Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 22, 2019 3:00 pm

Правила за пускане на обяви в раздела


1. В този раздел се допускат обяви на сервизи и магазини пряко свързани с автомобилите Субару.
2. Нова рекламна тема на дадена фирма се допуска само след предварителна заявка за това към модераторите на форума. Те решават коя обява да бъде допусната по собствена преценка.
3. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.



Отговори на тема  [ 55 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
 Авторадиатори B.N.R. 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1036
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 571
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Чисто информативно.. ти ли контактува лично с BNR (демек с колегата по-горе, който представлява фирмата) или от сервиза го направиха и ти съобщиха, че това е била причината за отказване на гаранцията?

Пон Апр 04, 2016 12:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5327
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Forester 2.0 AT '03
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Е, явно сервизът е контактувал.

Изложете си позицията и снимките - както клиентите имат право да се оплакват, така и вие имате право на отговор. Явно е имало някакво неразбирателство и вероятно е единичен случай, така че бързо ще се изясни.

Пон Апр 04, 2016 12:38 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1036
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 571
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
BAlexandrov написа:
Е, явно сервизът е контактувал.

Изложете си позицията и снимките - както клиентите имат право да се оплакват, така и вие имате право на отговор. Явно е имало някакво неразбирателство и вероятно е единичен случай, така че бързо ще се изясни.


Баш това имах предвид.
Защото хората казват, че имат само една отказана рекламация и тя НЕ е заради изтеклата гаранция, а последният отговор на izhelev си е направо обиден за хората, които са си направили труда да разберат какъв е проблема с радиатора като цяло.

"Сега и да го тествате и да го лепите е късно." - особено тази част.

И на мен ми е интересно да видим снимките, защото и аз планирам закупуване на радиатор от същото място (koyo) и бих искал да знам от какво да се пазя.

Пон Апр 04, 2016 12:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 30, 2012 6:32 am
Мнения: 116
Местоположение: София
Skype: drizhelev
Автомобил: Toyota Verso 1.8 CVT
Телефон: +359897873851
Рейтинг: 3
Нов фен
Отговори с цитат
vizor написа:
BAlexandrov написа:
Е, явно сервизът е контактувал.



Защото хората казват, че имат само една отказана рекламация и тя НЕ е заради изтеклата гаранция, а последният отговор на izhelev си е направо обиден за хората, които са си направили труда да разберат какъв е проблема с радиатора като цяло.

"Сега и да го тествате и да го лепите е късно." - особено тази част.

И на мен ми е интересно да видим снимките, защото и аз планирам закупуване на радиатор от същото място (koyo) и бих искал да знам от какво да се пазя.



Сервизът контактува с тях.
Доколкото разбрах директно са отказали, а това за снимки , тестване и аргументиране го разбирам сега. Аз вече си смених радиатора, така че както и да го тестват ми е все едно. Колкото до лепенето - не бих се доверил на лепен радиатор. Нямам основалие да се съмнявам и в сервиза - винаги са били коректни към мен.

Пази се от воден радиатор изкарващ малко повече от година и 5000 км!

_________________
BORN TO RUN

Пон Апр 04, 2016 1:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4248
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега izhelev,

Последно радиаторът Койо ли е бил ( доставен от BNR ) или друга марка, както споменаха от BNR, че се обърках?

Пон Апр 04, 2016 3:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 15, 2011 7:20 pm
Мнения: 237
Местоположение: Sofia
Автомобил: WRX Wagon
Рейтинг: 195
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Искам да споделя личните впечатления от BNR и в частност от управителя на фирмата.
За пръв път се срещнах с него лично този уикенд по повод трудното намиране на една рейсингова капачка за радиатор koyo за което ми помогна и съм страшно благодарен :bow:
Човекът остави в мен чувство за професионализъм и коректност за което мога да адмирирам него и фирмата :good:

Нед Юни 05, 2016 10:34 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Авг 16, 2010 9:08 am
Мнения: 15
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,

И аз вече съм с нов радиатор на импрезата.
Искам да блогадаря на BNR за бързата реакция и коректно отношение. За мен така се прави бизнес.

Поздрави.

Пет Юли 29, 2016 1:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 14, 2013 3:16 pm
Мнения: 171
Местоположение: София, Бъкстон
Автомобил: кален Outback H6 '01
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Вече над година и половина (~25000 км) съм с радиатор БНР. Сложих го уж временно, понеже му нямах доверие, особено предвид ниската цена, но все още се държи перфектно.

Отделно при монтажа (над 10 дена след покупката) установих, че липсват щуцерите за масло на АТ-то. Чух се с хората от БНР и без каквито и да е увъртания или възражения от тяхна страна на следващата сутрин имах щуцери, доставени за тяхна сметка.

Вто Авг 02, 2016 1:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 05, 2013 11:34 am
Мнения: 28
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
И от мен едно голямо благодаря!
След разтакаване и лъгане от други магазини,B.N.R. ми пратиха точния радиатор на изключителна цена!
Много вещи и коректни! :bow:

Чет Сеп 01, 2016 1:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 386
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06;АУДИ А4 TDI,99
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 129
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цена на Радиатор на Форестър,2006г,158 к.с.,ръчна кутия?

Съб Апр 01, 2017 5:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 5:10 pm
Мнения: 32
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, моля за цена за радиатор на Аутбек 2001 H6 :beer:

Пон Апр 03, 2017 10:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am
Мнения: 2537
Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря на B.N.R ,радиатор КОЙО. Цена,доставка и качество -без думи.

Благодаря

_________________
ако пътят пред нас свърши,нека го направим..

Вто Апр 04, 2017 9:45 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Сря Мар 01, 2017 11:34 am
Мнения: 12
Автомобил: Outback 2,5 AT '08
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ето това
Изображение
Изображение
Изображение


получих с обяснението ,че "всички радиатори Койо са така " :^o ,било от "пресата" (каквото и да означава това..)
Бяхме се разбрали да е с опция "преглед преди плащане" в офиса на куриера,такава нямаше.
След разговор с госпожа днес,която не се представи,а ме попита кой съм и как се казвам,разбрах,че имат претенции за отношение,но никак не е така.Госпожата се държа леко арогантно и снизходително,като накрая аз едва ли не бях обвинен,че не ползвам определени контакти ,оставени в сайта,а пиша директно на служителя,с когото съм комуникирал..
А той бил в отпуска днес (в което няма нищо лошо ,разбира се) ,но бях едва ли не нахокан за това..
Поне се съгласиха да им върна радиатора и да ми върнат парите..Дано поне това е наред..
Много недоволен. :(

П.П. Цената беше с 40на лева по-ниска отколкото другите фирми за ОЕМ части,както и ми направиха безплатна доставка,което е супер,но явно не си струва,поне в моя случай.

Пет Май 05, 2017 11:03 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Ное 03, 2011 10:18 pm
Мнения: 19
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 34
От звездите одобрен
Отговори с цитат
До Човекът.
Изпратихме Ви официално писмо от Koyorad, в което служителите на фирмата им от офиса им за Европа, базиран в Холандия, са Ви обяснили, че това са прорези, които се правят от напълно автоматизираната поточна линия, с цел да не се деформира питата на радиатора, докато се асемблират казанчетата към нея.
Приехме упрека Ви и за незнанието на колегата, който не е бил в заводите и за отметката и за отношението на госпожата, която действително не е била запозната със случая Ви.
Сами Ви предложихме да Ви върнем парите,ако се чувствате неудовлетворен и го направихме, както знаете.
Доколкото знаем, все пак сте се доверил на Koyorad, за което Ви благодарим!
Тук е мястото и моментът да благодарим на всички Членове, Фенове и Съмишленици на Subaru Клуб България за Доверието, което ни гласуваха през годините и хубавите думи, които сме получили!
И същевременно да се извиним за оттеглянето си от Форума.
Молим Ви, ако имате нужда от Радиатори Koyorad или други продукти, които предлагаме, да се обръщате към специализираните сервизи на Subaru в България!

С Уважение:Екипът на БИ ЕН ГРУП

Пет Май 12, 2017 1:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 386
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06;АУДИ А4 TDI,99
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 129
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dimitrov 1969 написа:
Цена на Радиатор на Форестър,2006г,158 к.с.,ръчна кутия?

А на мен даже и не ми отговориха.

Пет Май 12, 2017 2:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Ное 03, 2011 10:18 pm
Мнения: 19
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 34
От звездите одобрен
Отговори с цитат
dimitrov 1969 написа:
dimitrov 1969 написа:
Цена на Радиатор на Форестър,2006г,158 к.с.,ръчна кутия?

А на мен даже и не ми отговориха.



Здравейте!
Съжаляваме за пропуска си!Периодично се деактивира абонаментът за темата и не получаваме известия за нови мнения.
Винаги сме били спокойни обаче, тъй като Потребителите на Форума са ни намирали на посочените координати.
Връщайки се назад във времето, запитванията и поръчките по телефона са били в пъти повече от съобщенията тук в темата ни...
Още веднъж, приемете нашите извинения!

Съб Май 13, 2017 9:33 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Ное 03, 2011 10:18 pm
Мнения: 19
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 34
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте Колеги!
Казвам се Борислав Богданов и съм управител и собственик на „Би Ен Груп“!
Пиша по повод последния пост на Наш клиент „Човекът /Много недоволен/“.
Смятах да не взимам отношение, но обстоятелствата по казуса, ме заставят да взема такова!
Ще се опитам да бъда изключително обективен, каквито претенции имам, да, за обективен човек! Случаят:
След разговор с Наш служител, Г-нът преценява, че ще закупи радиатор „KOYO”, до тук добре! Въпросният Наш служител седи на бюро през едно на моето, което ми дава възможност да следя начина му на обслужване на клиенти, на което в нашата фирма много се държи, тоест да е в духа на компетентност и коректно отношение. Смятам ,че сме такива и няма да позволя този факт да се промени!
След поръчката, въпросният ни служител пропуска факта да отбележи опция - отвори преди да платиш – Негов пропуск, Мой пропуск, което е НЕДОПУСТИМО! Предупреждава го обаче, че в случай на отказ може да върне въпросния радиатор, като единствено ще му коства разходи по връщане! След като Колегата получава въпросния радиатор на „KOYO”, се почва една дискусия по отношение на едни прорези, фабрични, които са в процес на производството и асемблирането / по - точно казано/, на пита, лайсни и казанчета! Въпросният радиатор е с хоризонтални казанчета и при въпросното така наречено асемблиране на различните детайли, се правят фабрични прорези! Тази технология позволява за по коректния монтаж на различните детайли на радиатора!
При въпроса на Клиента ни какви са тези разрези, Нашият служител му дава Супер Некомпетентно обяснение, честно казано това е доста специфично и той не е бил компетентен да му даде подобаващо обяснение! Негова грешка, Моя грешка! Категорично, не оправдавам по никакъв повод действията на Нашия служител, просто не мога да си дам обяснение как, защо, това се е случило! Но да не Ви занимавам, това е Наш проблем и Ние за тези неадекватни и необясними негови действия, ще вземем мерки!
Лично ни беше предоставен материал от главния инженер на „KOYO”, по повод на прорезите на радиатора, което беше предоставено на вниманието на Нашия Клиент!
По повод на различните технологии при производството на радиатори, мога да кажа, че лично съм виждал процесите! Бил съм в почти всички заводи и съм присъствал на въпросния процес - „АСЕМБЛИРАНЕ“! Например в някои заводи в Китай, не се правят прорези, а се слагат шини, които деформират в някои случаи страничните лайсни, в други ги връзват с метални нишки, но пък се получава издуване на питата! И така нататък, и така нататък! Смятам че технологията на „KOYO” е най - прецизна, като се има впредвид, че работят за първоначално вграждане при доста марки и модели автомобили!
В деня, в който Нашият Клиент решава да върне радиатора, въпросният Наш служител е в болничен за един ден, някой би казал че е много удобно!
В даден момент в деня на работния процес,ставам свидетел на един истеричен разговор от страна на въпросния Наш Клиент и съпругата Ми, с която управляваме и работим заедно! Обвинени сме, че го мамим, лъжем и желаем да постъпим некоректно!
1/ Действията на Нашия служител, бих казал, че са некомпетентни, неадекватни, противоречащи на Нашите професионални ценности, меко казано! Това е мой пропуск, като управител, но и Аз като такъв се стремя да образовам моите служители в професионален аспект, друг е въпроса какво точно съм постигнал! Винаги съм се старал да бъдем по - различни, тоест по компетентни, винаги коректни, пък дори даден казус да мине за Наша сметка – това не е клише!
2/ По повод на Съпругата ми, смятам че е доста по - компетентна от многото колеги изявяващи се в сферата на автърмаркета! В случая, в разговора, просто не й се даде възможност да обясни компетентно за какво са въпросните прорези! Неслучайно ги обучаваме Нашите клиенти, а те са големите вериги! В този аспект, даваме становища за рекламации и за чужди радиатори!
3/ Отговорно мога да кажа, че сме били в повече от 60 завода, мога да пресъздам на СЪН производството на радиатор, от матрицата на казанчетата до въпросното АСЕМБЛИРАНЕ!
4/ Не желая да прозвучи като реклама на „KOYO”, но това са единствените радиатори, за които НИКОГА НЕ СМЕ ИМАЛИ ТЕХНИЧЕСКИ ЗАБЕЛЕЖКИ! „KOYO” сме ги наложили на Балканите Ние и няма да позволя някой, който е далеч от компетентността да дава неадекватни и истерични мнения, било той инженер, общински съветник или депутат или който и да било! Оценка да си дава за себе си! Много от Нашите Клиенти до вчера образно казано, бъркаха „KOYO” с лагерите КОЙО! „KOYO” са четири поколения производители, Японци, с четири завода по настоящем, следващи традициите на културата си и морала, така че никой от Нас българите за мое съжаление няма право да им дава оценка, така смятам Аз!
5/ Като фирма и служители, смятам, че сме по - различни, поне такава политика се опитвам да налагам! Смятам, че се развиваме и пак подчертавам, че сме по - различни! За Нас „KOYO” е въпрос на Морал, Религия дори и нещо което е в сърцата ни като МАРКА! А Клиентът Ни, защо пак купи радиатор от Нас, пак със същите прорези, на „KOYO” за автоматик и на каква цена?
За финал, Моля да бъда извинен, ако съм засегнал или отегчил някой! Няма нищо лошо да си търсим правата като потребители, приветствам това! Много от Нас са лъгани от Колеги търговци в различни сфери! Само че, преди да пишете в пространството, се опитайте да бъдете малко по - толерантни, не всички търговци са шлака, не всички Българи са шлака или може би не е така........
Това са ми личните координати, ако някой има претенции, да заповяда
0897 033080!
Прикачени файлове:
KOYORAD - Clarification Cuttings Side Plate.doc


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
 15

Съб Май 13, 2017 10:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 386
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06;АУДИ А4 TDI,99
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 129
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ок,приемам извинението,искренно успех Ви желая и за в бъдеще!

Нед Май 14, 2017 12:00 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Май 23, 2017 12:13 pm
Мнения: 44
Автомобил: Subaru Outback 2001 , H6 3.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Добър ден , радиатор за OUTBACK 2001 , 3.0 H6 ? Цена , Благодаря ?

Пон Юни 12, 2017 7:17 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 11:13 am
Мнения: 194
Местоположение: Варна 03 Аспарухово
Автомобил: Toyota Previa 2.4
Телефон: 0889525074
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Привет!
Чувствам се длъжен да благодаря на колегите от BN Group!
Затова, че наистина бързо и коректно ми намериха и изпратиха сравнително дефицитна част (виско-съединител), за още по-рядка по нашите земи кола (Тойота Превиа от далечната 1993г). Тук-таме из фирмите за авточасти се наеха да ми го търсят, още по-малко казаха, че е възможно да го доставят (но за сравнително голям срок, на малко по-различни цени и без опция за връщане).
Мерси!
Другата седмица остава да го изтестваме по жегите и по планините на Хърватска, Черна Гора и БиХ... :beer:

_________________
Never say never

Нед Юли 09, 2017 1:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 55 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор