Ето какво е правено: -цялостно пребоядисана пролетта на 2019, с леко изкърпване на бомбетата отвътре от едната страна, веждите не бяха гнили, няма сериозни ръжди. -лимитед предна и задна брони и прагове, -нови подкалници заместители -jdm фарове с лупи с 3м фолио -jdm халогени с лупи и външна секция с дневни светлини -работещи пръскалки фарове -usa пулверизиращи пръскалки чистачки -работещи преден и заден шибидаси -затъмнени с Лумар стъкла задни врати и комби, Ув фолио на стъкла предни врати -jdm задни стопове и вафла, затъмнени със спрей -спойлер багажник -черен здрав кожен салон с подгрев на предните седалки и черна кожа кори врати -висок подлакътник с допълнителна жабка -табло с алуминиеви рингове -аутбек волан с лост за круйз (колата няма) -кожена топка скоростен лост от турбо (опърпана+резервна оригинална) -къп холдер -гумен леген в багажника и щора -мп3 радио с блутут, 4бр нови читави колони, усилвател и бас каса -ел пакет работещ, подгрев огледала -допълнителна шумоизолация 2мм stp и 10мм k flex alu врати, таван и задни панели; битумна лента и 10мм k flex alu цялостно под, багажник, бомбета; шумо в калниците и над подкалниците -винетка до май, 2021 -преглед до юли-август, 2021 -изрядни документи -реглаж с графика -предни амортисьори и пружини ОЕ врх 2005 -сменяни задни амове куб Ексел с ОЕ пружини и 25мм подложки -предна щанга 20мм, задна 19мм -полиуретанови алуминиеви биелетки отпред и отзад cdf racing -форестър долни ф тампони на предни носачи с полиуретан сърцевина лята -рейка Форестър 2005 с чисто ново хибридно каре легаси-форестър -сменяни 2бр тампони задни надлъжни щанги към купе; 8бр тампони на напречните щанги с нови болтове, включително реглажните; сменени 2бр тампони заден диф -сменен заден диф 3,70 с ново масло 75в90 -спирачки от н6 2005 - предни 295х24, задни 274х10; работеща ръчна -врх шифтър със сменено каре и сменени тампони към кутията и купето, втулки и ябълка -сменен кокал тампон -сменени датчик неутрална и задна на кутията -бавни предавки, едномасов маховик -сменени ое кабели и свещи нгк -зареден, проверен и работещ климатик -работещ хилхолдър -катализатор и здраво задно гърне -газов инжекцион брц с тороидална бутилка, вписан в талона, без евро категория, разход 15-16/100 сф и 11-14/100 извън -врх джанти 16х7, 5х100, ет53, със зимни 205/55/16 ханкук или фулда с Дот края на 17та -допълнителни пластмаси, части, греди, брони, табла, стъкла, гумени и тн като за поне още една кола -подарък регулатор спирачно усилие н6 209кс -закупен и предстоящ за монтиране нов ангренажен комплект и ремък -закупено и предстоящо за смяна амсойл 5в40 масло и маслен филтър -закупени гарнитури капаци клапани, семеринги разп валове и маслена помпа, о-рингове разп валове - ще се сменят с ангренажа
Забележки: -мотор с пистън слап до загряване и омазняване дясна глава при гарнитурата, но е така откакто е при мен. Има теч от задния семеринги или плочата -дрънчаши щитове на генерацията - трябва да се махнат най-добре -стъпково моторче за смяна, вади грешка, но не играят обороти, давам 2бр стъпкови за резерва и смяна -скоростна кутия с виещи лагери - така я взех, не е сменяно масло, но не иска да се чупи -притрисащ при тръгване на студено съединител - липсва пружина на педала, маховика е за челосване или нещо от там, съединителя е със жило, оправя се като позагрее, но дразни -светеща лампа на еърбега - смених централата, проверих букси, но остана. Не съм проверявал коланите -бояджийски неволи - повърхностна ръжда по предните калници, точки повърхностна ръжда по задни вежди отвън и на малко други места, повърхностна ръжда на задните греди. Най-голямият проблем е на тавана, до рамката на предното стъкло, където бояджията си е оставил ръцете и се е напукала боята и кит-а. Трябва да се махне стъклото и да се оправи, давам допълнително читаво стъкло с подгрев. -надрани прозорци отвън на предните врати от водачите, но давам резервни стъкла зимен пакет -леки външни забележки предна и задна броня, заден десен панел
|