставяме под съмнение компетентността на сервиза разбира се?

Автор:  Vmax [ Нед Яну 11, 2015 7:32 pm ]
Заглавие:  Re: Черен списък за сервизи и магазини

Колега никой не казва за какво да се оплаквате/ме...
Въпросът е да се направи оплакването в сервиза на място и ако не сте доволни после да се опише и тук подробно.
Никой сервиз не защитавам но ако оплакванията тук не са сериозно подплатени се губи смисъла на темата.

При проблем винаги трябва да се говори първо със сервиза и да се опита там да бъде решен.

Автор:  Stani0 [ Нед Яну 11, 2015 7:46 pm ]
Заглавие:  Re: Черен списък за сервизи и магазини

Без да се разбира като спор или нещо подобно.

Има пазарен механизъм. Потребителя формира своя избор на база дадени критерии от които единия е цената.
Не е работа на потребителя да прави реформа в методологията на работния процес на даден продавач и да изпада в неудобни за него ситуации.
Просто потребява въпросната услуга от друг доставчик и ще сменя последния докато потребността му бъде задоволена.

Казани са факти, които може да са от полза на някой колега за да знае какво да очаква при посещение на въпросния сервиз и точно в това се състои добавената стойност на този форум - да е от полза!

И с нашите думи мислия че сме от полза :beer:

Автор:  1040 [ Нед Яну 11, 2015 9:34 pm ]
Заглавие:  Re: Черен списък за сервизи и магазини

И всичко щеше да бъде както трябва само със едно обаждане до клиента от типа на:
-Тук ще ти сменим и биалетката понеже се е разтропала и ще ти се оскъпи с Х лева.
- Да, няма проблеми. Действайте!

.... и заживяли щастливи всички в мир...


Последните постове не са за 'клепане' на сервизи и спокойно могат да се del-нат.

Поздрави!

Автор:  tarambuka3500 [ Пет Яну 23, 2015 10:22 pm ]
Заглавие:  Re: Черен списък за сервизи и магазини

за Митака...

преди 1-2 години мой приятел му се случва драма (къса ремък грубо казано) и удрят клапаните.
Кара го при Митака, седя там колата 1.5 месеца някъде. Къмто накрая почна да им звъни по често, и казват "колата е готова утре".
Сменени 3-4 клапана, нови гарнитури, шлайване, ремък и това е.
Става утре - "да идвам ли?" - "абе нещо не работи добре, задръж да видим". На другия ден - готова, взима се.

Колата върви, няма проблем, пито-платено, 1200 лева някъде.
Обаче, чат-пат на празен ход двигателя вибрира леко (колкото да те подразва така).
След 3-4 месеца чак отива да го видят, но при Любо, с мисълта че е нещо дребно - почистване на дросел примерно.

Е оказа се, че един клапан просто не е сменен при ремонта и не уплътнява добре...

----
лични впечатления - веднъж ми светна check-engine, дава грешка на ламбда сонда. Поразръчках се, изтрих я. Пак се появи веднага.
Карам я там (още бяха на шосето за Банкя), имаше още 1-2 дреболии да оправят. Взимам си я - всичко оправено, изчистихме ти грешката.
"ама тя не се оправя с изчистване, трябваше да видите сондата!?" - "абе карай, добре си"
Еми, светна точно след 150 метра на околовръстното.
Купих си сонда от интернет и си я смених сам. Грешката сама изчезна.

та така за Митака.
върши работа, ама всичко е малко през пръсти и контрол никакъв. Винаги трябва да се има едно наум, и да се гледа внимателно какво кое как е отремонтирано.
Ако има забележка - на място преговорите! Иначе, от умрял писмо.
А и да - тарифите са едно към гьотера (така като те гледам, 350лв ми дължиш)

Страница 11 от 20 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/