1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару. 2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка. 3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.
Овен суперлативи, нямам какво друго да кажа!!! Дидо работи много добре и съм страшно доволен от работата, която свърши вчера. "Бай Китаец" нещо не бе изчислил ъглите и скобите, но вичко бе прецизно поправено от Дидо - като заводско! Разбира се не се сетих на направя снимки Жив и здрав приятелю с пожелание още много клиенти да останат доволни като мен
Сря Мар 27, 2013 4:08 pm
IvoG
Регистриран на: Чет Сеп 15, 2011 7:20 pm Постове: 237 Местоположение: Sofia
Автомобил: WRX Wagon
Рейтинг: 195
Дидо голям си благодарности за професионално свършената работа Ето и две снимки на новият даунпайп(забравих да снимам като беше на подемника) http://ivog.snimka.bg/photos-from-gsm/pics.74703.31023023.big - ламбда сондата е в чашка и поне за сега чека още не е светнал http://ivog.snimka.bg/photos-from-gsm/pics.74703.31023029.big - Дидо сложи и спортна чашка на фланеца след турбото за да се намали бек прешъра който се получава от потока на газовете от waste gate-a. И сега турбината се развърта много по-бързо и по-рано. Скоро ще и оправим и задното гърне за да е пълен кефа
Аз забравих да се рапиша. Дидо вкара дясно форестърско гърне 2008 (май) на мястото на моето оригиналното. Доста играчка - като се има предвид, че моето беше обло, а новото триъгълно. Сега не може да се познае, че не е било за там.
п.п. батка, като се върна ще мина, че вече дрънчи нещо след задиране по калища
Преди година Дидо ми прави цяла права генерация с даунпайпа на 63мм. Много добра работа, звука е страхотен(така както го исках, не много шумна, но все пак басовото пърпорене на боксера да се чува), има положителна разлика и във вървенето. Доволен съм от майстора, смело го препоръчвам.
А решил да има каскади, та оборудвах едно умряло БМВ с кейдж, ф45мм. тръба, 3 мм. безшевна, чух се с каскадьора снощи - жив е, даже имало дубъл и нищо не е мръднало, освен...... тестаросите му.....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
...Дидо ми прави цяла права генерация с даунпайпа на 63мм. Много добра работа, звука е страхотен(така както го исках, не много шумна, но все пак басовото пърпорене на боксера да се чува), има положителна разлика и във вървенето. Доволен съм от майстора, смело го препоръчвам.
същата процедура и при мене, споделям напълно впечатленията.
Съб Сеп 07, 2013 7:56 am
mashbob
Регистриран на: Пон Яну 30, 2012 9:21 am Постове: 105 Местоположение: София
Автомобил: Outback EJ25 MT
Рейтинг: 32
Колега Дидо, Аутбекът от подписа ми е със светнал чек след смяна на горна Л-сонда. Преди смяната и излизането от строя на старата сонда, чек не светеше, а катализаторите са свалени и заменени от резонаторни гърнета от предишния собственик. Съвет и евентуално да карам колата при теб?
Дидо е като бог Шива - колкото ръце трябват, толкова вади. С едната закусваше, с втората пушеше цигара, с третата развиваше болтове, с четвъртата режеше болтове и планки, които не се развиваха.
_________________ Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал
След даунпайпа смених и задното гърне с проходно на 63мм и кефа от звука е голям При настъпване се чува плътният звук на боксера до към 4к а след това приглошава. Като я караш лекичко и не се товари мотора се чува слабо. От към вървене, мотора се разтовари осезаемо във високите обороти и сега по-лесно си пълни обортомера.
Благодарности Дидо
Нед Ное 24, 2013 8:51 pm
quietriot
Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm Постове: 2115 Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384