Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пон Окт 21, 2019 6:12 am

Правила за пускане на обяви в раздела


1. В този раздел се допускат само обяви на частни лица за автомобили и части, пряко свързани със Субару.
2. По заглавието трябва ясно да се разбира предмета на обявата.
3. В текста на обявата трябва да има актуални снимки, цена, населено място, състояние и произход.
4. Допускат се максимум по 2 активни обяви на потребител. Различни части за един модел - в една обява.
5. Повдигане (ъп) на обява се допуска през минимум пет дни с функцията "повдигане" или при предоставяне на нова информация.
6. Обява, която не съответства на правилата ще бъде изтрита.



Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
 Двигател EJ22 136к.с. и още неща. 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 2:22 pm
Мнения: 1900
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 362
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Продавам двигател EJ22 - първото поколение 136кс.
Двигателят работи перфектно. Няма чукане/тропане. Не беше пален 8 месеца и имам клипче с първото палене. Даже не изпуши отзад.
Нищо не изтропа.
По груби сметки е на около 500к км. Долнището не е отваряно, но работи перфектно.
Ревизирани глави, шлайфани, затворен с метални гарнитури преди 2-3 години и на около 30-50к км (поръчкови, от щатско, защото само там намерих, по принцип за този двг има само клингерит - NA 2.2).
По последни наблюдения, гумичките на клапаните са тръгнали - на дълго спускане - зл. мостове - бояна на моторна спирачка изпушва като се даде газ после.
Ако се кара до 4000 об. не пипа масло, ако се кара магистрално 140-160 - 4000+ об. се доливат около 2л/10к км, на градско не пипа. Послените пъти беше с Мотул и Кофран 10в40, та може и да няма чак такъв разход с по-добро масло и 10в50 - примерно.
Моторът е идеален за проект - бъги или нещо на което няма да го регистрирате (костенурка или подобно).
Цена цял с всичко по него (блок. глави, периферия (без климатика), компютър и ако си извадите само двг инсталацията), без изх. колектори - 490лв.
Блок с глави и смукателен колектор, без нищо друго - 290лв.
Забравих, има и обикновена газ - подарък, без бутилката, ако се вземе целият.

Двигателят е на колата и тя още се движи, та може да се пробва. Дано свърши работа на някой.

Може да се разберем и за съединител+маховик+скорости+заден диф+стартер - те не ми трябват за сега. Така ще имате пълен комплект за инсталация на бъгито :-P Съединителя е на около 40-50к - има още доста живот в него, не съм го гледал, но знам как го ползвам и при мен карат над 100к. Има и подарък, още един с много живот - сменен, заради счупена вилка преди 4г.


Местоположение: София.
За контакт - пишете ЛС.


Снимка ще кача утре, но всеки знае как изглежда боксеровият кош.
:beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Авг 26, 2019 2:10 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 1 мнение ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор